The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Justin (429)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Anna (418)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_lcapKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_voting_barKan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 5:20 pm

Sted: Skoven
Tid: Tusmørke
Omgivelser: Hvad der nu findes i en skov?
Vejr: Ganske roligt og varmt
Påklædning: En løs, hvis skjorte, et par lyseblå cowboybukser, men ingen sko.


Alexander kom gående gennem skoven (meget originalt ^^'), med et træt og brugt blik. Han var selv lige kommet hjem fra et langt ophold i det sydlige Spanien, i den by der hed Tarifa, hvilket hans brune kulør også viste. Han var lidt blevet tvunget med da en af deres familie medlemmer var gået bort, ganske naturligt, for en gangs skyld, men alligevel var det hårdt for de andre, ikke for Alexander, han havde aldrig brudt sig om den kusine, Amy, men det tog stadig hårdt på ham, da hun var død af kræft, okay, ikke helt naturligt, men det var i det mindste ikke et andet overnaturligt væsen der havde været skyld i det denne gang, vel?
Alexander var derfor ikke rigtig opmærksom på sine omgivelser og gik bare på må og få.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 5:39 pm

*Hvorfor er det nu jeg løber?* Patricia tænkte det kun, men stoppede ikke. Hun fortsatte sin løben. Hun elskede at løbe, men det var ikke det samme længere. Hun sprang over et væltet træ. Det var som om der som om hun skulle nå noget.. Eller nogen. Hun anede det ikke. Et stik jog igennem siden på hende og hun måtte stoppe. Hun lænte ryggen mod et træ hun tilfældigvis var stoppet ved. Hun lænte sig frem og pressede armene mod maven. Hun lukkede kort øjnene, men langt tid nok til at en person dukkede op på hendes nethinde. Hun slog øjnene op og så rundt. Der var nogen i nærheden. Hendes hjerte sprang to slag over. Hun hørte skridtene. Hun holde vejret. Pludseligt var hun ikke tryg i tusmørket. Hendes krop skælvede svagt og hun var som limet til jorden. Ingen mulighed for at se om det var en venlig sjæl eller mulighed for at flygte så hurtigt som benene tillod.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 5:49 pm

Alexander stoppede pludselig op da en lyd af et fjerlet bump lød nogle meter fra ham. Han nåede til det væltede træ hvor lyden var kommet fra. Han rettede hovedet op i luften og vejrede til den som en hund. Et let undrende udtryk gik over hans ansigt, efterfulgt af glæde og så nervøsitet da han genkendte den sødmefulde og luftige duft af engel, og denne duft kunne han genkende over alt. Han spejdede ud i mørket og fandt hende nærmest limet op af et træ. "Patricia...?" Spurgte han stille og forsigtigt mens han langsomt gik over mod hende og prøvede at fange hendes blik. Hans hjerte spurtede rundt i hans bryst og han bad til at hun ikke kunne høre det. Han havde sådan savnet hende, nu var han bare skrækslagen for at hun havde glemt ham.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 6:02 pm

Patricia slap langsomt luften ud af sine lunger, og forsøgte at trække vejret lydløst. Hun lukkede øjnene hårdt sammen, mens hendes læber blev ved med at forme ordet Please uden at sige det, naturligvis. Hun hørte stemmen og al luft i hende blev presset ud, som om nogen havde slået hende i maven. Hun åbnede øjnene og langsomt kunne hun bevæge sig. Hun vendte ansigtet mod person med den så velkendt klang. Hun trådte langsomt hen mod ham. "Al...Alexander!!" Det fløj ud af hendes mund og inden hun kunne nå at stoppe sig selv, var hun allerede løbet i armene på ham. Hun sukkede da hun lagde armene om halsen på ham. Hun krammede sig ind til ham. Hun havde savnet ham noget så grusomt. Det gik først op for hende nu at hun nok ikke skulle have reageret sådan på hans tilstedeværelse.. Men hun var ligeglad. Hendes krop skælvede stadig en smule.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 6:12 pm

Alexander stivnede fuldstændig over hendes udbrud og vaklede let da hun nærmest overfaldt ham. Han blev virkelig overrasket og han stirrede lidt på hendes fine skiggelse. Det tog ham et øjeblik at få kontrol over sin krop igen. Han lagde langsomt sine arme om hendes liv og holdt hende ind til sig samtidig med at han gemte sit ansigt ned i hendes hår og indsnufede hendes vidunderlige duft. Hans skuldre føltes pludselig lettere, som om han havde gået rundt og båret på en utrolig tung byrde. En lille kluklatter kom frem og han holdte hende endnu tættere ind til sig. Han kunne ikke fatte det, han kunne virkelig bare ikke fatte det, noget af det overhoved. Først da mærkede han hendes skælven. "Fryser du?" Spurgte han lettere bekymret og trak sit hoved lidt væk så han kunne se på hende. Han begyndte, fuldstændig ubevist, at gnide varme i hendes ryg, selvom det ikke rigtig er der man normalt fryser.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:08 pm

Patricia knugerede sig ind til ham. Hun nød varmen fra ham og hans dufte, som hun fyldte sine lunger med igen og igen. Hun havde lagt panden mod hans skuldre. Hun smilte lidt da han lagde armene om livet på hende. Hun lukkede øjnene. Et spørgsmål faldt hende ind. Hvor havde han været i al den tid? Hun træk sig lidt tilbage samtidig med at han gjorde det. Hun så på ham. Alle hendes muskler i hele kroppen var spændt. "Lidt, men ellers var det bare.." Hun gik i stå. Kunne hun sige at hun var bange for at han havde været en af dem der bed? Nej.. Hun tænkte sig om. "Glem det.. Det er bare fordi jeg fryser," sagde hun roligt. Hun så ned lidt. "Hvor har du været?" Hun var uden at tænke begyndt at nusse ham i nakken. Hun lagde panden mod hans skulder igen og lukkede øjnene. Hun kunne ikke beskrive hvor dejligt det var at være i armene på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:16 pm

Alexander smilede ned til hende og glæden var tydelig at spørge i hans blå øjne. Han kunne ikke fatte at hun virkelig stod her, i hans arme. Han lagde sit hoved let på skrå, nærmest som en hund ville gøre. Han smilede en anelse over hende. "Skal vi så ikke tage hjem til mig, så du kan få varmen..?" Spurgte han og prøvede, mislykket, at skjule nervøsiteten og den tøvende undertone der var i hans stemme da han spurgte.
Hans øjne fik en svag skygge over sig da hun spurgte. "Familie besøg.." Sagde han lavmælt, lukkede sine øjne da han mærkede at hun nussede ham i nakken og han faldt helt ned igen. Han sukkede stille da han begravede sit ansigt ned i hendes hår igen. Han nussede blidt hendes ryg og kunne stadig ikke rigtig fatte hvad at hun stadig ville have ham.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:28 pm

Patricia kiggede på ham. Hun bed sig kort i læben. Hun nikkede lidt. "Det kan vi godt.." sagde hun og det skælvende i hendes krop blev kort forværret. Hun fugtede læberne med sin lyserøde tungespids. Hun havde ikke opdaget det nervøse i hans stemme. Hun var mere fokuseret på at han ikke havde forladt hende tilbage i intetheden.
Hun lagde mærke til den måde han blev på, fra det ene øjeblik til det andet. En bekymret rynke dukkede op i hendes ellers så glatte pande. "Det må have været et ubehageligt et," mumlede hun stille. Ikke for at forværre noget. Hun holde sig ind til ham. Hun lukkede øjnene og krammede sig ind til ham. "Lad os komme hjem til dig og ind i varmen," sagde hun for at lette det hele lidt.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:33 pm

Alexander smilede lidt større og med betydelig mere lettelse og glæde. "Godt," sagde han. "Så skal vi bare lige liste os forbi min familie." Han skar en smule ansigt og var glad for at han fik skjult sin nervøsitet godt nok. Han var virkelig glad for at hun gerne ville med ham, selvom han uanset hvad, ikke ville lade hende alene tilbage.
Han så på hende med et lille trist smil. "Det var det skam," sagde han stille og lidt afværgende. En lille klukken listede sig over hans læber på den måde hun reagerede. "Jah, lad os hellere det," sagde han med et skævt smil, selvom han ikke viste nogen tegn på at ville slippe hende nu, eller nogensinde. Hans blik strejfede kort hendes læber inden han så hende i øjnene igen med en svag rødmen, der lå godt skjult bag hans brune kulør.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:53 pm

Patricia smilte til ham. Hun lo lidt. Han kunne stadig få hende til at smile. Hun nikkede. "Bliver det et stort problem? Jeg er jo så lille," sagde hun og smilte lidt svagt skævt. Hun kunne ikke lade vær at smide den bemærkning på bordet. Det ville jo være svært, efter som hun var engel og hun ville blive opdaget på lang afstand af en hver overnaturlig person der kunne komme i nærheden af hende.
Hun så trist på ham. "Det er jeg ked af at høre.." sagde hun dæmpet. Hun fremtvang at blidt smil. En lille latter strejfede hendes læber. Hun opdagede hurtigt hans blik. Hun huskede deres første kys.. Hendes allerførste kys. Rødmen slog ned i hende ved tanken og ved den lyst til at gør det igen.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 8:00 pm

Alexander klukkede muntert over hende. "Du har fat i noget," drillede han og smilede gavtyvagtigt til hende. Han vidste godt at hendes fært ville afsløre dem allerede inden de var kommet ind i parlæet, men det ville nu være sjovt at prøve at liste hende ubemærket ind.
Han smilede til hende. "Vi klarer den nok, min familie," sagde han stille og smilede til hende. Han smilede endnu større ved lyden af hendes latter, han elskede den lyd. Han bemærkede hendes rødmen og smilede endnu større. Han løftede langsomt sin ene hånd og kærtegnede blidt og nænsomt hendes blussende kind. "Ved du selv, hvor smuk du er..?" Hviskede han lavt og kærligt, han kunne ikke lade være. Han smilede til hende og så hende med et ærligt og kærligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 8:23 pm

Patricia lo lidt og nikkede. "Lille mig.." sagde hun, med et skuldertræk. Hun ville blive meget overrasket hvis de kunne komme ubemærket hos ham. Havde det derimod været hos hende ville det ikke overraske hende. Hun ville kunne smule en tiger med ind og ingen af den ville opdage det før den havde ædt hele familien.
Patricia nikkede lidt. "Det håber jeg da," sagde hun, med et blidt smil. Hun så hurtigt hans smil blive større. Efter lidt mærkedehun hans hånd mod hendes kind og hans ord. Et tøset fnis forlod hendes læber. "Hold op.." sagde hun og rødmede endnu mere. Hun kunne godt se han mente det, men hun havde en anden mening. Hun lod kort sit blik glide fra hans øjne og ned til hans læber og tilbage til hans øjne igen.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 8:28 pm

Alexander klukkede over hende. "Lille, smukke dig," hviskede han drillende og smilede stort til hende. "Det skal vi nok," forsikrede han med et lille smil. Han så bare på sin elskede lille engel, efter hans mening, var hun smukkere end smuk. "Nej, jeg vil ej," drillede han med sit gavtyvagtige smil. Han nussede let hendes kind med sin tommelfinger. Han bemærkede godt hendes blik og lænede sig lidt ned mod hende mens han så hende i øjnene. Hans hjerte satte endnu engang farten op da han ventede på om hun ville eller ej. Han blik strejfede selv hendes læber ganske kort inden han så ind i hendes smukke øjne igen.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 8:44 pm

Patricia lo og rystede på hovedet. Hun sagde ikke noget til det. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige eftersom hendes standart svare ville være 'hold op'. Det var noget hun havde for vane at sige når hun blev genert. Hun nikkede. "Godt.." Hun smilte lidt til ham. Endnu hen latter forlod hendes læber. Hun rystede på hovedet. "Søde, søde Alexander.. Du ved godt man skal holde sig til sandheden ikke?" sagde hun med et drillende smil. Hendes hjertes tempo fløj i vejret da han lænte sig ned mod hende. Hun så ham i øjnene. Hendes øjne gled i og hun pressede sine læber forsigtigt mod hans. Hun anede ikke hvad hun havde gang i efter som hendes hjerte slog fra.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 9:01 pm

Alexander smilede nærmest triumferende til hende og klukkede så over sig selv. Han rødmede let over hvad hun kaldte ham og smilede drillende til hende. "Det har jeg nu svært ved, jeg siger det altid som det er," Hviskede han drillende til hende.
Han smilede lidt over dem og skildte let sine læber da hun pressede sine mod hans. Hans greb om hende blev tættere mens han blidt og kærligt kyssede hende. Hans hånd gled op i hendes hår og nussede hende let mens den anden hånd nussede det nederste af hendes ryg ganske blidt.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 9:27 pm

Patricia smilte skævt og lod kort blikket glide rundt. Hun gjorde det ikke bevidst. Hendes blik endte på ham bagefter igen. Hun lo lidt og smilte drillende til ham. "Helt sikker?"
Hun holder sig ind til ham. Tæt så der næsten ingen luft var mellem dem. Hun kysser ham blidt og kærligt. Hun nød det, meget. Det var som første gang, men den kildrende fornemmelse i maven var bare meget 'værre'. Det var jo ikke en dårlig følelse. Men det gjorde at hele hendes krop nærmest blev vægtløs. Hendes hoved fik det hele til at virker som en drøm. En drøm der om lidt ville trækker hende ud af bevidstheden. Hendes ben sitrede under hende og hun var sikker på at hun ville falde til jorden hvis hun ikke holde fast i ham. Hun slap langsomt hans læber, for ikke at risikere at hun besvimmede. Hun åbnende øjnene og så på ham. "Synes du ikke at vi skal finde hjem til dig?" spurgte hun. Hun havde lige brug for at bevæge benene og sikre sig at hun ikke faldt sammen med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 9:33 pm

Alexander klukker blidt over hende. "Hundrede," hviskede han drillende og smilede stort til hende.
Han kunne ikke beskrive hvor skønt det var for ham at de stod så tæt eller hvor fantastisk det føltes når de kyssede. Han havde været sammen med mange, det skjulte han ikke, men det havde aldrig føltes sådan her, som med Patricia. Han kunne mærke hendes ben sitre og han holdte hende tættere ind til sig. Han mærkede at hun trak sig væk, og gjorde det samme. Han klukkede blidt og smilede kærligt og stort til hende. "Det ville nok være en god idé," drillede han kærligt. "Skal jeg bære dig?" Tilføjede han i en munter drillende tone og plantede et hurtigt kys mod hendes læber, han kunne bare ikke lade være.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 9:48 pm

Patricia lo. "Bombe sikker?" spurgte hun drillende.
Det var et fantastisk rus. Han var den eneste hun nogensinde holde kysset, men hun var alligevel ikke i tvivl om hvad den følelse betød. Det var ingen tvivl overhovedet. Hun smilte skævt. "Ja ikke?" lo hun. Hun nikkede. "Åh ja, min ben magter ikke mere!" Hun lagde dramatisk armene om halsen på ham, som om hun ellers ville falde til jorden. Hun kyssede ham kort igen og rødmede. Det var stadig som om det hele var en drøm der bare var totalt uvirkelig og alligevel så virkelig at det var skræmmende.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 9:53 pm

Alexander lo med hende. "Der får du mig ikke, din lille frækkert," sagde han drillende og smilede til hende med et glad glimt i sine blå øjne.
Han klukkede over hende og var stadig nærmest høj på deres kys, han ville have mere, han ville aldrig slippe hende igen, det var nærmest skræmmende og så nyt.
Han grinede over hende og fejede i en hurtig bevægelse benene væk under hende og holdte hende oppe og tæt ind til sig. "Det tænkte jeg nok," hviskede han drillende nu hvor deres ansigter kun fra få centimeter fra hinanden. Han kunne stadig ikke helt fatte noget.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 10:18 pm

Patricia lavede et skuffet ansigtsudtryk. Hun kunne ikke holde det særlig længe. "Frækkert?" gentog hun, og sendte ham med vilje et frækt smil.
Følelsen efter kysset sitrede i hele hendes krop. Det føltes underligt, sært og så alligevel skønt, dejligt. Hun kunne ikke finde ud af det.
Det kom som et chok for hende, da han fejede benene væk under hende. Så et tøset hvin flød over hendes læber, tæt efterfuldt af latter. Hun kunne ikke lade vær. Hendes armene havde helt automatisk lagt sig omkring halsen på ham. Hun så ham i øjnene og smilte. "Nå, så det tænkte du nok?" sagde hun med et drillende smil. Hun pressede blidt læberne mod hans kind.

//Undskyld jeg først svare nu, men det hele fuckede og jeg tror det er 5 gang jeg skriver det ^^'//
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 10:29 pm

Alexander klukkede over hende. "Jah, frækkert," drillede han igen og gav hende et lige så frækt smil og blik.
Han lo og lo over hende og nød hendes latter. "Fik dig!" Hviskede han drilsk og muntert og kyssede drillende hendes næsetip mens han stadig bar på hende og begyndte at gå den korte tur hjemad. "Jah jeg gjorde, min lille engel," Hviskede han drillende, men med en kærlig undertone. Han så ned på hende og sendte hende et stort grinende smil. Han holdte hende tæt ind til sig og ville sikkert nægte at slippe hende uanset hvad.

//Helt okay og undskyld det korte svar og de mulige stavefejl, er på iPhone nu ^^'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia Empty
IndlægEmne: Sv: Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia   Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kan hun mon stadig huske mig? ~Patricia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg kan huske det.. Det hele ~ Min egen Justin<3 :*
» Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^
» Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: