The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Justin (429)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Anna (418)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er det dig, lille heks? ~Bella I_vote_lcapEr det dig, lille heks? ~Bella I_voting_barEr det dig, lille heks? ~Bella I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er det dig, lille heks? ~Bella

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 6:12 pm

Sted: Skoven
Tid: Midt på dagen
Omgivelser: Hvad der nu findes i en skov?
Vejr: Ganske roligt og varmt
Påklædning: Et par knælange cowboybukser, en sort tanktop og sorte sandaler.

Cataleya gik stille gennem skoven, hendes nuværende blå øjne gennemsøgte vant skoven hun efterhånden kendte udenad. Hendes hænder befandt sig i hendes buskelommer og hun gik ganske afslappet, selvom hun var opmærksom på alt hvad der foregik omkring hende, intet gik forbi hende, hverken mennesker, okkulte væsner eller det lille egern som lige var kravlet op i sin hule.

//Ikke lige særlig meget krea ^^'
Tilbage til toppen Go down
Bella
Heks
Heks
Bella


Fulde navn : Bella Hooper
URL Alder : 10 år
Antal indlæg : 27
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At være ung, og holde på hemmeligheder n_n
Humør : Så megen smerte.. Så megen ensomhed.. :c

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 9:02 pm

Bella sad og stirrede frem for sig, på en træstamme, et godt stykke inde i skoven. Hun havde trukket sine ben op til sig, og holdt krampeagtigt omkring dem. De hvide strømpebukser bar allerede spor af at hun havde været i skoven, ved at bærer lidt muld, nede ved anklerne og de lyserøde ballarinaer. Hendes lange brune hår, var i det varme vejr, flettet i en sød fletning som hang ned over den ene skulder. Hun pillede fraværende ved den, mens tankerne summede rundt i hendes lille hoved. Hvorfor havde Jennifer, dog kaldt hende en heks? Og hvordan kunne hun overhovedet det?! Hun sukkede forvirret, og snøftede kort. Hun tørrede en lille tåre væk, i ærmet på den lyserøde sweater hun bar, der fint machtede skoene. Hun havde altid følt sig speciel, ja nogle gange mere skør, og alt det nye gjorde det ikke meget bedre. Hun bemærkede ingenting omkring sig, og tog fat i en gren fra stammen, og knækkede den af. Hun tog den op foran sig, og stirrede intest på den. Når hun var i dårligt humør, plejede det at virke. Hun bemærkede grenen begynde at knase, og krølle sig sammen i en grålig kulør. Det endte dog med at hun smed den fra sig, med et lille hvin, da en flamme pludselig skød op, og brændte den til aske. I forvirring tumlede hun bagover, og landede hårdt på en stor gren. Smerten fra hvor hendes arm ramte den, skød op, og i panikken endte hun med at begynde at græde. Det var en stille gråd, men den gav ekko i den store skov.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 9:09 pm

Cataleya stoppede op ved de små snøftelyde hun kunne høre, og da hun sendte sine mentale følere ud, genkendte hun straks den lille Bellas sødmefulde, magiske aura. Cataleya satte straks i løb og nåede over til hende lige efter at hun var faldet. Hun var overrasket over at hun følte denne stærke beskyttertrang over for den lille Bella, det kunne ende med at blive farligt for dem begge, da Cataleya havde mange fjender og at Bella kunne ende med at falde i klørene på dem. Cataleya ville helst gerne undgå dette.
"Bella, er du okay?" Spurgte hun hende i et blidt og bekymret tonefald. Bekymringen der lyste ud ad hendes blå øjne var ægte. Hun kantede sig hurtigt forbi og hjalp hende op at sidde igen og undersøgte let og vant hendes arm. "Ikke brækket," mumlede hun lavmælt for sig selv. "Sig når det gør ondt?" Sagde hun og trykkede forskellige steder på hendes arm og holdte øje med lille Bellas reaktion.
Hun så op på hendes ansigt og tørrede nænsomt tårene væk. "Ikke græde, lille Bella." Hviskede hun blidt da hun satte sig ned ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Bella
Heks
Heks
Bella


Fulde navn : Bella Hooper
URL Alder : 10 år
Antal indlæg : 27
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At være ung, og holde på hemmeligheder n_n
Humør : Så megen smerte.. Så megen ensomhed.. :c

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 9:28 pm

Bella drejede chokeret hovedet, da hun hørte en velkendt stemme. Hun stirrede forbavset op på Cata, der var dukket op ud af det blå. Hun nikkede blot med endnu et snøft, og skar en grimasse, da hun fik sat sig op, stadig med tårrene rendende ned af kinderne. Hun lod hende roligt tage fat i hendes arm, da bekymringen virkede ægte, og det faktum at hun faktisk godt kunne lide Cata, selvom der var noget sært ved hende. Da hun mærkede et lille tryk omkring albuen, gav hun et lille klynk fra sig. "Der!" Hun prøvede ikke at lyde for pivet, men det var svært, da hun ikke var særligt god til at have smerter.
Hun blev ved med at stirre på hende lidt endnu, og gav et lille smil fra sig, da hendes tåre blev tørret væk. "Okay.. Undskyld" Hun smilede stadigvæk, mens hun prøvede at få kontrol over gråden. "Hvor kom du fra?.. Jeg så dig slet ikke" Hendes stemme hiksede lidt, men bar mere spor af nysgerrighed over kvindens evne, til at ankomme så hurtigt og uset. Godt nok havde hun været uopmærksom, men man kunne da høre, når nogen trådte på skovbunden. Hun fjernede hjælpsomt, ærmet fra sin trøje, mens hun ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 9:38 pm

Cataleya nikkede let og smilede beroligende til hende. "Det går over om en dag eller to, okay?" Sagde hun og smilede stadig let til den lille heks. Hun strøg hende blidt over håret. "Du skal ikke undskylde, det er helt normalt at græde," Hun klukkede let over hende. "Du er ikke den første," var hendes eneste svar, hun brød sig ikke om at snakke om hvorfor hun havde de evner hun havde. Ingen skulle vide hvilket misfoster hun var.
Cataleya satte sig ned ved siden af den lille pige og lagde nænsomt armen om hende og nussede hendes arm let. Moderinstinktet havde hun dog stadig, på trods af alle de drab hun havde udført gennem tiderne. Hun smilede vidende til pigen og strøg blidt en lille vildfaren væk fra hendes ansigt. "Hvordan har du det nu, lille heks?" Spurgte hun blidt og omsorgsfuldt.
Tilbage til toppen Go down
Bella
Heks
Heks
Bella


Fulde navn : Bella Hooper
URL Alder : 10 år
Antal indlæg : 27
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At være ung, og holde på hemmeligheder n_n
Humør : Så megen smerte.. Så megen ensomhed.. :c

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 9:45 pm

Bella nikkede igen, dog lidt mere smilende, da hun moderligt talte med hende om skrammen. Det var rart, ikke at komme hjem med et stort blodigt sår, hvorefter hun nok aldrig måtte gå alene i skoven igen. "Det er det ja. Især når man er lille!" Hun grinede let, uden rigtigt at vide hvorfor. Det var bare endnu en af hendes sære lidt for kvikke påstande, hun bar omkring mennesker og livet. Da Cata svarede hende, måtte hun vel trække påstanden tilbage, om at alle larmede. Kvinden var jo nærmest lydløs!
Da armen blev lagt omkring hende, søgte hun vaneligt ind til kroppen ved sin side. Det beroligede hende altid, hvis hun altså følte sig tryg ved personen. Hendes hoved fløj dog op, da hun blev kaldt heks igen. Hvorfor nu det? Hvad var det for noget?! "Hvorfor kalder du mig hele tiden, heks?.. Og hvordan gør du det?!" Hun var ivrig efter svar. Eller bare at vide, om det var sandt. At det ikke var stemmerne i hendes hoved, der talte, og løj for hende.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 9:54 pm

Cataleya grinede blidt over den lille heks, hun var nu ret kær, det kunne man ikke komme uden om. "Det kommer nu an på personen, min lille ven," sagde hun drillende og med et smil på læben.
Hun kunne let sanse Bellas tanker, og måtte endnu engang tænke, at pigen ikke var så lidt kvik endda. Det var de færreste der vidste at hun var nogen ud over det normale.
Hun smilede endnu engang over Bella og begyndte så at klukke ganske blidt. "Det er jo det du er, lille Bella," sagde hun, som om det var totalt indlysende. Hun lagde dog hovedet let på skrå ved det næste spørgsmål, lille Bella kom med. "Hvordan gør jeg hvad?" Hun lød ret undrende og så nu nysgerrigt på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Bella
Heks
Heks
Bella


Fulde navn : Bella Hooper
URL Alder : 10 år
Antal indlæg : 27
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At være ung, og holde på hemmeligheder n_n
Humør : Så megen smerte.. Så megen ensomhed.. :c

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 10:03 pm

Bella kunne godt lide hendes latter. Den passede til hendes smukke udseende, og milde væremåde. Hun så direkte på hende, med et barnligt glimt, i de lyse øjne. "Hvilken person er jeg så?" Hendes smil var lumsk, men også underholdt. Det kunne være sjovt at vide, hvordan andre så hende. Hun tænkte meget over gode manere, og at være høflig. Hun kunne godt lide at opføre sig sådan, især fordi det ofte gjorde hendes mor stolt. Smilet falmede en anelse, da hun svarede. "Jamen jeg kan da ikke være en heks.. De er onde! Og jeg er bare mig!" Hun slog desperat ud med armen, for at vise den helt igennem menneskelige krop, men måtte trække den skadede arm til sig, med et piv. Hun gned den let, mens hun holdte blikket mod Cata "Du kommunikere med mig.. Heroppe" Hun strakte sin raske arm, og prikkede sig selv let på panden.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 10:08 pm

Cataleya smilede over lille Bella. "Det kan kun du selv svare på," sagde hun gådefuldt og smilede drillende igen. Hun klukkede over hendes tanker.
Hun rystede stille på hovedet over hende. "Nej, hekse, og troldmænd, for den sags skyld, er gode folk, de tilhører lyset." Forklarede hun stille og roligt.
Hun smilede vidende. "Det er noget hekse kan, eller folk med stor mental styrke," sagde hun blidt og tålmodigt.

//Ikke så meget krea ^^'
Tilbage til toppen Go down
Bella
Heks
Heks
Bella


Fulde navn : Bella Hooper
URL Alder : 10 år
Antal indlæg : 27
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At være ung, og holde på hemmeligheder n_n
Humør : Så megen smerte.. Så megen ensomhed.. :c

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 10:19 pm

Bella sukkede opgivende, med et drillende smil. Det var faktisk sandt det Cata sagde, og det vidste hun godt. "Det er sandt.. Det er bare sjovere, at høre andres mening!" Hun så oprigtigt på hende, med et lystigt glimt i øjet.
Dog lyttede hun interesseret, til beretningen om hendes mulige artsfæller. "Jamen.. Jamen.. Hvordan kan det være jeg er en heks?! Jeg kan jo ikke flyve, eller trylle rundt!" Dybt inde i hende, var der noget der skreg, at hun bare løj for sig selv. Kvisten fortalte nok i sig selv. Men hun kunne da umuligt være heks. Hun var bare skør! Mor var jo helt normal..
Hun så undersøgende på hende "Er du så også en heks?" Hendes stemme var imponeret, og nysgerrig.

//Helt okay :3
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 10:36 am

Cataleya klukkede over hende. "Det kender jeg skam godt, vil du så gerne høre min mening om dig, lille Bella?" Spurgte hun med et drillende smil og et udspekuleret glimt i hendes blå øjne.
Hun rystede smilende på hovedet over den lille heks. "Hekse kan heller ikke flyve, men de kan meget andet," Forklarede hun og så kort eftertænktsomt på den lille. "Kender du din far?" Spurgte hun blidt og omsorgsfuldt.
Hun smilede over hendes spørgsmål og klukkede blidt. "Nej, jeg er ikke nogen heks," Sagde hun blidt og
smilede til hende. Cataleya strøg hende blidt over håret, men uddybede ikke hvad hun var.

//Fejl er på grund af iPhone ^^'
Tilbage til toppen Go down
Bella
Heks
Heks
Bella


Fulde navn : Bella Hooper
URL Alder : 10 år
Antal indlæg : 27
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At være ung, og holde på hemmeligheder n_n
Humør : Så megen smerte.. Så megen ensomhed.. :c

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 4:46 pm

Bella nikkede ivrigt, med et stort smil. "Meget gerne, du store Jennifer!" Hendes øjne strålede nysgerrigt, mens det lange hår, i fletningen nu var faldet om på ryggen efter den heftige viftetur. Hun så dybt i kvindens blå øjne, i forventninger om at finde mulige svar.
Hun lagde armen over kors, med et muggent lillepige udtryk. "Ej altså!.. Hvis jeg absolut er en heks som du siger, så kan jeg ikke engang flyve?" Hun så bedende på hende, i forhåbninger om at det var en løgn. "Men hvad kan jeg så?" Nysgerrigheden overrumplede igen, muggenheden og hun så knap så trist ud.
Da hun nævnede hendes far, rystede hun stille på hovedet, og så ned i sit skød. "Han er forsvundet.. Han forsvandt da jeg var 3 år" Hun så op på hende, med blanke øjne. Hun savnede sin far, selvom hun ikke huskede meget. Og hun vidste, at hendes mor også gjorde.
Bella var ikke dum, langtfra. Og så let gav hun ikke op. Cata var tydeligvis ikke interesseret i at sige helt præcis hvad hun var, men hun kunne måske lokke det ud af hende. "Jamen hvis du ikke er heks, hvad er du så? Og hvordan vidste du jeg var heks, eller at Roxanna var farlig?" Hun stirrede på hende, med et stædigt, men kært blik, mens hun nød strøget fra den blide hånd.

//^^
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 5:35 pm

Cataleya klukkede blidt over lille Bella. "Jeg synes, at du er en meget klog og kær lille tøs, jeg tror gerne, at du forstår mere omkring dig end du burde. Du er meget klog af din alder, og drengene skal nok falde i sværmer om dig, når du bliver ældre," Det sidste blev tilføjet med en drillende blinken med det ene øje og et skævt smil. "Og så vil jeg sige, at du har meget specielle evner, som bare venter på at blive opdaget, det siger din aura mig." Det sidste kom efter en lille tøven, da hun var usikker på hvor meget hun skulle sige til Bella om hvad hun var.
Hun klukkede blidt over hende. "Du kan meget, jeg er desværre bare ikke den rette til at fortælle om det, jeg ved knap så meget om det," sagde hun undskyldende og smilede svagt.
Hun nikkede let. "Det er jeg ked af, min lille ven," sagde hun oprigtigt og gav den lille pige et lille klem, hun følte med hende.

Hun smilede over Bella og lo indvendigt. "Jeg kan ikke sige det præcis, det er bare en intitution jeg har," forklarede hun tøvende og smilede til den lille pige.
Tilbage til toppen Go down
Bella
Heks
Heks
Bella


Fulde navn : Bella Hooper
URL Alder : 10 år
Antal indlæg : 27
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At være ung, og holde på hemmeligheder n_n
Humør : Så megen smerte.. Så megen ensomhed.. :c

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 5:51 pm

Bella tog hurtigt hænderne op til det lille hoved, i et desperat forsøg på at skjule sine mere og mere rødlige kinder. Så meget ros var hun ikke lige vant til, at få smidt efter sig. Og den sidste del, ej altså! "Jamen.. Tusind tak!" Hun fnes piget, mens hun tog sig sammen, og så på Cata igen. "Det var mange fine ord" Hun vidste ikke lige hvad hun skulle sige til det, og valgte de første ord, der slog hende.
Ved ordende sukkede Bella, og strakte sig kort. Med en besværet fumlen, fik hun fisket den grillede blomst, op fra alle de visne blade. Hun satte sig med et lille bump igen, og drejede den smuldrende blomst mellem to små fingre. "Ligner det måske specielle evner?" Hun så trist på blomsten, og følte sig kun som en misfoster. "Og er du så en spåkone, siden du ved noget om min aura?" Hun så op på hende, dog ikke uden det triste udtryk fra før.
Hun smed blomsten fra sig, som forsvandt i en askende støvsky. "Det håber jeg ikke.. Jeg ødelægger ting" Hun stirrede frem for sig, med et kort snøft. Hun havde sjælendt oplevet gode øjeblikke, med sine kræfter.
Hun puttede sig ind til Cata, og krammede sig desperat ind til hende, som om hun kunne få sorgen væk. "Det er okay. Jeg har mærket ham. Og talt med ham, i mine drømme" Hun lød en anelse fjern, da hun talte, ved mindet om sine mærkelige drømme.

Hun smilte kort, og så på hende. "Måske er du i virkeligheden, heks. Du ved det bare ikke!" Lyder meget optimistisk, og syntes det lyder kanon.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 6:00 pm

Cataleya kunne virkelig ikke holde sin latter inde ved den lille piges røde kinder. "Du bad selv om min mening," drillede hun hende med et skævt smil. "Det er da bare sandheden, lille Bella." Hun smilede drillende til hende og klukkede lidt. Hun kunne virkelig godt li den lille heks, hun var så ærlig og kær.
"Bella ..." Startede hun med et tålmodigt lille suk. "Du kender ikke dine evner endnu, men bare vent, om nogle år kan du stensikkert styre dem perfekt." Opmuntrede hun nu. "Vi skal bare finde en heks der kan hjælpe dig med din oplæring." Hun smilede opmuntrende til Bella.
Hun klukkede stille. "Nej, jeg kan ikke se ind i fremtiden. Jeg kan kun mærke hvilke væsner der er omkring mig og hvor gamle de er," forklarede hun uden at komme ind på hvordan, hvorfor eller hvad hun var.
Hun blev lidt overrasket over krammet, men tog sig hurtig sammen, at det dårligt nok kunne mærkes, og krammede den lille pige igen. "Du skal bare lære din evner at kende, lille heks," sagde hun blidt og trøstende.
Hun aede hende blidt over håret. "Se selv!" Cataleya smilede stort nu. "Du kan komme i kontakt med din far, det er da noget godt, ikke?" Hun prøvede virkelig nærmest desperat at opmuntre den lille pige, hun skulle ikke være ked.
Tilbage til toppen Go down
Bella
Heks
Heks
Bella


Fulde navn : Bella Hooper
URL Alder : 10 år
Antal indlæg : 27
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At være ung, og holde på hemmeligheder n_n
Humør : Så megen smerte.. Så megen ensomhed.. :c

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 6:13 pm

Kinderne var stadig røde, selvom hun lod til at ignorere dem nu. "Rigtigt igen" Hun grinede med, og nikkede ved de næste ord. Cata lod ikke til at være en, der sådan tog fejl.
Hun så desperat for hende, i sin søgen for svar. Kunne hun hjælpe hende? Kendte hun en der kunne hjælpe? Inderst troede hun faktisk stadig ikke helt på heksehalløjet, men kræfterne talte for sig selv. Hun var noget særligt, i hvert fald umenneskeligt.
"Virkelig?.. Hvad nu hvis jeg ikke kan?" Hun lød knap så trist, men der var stadig en del forvirring, og håbløshed at spore. "Kan du hjælpe mig? Eller kender du en?" Hvis der virkelig fandtes andre hekse, kunne hun virkelig godt tænke sig at møde dem. Bare de ikke var skræmmende.
"Er det bare noget du kan?" Hun så ret spændt ud, da samtalen havde taget nogle interessante drejninger. Armen var helt glemt, sammen med smerterne.
Hun nikkede under krammet, og lovede sig selv, at hun ville gøre sit bedste. "Det ved jeg ikke. Han forsvinder altid, når jeg plager ham om at komme tilbage" Hun så op på hende, med et trist smil.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 6:33 pm

Cataleya lo blidt over hende. "Mm-hm," sagde hun med et grinende smil.
Hun strøg den lille pige blidt over håret en gang. "Jeg kender ikke ret meget til det, men det burde være muligt at opspore nogle hekse i denne by, kraftlinjerne er ret stærke og mangentallige..." sahde hun, selom det endte lidt i en mumlen for hende selv. Det var selv grunden til at hun var kommet til byen.
"Lille Bella da," sagde hun ganske blidt. "Jeg ved at du kan." Hun nussede kort den lille piges kind og smilede opmuntrende.
Hun klukkede blidt over hende. "Jah, det er bare noget jeg kan, og jeg har kunnet det siden jeg blev født, men det var først senere jeg fandt ud af hvad det var jeg kunne," forklarede hun blidt og smilende.
Hun fortrød straks hvad hun havde sagt. "Det er jeg ked af, lille Bella," sagde hun omsorgsfuldt og aede hende langs håret.

//Skulle lige spise ^^
Tilbage til toppen Go down
Bella
Heks
Heks
Bella


Fulde navn : Bella Hooper
URL Alder : 10 år
Antal indlæg : 27
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At være ung, og holde på hemmeligheder n_n
Humør : Så megen smerte.. Så megen ensomhed.. :c

Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:07 pm

Hun lod hende smilende, ae det lange hår endnu engang. Sjovt nok, havde hun en vane med at elske, når folk ville flette eller nusse hendes hår. "Jeg ved ikke hvad du snakker om, men det lyder voksent nok, til at virke" Hun grinede med et stort smil, og rystede let på hovedet af sig selv. Bare en eller anden. Det var alt hun forlangte, med sin minimale skikkelse.
Hun lod roligt hendes egen hånd, blidt gribe om Catas "Jeg ved du også kan" Hun holdte om den, som var det noget meget værdifuldt, mens hun så ærligt på hende. Hvad hun kunne, var Bella knap klar over. Men hun vidste, at det var stort.
Hun slap forsigtigt hånden igen, og nikkede "Det lyder vildt! Det samme med mig, men jeg har ikke ligfrem haft gavn af det" Hun smilede stadigvæk, trods det halvtriste emne.
Stadig smilende, rystede hun igen på hovedet "Det er helt okay. Men jeg giver ikke op.. Jeg møder ham nok en dag" En smule optimisme, kunne spores i den lille piges stemme. Drømmen var, at blive genforegnet med sin far.

//Samme her ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er det dig, lille heks? ~Bella Empty
IndlægEmne: Sv: Er det dig, lille heks? ~Bella   Er det dig, lille heks? ~Bella I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er det dig, lille heks? ~Bella
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Her vil ingen andre komme - Bella
» Ikke et menneske. Ikke en heks. Hvad er du så? - Catalaya xD
» Det lille hus i skoven -Will

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: