The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Vampira (833)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Daniel (796)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Kristen (683)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Gideon (535)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Justin (429)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Anna (418)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Tessie (391)
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_lcapLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_voting_barLivet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD Empty
IndlægEmne: Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD   Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeTors Jan 05, 2012 5:16 pm

Sted: På den gamle kirkegård.
Tid: Midt på dagen.
Omgivelser: Ikke nogle mennesker. Kun dyr og træer.
Vejr: Meget varmt.
Påklædning: http://www.kanavuthozhilsalai.co.in/images7/keira%20knightley%20010.jpg

Lamia sad oppe i et træ og skrev i sin dagbog. Hun havde meget kort tøj på. Både toppen og shortsene. Hun havde været nød til at tage noget af sit arbejdstøj på, fordi hun ikke havde andet der var så kort. Og hvis hun havde taget noget andet på, ville hun bare være død af varme. Hun havde det virkelig varmt. Hun brugte sine heksekræfter til at skabe en kølig brise mod hendes krop. Hun hoppede ned og kiggede rundt på alle gravene. Hun så noget meget mærkeligt. En grav med hendes efternavn på. Den dødes hele navn var; Evalinda Rose Charlotte Helga Silverblade. Det var da mærkeligt. Hun tog sin MacBook frem og søgte på Mystic Falls' historie. Der kom en hjemmeside frem om Mystic Falls' fortid. Det var en side om de hekse der kom fra Salem i den tid før De grundlæggende familier, grundlagde Mystic Falls. Der stod en liste med navne over nogle af de hekse man havde hørt om. Og lige der under E stod der: Evalinda Rose Charlotte Helga Silverblade. Så hun var altså en heks.. Der stod at Evalinda var en heks der var flygtet fra Salem under hekseafbrændingerne. Hun var sammen med sin familie og nogle få andre flygtet til et lille sted, der dengang var ubeboet. De var begyndt at bygge små huse, hvor de havde bosat sig. Men så var Evalinda begyndt at holde sig indendøre. I omkring et halvt år. Hendes forældre havde sagt at hun var meget syg, og blev nødt til at holde sig inden døre i et sykke tid. Men sandheden var at hun var gravid og snart skulle føde. Evalinda døde da hendes barn blev født. For at folk ikke skulle blive mistroiske over det, gav forældrene hendes barn væk til nogen i en by et stykke derfra. Der blev holdt en begravelse og sagt at hun døde af en slem sygdom.. Lamia lukkede sin MacBook ned og satte sig op ad graven. Mærkelig måde at finde ud af sin slægts historie på. Hun skrev det hun havde fundet ud af ned i sin dagbog og lukkede så øjnene. Som om hun ikke havde nok at tænke over i forvejen. Nu skulle hun også finde ud af mere om sin fortid.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD Empty
IndlægEmne: Sv: Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD   Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeMan Jan 16, 2012 4:27 pm

Påklædning: http://hotactressesonline.com/wp-content/uploads/2011/03/keira-knightley-wallpaper.jpg

Zoey kom gående ind på den gamle kirkegård. Hun var nået til den dag på året. Hun skulle lægge en rose på hendes slægtninges gravstene. Det plejede hendes bedstemor og hende altid at gør. Hun smilede lidt. Hendes bedstemor var død, men hendes sjæl var hos Zoey hele tiden, for at hjælpe hende gennem livets fare. "Bedste.. Det er ikke det samme uden dig," hviskede hun stille. Folk troede tit hun var sær fordi hun snakkede til luften, men det var kun noget hun lige var begyndt på. Hun så rundt. Det var en står kirkegård. Hun gik hen til den første Black Bird heks. Hun vidste godt at hendes slægtninge gik længere ud, men hun anede ikke rigtigt om hende. Hun knælede ved gravstenen, og lukkede øjnene. Alle lysene omkring gravstenen tændtes. Hun åbnede igen øjnene og lod fingrene glide over navnet og dødsdotaen. Det var mand der var død under borgkrigen. Hans navn var Edward Black Bird. "En kæmpede en brag kamp," sagde en stemme bag hende. Hun vidste det bare var Bedste så hun fortsatte sit lille ritual. Hun lagde buketten af roser på jorden ved siden af sig. Hun tog den visne rose op og smed den væk. Så tog hun en nu rose og satte den i. Hun lagde to fingre mod hende læber - som om hun kyssede de to fingrespidser - og lagde dem på E'et i navnet. Hun smilede, samlede buketten op og rejste sig. "Må vor folk bringe dig lykke i det næste liv," gentog hun Bedste. Zoey var ikke Kristen overhovedet, men hun troede på renkarnation. Hun gik videre til den næste gravsten, uden at bemærke hun ikke var alene på kirkegården.

//Krea! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD Empty
IndlægEmne: Sv: Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD   Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 6:11 pm

Lamia sad og kiggede lidt rundt da hun fik øje på Zoey. Hun sprang elegant ned fra træet og landede perfekt på benene. Hun elskede altså at være Vampyr. Selvom hun ville ønske at hun ikke var det nogle gange. Det var jo ikke altid lige fedt at skulle dræbe folk og leve for evigt. Specielt ikke når man ikke havde noget ordenligt at leve for.. Lamia børstede sit tøj og betragtede Zoey lidt. Hun vidste godt hvad det var Zoey havde gang i. Så derfor ventede hun tålmodigt på at Zoey ville blive færdig, så hun kunne gå hen og hilse på hende. Det var ret lang tid siden hun sidst havde set hende..

//Jeg har desværre ikke så meget Krea Sad
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD Empty
IndlægEmne: Sv: Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD   Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Livet varer ikke evigt. Kun for mig - Matthew xD
» Søs, jeg ved noget du ikke gør ;) *Zoey pigen
» Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den gamle)-
Gå til: