The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Justin (429)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Anna (418)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    en ny ven ~Stacy I_vote_lcapen ny ven ~Stacy I_voting_baren ny ven ~Stacy I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     en ny ven ~Stacy

    Go down 
    ForfatterBesked
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 6:13 pm

    T: Ca. 14.30
    O: Mennesker skabe, øh... andre skole ting
    V: Solskin
    S: Skolen
    T: En rød kort armet bluse, mårke jeans og sorte sko

    Bonnie kom ind af hovededøren, hun gik langsomt hen af gangene og ind i kantinen. De andre elever havde frikvater. Bonnie så sig omkring og fandt et lædigt bord, hun satte sig ned og kiggede ud over alle de andre der sad i kantinen. Hun tænkte et øjeblik på zoey, hun ville ikke blive glad for at hun igen havde pjækket. Hun skød tanken fra sig, hun ville ikke tænke på det nu. Hun fik øje på et par drenge der gik og grinte og skubbede til hinanden. Hun rystede på hovedet og skubbede også den tanke væk....
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Gæst
    Gæst




    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 6:36 pm

    Drengene som fjollede rundt, vendte sig om og begyndte at skubbe til hende i stedet for. "Hey Stacy, har du mine penge med?" Drengens øjne var forvredet i ondskab.
    "Det er mine penge, ikke dine Brad." sagde Stacy og trak sig væk fra hans hænder. Han tog fat i hende igen, og skubbede til hende - denne gang hårdt. "Det er derfor jeg vil have dem!" grinede han.
    Tilbage til toppen Go down
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 7:13 pm

    Bonnie fik øje på pigen som åbenbart hed stacy, drengene skubbede igen til hende. Bonnie lavede en grimasse og rejste sig hurtigt, hun gik hen til dem for at få drengene til at gå. "Brad gå med dig! hun har ikke gjord dig noget" sagde bonnie med en hård tone. "Bonnie" spurgte brad så, bonnie lavede himmel vendte øjne "lad hende nu gå!"....
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Gæst
    Gæst




    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 7:17 pm

    Stacy så på Bonnie, med et par meget tavse og meget mørke øjne. Hun ville gerne takke hende for at have taget hendes parti over for drengene, men hun viste ikke rigtigt.
    Brad tog fat i Stacys krave, og trak hende hen imod sig. Stacy skreg. "Slip mig så, dit dumme svin!" hylede hun, og slog ud imod ham. Hendes knytnæve ramte ham lige i ansigtet, og han vaklede tilbage.
    Hendes hænder fløj op til hendes ansigt, imens hun stammende begyndte at mumle en undskyldning.
    Tilbage til toppen Go down
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 7:36 pm

    Bonnie sukkede det hjalp vist ikke, hun gik hen til brad og trak ham lidt væk.
    Hun kiggede lige ind i hans øjne, "GÅ NU! gå lige tilbage til det hvor du kom fra, og du husker intet af det her!" sagde hun stadig med en hård tone. Brad gik lidt tilbage til hvor han kom fra, de andre gik bare forvirret med. bonnie vendte sig mod pigen og smilte, "er du okay?" spurgte hun....
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Gæst
    Gæst




    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 7:43 pm

    Stacy lod sine hænder falde ned langs kroppen, og bed sig i læben. "Jeg er okay. Mange tak." Hun så på Bonnie og prøvede ikke at skjule sin taknemmelighed.
    Det havde været lidt mærkeligt at hun havde fået Brad til at gå, bare ved at kigge på ham. Han havde været på hypnotiseret.
    Hun rakte sin hånd frem imod hende. "Mit navn er Stacy. Jeg er ny."
    Tilbage til toppen Go down
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 7:50 pm

    Bonnie smilte til hende "det kunne ane mig jeg har ikke set dig før," svarede hun venligt og regte også hånden frem. "Mit navn er Bonnie..." hun tøvede lidt men det blev astatet af et smil....
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Gæst
    Gæst




    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 8:01 pm

    Hun trykkede blidt Bonnies hånd, og stak så sine hænder i lommen. "Hvad var det du gjorde før? Hvordan fik du ham til at smutte? Jeg har prøvet massere af gange, men han følger bare efter mig."
    En beundrende grød var mulig at se i Stacys øjne, og hun smilede svagt. Hun havde ikke noget imod Bonnie, hun var rent faktisk ret sød.
    Tilbage til toppen Go down
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 8:26 pm

    Bonnie smilte men da stacy spurgte hvordan hun gjorde det, tøvede
    bonnie. Hun kunne ikke lige forklare det, så hun fandt på en løgn.
    "øh... jeg kender hans familie... han har vel bare respekt for mig...."
    svarede bonnie så, hun håbede at hun ikke kunne se den løgn hun lige havde lavet. Men hun var god til at lyve så hun var ikke rigtig nærvøs. Hun
    opdagede at det enlig ikke gav mening...
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Gæst
    Gæst




    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 8:30 pm

    Stacy opfattede løgnen - en af de mærkelige ting som var sket efter hendes genopstandelse - men sagde ikke noget. Hvis Bonnie ikke ville (eller kunne) fortælle hende sandheden, så ville hun ikke sige noget. Alle havde deres hemmeligheder.
    Hun vendte sig lidt væk fra hende, og så ud over skabene og alle de andre elever.
    Tilbage til toppen Go down
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 8:49 pm

    Bonnie kunne se at stacy ikke ville gå det nærmere, hun sukkede lettet og
    så i retningen af stacys blik. Bonnie kunne ikke lige finde det hun søgte efter.
    hun baggede lidt væk fra stacy, hun havde en underlig fornemmelse som om
    hun blev tørstig igen. vilket ikke gav nogen mening, da hun lige havde spist....
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Gæst
    Gæst




    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeSøn Nov 21, 2010 6:33 pm

    "Jeg har seriøst ikke lyst til at have engelsk nu." klagede Stacy pludselig. Hun var personen som klagede hele tiden, men hun var virkelig træt for tiden. Hun var ikke sikker på at det var en af bivirkninger ved at være genopstået.
    Hun kløede sig i nakken og stak så hænderne i lommerne. Hun var en smule bange for at hun ikke ville passe ind i klassen.
    Tilbage til toppen Go down
    Bonnie
    Vampyr
    Vampyr
    Bonnie


    Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 970
    Geografisk sted : Mystic Falls ;)
    Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
    Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitimeMan Nov 22, 2010 6:39 pm

    Bonnie smilte kort da den underlige (efter bonnies mening) klage fløj ud. Bonnie lagde hovedet på skrå, hun tænkte på justin de skulle have som engelsklærer. "læreren er ret sød" smilte bonnie igen. Hun tøvede lidt "du skal nok passe ind" sagde hun så efter lidt...
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.com/
    Sponsoreret inhold





    en ny ven ~Stacy Empty
    IndlægEmne: Sv: en ny ven ~Stacy   en ny ven ~Stacy I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    en ny ven ~Stacy
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Alenetid, nej (Stacy)

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
    Gå til: