The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Vampira (833)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Daniel (796)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Kristen (683)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Gideon (535)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Justin (429)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Anna (418)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Tessie (391)
Venter på Bonnie :D I_vote_lcapVenter på Bonnie :D I_voting_barVenter på Bonnie :D I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Venter på Bonnie :D

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 6:40 pm

S: Justin’s hus
T: Lidt over middag en lørdag
O: Ingen andre end Justin endnu
V: Solskin og næsten ingen vind, varmt
P: Sorte bukser og en hvis t-shirt

Justin sad inde på det lille værelse han havde anrettet som arbejdsværelse. Rummet var malet i en meget lys grå, der var 2 vinduer ud til den lille forhave han havde. På væggen hang der 3 hylder med masser af forskellige klassebilleder, af de klasser han en gang havde haft. Og ved siden af var der en stor brun reol fyldt med bøger, og mod den bagerste væg stod et skrivebord med en bærbar og en masse papir og bøger der var slået op.

Justin sad på en brun læder kontorstol og skrev på den bærbare. Han brugte normalt ikke computer, men til sin engelskundervisning blev han nødt til det. Han havde modtaget nogle afleveringer han lige læste igennem. Han havde ikke andet at lave en lørdag ved middags tid, mens han ventede på at Bonnie skulle ankomme. Han havde inviteret hende over så hun kunne se hvordan han boede.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 7:35 pm

Bonnie stod henne ved det lille køleskab, hjemme ved sig selv. hun stod og trippede lidt imens hun drak det sidste blod så hun kunne klare sig. Hun var i helt vildt godt humør, hun skulle mødes med justin hjemme ved ham. Så kunne hun enlig se hans hus. Bonnie dansede lidt rundt mens hun gjorde sig klar, hun
kunne ikke lade være. For første gang i meget lang tid følte hun sig meenneskelig.

Bonnie tog sin taske og jake, og låste døren. Så tog hun jakken på hun vidste ikke helt hvorfor, hun behøvede det jo ikke. Men hun gjorde det aligevel. Hun svingede sin taske om bag på rykken og løb afsted. Det tog hende ikke særlig lang tid at finde det selv om hun ikke havde været der før. Hun smilte selv tilfræds da hun stod foran døren. Hun pustede ud og gik op til døren og bankede på....
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 7:41 pm

Justin var næsten færdig med de sidste rettelser på en af aflevringerne, for der var 3 andre der bare ventede på at blive rettet.
Justin løftede hovedet og kiggede på det runde ur der hang over skrivebordet. Han smilte da han hørte banken på døren.
Han rejste sig og bevægede sig i vampyrfart ud til døren. Han vidste at det var Bonnie og smil sad allerede på hans læber. Han havde glædet sig til at hun skulle komme. Han elskede at have besøg, og specielt hvis det var Bonnie.

Han åbnede døren og sendte hende et lille smil. "Heej Bonnie" sagde han og åbnede døren så hun kunne komme ind. "Kom bare indenfor" sagde han og sendte hende et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 8:42 pm

Bonnie ventede stille uden for døren, hun smilte igen da hun så en skygge
i døren. Døren blev åbnet og bonnies smil blev automatisk større igen.
"Heej" svarede hun og gav ham et stort kram, så gik hun stille ind. Hun var lidt genert, det var hun altid sammen med ham. Hun tøvede lide, hun stod stadig tæt på ham. Hun havde lyst til at give ham et kys, men var lidt for gernert.
Så hun tog i stedet hans hånd i sin, og gik sammen med ham længere ind i huset. Det første hun så var at der var at der var lysere end i hendes hus, hendes var tæmmelig mørk. Hun gad ikke gøre noget ved det....
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 8:50 pm

Justin gengældte det kram hun havde givet ham. Hans smil blev større da hun tog hans hånd og gik længe ind i huset.
De stod nu i stuen, der var lyst, da de var hele 5 vinduer på den ene side af væggen. Ud af vinduet kunne man se ud til en lille vej, som næsten ingen brugte. Væggen var malet i en lys sandfarve, og rundt omkring hang der et par billeder fra hans mennesketid og efter han blev forvandlet. Over mod den bagerste væg stod en sofa, et sofabord, et bord med en lampe og et tv.
og midt i stuen stod et lysebrunt bord med stole rundt om. Og ved den anden væg stod der en reol, der så ud til at være gammel, hvor der stod et par billeder og nogle andre gamle genstande fra hans liv.

Justin havde stadig hendes hånd i sin og blidt trak han hende hen til sig. Han smilte til hende og trykkede hurtigt sine læber mod hende.
"jeg har glædet mig sådan til at du kom" sagde han og kyssede hende hurtigt igen. "For jeg har noget jeg ville fortælle dig" sagde han og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 9:29 pm

Bonnie blev glad da han trak hende tætere på, hun gengældte hans hurtige kys og lyste igen op i et smil. "Jeg har også glædet mig til at komme!" svarede hun så bestemt men stadig med en silkeblød stemme. Hun kiggede op på ham og tøvede lidt, (igen) og hendes blik endrede sig til en nysgerigt blik. Hun lagde hovedet på skrå "hvad er det du vil fortælle mig?" spurgte hun og ventede på svar.....

//Undskyld det er så kort :S
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeTors Nov 18, 2010 7:33 pm

Justin smilte stadig da hun svarede ham. "godt" svarede han kort og fugtede læberne.
Han trak stilheden lidt ud, for at gøre det mere spændende, men efter et par sekunder med stilhed kunne han ikke holde det mere. "Jeg er blevet ansat på skolen, som engelsklærer" sagde han med et rigtigt stort smil. Han var spændt på hvad hun sagde og så på hende med et muntert blik.
Han lagde sin anden arm om hende og kyssede hende på panden mens han ventede på at hun svarede. Han trykkede hende lidt ind til sig, men trak sig lidt efter en smule væk, så han kunne se hende i øjene.

//Mit er heller ikke så lang Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeTors Nov 18, 2010 9:00 pm

Bonnie lyste op, et stort smil. Hun var glad på hans vejne, "god" svarede hun så og fald ham om halsen. Hun lænede sig lidt ud fra ham "jeg kommer til at se dig hver dag!" fortsatte hun og og pressede sine læber mod hans. Hun var så glad og overvældet, hun skulle se ham hver dag og måske enda have timer med ham....


// kort igen Sorry!!
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 8:13 pm

Justin var lettet og glad over at hun ikke blev skuffet over det, eller lidt sur over hans nye job. For det var jo ikke sikkert at hun havde lyst til at blive set sammen med læreren.
Han smilte muntert og gengældte kysset. Han nussede hende blidt på ryggen, men lidt efter slap han kysset for at se hende i øjene.
"Så du kommer i skole" spurgte han glad. "Jeg har ellers bare hørt at du ikke er så vild med det og næsten aldrig er der udover historietimerne" tilføjede han og vidste godt hvorfor hun fortrak historietimerne.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 10:57 pm

Bonnie smilte lidt, "jeg ville ikke lige sige at jeg elsker skolen..." svarede bonnie og tøvede lidt. "Men jeg har låvet zoey det, og det der med historie..."
hun fniste lidt, "jeg... jeg skrev ikke sedlen" fortsatte hun og tænkte lidt over det. Måske kendte han ikke til sedelen? hun vidste det ikke "hvis du har hørt det...?" spurgte hun så for at være sikker.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 7:29 pm

Justin smilte lidt. "Men jeg håber at jeg i hvert fald kan få dig til at lide engelsk timerne" sagde han og smilte lidt til hende. Han strøg hende blidt på kinden med den ene hånd og trykkede lidt efter læberne mod hendes. Han holdt kysset lidt inden han slap det igen.
"Hvilken seddel" spurgte han overrasket, uden at tage blikket fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 9:02 pm

Bonnie lavede en grimasse og så ned i gulvet, hun tøvede lidt "øh.. bare glem det!" svarede hun bestemt, men kom til at smile. Hun holdt blikket på ham et stykke til for at læse ham. han så ikke ud til at opgive, "det er bare en sedel zoey har skrevet..." fortsatte hun så, og kyssede ham....
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 9:33 pm

Justin blev bare mere nysgerrig og havde et drillende smil på. Han anede ikke hvad det var for en seddel og da slet ikke hvad der stod på den. Han satte et drillende smil på læben. "Jeg kan jo altid spørge Zoey, hun vil helt sikkert give mig hele sandheden" sagde han udfordrende.
Men han glemte alt om sedlen, for en stund, da hun kyssede ham. Han havde lagt sin ene hånd på hendes kind og gengældte varmt kysset.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 9:57 pm

Bonnie gav et skevt smil fra sig, men slap ikke kysset. Hun hev ham tætere på og afbrød kysset for at starte et nyt. Så trak hun sig lidt væk og et smil dukkede op på hendes læber. "Vil du vise mig rundt?" spurgte hun så og ventede spændt på at høre hans svar. Hun gav ham endnu et kys inden han nåede at svare...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 10:01 pm

Justin blev overvældet af hendes skønhed og gengældte hendes kys endnu varmere end før. Han trykkede hende ind til sig og lød den hånd på lå på hendes kind glide om i hendes smukke hår, og strøg hende blidt.
Han havde stadig øjene lukket da hun slap kysset, men efter nogle sekunder åbnede han dem og så på hende med et lille smil.
"hvis du gerne vil se huset" sagde han da hun slap kysset. Han slap sit greb om hende og flettede sine finger ind i hendes.
"Jamen det her er stuen" sagde han lidt grinene, og overvejede så hvilket rum skulle være det næste, for hans rundtur.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeMan Nov 22, 2010 4:00 pm

Bonnie smilte til ham og nikkede stille da han pressenterede stuen, hun smilte igen og gav ham endnu et kys. Det så ud som om han ikke kunne bestemme sig for vilket rum der skulle komme efter. Bonnie trak ham med ind i det næste rum, hun så sig lidt omkring og trak ham tætere på sig.

//undskyld det ikke er så langt Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 3:54 pm

Justin smilte svagt og trykkede sine læber mod hendes pande. "Dette er så mit arbejdsværelse" sagde han kort. Det var i det rum han havde været lige inden Bonnie var ankommet. Han rødmede sig lidt undskyldende og sagde endelig. "Ja, du må undskylde rodet, men jeg var i gang med lidt arbejde inden du kom" sagde han og vendte blikket mod hende og smilte endnu en gang.
Han så hurtigt rundt i det lidt rodet rum. Han fortrak det egentlig sådan, og ikke total ryddet, for så kunne man næsten ikke koncentre sig om at arbejde, fordi man hele tiden skulle rydde op efter sig.
Justin vendte blikket mod hende og trak hende helt tæt ind til sig. Han bøjede sig en smule frem og trykkede blidt sine læber mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 9:15 pm

Bonnie smilte stille til ham "det er okay" svarede hun så. Hun gengældte kysset og smilte lidt igen. Bonnie gik så lidt rundt og kiggede på de ting der lå fremme, hun prøvede at finde ud af hvad det var han havde været i gang med.
hun gik hen til ham igen og hviskede. "må jeg se dit sove værelse?" spurgte hun så i en drillene tone.

//no krea -.- Sorry
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 9:23 pm

Justin stod ved døren og betragtede hende mens hun gik rundt. Han lo lidt da hun spurgte om hun måtte se hans soveværelse. "med støreste fornøjelse" sagde han med et lille drillende smil.
"jeg har også en lille gave til dig, derinde" sagde han og sendte hende endnu et lille smil.
Han tog hendes hånd og trak hende rolidt med sig, ud af rummet igennem stuen, køkkenet og ud i gangen. Han smilte lidt over hans sjove placering af rummene, men han kunne lide det sådan. Justin åbnede døren ind til soveværelset. Det var i den samme lyse nuance, midi på den bagerste stod en stoe dobbelseng, med et brun sengegære der ragede en halv meter op over sengen. Og på hver side af sengen stod et natbord med en lampe. Overfor sengen var der et stort spejl, som allerede hang der da han købte huset. Han gik hen til den ene natbord og åbnede skuffen. Han tog en lille sort æske frem. "Sæt dig her ved siden af mig" sagde han og klappede på sengen ved siden af sig selv.
Han holdt æsken frem mod hende og smilte.
"jeg håber ikke at du syntes at det er for tidligt" sagde han stille lidt efter.
//Æskens indhold : Venter på Bonnie :D 2yzk8wo
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 9:47 pm

Bonnie smilte igen, hun tænkte lidt på den måde han havde placeret rumene på. Et større smil lyste op da han sagde at han havde en gave til hende, hun var glad men dog også lidt forvirret havde han ventet på at gøre det her lige siden hun kom? hun vidste det ikke. Hun kunne godt lide at sove værelset var så lyst som det var, det fik endnu et smil frem. Bonnie kiggede nysgerigt på justin da han bad hende komme hen til ham, hun gik stille hen og satte sig ved siden af ham på sengen. Hun mærkede et lille stik af nervøsitet da hendes blik faldt på den sorte æske...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 9:54 pm

Justin smilte svagt. "Det fra 1800 tallet, faktisk var det min søsters, hun havde gemt den til hvis de en gang skulle få brug for penge, men da hun døde var der ikke rigtigt nogen der vidste hvad der skete med den, og eftersom jeg er den eneste der stadig lever, vidste jeg hvor jeg skulle finde den" sagde han og smilte lidt.
"der er flere af mine søsters børn's efterkommer, der har ledt efter den" forklarede han. "Det er lidt en legende i vores familie, men jeg vil gerne have at du får den" tilføjede han og smilte stort, inden han blidt kyssede hende på munden.
Han slap igen hendes læber. "Jeg håber du kan lide den" sagde han stille.

//Sorry, men bliver nødt til at logge :/ //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 10:18 pm

Bonnie sad stille og lyttede, hun var på en måde gad for at der var en historie bag, hun vidste ikke helt hvorfor. Hun blev overresket over at han ville forære hende den, men selvfølgelig også glad. Hun kyssede igen tilbage, og gav ham hurtigt et kys igen enden han trak sig væk. Hun smilte til ham "Den er meget smuk... tak" svarede hun så og kyssede ham igen...

//er er okay Rolling Eyes vi skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 10:26 am

"Det er jeg glad for at du syntes, men du behøver ikke at gå med den hvis du ikke har lyst" sagde han stille og så på hende med et lille smil.
Justin lagde hånden på hendes lår og nussede hende blidt, og med den anden tog han hendes hånd. Han gengældte stadig kysset, og gav hendes hånd et blidt klem.

//Ingen krea ;/ //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 2:08 pm

Bonnie trak sig lidt væk, så hun kunne svare "selvfølgelig vil jeg gå med den!" svarede hun så meget bestemt med et smil på læben. Hun vidste ikke helt hvad hun mere skulle sige, hun havde ikke lige regnet med at han ville give hende nået. Hun smilte stadig, det var lidt svært at holde op når han sad lige ved siden af hende...

//Helder ikke her -.-
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 4:13 pm

Justin smilte til hende, og trykkede blidt sine læber mod hende. Han var glad for at hun gad gå med den, for han var ret vild med hende, og håbede at hun havde det på samme måde overfor ham.
Justin strøg hende blidt på kinden og sendte hende et lille smil, inden han igen kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Venter på Bonnie :D Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på Bonnie :D   Venter på Bonnie :D I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Venter på Bonnie :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» So much is going on around us, but what happens to us? ~ Bonnie ;)
» Måneskinstur - Bonnie <3
» På jagt (Bonnie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Justin's Hus ^_^-
Gå til: