The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcapFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_voting_barFlere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Flere arrangementer på siden.

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2

Flere arrangementer?
Ja
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcap100%Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap
 100% [ 12 ]
Nej
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcap0%Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Måske
Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_lcap0%Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 12
 

ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:17 pm

Det jeg skrev var den måde jeg forstillede det på, for syntes jeg gav mest mening. Og du kan bare sige din mening.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:31 pm

Jeg har ingen mening lige nu. Jeg ved ikke længere hvem Bonnie er.. :i
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:37 pm

Det med Black Bird idéen.. Hvad var det du ikke kunne lide ved den? ^^'

Og hvad mener du så med det? (Indavelse) Oo
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:41 pm

Bonnie er Bonnie, som hun altid har været Bonnie. Datter af vores forældre og søster til mig og John. Forvandlet af Matthew. Hvad er det er ikke er Bonnie? Oo

Lamia det der med at Black Bird er viklet ind i Silverblade længere ude end ved mig, Bonnie og John.

Og det jeg mener ned indarvel er at så er vores mor og far beslægtiget og vi er indarvel
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:14 pm

Ikke det søs. Det der ved jeg godt ^^ Men jeg ved intet om hvem mine forældre er, hvem John er, og jeg ved heller ikke meget om dig. :i Jeg ved kun min lille del af det, som faktisk kun handler om Bonnie selv. Jeg aner intet om hendes forhold til familien og vennerne mere Sad Du virker som om du har skrevet videre på det med, hvem John og vores forældre er og jeg aner intet om det! :i Ikke at det gør noget, jeg ville bare gerne vide hvem jeg så er og hvor jeg står. ^.^
Og ikke for noget, men da jeg lavede navnet Black Bird, var det ikke fordi det skulle være en ny Silverblade oO Jeg lavede det navn, fordi jeg så det som en gammel og unik familie med et navn, som de havde haft i flere genarationer. n.n
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 7:50 pm

Nej, det er ikke sådan det er. Jeg fortæller bare som jeg forstiller mig det. For vi har jo ikke rigtigt snakket om vores familie, så jeg har bare lavet min forstilling om familien, om John. Så det kan altid ændres (: Og det bestemmer du selv søs ^^
Det ved jeg godt ^^' Det er derfor jeg vil have Stefan Black Bird til ikke at var en del af Silverblade. Det er Susan Moore der er i familie med Silverblade, hvis det er okay med dig? ;-)
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:09 pm

Det passer i hvert fald bedre ind angående det der med alt hekse-halløjet... ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:31 pm

Okay. Jeg troede bare det lå mere fast nu hvor i allerede var ved at aftale en masse :0 Men jeg synes det er okay, så længe vi forbliver Black Bird's. xD Så siger vi bare, at det er gennem Susan n.n
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:51 pm

Det vil jeg også mene Lami xD

Men nu er du med ikke Søs? ^^ Det hele tiden været min tanke at vi forblev Black Birds xD Så passer det heller i hvertfald ind i mit hovedet ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:57 pm

Jo en smule. Men hva med John? Og vores forældre, hvordan er de? ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Flere arrangementer på siden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Flere arrangementer på siden.   Flere arrangementer på siden. - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Flere arrangementer på siden.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En/Flere at emne med.
» Et eller flere emner??
» Idé til noget på siden.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Spørgsmål-
Gå til: