The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Justin (429)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Anna (418)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Fravær.. Igen ^^'  I_vote_lcapFravær.. Igen ^^'  I_voting_barFravær.. Igen ^^'  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Fravær.. Igen ^^'

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Fravær.. Igen ^^'  Empty
IndlægEmne: Fravær.. Igen ^^'    Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeTors Jun 28, 2012 2:32 pm

Heys folkens.

Jeg tager afsted imorgen hjem til min far, så jeg kommer nok ikke på mere, før om tre uger. Det vil sige at jeg er væk i slutningen af uge 26 og eller uge 27, 28 og 29.. 30 og 31 ved jeg ikke med endnu. Der er så en lille chance for at jeg alligevel er på, men det er over Iphone så ^^' Der bliver nok ikke rigtigt svare i emner og sådan. Men det kommer helt an på om jeg må og om jeg har internetforbindelse. Det havde jeg ikke sidste år da jeg var i sommerhus langt oppe i danmark. Men det skulle gerne være bedre i år, da det er et nyt sted x3 Men i må alle sammen passe rigtigt godt på jer selv og nyd nu at i har sommerferie! Det sker kun en gang om året ;D

Love Zoey! ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Fravær.. Igen ^^'  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær.. Igen ^^'    Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeTors Jun 28, 2012 10:54 pm

*Prikke lidt til sære heks*

Ja, nu ved jeg ikke rigtigt, hvorfor jeg render og skriger 'go ferie' til alle dem der drager bort. But you are a special one, my young witch. DU.. Er den mest irriterende!

Ej xD Men du skal nyde din ferie, og have en rigtigt god en xD Så passer jeg på siden imens.. *Host!*

"Kærligeste" (Ja tænk, kærlighed, er faktisk en ting! xD) hilsner Roxanna.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Fravær.. Igen ^^'  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær.. Igen ^^'    Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeFre Jun 29, 2012 11:19 am

*at se på Roxanna*

Haha Rox xD Jeg elsker også dig xP

Tak tak ^^ Jeg skal gør et forsøg ;3 Haha, hvor betrygende at vide x3
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fravær.. Igen ^^'  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær.. Igen ^^'    Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeFre Jun 29, 2012 12:35 pm

Okay.. For at gøre dig lidt mere rolig vil jeg love dig at være ret meget på, så jeg kan passe lidt på siden. Du ved.. Så Rox ikke får slået alt og alle ihjel i mellemtiden.. Oo xP

Men god sommerferie til dig også Zoe!! <3 xD
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Fravær.. Igen ^^'  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær.. Igen ^^'    Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitimeFre Jun 29, 2012 12:57 pm

Heys pus. Wink
God ferie!!! Håber den bliver super n.n
Måske kan vi også se hinanden lidt i ferien<3
:*
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Fravær.. Igen ^^'  Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær.. Igen ^^'    Fravær.. Igen ^^'  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fravær.. Igen ^^'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fravær - Kim
» Forsinket fravær som fortsætter.
» Eden er væk i weekenden, måske længere tid(Fravær)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Fravær-
Gå til: