The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Justin (429)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Anna (418)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_lcapJeg har brug for dig! - Tay<3  I_voting_barJeg har brug for dig! - Tay<3  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Jeg har brug for dig! - Tay<3

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Jeg har brug for dig! - Tay<3  Empty
IndlægEmne: Jeg har brug for dig! - Tay<3    Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 8:07 pm

Sted; Hos Tay.
Tid; Fra 18.00 til 13.45 næste dag.
Vejr; Regn, med en smule kold vind.
Omkreds; Tay, hans ven, Tatiana og mig. Møbler og andet i huset.
Humør; Trist.
Grund; Mangler kærlighed, omsorg.

Kristen vidste ikke hvor hun skulle gå hen. Hun følte sig alene og havde ikke det helt gode humør fremme lige nu. Matt og hende, boede da sammen, altså han var hjemme igen, men det var også det. Der skete ikke rigtigt noget mellem dem i denne tid, det var næsten som om de kun var venner igen. Det gjorde ondt på Kristen, hun ville ikke være hans ven. Hun kunne ikke leve med, at de kun var venner, og det var heller ikke noget hun ønskede for Tatiana. Hun ville give hendes datter tryge rammer, så hun kunne vokse op og fortælle folk, hvilken god barndom hun havde haft. Ikke at hendes forældre stod meget usikkert i forholdt til hinanden, og at hun derfor aldrig havde haft det helt godt selv.
Kristen havde taget Tatiana på armen, selvom den lille engel var træt og havde bedst af bare at sove, uden at blive flyttet på. Hun ville ikke gå uden sin datter, men hun ville heller ikke blive. Det gjorde for ondt at se Matt, at sidde hos ham, som om det hele var ok. De havde ikke snakket meget sammen, som de gjorde før i tiden. Faktisk følte Kristen, at det lige nu mest handlede om Tatiana. Ikke at det var en dårlig ting, men Kristen ville også gerne have lidt feedback. Hun var stadig vild med ham. Hvis hun ikke boede hos ham lige nu og ikke elskede ham så højt, havde hun nok taget sin ring af, i troen på at det ikke ville blive bedre. Men det kunne hun ikke. HUn elskede ham så højt, at selv hvis han fortalte hende, at han ikke gad hende mere. Så ville hun andet tage sin ring af, hun ville ikke kunne give slip på ham.
Efter at Kristen havde taget sin datter med i bilen, kørte hun hen til en ven. En meget god og tæt ven. Sådan en ven, som hun altid kunne komme til, en ven som mindede mere om en fætter end en ven. det var Tay. Tay var den stor del af Kristens liv, det var ham hun kom til hvis hun havde problemer, det var ham som altid var klar til at hjælpe eller opmundre hende. Det havde Kristen brug for. Kort efter stod hun foran hans hus, med Tatiana på armen. Efter at have slukket motoren på sin bil, låst den osv. Hun bankede langsomt på og lod derefter hendes arm hvile mod Tatianas ryg. Hun holdte hende blidt ind til sig, og kunne tydeligt mærke hendes lille hjerte banke. Nu manglede de bare at Tay lod dem komme ind i varmen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Jeg har brug for dig! - Tay<3  Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for dig! - Tay<3    Jeg har brug for dig! - Tay<3  I_icon_minitimeOns Okt 31, 2012 5:49 pm

Taylor havde været oppe tidligt i dag. Han havde været ude at handle, havde bagt en kage og hygget sig lidt med en opgave han havde fået, af en kammerat. Han ville gerne have penge og hans ven havde sagt at hvis han kunne hjælpe ham med hans computer, så ville han med glæde betale lidt for det. Taylor havde altså haft en god dag indtil videre. Han havde det samme søde smil på læberne, som da han havde stået op.
Det var hans ven han boede hos, og det var faktisk hans lejelighed. Taylor boede der nu og havde boede der et par år sammen med ham. Han betalte halvdelen af huslejen og var nok også den der mest købte ind og lavede mad. Han hørte nogen ved døren og stillede sin vens computer til siden på bordet. Han havde ikke travlt og gæster var altid noget for ham. Han var ikke en af de fyrer som kun kunne med få, han kunne godt med mange, og var da heller ikke helt upopulær hos pigerne.
Taylor åbnede døren og fik øje på Kris og hendes lille yndige datter. Det gav ham næsten et chok, Kris så ikke helt glad ud. Men derimod lod hendes lille pige til at være i meget godt humør, hun var bare træt. Hvilken men vist heller ikke kunne sige noget til, ved denne tid. Han kunne ikke lide at se Kris sådan, rigtig nedtrykt igen. Det gjorde helt ondt på ham, for han vidste at hun havde en del og at det var svært for hende, med det nye ansvar som mor osv. Alt han ønskede for hende, var at hjælpe. Det var vist også derfor Kris kom til ham, det gjorde hun efterhånden tit når der var noget som plagede hende. "Hej Kris" sagde han med en blid og lav stemme. Han var altid forsigtig, for han ville ikke gøre noget værre. Han lod blikket hvile på Tatiana et øjeblik. "Hej lille Taty, du ser noget træt ud." Han havde tit passet Tatiana, fordi Kris skulle noget eller bare fordi hun ikke lige havde overskud. Han hjælp hende med at passe Tatiana, så hun hele tiden var godt tilpas. Taylor ville heller aldrig lade hende, se sin mor mens hun ikke var i stand til at tage sig af hende.
Taylor lagde blidt en arm rundt om Kris. Hun skulle ikke stå herude og fryse, det skulle ingen af dem. Med en lille bevægelse tog han Tatiana blidt ud af hendes hænder. Han vidste at hun ikke havde noget imod det, og han skulle nok passe på hendes lille engel, så godt han kunne. Han lagde hende stille ind på hans seng, som hun kunne sove trykt og godt. Derefter gik hen roligt ud til Kris igen. Han kunne godt se på hende, at der var meget hun skulle af med. "Kom her" hviskede han stille og lagde armene om hende. Han vuggede hende blidt i sine arme og lod en hånd ae hende trøstende på ryggen. Han plantede et forsigtigt kys mod hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har brug for dig! - Tay<3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Brug for dig.. } Daniel
» brug for lidt hjælp ;)
» Har ikke brug for en overskrift, de fleste kan vel gætte hvad jeg søger :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tay's sted.-
Gå til: