The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Justin (429)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Anna (418)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_lcapStilhed før stormen min pige - Taylor  I_voting_barStilhed før stormen min pige - Taylor  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Stilhed før stormen min pige - Taylor

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

Stilhed før stormen min pige - Taylor  Empty
IndlægEmne: Stilhed før stormen min pige - Taylor    Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeOns Nov 07, 2012 7:19 pm

Sted ~ I skoven.
Tid ~ 00.30
Omgivelser ~ Natur.
Vejr ~ Det er overskyet, men det regner ikke.
Påklædning ~ http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/79/9b/3_3029.jpg + et par sorte bukser og sorte sko.

Vinden blæste omkring Erics hoved. Mod hans ryg var stammen han stod lænet op af. Armene var krydset over hans bryst. Med let sænket hoved lyttede han til hvad vinden bragte med sig. Hvis man som menneske gik forbi ham ville man tro det var en forstenet dreng. Der var ingen sky fra nogen ånde, efter som han ikke trak vejret. Hans krop begyndte at rør på sig og en hjort foran ham blev forskrækket løb sin vej. Men det var ikke den der havde trukket han opmærksomhed. Nej, det var et menneske på stien langt fra ham. Han bevægede sig mod stien. Mennesket havde forvildet sig derud og det var en fejl. Efter kort tid stod han i træet over personen. Det var en pige.. Ikke meget ældre end de 20 år. Meget smuk og helt klart en frist for menneske fyre. Trangen listede sig ind på ham. Blodtrangen. Han mærkede sine tænder skyde frem og hoppede ned bag hende. Han landede lydløst så hun ikke opdagede noget. Han greb fat i hendes hår og trak hende tilbage. Uden han selv tænkte over det, satte han tænderne i halsen på hende. Blodet eksploderede på tungen og hans drikken af hende blev grådig og ivrig. Alt omkring ham blev lagt i baggrunden. En ulempe fra hans side, da vampyrer nu kunne snige sig ind på ham til en hvis grad.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Stilhed før stormen min pige - Taylor  Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed før stormen min pige - Taylor    Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeOns Nov 07, 2012 7:32 pm

påklædning et par stramme hullede jeans, samt en stram sort t-shirt, som viser ryg, mave og hud igennem hullerne, et par sorte høje stilletter og nogle mørke ray ban solbriller

hun smilede og så ud over byen, fra et hus tag, det tag der efterhånden var ved at være hendes normale tilholdsted, hun kunne se alt her fra, se byen og dens skønhed. dog gik der ikke lang tid før hun begyndte at kede sig og hun gik et skridt tilbage for at springe ned, hun landede lydløst på alle fire og var på vej mod skoven, en smule sult rørte sig, idet hun trådte ind i den levende skov. hun gik længere ind og smilede da hun så en mand som var godt igang med at tømme en pige "jamen god appetit" sagde hun og gik stile hen mod ham "nyder de hende" hun var godt klar over at denne mand højst tænkeligt var ældre end hende selv, men det av så sjovt at drille også selvom det kunne få slemme konsekvenser
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

Stilhed før stormen min pige - Taylor  Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed før stormen min pige - Taylor    Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeTors Nov 08, 2012 9:44 am

Efter et stykke tid mærkede han at pigen gav op. Hun var for svag til at kæmpe. Inden han havde drænet hendes krop for blod, smed han hende fra sig som et stykke affald. Han var i bund og grund ligesom sin bror, hvor end han ikke ville indrømme det. Hans opmærksomhed, som var vendt mod menneskepigen, vendte sig nu mod den alt for bekendte nyankommende. Han vendte sig om hende. "Vil De da dele, siden De spørger miss Vega?" I hans blik var der kun morskab og rolighed. Han stod efter kort tid ved et træ bag hende. "Det er længe siden jeg sidst så Dem," sagde han med hovedet let på skrå. Hans havde lagde sig over kors ved hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Stilhed før stormen min pige - Taylor  Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed før stormen min pige - Taylor    Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitimeTors Nov 08, 2012 2:19 pm

hun klukkede og lagde hovede på skrå "man siger da aldrig nej til en natmad" hendes brede smil afslørede de fine to hugtænder som var gledet frem, hun lod sin tunge glide hen over dem og betragtede ham vende sig mod hende. da han forsvandt og derefter stod bag hende, vendte hun sig roligt om "ja det er det, og jeg kan se de ligner jo dem selv, hvordan har de haft det Eric" der var et snert af morskab over hendes stemme og selvom ingen rent faktisk vidste det, havde hun en meget stor respekt for ham, det var jo tros alt ham der redde hende fra livet på gaden og gav hende de kræfter til at hævne sig og derfor stod hun vel englelig i stor gæld til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stilhed før stormen min pige - Taylor  Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed før stormen min pige - Taylor    Stilhed før stormen min pige - Taylor  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stilhed før stormen min pige - Taylor
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Taylor?! :0 Sikke en overraskelse. ;D ~ Taylor xD
» Hyggelig eftermiddag *Taylor*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: