The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Vampira (833)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Daniel (796)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Kristen (683)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Gideon (535)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Justin (429)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Anna (418)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Tessie (391)
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_lcapSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_voting_barSå sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD Empty
IndlægEmne: Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD   Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 3:31 am

Sted: I skoven, ved vandfaldet ^^'
Tid: Midt på dagen ^^'
Omgivelser: Kun træer og nogle få dyr ^^'
Vejr: Solskin ^^'
Påklædning: http://cdn.purseblog.com/images/keira_knightley_chanel.jpg ^^'

Lamia sad oppe i et træ tæt på vandfaldet og kiggede ned på det. Det var bare så smukt. Lamia kom altid herhen hvis hun havde brug for at tænke lidt. Og så var det ligegyldigt hvad det var hun skulle tænke over. Hun elskede at kigge på dette vandfald. Hun sad og tænkte på alt det der var sket i hendes liv lige for tiden. Hun havde fået en masse nye venner og veninder. Hun havde fået en ny bedste veninde. Selv om hun stadig savnede Arianna. Meget. Men hun skulle skam nok komme over hende. Hun havde lovet sig selv at hun ikke ville glemme Arianna. Men hun ville heller ikke være ked af det for evigt på grund af at have mistet hende. Hun havde for længst lært at man ikke skulle leve i fortiden. At man bare skal tage tingende som de kommer. Lamia tænkte også på hendes nye bedste veninde, Anna. Hun var virkelig sød. Og man kunne stole på hende og regne med hende lige gyldigt hvad. Og så havde hun fundet sin søster igen. Hun havde ellers været væk fra Lamia i ti år eller sådan noget i den retning. Lamia sukkede og satte sig bedre til rette i træet. Hun sukkede og lukkede sine øjne. Nu havde hun altså bare brug for at slappe fuldstændig af. Det var lige hvad hun havde brug for.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD Empty
IndlægEmne: Sv: Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD   Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 3:26 pm

Justin havde selv hovedet fyldt af tanker. Han var lige vendt tilbage til byen igen, efter at have været væk i ret lang tid. Så det var lidt underligt at vænne tilbage til at skulle leve et normalt liv - eller i hvert fald så normalt som en vampyrs liv ville kunne være.
Justin nærmede sig vandfaldet, og lidt efter fik han færden af Lamia. Han smilte ganske svagt og vendt blikket op i træet og smilte venligt i mod hende. "Hvad laver du dog deroppe" spurgte han lidt efter. Han syntes at det var ret vildt hvor meget Zoey og Lamia lignede hinanden, men de var jo dobbeltgænger.
Justin kravlede op i træet ved siden, af det som Lamia sad i, og satte sig på en gren, der strakte over i mod den hun sad på, så de ikke sad særlig langt fra hinanden. "Jeg håber ikke at jeg forstyrre dig" sagde han og smilte charmerende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD Empty
IndlægEmne: Sv: Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD   Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeSøn Mar 25, 2012 5:57 pm

Lamia smilte lidt da hun fik færten af Justin. Og så lidt efter kunne hun også høre ham komme nærmere. Da han fik øje på hende og snakkede til hende åbnede hun øjnene. Hun smilte stort til ham. "Hej Justin!! Og jeg sidder såmænd bare og tænker lidt.." Hun kiggede lidt rundt. Så smilte hun igen da han kravlede op i træet ved siden af hendes. Hun lo lidt og satte så af. Hun sprang ret høj op i luften, lavede en saltomortale og landede let på benene ved siden af Justin i det andet træ. Hun elskede virkelig at blære sig nogle gange. Træet rystede meget svagt. Hun var jo ret let på tå. Så gav hun Justin et venligt kram. "Nej da! Overhovedet ikke!" Hun viftede afværgende med hånden. "Hvad laver du selv herude?" Hun så en anelse spørgende på ham. Så smilte hun charmerende tilbage til ham igen. Hun hørte svagt lyden af et menneskehjerte, men hun kunne tydeligt høre at det var langt væk, så det var ikke noget at bekymre sig eller tænke for meget over..

//Undskyld at der gik så lang tid! Sad
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD Empty
IndlægEmne: Sv: Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD   Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeSøn Jun 17, 2012 3:16 pm

Justin betragtede hende da hun lavede en saltomotale og landede ved siden af ham. han gengældte hende kram med et lille smil. "Det er jeg glad for" sagde han hurtigt, da hun sagde at han ikke forstyrrede hende. "Jeg er her af samme grund. Jeg har bare lidt brug for at få klaret mit hovedet lidt, og her er det et rigtig godt sted at få det gjort. Men det kan jeg se at du allerede vidste" sagde han med et lille smil spillende om han læber.
Justin opfattede også menneskehjertes banken, men ligesom Lamia lod han det ligge da mennesket ikke var alt for tæt på. Han lod hurtigt hans opmærksomhed falde tilbage på Lamia. "Men hvad er det så for nogle tanker der vrimler i dit kønne hovede, siden du bliver nødt til at tage herud." spurgte han og lo kort. "Hvis jeg altså må spørge om det" tilføjede han hurtigt, da han ikke ville snage i hendes privatliv, hun var jo en af hans gode venner.


//Jaah, jeg undskylder for at jeg ikke har fået svaret på dette emne noget før Smile //
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD Empty
IndlægEmne: Sv: Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD   Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeSøn Jun 17, 2012 3:51 pm

Lamia smilte tilbage. Så nikkede hun da han svarede på hendes spørgsmål. "Ja.. Jeg kommer tit herud når jeg har brug for at tænke lidt eller få klaret op i mit sind. Her er så dejligt befriende herude, synes du ikke?" Hun smilte stort og så en anelse spørgende på ham. Så trak hun lidt på skuldrene. Da han skyndte sig at tilføje et 'hvis jeg altså må spørge om det' skyndte hun sig at vifte afværgende med hånden endnu en gang. "Ja da! Selvfølgelig må du det." Hun smilte venligt til ham og gik så igang med at forklare ham nogle af de ting der optog hendes sind og tanker lige her for tiden. "Og der er så mange ting at tænke på. Jeg tænker på min lillesøster.. Natalie. Hun er lige blevet slået ihjel af en Vampyrkvinde for meget kort tid siden. Lige efter at jeg havde fundet hende igen. Ellers var det efterhånden over ti år siden jeg sidst havde set hende. Så er der min gamle bedsteveninde. Hun er næsten lige blevet dræbt af en masse Vampyrer der indgik - de er døde nu - under min lange liste af fjender. Så tænker jeg på Anna. Den pige her i Mystic Falls der hurtigst gjorde et stort indtryk på mig. Hun er vel blevet min bedsteveninde nu. Så kan jeg kun håbe på at den samme skæbne ikke vil gælde for hende.." Hun kiggede lidt ned på sine hænder og prøvede at lyde så upåvirket som overhovedet muligt. Hun fandt et skævt smil frem og kiggede endnu en gang op på Justin. "Hvad så med dig? Noget specielt du tænker på?" Hun så en anelse spørgende og nysgerrigt på ham. Hun ville aldrig snage i hans sind og hans privatliv. Han var jo en af hendes gode venner.

//Det går skam nok Wink
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD Empty
IndlægEmne: Sv: Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD   Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitimeOns Jun 27, 2012 7:22 pm

Justin nikkede smilende. Han havde det på samme måde. Der var fred og ro, så man bare kunne passe sig selv. Men selvom det startede ud med at han var kommet derud for at være alene, var han nu glad for at han var stødt på Lamia. Han havde ikke set helt vildt meget til hende for tiden, men han havde ikke rigtigt set særlig mange af hans venner for tiden, og han kunne slet ikke huske hvornår han sidst havde snakket med Zoey. Han savnede hende virkelig.
Justin lyttede til hende da hun snakkede. Og da hun fortalte ham om hans lillesøster, som var blevet slået ihjel, og han vidste at han var glad for at der ikke var noget af hans familie der var i live. Ikke fordi at han hadede dem eller noget, men han ville bare ikke kunne holde ud hvis han mistede dem. De var jo døde, så han havde jo mistet dem, men dengang var han helt ny vampyr og det sidste han tænkte på var sin familie. Så han var ikke omkring dem eller havde noget tæt forhold med dem, de troede jo også han var død. Men så var slaget ikke så hårdt. "Jeg er ked af at høre det med din søster" kondolerede han. Men da hun nævnte hendes veninde Anna, smilte han lidt. "Hun lyder som en super person" sagde han og virkede helt menneskeligt, til trods for at de sad i et træ og snakkede.
"Hmm, ja. Hvor skal jeg begynde" sagde han og smilte kort. "Da jeg flyttede til byen var jeg en helt anden end jeg er nu. Jeg var næsten helt menneskelig. Jeg arbejde som lærer på skolen og der var også der jeg mødte Bonnie. Men så forlod jeg byen og Bonnie i et halvt års tid, men da jeg kom tilbage var alt forandret. Jeg har ikke så meget kontakt til mine venner mere, og jeg har en næsten konstans blodtrang" sagde han og så på hende da han var færdig med at snakke. "Ja det er småproblemer i forhold til dig" sagde han og strøg hende hurtigt over kinden, for selvom hun ikke ville vise at hun var påvirket af det, skulle man være godt dum hvis man ikke kunne regne ud af hun var det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD Empty
IndlægEmne: Sv: Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD   Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så sidder jeg søreme her igen.. Jeg tænker og tænker som vandet flyder. ~ Justin xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Justin ! who the fuck is Justin? ~ Justin
» Nu sidder jeg så her.. Hvad er der sket med mit liv? *Alle er velkommen*
» Kan du høre vandet? qp- Andie -qp xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Vandfaldet-
Gå til: