The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Vampira (833)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Daniel (796)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Kristen (683)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Gideon (535)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Justin (429)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Anna (418)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Tessie (391)
Længe ventet flytning! ~ Daniel I_vote_lcapLænge ventet flytning! ~ Daniel I_voting_barLænge ventet flytning! ~ Daniel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Længe ventet flytning! ~ Daniel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeLør Okt 27, 2012 7:07 pm

S: Tessie og Daniels nye hus
T: omkring middag en lørdag
O: Det nye hus
V: Solrigt og lunt

Tessie gik ind af den allerede åbne dør ind til deres nye hus. Hun bar en flyttekasse i hænderne, rimelig vægt, men hun tænkte ikke over det. Hun smilte lidt og kunne faktisk ikke lade vær. Det her var en af de lykkeligste dage i hele hendes liv. Hun havde sat sit lyse krøllede hår op i en hestehale så det ikke kom i vejen. Alt hun ville nu var at starte resten af hendes lange liv sammen med Daniel. Hun gik ind i stuen og så sig omkring. Det var stort og smukt, præcis som hun ønskede. Flyttekassen placerede hun på gulvet i stuen. Hun blev stående og så rundt. Hun smilede stort og forestillede sig hjemmet helt indrettet, og med en dagligdag. Det hele virkede til at falde på plads lige nu, hendes liv, hendes kærlighed og hendes ønsker. Alt passede sammen for første gang i lang tid.
Lyset faldt ind gennem vinduerne og fik rummet til at lyse op og virke magisk. Tess kunne ikke dy sig og drejde rundt en enkelt gang. Hendes lette bluse flagrede i den modstridende luft og den lette brise ramte hendes hud. Hun var virkelig lykkelig og kunne ikke holde en lav latter inde. Alt var som det skulle være.

//Ja ikke det længste, meeen
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeMan Okt 29, 2012 6:33 pm

Daniel havde endnu en gang pakket sine ting fra lejligheden ned i kasser. Han havde gjort det en gang før, men det var bare for at pakke det hele ud igen. Han var nemlig flyttet sammen med Kristen, men da Tessie og Daniel fandt sammen igen, flyttede Daniel tilbage i sin lille lejlighed. Nu flyttede han igen fra den, men som sagt var det Tessie. Hans drømmepige.
Daniel havde en stor kasse i hænderne som han bar ind i Tessies og hans nye hus. Det var stort, fantastisk og meget dyre end noget han nogensinde ville kunne drømme om, men det var ikke den bedste del. Den bedste del var at han hver morgen skulle vågne op og ved siden af ham ville Tess ligge. Han kunne slet ikke vente, det var bare for perfekt.
Daniel trådte indenfor lidt efter Tess. Han så hende dreje rundt en enkelt gang, og det fik et smil frem på hans læber. "Jeg kan slet ikke vente med at begynde vores liv sammen" sagde han og lo lidt. Han var lykkelig, mere kunne han ikke sige. Han satte kassen fra sig og så på Tess.

//Det er helt fint (:
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 3:37 pm

Tess vendte sig hurtigt om da hun hørte Daniels stemme. Hun smilte til ham og gik hen mod ham. "Det er allerede begyndt Daniel" sagde hun blidt og lagde armene om ham. Hun kyssede ham kort og så rundt i stuen. "Forestil dig stuen ved juletid.. Lyst op af juletræet, sneen udefor vinduerne, den varme og hygge der vil opstå.. Eller nr træerne udenfor springer ud sammen med blomsterne efter en kold tid.. Alle de ting der skal ske her" sagde hun drømmende og så lykkeligt og en smule ivrigt op på ham. Hun glædede sig til at tilbringe hverdagen sammen med ham, til at falde i søvn hos ham om aftenen, hun glædede sig endda til deres små uenigheder der ville komme. Alt ville bare være skønt sammen med ham, det var hun overbevist om. Hun var også blevet meget klogere og mere moden siden dengang hun havde været sammen med Daniel første gang. Den her gang ville det holde, hun var sikker.
"Lad os komme igang, jeg vil ikke bo mellem papkasser" hun smilede kærligt, kyssede ham på kinden og slap ham igen. Hun så smilende og en smule drillende til ham mens hun gik ud af stuen og ud til hendes bil.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 9:39 pm

Daniel forstillede sig alt det hun sagde, og han kunne ikke lade være med at smile over det. Huset var virkelig perfekt, og meget dyrere end han nogensinde ville kunne få råd til, derfor havde Tessie også betalt største delen af det. Men han havde lovet sig selv at han ville bruge resten af livet på at forklæde hende.
"Det er ikke så slemt. Jeg ved ikke hvor længe jeg boede i flytterod, da jeg flyttede til byen" sagde han drillende, men fulgte efter hende ud til hendes bil, hvor han selv havde parkeret sin egen ved siden af. Han havde ikke særlig mange ting med, eftersom der ikke havde været så super meget plads i hans gamle lejlighed. Han greb en papkasse, men kiggede over på Tessie. "Hvordan går det egentlig med Luna og Lupus." spurgte han. Det var længe siden at han havde set dem, og han havde altid gerne ville have et godt forhold til Tessies børn, men det var ikke rigtigt muligt eftersom Tessie og børne ikke selv havde det bedste. Eftersom han ikke rigtigt havde hørt andet, gik han ud fra at der ikke var noget nyt på den front, men derfor spurgte han stadig ind til det. "Ved de at vi er sammen igen og at vi er flyttet sammen" spurgte han uden at tage blikket fra hende, mens han løftede kassen ud af bilen.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 9:51 pm

Tessie nød endeligt at være startet på sit nye liv, det liv hun havde tænkt sig at leve resten af livet og ikke bare et par måneder som sidst. Hun var ligeglad med penge og materielle ting, alt der skulle til for at hendes fremtid så godt ud var Daniel. At hun så var luksusdyr og vokset op med det bedste af det bedste var en detalje i den her sammenhæng.
Hun lo lidt over Daniels kommentar og så over på ham. "Mmh? Jeg beklager, men sådan kan jeg ikke leve.. Jeg tror jeg mangler et y-kromoson for at kunne det" sagde hun med en drillende tone og blinkede til ham. Hun kunne virkelig ikke leve på den måde, den mindste smule rod stressede hende, selvom hun lige nu var ret ligeglad, indflytninger skulle være rodede. Hun fik fat i en af hendes utallige flyttekasser og trak den ud af bilen. Emne omkring hendes børn var en smule ømt, men hun så alligevel over mod Daniel med et smil. "De bor ved deres fædre.. Jeg ved ikke rigtigt mere" sagde hun med et lille smil og trak på skuldrene. Det var en sær sætning, men tvillingerne havde to fædre, og de havde valgt at leve ved hver deres. De havde aldrig været særligt tætte, lidt som hende og Tamora. "Luna ved vi er sammen.. Jeg er ret sikker på Lupus også ved det, Luna kan som regel ikke holde sin mund.. Og hvis de ikke allerede ved vi flytter sammen går der ikke længe" sagde hun roligt og med et smil. Hun ville klart ønske hun havde et bedre forhold til sine børn, men det var nu engang ikke sådan det var. Egentlig havde deres fødsel og opvækst også været et rod, de skulle egentlig aldrig have været til. Forhåbenligt skræmte Tess' ringe omsorg overfor tvillingerne ikke Daniel væk på området angående børn. Hun gik uden problemer ind i huset med papkassen, selvom den vejede godt. "Hvad med din søster? Ved hun det?" spurgte hun nysgerrigt og med et smil. Selvom Tess sjældent brød sig om vampyre, var Tanya ret venlig.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 10:07 pm

Daniel lo lidt. Hun havde nok ret omkring det punkt. Det var ligesom drenge ikke havde noget problem med at der kun var kold pizza i køleskabet og at stuen lignede rod. Sådan havde han også selv haft det, mest fordi at den tid han havde boet i lejligheden, havde hans liv været noget rod. Først havde Tessie forladt ham, hvor efter der gik noget tid før han overhovedet forlod sin lejlighed. Derefter mødte han Kristen som havde lidt problemer med stoffer og sådan, men efter det havde der været en rolig tid. Så kom problemet med at de flyttede sammen og ganske kort efter måtte flytte fra hinanden igen, hvor han igen skulle bo i flytterod. Og til sidst flyttede han sammen med Tessie. Han havde også bestemt sig for at han ikke ville bo sådan mere, for han skulle til at være rigtigt voksent nu. Han havde hus og en fantastisk kæreste! Næsten skridt på vejen kunne næsten kun være børn og ægteskab.
Daniel nikkede bare, da hun svarede på hans spørgsmål. Han vidste godt at det var et ømt punkt for hende, og ville derfor ikke presse hende mere omkring børnene.
Daniel rystede på hovedet, da hun spurgte omkring Tanya. "Jeg har ikke snakket med hende længe. Sidste gang jeg så hende, var da jeg stod med valget mellem dig og Kristen" svarede han hende. Han savnede sin søster, men var sikker på at de nok skulle snakke sammen snart.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 10:20 pm

Hun elskede hans latter og fortsatte bare glad ind i køkkenet for at stille kassen fra sig. Det var rart, det hele. Huset, Daniel, alt faldt bare på plads for hende, for en gangs skyld. Den gang med William havde været forfærdelig, og hun forstod ikke den gang, at hun kunne gifte sig og blive gravid på den måde. Det var svært for hende overhovedet at sætte sig ind i at hun forelskede sig i William, at det overhovedet havde været hende den gang. Hun havde været for ung, uden tvivl. Nu var hun faktisk klar til det, klar til en kæreste og et hjem. Muligvis børn på et tidspunkt, men det skulle komme af sig selv. Hun havde dog besluttet med sig selv at der ikke skulle komme børn før de var faldet ordenligt til i huset. Ikke som den gang med Will, det var for kaotisk.
Hun så over på ham og nikkede en smule. "Du virker glad for hende. Jeg vil virkelig gerne møde hende på et tidspunkt" sagde hun med et smil og åbnede kassen hun havde i hænderne for at se hvad hun havde proppet i. "Hvor mange kasser mangler vi derude?" spurgte hun, stadig med blikket i kassen før hun igen så op med et kærligt smil. Egentlig ville hun helst bare være lidt sammen med Daniel, og ikke rende rundt og bære på kasser, men det skulle jo overståes. Hun lænede sig lidt mod køkkendisken med et smil, så bare på ham lidt tid, for at forstå hvor heldig hun var.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 10:28 pm

Daniel fulgte igen efter hende ind i huset, hvor han også satte kassen fra sig, men i stedet for at kigge i den ligesom Tess gjorde. Gik han hen bag hende og lagde armene omkring hende og kyssede hende under øret. Det var først nu han svarede hende omkring hendes søster. "Det er jeg også. Men du ved at du altid vil være min favorit pige" sagde han drillende. Daniel slap hende igen, men kun for at stille sig overfor hende, så papkassen var i mellem dem, så han kunne se hendes smukke ansigt. Han glædede sig til at skulle vågne op til det ansigt hver morgen. "Jeg tænkte at vi måske kunne invitere hende over når vi engang er kommet på plads." forslog han. Han ville elske hvis hans kæreste og hans søster ville kunne komme godt ud af det med hinanden. Det ville bare være kronen på værket. Så kunne hans liv da næsten ikke blive bedre.
Daniel vidste ikke hvorfor, men han kom pludselig til at tænke på Syrenia. Han havde ikke hørt fra hende i meget lang tid, og han undrede sig over hvad hun gik og lavede siden hun ikke havde tid til ham. Men det var nu heller ikke for at han selv havde opsøgt hende særlig meget for tiden. "Ved du hvad Syrenia løber rundt og laver" spurgte han og vidste ikke helt om han burde spørge hende om det. For han vidste hvor meget Tess ikke kunne lide hende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 10:43 pm

Hun vendte sig lidt, men ikek helt da han var bag ved hende og hun lod en lille smule. Det var skønt at mærke ham ved sig, og hun havde faktisk savnet det mere end hun havde troet. Forsigtigt lænede hun sig lidt ind til ham, uden at gøre det for meget, men så hun kunne mærke ham. "Du er sød.. Men du er virkelig også min yndlings fyr" svarede hun lidt genert og med et smil. Det var ikke helt okay at han gav slip igen, men alligevel gik det da hun kunne se på ham. Istedet for at være adskilt fra ham stillede hun kassen på bordet og lagde sine arme omkring hans hals. "Det er fint med mig.. Jeg vil gerne møde en der har kendt dig som lille.. Høre pinlige historier" sagde hun med et smil og holdte sig stadigvæk kærligt ind til ham. Hun kunne ikke dy sig og kyssede ham kærligt, bare fordi han var sød. hun puttede sig ind mod hans bryst og sukkede glad, nød bare de små sekunder.
Hun så hurtigt op da han nævnte Syrenia, og kom af reaktion med en lavt snerren, men holdte hurtigt op igen. "Undskyld.. Vane" sagde hun lavt og rystede mildt på hovedet. "Hun er ikke under min komando mere. Hun er død og engel nu, hun betyder ikke længere noget for mig" savrede hun lidt ligegyldigt. Syrenia havde forført hendes mand, om hun elskede ham eller ej. Hun sukked elidt og så på ham. "Undskyld, jeg kan bare ikke lide hende.. " sagde hun og så ind i hans øjne, med et blik der mindede om et hundehvalpe blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Længe ventet flytning! ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Længe ventet flytning! ~ Daniel   Længe ventet flytning! ~ Daniel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Længe ventet flytning! ~ Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En længe ventet ankomst ~ Will
» Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy
» Brug for dig.. } Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: