The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Justin (429)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Anna (418)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_lcapFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_voting_barFucked up :) ~ Alle er velkomne  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Fucked up :) ~ Alle er velkomne

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeMan Feb 13, 2012 3:24 pm

Sted ~ Skoven
Tid ~ Sent på eftermiddagen
Omgivelser ~ Ingen andre end Justin indtil videre
Påklædning ~ Sorte bukser og en hvid skjorte med oprullet ærmer
Vejr ~ Overskyet, men lunt
Justin's hovede var et stort rod. Hans tanker fløj rundt og han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige eller gøre mere. Hans lyst til blod var kommet helt ud af kontrol en overgang, men han var begyndt at kæmpe sig vej tilbage til sit normale jeg, og dog ikke helt. Han ville ikke være den person han var før han tog afsted. Justin mente at han var alt for svag, så det var en af de ting han var ved at lave om på. Så lige for tiden ville det være ret forvirrende at være i nærheden af ham, da han ikke helt var sig selv.
Justin stod midt på stien inde i skoven. Han havde brug for at komme ud fra det hus, som han havde købt da han var flyttet hertil, men det føltes ikke rigtigt som hans hjem mere. Alt virkede fremmede for ham, som om han slet ikke hørte til. Han havde brug for luft og derfor stod han nu ude i skoven, men det virkede ikke til at hans hovede blev mindre rodet.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeMan Feb 13, 2012 6:09 pm

Sam gik langsomt gennem skoven. Hun havde endnu et af de kik hvor hun bare gik og gik og gik, uden at vide hvor hun overhovedet var på vej hen. Hun gik så lydløst som en normal menneskepige kunne. Hun begravede hænderne dybt i hendes sorte hættetrøje. Hendes bukser fald i et med hendes hættetrøje. Det eneste der ikke matchede var hendes hår og hendes grå sko. Hendes blik var fastet mod jorden, indtil hendes fødder pludseligt stoppede. Hun stod helt stille. Hendes blik søgte op ad. Hun fik øje på en dreng ikke langt fra hende. Hun bed sig i læben. "Øm... Hey duh," sagde hun, lidt forsigtigt.

//Håber jeg måtte joine og undskyld min lille kreativitet ^^'
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeMan Feb 13, 2012 6:20 pm

Bonnie, der næsten havde overgivet sig til hendes onde modbydlige skaber, stod inde i skoven. Normalt ville hun ikke jage i skoven på denne tid, og hun var ikke som hendes skaber havde ønsket hende, hun havde ladt være med at dræbe til hun ikke kunne holde den mere, men ikke længere.
Hun var ikke den samme nu.
Efter en hård tid, som for hende, føltes som om var varet evigt, havde hun forandret sig. Hun havde ikke længere nogen respekt for mennesker, overhovedet, og hun boede heller ikke længere i byen. I Hvert fald ikke i denne tid. Hun var flyttet tilbage til Italien, hvor hun boede alene og somme tider med nogle få andre fra sin klan. Hun var ikke længere den lille uskyldige pige som kæmpede for ikke at vise sit indre moster. Nej, nu var hun den stærke pige, som ville ud med det hele. Hun kunne ikke længere se hvorfor hun ikke kunne gøre som hun ville, eller hvorfor hun ikke kunne vise sit sande væsen frem, fra starten af. Hun gjorde nu som hun havde tænkt sig og hvis der var nogen i vejen for hende, måtte de lide for det. Tanken om hendes egen død, skremte hende ikke, hvis hun skulle dø, måtte hun dø. Hun ville ikke kæmpe for noget der ikke var der alligevel.
Hun sad nu midt i skoven på alle fire lænet ind over sit offer, fanget nær ved stien. Hun udstødte en stor hvæsen og tømte hurtigere end nogensinde før, sit offer for blod. Hun gav en propukerende ond latter fra sig før hun løb efter den næste. Så sad hun lige som for mens hun grådigt drak af sit offer.

//Heys.. Vidste ikke om jeg måtte svare, men gjorde det alligevel.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeMan Feb 13, 2012 8:26 pm

Lamia kom gående hen ad stien og ind i skoven. Hun gik og kiggede ned i jorden. Hun var en smule tørstig. Men dog ikke noget stort. Hun kunne sagtens klare sig uden at drikke mere blod i lidt tid endnu. Måske i en dag eller to endnu. Hun kiggede kort op, for at finde ud af om der var andre end hende selv i skoven omkring hende. Hun kunne nu også sagtens have haft hørt det. På lang afstand. Men hun kiggede alligevel op fra jorden. Lamia smilte for sig selv. Men så kom hun til at tænke på at hun lige havde mistet sin bedste veninde for to måneder siden. Hun havde det meget svært ved at være glad. Faktisk var det stort set umuligt for hende. Hun savnede virkelig Arianna utroligt meget. Hun havde været som en søster for hende. Da hendes egen søster ikke havde været hos hende. Natalie havde været væk i to år eller sådan noget lignene. Og Lamia havde i de to år ikke haft den fjerneste idé om hvor hendes lillesøster Natalie var. Hun havde været ude af sig selv. Men når hun var sammen med Arianna havde hun ligesom bare glemt alt om det.. Hun gik stadig hen ad stien. Men så pludselig, mens hun gik der i sine helt egne tanker, tanker om Arianna og Natalie, ramte hun ind i noget. Hun havde bare gået hen ad stien i rimelig hurtig fart. Så da hun stødte ind i personen, det var en ung fyr, havde hun kommet til at vælte ham omkuld, og selv var hun landet oven på ham. I det øjeblik prisede hun sig virkelig lykkelig for at hun var en Oprindelig Vampyr. Eftersom det var grunden til at hun ikke vejede mere end en fjer. Hun rullede hurtigt til siden så hun ikke længere lå oven på ham fyren og rejste sig så op. Hun rakte ham hendes hånd og hjalp ham op. Så sagde hun, "Hey. Det må du altså meget undskylde! Jeg gik lige i mine helt egne tanker. Jeg så dig slet ikke. Undskyld." Hun smilede forsigtigt og undskyldende til ham. Så rystede hun hans hånd. "Mit navn er Lamia. Lamia Silverblade. Og hvem er du så, om jeg må spørge?" Hun smilte venligt til ham. Hun kunne mærke at han var en Vampyr.

//Håber at det er ok at jeg joiner jer ^^ Og ellers er det desværre for sent x3
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 4:24 pm

Justin vendte sig om mod pigen der snakkede til ham. Et lille smil gled hen over hans læber, det var et lusket smil. "Hey" sagde han venligt til hende. Han blev stående det samme sted og betragtede hende lidt. Han havde ikke set hende før, men nu havde han også været væk fra byen i et godt stykke tid. Der var sikkert meget der havde ændret sig i hans fravær. Meget at indhente. "Jeg syntes ikke at jeg har set dig her før" sagde han lidt efter.
Kort tid efter blev han slået omkuld og han kiggede ind i nogle øjne han kendte. Det var Zoeys. Han havde virkelig savnet hende, men lidt efter slog det ham at det ikke var Zoey. Det var en helt anden person, men de lignede hinanden på en prik, så Zoey måtte altså have sig en dobbeltgænger. Justin tog i mod hendes hjælpende hånd og rejste sig op. "Det er okay" sagde han lidt efter. "Jeg er Justin, en af Zoeys venner. Hende kender du vil nok" sagde han og smilede selvsikkert. Han vidste at han ville ikke kunne sige noget til hende, mens mennesket hørte på.
//Det er super at i alle sammen gider. Det er bare lækkert (: //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 8:12 pm

Bonnie havde forladt de døde og var gået mod færten af de 2 vampyrer. Hun kunne også dufte noget andet jo tættere hun kom på dem. Et menneske. Hun kunne mærke at hendes sanser blev opslugt af det, samt hendes tanker. Hendes øjne blev langsomt røde igen og hendes tænder truede med at komme frem hvert øjeblik. Hun gik truende mod den lille flok, uden at tænke over hendes stiling. Hun var nu ret tæt på og hun var ved at miste kontrollen igen. Hun kunne mærke menneskets blodåre banke og det gav genlyd i hendes hovede. Hendes tænder blev forstærket af den gode duft af det flydende røde stas. Hun kunne slet ikke holde sig tilbage mere.
Bonnie tog sig ikke af deres samtale, hun for lige ind i menneske pigen, i sådan en fart at hun nok ikke selv ville opdagde det for hun havde fat i hende. De andre to vampyrer ville dog opdagde det ret tideligt, men det tog hun sig ikke af. Hun havde endnu ikke givet sig selv tid til at fide ud af hvem de 2 vampyrer var, hun skulle bare have blod!
Bonnie satte tænderne i Sam, menneske pigen, lige ved hendes hals. Hun hav et højt væs fra sig og begyndt ivrigt at drikke af hende. Hun havde en form for tone med sig da hun bed sig ordenligt fat i Sam. den lyd fortalte de andre at hun ikke kunne styre det. Selvom hun ville kunne hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 9:19 pm

Sam smilte lidt til ham. Hun betragtede ham. Hun havde ikke set ham før.. Havde hun? Nej, bestemt nej. Hun rystede på hovedet. "Nej, jeg kom til for en måneds tid siden, så jeg har ikke mødt så mange igen," sagde hun ret roligt. Hun lagde vægten over på det andet ben. Hun så lidt rundt, uden så at bemærke det. Det var en ting hun var begyndt med efter den dag han havde overfaldet.
Sam opdagede ikke noget, men så da drengen og en pige, der gik ind i ham, væltede. Så det kom som det chok da nogen havde fat i hende. Hun opdagede det da hun mærkede noget bore sig ned i hende. Tænder! Hun gik i panik pågrund af smerten og frygten. Hun begyndt at skrig sparke og slå. Hun fattede ikke hvad det var det drak af hende, for hendes hjerne lukkede ned og overlod hende til instinkterne. Hun kæmpede panisk for sit liv.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 10:04 pm

Bonnie havde godt fat i Sam, hun havde ikke tænkt sig at slippe hende for noget. Hun kendte ikke pigen og hun havde ikke tænkt sig at spilde tiden med dumme ting som: "Hej jeg hedder Bonnie er det okay at jeg liiiiige, dræber dig for jeg kan desværre ikke lade være." Det ville bare lyde dumt, og hun ville tro at hun var sindsyg. Desuden så ville hun ikke tro på hende, hvis hun begyndte at forklare hvem hun var og hvordan tørsten gjorde hende sindsyg. Nej hun skulle bare lige have en lille bid. *Bare en lille dråbe mere! Lidt mere og så var det nok! Nej, vent.. Lidt mere endnu! Bare en smule mere!!!!* Det var det eneste der løb gennem Bonnie lige nu.
Hun drak grådigt af hendes og holdt hende fast mod jorden med et god græb. Hun smilte triouferende og trak sig væk. Hun ville stoppe men for hun kunne blev det igen for meget for hende. Hun tøvede og kastede et kort blik rundt. Justin? Hvad lavede han her? Ville han mon hjælpe? Hendes tanker gik kort i stå mens hun så på Justin. Hun tænkte på deres sidste møde og hvor meget hun enlig elskede ham. I Bonnies hovede tog det en time, men i virkeligheden tog det kun et sekundt så var hun over Sam igen. Hun gav en hvæsen fra sig efterfuldt med endnu et smertefuldt hyl, der fortalte alle omkring dem, at hun ikke kunne stoppe. Hun Bed hårdt til i Sams hals og drak ivrigt igen. Denne gang havde hun et strammere greb om hende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 11:15 pm

Roxanna kom med rolige skridt, gående inde i skoven. Det var blevet ret normalt for hende, at gå lange ture, eller nærmest konstant opholde sig i skoven. Det var hendes hjem nu, eller i hvert fald der hvor palæet lå. Hun holdte af skoven, for der kunne hun være ensom når hun behøvede det, få mad ved nødvendigheder, og rasere efter behov. Alt i alt, det perfekte bosted for hende. Hun gik i sine egne tanker, da flere hyl og skrig nåede hen til hende. Nogle af dem, mere menneskelige end andre. Ikke at det interesserede hende det store at hjælpe, men man kunne da se hvad der foregik. Hun satte farten op, og på ret kort tid, stod hun et stykke fra dem. Flere færte havde nået hende, på vejen. Vampyre, og et menneske. Blod, og ansgt. Hun brummede dybt, da hun fik øje på Lamia. Den heks, igen?! Hun kunne ikke fordrage hende, men gudskelov var kvindemennesket optaget. Hun studerede vampyren på jorden, der havde forgrebet sig på et menneske. Et ungt et. Hun fokuserede på ansigtet, og opdagde til sin overraskelse genkendelsen af pigen. Sam. Pigen der fik hende i tvivl, og som Roxanna ikke tillod nogle rørte. Hun skulle handle nu, for vampyren var ude af kontrol. Hun sprang nærmest over, og greb fat om nakken på vampyrkvinden. Ligeglad med alle de andre, strammede hun sit greb, og lod gerne sine negle bore sig fast. "SLIP!" Hendes ord var trukket ud i en dyb, dyrisk og advarende knurren, der blev efterfuldt af rykken i hendes nakke. Hun vidste at vampyren skulle slippe Sam først, for hvis de begge blev revet med, kom der intet ud af det.

//Nu kom jeg altså lige xD
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 12:41 am

Lamia trak hånden til sig da Justin var kommet op at stå igen. Hun smilte venligt til ham. "Hey Justin! Og det håber jeg virkelig at det er. Det var virkelig ikke med vilje. Undskyld igen." Så hørte hun det med Zoey. "Nå! Så du er en af Zoeys venner!? Ja, selvfølgelig kender jeg da Zoey. Hun er en af mine bedste veninder." Lamia smilte venligt til Justin. "Nå, men.. Jeg synes ikke rigtig jeg har set dig her i Mystic Falls før..? Nu er det selvfølgelig også kun omkring to måneder siden jeg er flyttet hertil meen.. Hvor længe har du så boet her?" Hun så på ham med et spørgende udtryk i øjnene. Så kunne hun mærke en Vampyr der kom hen imod hende med Vampyrfart. Hun syntes at genkende hende, men hun anede bare ikke hvorfra. Så opdagede hun at det var Zoeys søster. Lamia mente vist nok at hendes navn var Bonnie. Lamia så Bonnie springe på en menneskepige der stod lige bag Justin. Hun havde slet ikke lagt mærke til pigen før. Hun så på Bonnie. Hun var jo fuldstændig ude af kontrol. Så så hun en til skikkelse komme farende hen imod hende. Hun genkendte til gengæld straks denne selvsikre lille møghybrid. Roxanna! Hun holdt nøje øje med hende da hun så et glimt af noget i Roxannas øjne. Holdt hun virkelig af denne menneskepige!? Nej det kunne ikke passe. Roxanna var bare ikke skab til at holde af nogen. Måske lige bortset fra hendes mage. Hvilket ikke engang var helt sikkert. Hmm?
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 2:36 am

Sam hulkede skræmt og smertende. Det var ulideligt. Hun kæmpede for livet. Hun skrig selv efter vampyren havde sluppet. Hun forsøgte at finde balancen og løbe, men det blev kun til en enkelt bevægelse. Hun skreg højt og panisk. "HJÆLP! SLIP MIG!! LAD MIG VÆR!!" skreg hun, så højt hun kunne og kæmpede. Hun hulkede samtidig. Hun vidste de andre var der, hvorfor gjorde de ikke noget ?! Hvorfor prøvede de ikke at rede hende?! Hun mærkede det begyndte at svimle for hendes øjne. Hun mærkede hendes ben blive gummiagtige under hende. Hun hørte en velkendt stemme gennem hendes ulidelige skrig. Først kunne hun ikke sætte ord på den.. Navnet.. Hun stoppede svagt med sin kæmpen for at kunne tænke. Roxanna, var hendes navn. Måske hun kunne hjælpe, men hun vidste det ikke. Det eneste hun var sikker på lige nu var, at kun et mirakel kunne rede hende fra den død hun frygtede. Det var egentligt ikke selve døden hun frygtede, det faktum at hun ikke kom til at se sine venner.. Sin familie.. Nickolas.. Frygten for at forlade alt det til det ukendte.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 2:51 am

Lamia hørte pigens tanker. Hun følte med hende. Så derfor besluttede hun sig for at gøre noget. Og det skulle gøres nu, ellers ville det være for sent for menneskepigen. Hun ville dø meget snart hvis hun ikke fik hjælp. NU! Lamia rykkede lynhurtigt hen til dem og skubbede roligt Roxanna væk. Så tog hun fat i Bonnies hår, og med et enkelt hårdt ryk fjernede hun hendes tænder fra pigens hals. Så skubbede hun forsigtigt Bonnie over mod Roxanna. Hun ville jo ikke blive uvenner med Bonnie eller noget. Hun kunne bare ikke klare pigens tanker. Tanker om døden, familie og.. Kæreste. Lamia blev altid så dyster ved tanken om kærester. Godt nok savnede hun selv at have en. En hun elskede og som også elskede hende. Men for det første var der ikke nogen der var ledige. I hvert fald ikke nogle søde.. Og for det andet var hun ikke sikker på om hun ville kunne stole 100% på nogen igen. Ikke efter det der var sket med Andrew. Men selvfølgelig ville hun jo nok lære det med tiden. Fyren skulle bare gøre sig fortjent til hendes tillid.. Lamia brugte sine magiske kræfter til at hele pigens sår på halsen. Og så sendte hun noget af sin egen livskraft over i hendes krop. Så ville hun blive rask rimelig hurtigt. Lamia smilte forsigtigt til hende. Ventede på et tegn. Om at hun enten havde det godt eller ville dø med sikkerhed. Selv om Lamia helt klart foretrak den ene ting langt mere end den anden.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 4:30 am

Sam gav et sidst skrig fra sig. Hun kunne ikke skrige mere. Hendes sind blev oversvømmet i ulidelig smerten. Hun reagistrede ikke rigtigt at hun var fri og smerten var væk. Hun faldt sammen på stedet. Hendes hjerne lukkede ned, hendes hjerte mistede langsomt tempo. Alt for hendes øjne sortnede og hun hendes vejrtrækning blev langsomere. Uden at reagistrer det gispede hun svagt da hendes hals helede. Hun kæmpede indvendigt for at komme tilbage til bevidsthed. Hun ville ikke dø fra sit liv. Hun ville ikke forsvinde uden at kunne komme tilbage. Hendes kamp kunne ikke ses uden på. Hun lå helt stille, men en langsom vejrtrækning.

//ingen krea :S
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:31 am

Justin vidste ikke helt om han skulle reagere, for normalt ville han bare lade mennesket dø. Det var for farligt for hende at kende til sandheden så det var bare at gøre hende en tjeneste. Men efter som at hybriden reagerede så voldsomt gik han ud fra at mennesket allerede kendte til sandheden, det ville han sætte sig for at finde ud af. Da Bonnie var blevet tvunget til at slippe pigen og Lamia var ved at hælpe hende, reagerede Justin først. Han stod hurtigt henne ved siden af Bonnie og lagde armene om hende. "Rolig Bonnie" sagde han stille og betragtede hende lidt. Han havde kun set hende i blodrus en gang før, og det var da hun var ved at dræbe Zoey, hendes egen søster. Så lige nu var hun overhovedet ikke sikker at være i nærheden af for mennesket.
Justin så på Roxanne. "Hold hende tilbage, så ser jeg til mennesket" sagde han stille. Han slap derefter Bonnie for at hjælpe Lamia med Sam. Han satte sig ned ved siden af pigen som ikke bevægede sig længere. "Hun er i det mindste i live" sagde han stille og betragtede hende roligt, lyttede til hendes langsomme vejrtrækning.
Tilbage til toppen Go down
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 9:22 pm

Roxanna knurrede stadig dybt af Bonnie, da hun mærkede Lamia skubbe hende væk. Hun trådte ufrivilligt en smule tilbage, med en kort snerren af hende. Uanset hvad, så var de ikke venner. Og hun skulle ikke tro, at hun kunne skubbe rundt med hende. Men i det mindste fik hun den sindsyge væk, fra Sam der tydeligvis havde brug for hjælp. Da hun fik Bonnie skubbet hen til sig, greb hun fat om nakken på hende igen. Hun var bestemt på ikke at slippe hende, men da den anden vampyr nærmede sig, lod hun ham få en lille chance. Hun slap taget en smule, men skulede af dem begge, mens han tydeligvis prøvede at berolige hende. "Med fornøjelse.." Hendes stemme var iskold, hvilket afspejlede hendes følelser for Bonnie i øjeblikket. Med alle de personer omkring Sam, skulle hun nok klare sig, og Roxanna kunne fokusere på Bonnie. Så snart Justin var gået, greb hun godt fat om halsen på hende, med en dyb brummen. "Du forbliver rolig, medmindre du gerne vil flåes og steges i solen" Hun hvislede det sidste vredt, og stirrede ondt på hende. Hun holdte hende let over jorden, uden nogen form for problemer.

//Er lidt væk de her dage, så bare.. Improviser xD
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 10:11 pm

Lamia mærkede en gysen løbe hende ned ad ryggraden da pigen skreg. Hun var simpelthen nødt til at hjælpe denne pige nu! Hun kunne ikke holde ud at se hende lide mere nu. Lamia kiggede op på Justin da han satte sig ned. Hun smilte til ham. Så nikkede hun en smule trist. "Ja.. Men øhm.. Jeg kan godt hele hende fuldstændigt. Men vi bør nok få hende væk herfra. Jeg bliver nødt til at sørge for at ingen kan komme til at se os. Det er meget vigtigt. Jeg ved egentlig ikke rigtig hvorfor. Men den formular jeg skal bruge for at hele hende, lyser ret meget op. Og siden det er et magisk lys, kan mennesker ligesom godt have en tendens til at blive en smule blinde af det. Altså hvis der står nogle mennesker omkring hende og mig når jeg gør det. Og det samme gælder for Vampyrer. Selv om risikoen ikke er lige så stor, er den der stadig. Og livet er virkelig ikke særlig fedt hvis man lever evigt liv i komplet mørke, vel? Såå.." Hun kiggede spørgende på ham. Ventede utålmodigt på et svar. Hun skulle vide hvad han syntes om det. Nu, inden det var for sent.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:07 pm

Sam lå helt stille. Hun kunne ikke høre og se det der skete omkring hende. Hun bevægede sig heller ikke. Men det forblev ikke sådan. Hun anede ikke hvad der skete, men hun slog øjnene op, og hostede. Hun kunne ikke se det omkring sig. Hun kunne ikke bevæge sig men hun var i live og hun kæmpede for at overvinde smerten og den tillokkende træthed der ville fjerne al smerten for altid. Hun blinkede et par gange og lyset skar i hendes øjne. Hvor var hun? Hvem var dem omkring hende. Hun mærkede sin mave snog sig sammen, men holde det tilbage. Hun så fra drengen til pigen. "I må.." hun kunne ikke sige mere. Hendes øjne begyndte at glide i, men hun tvang dem op igen. "I må ikke lad mig sove!" fik hun mumlende frem. Hun rykkede lidt på sig i et forgæves forsøg på at komme op at sidde.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:18 pm

Lamia fik et mindre chok da pigen bevægede sig. Hun hørte hendes ordre, men vidste ikke helt hvordan hun skulle sørge for at holde hende vågen. Hun sendte et lille stød igennem hende. Hvis stødet var for stort ville hendes krop nemlig blive overbelastet. Og så ville hu helt klart dø. Lige på stedet. Og det kunne Lamia ikke lade ske.. Så hun sendte en masse af Lamias egen livsenergi hen imod hende. Men problemet var bare at Lamia ikke havde fået blod i ret lang tid nu. Så hun var ikke så stærk som hun plejede at være. Hun tog fat i hendes hånd og blev ved med at sige højt og tydeligt. "Du må ikke sove! Du må ikke falde i søvn! Du må ikke sove! Du må ikke falde i søvn!" Og hun lod meget insisterende. Hun blev ved med at gentage sig selv, mens hun prøvede på at finde på noget. I tilfælde af at det hun lige havde gjort ikke var nok. Hun smilte opmuntrende til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:20 pm

Justin så på Lamia, men hun forklarede hvad hun ville gøre og hvad der kunne ske ved det. Han havde hellere ikke lyst til at tage chancen og måske ende med at være blind. Tænk at bruge evigheden i mørke. Han nikkede. "Kan du få hende til et sikkert sted, og så bliver jeg her og taler Bonnie til ro. Hvis du har brug for hjælp eller hvis der bliver noget ved du hvor jeg er" sagde han og smilte lidt til hende.
Justin så på pigen da hun bedte dem om ikke at lade hende sove. "Du må virkelig være noget specielt" sagde han med et lille smil. *Normalt ville vampyre ikke bruge så meget tid og energi på at redde et menneske* han skubbede sin tanker over til Lamia, og fuldendte den sætning han var begyndt på til Sam. Hun måtte da være noget specielt for Roxanna eller Lamia ellers ville de ikke bruge så mange kræfter på at sikre sig at hun overlevede. "Alt skal nok gå" sagde han trøstende og strøg hende blidt over håret. Han var selv blevet overrasket over hans blidhed og rejste sig derefter hurtigt og nikkede til Lamia, inden han skyndte sig over til Bonnie.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:46 pm

Lamia smilte stort til Justin. "Jo. Men jeg ved ikke om det er nødvendigt mere. Jo. Jeg må hellere gøre det, for en sikkerheds skyld." Hun klappede ham på armen. "Vi ses om lidt" Hun smilte og kiggede på ham lidt. *Nej. Men jeg er nu også en ret sød Vampyr. I hvert fald mod dem jeg godt kan lide. Og de uskyldige. Det er også derfor jeg ikke er særlig sød mod Roxanna. Hende er jeg nemlig ikke videre glad for. Faktisk hader jeg hende ret så meget. Hun har prøvet at dræbe mig. Og Zoey. Men heldigvis er jeg meget ældre end hende. Og mig og Zoey fik hende ned med nakken. Derfor er hun heller ikke særlig glad for mig.. Men det gør mig nu ikke så meget.* Hun smilte venligt til ham, mens hun brugte tanketale til at snakke med ham. Så opfangede hun hans næste tanke. *Jeg kender hende faktisk slet ikke. Men som jeg sagde før. Jeg er en ret sød Vampyr. Og desuden er hun den første jeg har set som Roxanna rent faktisk holder af. Hun må være meget speciel.* Hun kiggede ned på pigen. Så kiggede Lamia overrasket på Justin. Han var utrolig sød og blid af en fyr at være. Og specielt af en Vampyr-fyr at være. Hun blev glad. Måske skulle hun rent faktisk ikke give op angående kærligeheden. Måske var der flere som Justin derude. For hun var ret sikker på at Justin var optaget. Og hun var ligeså sikker på at det var Bonnie han var optaget af. Hun tog fat i pigen og tog hende op i sine arme. Hun satte i løb. Og det var lynhurtigt løb. Med Vampyrfart. Hun pressede sine fødder til det yderste. Og da hun var nået omkring to-tre kilometer væk fra de andre og længere ind i skoven, hvor der ikke var nogen, lagde hun pigen ned i bladende på jorden. Hun gik igang med ritualet. Og så sagde hun til pigen; "Hvis du føler at du svæver, eller har det lidt mærkeligt om lidt, så bare rolig. Det er en del af din kur. Du bliver helt rask igen lige om lidt." Hun gjorde det færdigt og mærkede pigen blive fuldkommen hel igen. Hun hjalp hende forsigtigt op og stå. Og hun kunne se at det havde virket præcis som det skulle. Lamia skyndte sig at tage hende op i sine arme igen og løb tilbage til de andre. Alt i alt, havde det kun taget omkring 10 minutter. Med turene frem og tilbage. Hun satte pigen ned med et tilfredst smil på læben. Hun smilte venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 2:18 am

Sam rykkede uroligt på sig. Hun følte sig draget af det mørke. Hun opdagede ikke tårene der løb ned af hendes kinder. Hun var stadig bange. Hun så på drengen og anstrænkte sig for at høre hvad han sagde. Blodet til hendes hjerne var lille og gjorde det svære for hende. Hun smilte kort men kun svagt, så der var svært at se. Et hulk gled hvor hendes læber. Hun kunne næsten ikke holde øjnene åbne. Hun kunne svagt høre pigen sige hun ikke måtte sove, men det var svært. Hun mærkede hånden der strøg hende over håret og hørte svagt ordene der fulgte med. Hun blev forvirret og skrækslagen da nogen løftede hende op. Hun kæmpede af alle kræfter, selvom det kun blev til at hun var urolig i armene på nogen. Hun ville ikke med, for en eller anden tanke fik hende til at tro, at det ville blive det der endte hendes liv. Tingene sortnede igen for hendes øjne og hendes hørelse forsvandt. Hun anede ikke hvad der skete. Det eneste hun vidste var, at hun skulle holde fast i sig selv. Hun kom pludseligt til sig selv. Sløv og forvirret, men hun var tilbage. Hun satte sig op og så på pigen. "er jeg død? Eller er jeg bare væk?" spurgte hun og rystede på hovedet. Hovedpine. Nej, bestemt ikke væk eller død!
Sam lod sig hjælpes op af personen hun ikke kendte. Hun gispede og lukkede øjnene hårdt sammen da hun blev løftet op. Hun brød sig ikke rigtigt om at hun pludseligt virkede så fjeragtig at pigen bare kunne bære hende, og da hun mærkede vinden blæse voldsomt blev hun bange for at blive tabt. Da hun blev sat ned væltede hun med vilje ned på jorden. "fast!" sagde hun og stiftede ned i jorden. Hun kiggede rundt og rejste sig så hurtigt hun kunne. *hvor pinligt!* tænkte hun. Hun så på personen der havde hjulpet hende til kræfter. "Jeg fortrækker at gå hvis det kunne ske igen.. Og helst ikke mere woodo-ting nogensinde igen, tak" sagde hun, med et lille smil. Det var alt for meget på engang. Hun fik øje på Roxanna. "Rox?!" spurgte hun, og tænkte tilbage. Hun bed sig i læben og så på dem alle 4. "Hvad.. Øm.. Er der egentligt sket? Jeg husker jeg kommer gående, ser jer støde sammen og så bliver jeg brutalt overfaldet af dig.." hun pegede på dem mens hun talte. ".. Hvad skete der imens og bagefter?" spurgte hun forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 2:41 am

Lamia smilte venligt til hende. Og så kiggede hun på hende med et ret bekymret blik. Det måtte have tæret hårdt på hende at skulle igennem alt dette på så kort tid. Hun smilte. "Okay. Jeg bar dig kun fordi at det var hurtigere, og vi havde ikke så meget tid tilbage hvis du skulle have en chance for at overleve. Såå.. Og forresten så var det altså ikke voodoo. Det var bare magi. Helt almindelig magi. Okay måske ikke helt almindeligt, det var faktisk ret kraftfuldt. Og der er ikke mange der kender den besværgelse, men ellers var det nu altså bare helt almindeligt magi.." Hun smilte venligt til hende. "Altså egentlig ikke så meget.. Jeg fik Bonnie væk fra dig og så tjekkede mig og Justin om du var okay, og hvordan din tilstand var. Og derefter tog jeg dig med væk fra de andre for at lave den der besværgelse og så vågnede du op og jeg tog dig med tilbage hertil, og resten kender du jo godt. Nu står vi her nemlig." Hun smilte venligt til pigen. Så rakte Lamia sin hånd hen imod pigen. "Forresten.. Mit navn er Lamia. Lamia Silverblade." Hun ventede på at pigen ville tage hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 12:57 pm

...
oO Og Bonnie blev sparkede ud af historien, tak..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 6:00 pm

//Nej du gjorde da ikke! Justin og Roxanna er ved dig! Bare svar derfra ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 3:27 pm

//Bonnie hvis du er sparket ud af historien, hvorfor er jeg så på vej over til dig? o.O //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fucked up :) ~ Alle er velkomne  Empty
IndlægEmne: Sv: Fucked up :) ~ Alle er velkomne    Fucked up :) ~ Alle er velkomne  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fucked up :) ~ Alle er velkomne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» What's life without a: PARTYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!! ~ Aller er velkomne xD
» *Knæk* Hvem der?!? oh....det bare mig... >Alle velkomne<
» Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: