The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_lcapKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_voting_barKom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kom så det sidste stykke :) - For alle!

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 30, 2011 11:25 pm

Lamia kunne ikke undgå at følge en smule med i hans tanker og humør og fniste en smile inden i sig selv. "I lige måde Daniel." Så så hun ham slukke hans computer og hørte hvad han derefter sagde. Hun smilte og blev så en smule flov. "Jeg er lige startet her på skolen i dag, og jeg kender ikke rigtig nogen. Derfor ved jeg heller ikke rigtigt hvordsn man finder rundt her på skolen, og jeg må indrømme at jeg var faret en smule vild." Hun rødmede en smule, men smilte så og satte sig ned ved siden af Daniel.

// Sorry Crying or Very sad Ingen Krea.. Neutral
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 11:18 pm

Kath nikkede. "Der er nogle tilbage, men ikke vildt mange," sagde hun og smilte. Hun kiggede på liljen. "Nej.. Jeg tror ikke den vokser vildt her. Men i haver hvor de sået, der vokser de," sagde hun.
Kath smilte til Lamia. "Det skal jeg nok huske," sagde hun. Hun krydsede benene under bordet. Hun så på skærmen og bed sig lidt i læben. Efter lidt tids tænken, lænte hun sig tilbage. Hun så på Aiko. "Ja.. Jeg kan godt se det. De er jo levende. De kan vokse og visne, blomstre og spræder sig," sagde hun og smilte. Hun kiggede på Lamia. "En report," sagde hun og smilte. "Men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive. Jeg mangler en halv side endnu."
Kath så på Aiko og blomsten. Hun blev forbavset og det gik op for hende at Aiko var et magiskvæsen. Hun smilte lidt. "Ehm.. Hvad var det du gjorde der?" spurgte hun lidt forsigtigt til hende. Hun var nysgerrig og rolig.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 09, 2012 7:50 am

Lamia smilte til Katherine. " Jeg er sikker på at du nok skal få lavet den færdig" Hun smilede opmuntrende til Kath. "Hvad handler den om?" Hun kiggede nysgerrigt og spørgende på hende. Måske, hvis hun fik at vide hvad den handlede om, kunne hun hjælpe med at give hende nogle gode råd, eller nogle idéer til hvad hun skulle skrive i hendes report. Og eftersom hun havde levet i så lang tid, vidste hun stort set alt der var at vide om alt ting.

// Sorry, havde ikke særlig meget Krea Sad
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 4:19 pm

Aiko nikkede stolt til Lamia, og rankede sig for sjov. Stolt det var hun skam, med hun undgik at nævne resten af samlingen af hendes navne. Folk havde 'Sjovt nok' en tendes til at glemme dem, men det var virkelig også mange. "Jeg er født i Japan, og har boet der hele mit liv, sammen med min søster Naomi. Så ja det er sandt" Hun smilede stort, selvom tanken om det strenge kloster hvor de havde boet ikke lige tiltalte hende. Hun sad afslappet og så på de andre, mens alt kom på plads. Det lod til at nogen af dem kendte hinanden, og andre var nye eller lavede lektier. Sikkert, en typisk skoledag. Hun blev dog straks opmærksom, da Kath henvendte sig til hende. Hun så glad på hende, og nikkede mens hun lyttede. "Tænkte jeg nok.. Og jeg kan ikke lige huske om det var en have jeg fik den fra" Hun fnisede over sig selv, der nok bare havde vadet en på en grund og plukket blomsterne. Da hun så Kath's forbavsede ansigt, blev hun dog klar over hvad hun havde gjort. Men så overrasket som man kunne være, virkede hun nu egentlig ikke. Måske kendte hun lidt til magi.
Hun rødmede let, og trak afledende på skuldrene. "Jeg ehm.. Pakkede sammen?" Hun så undskyldende på hende, og vidste ikke rigtigt hvad hun skulle svare. Hvor meget måtte hun svare? "Det.. Kan være. Kender du til den slags du lige så? Har du set det ske før?" Hun lød og så, en smule håbfuld ud da hun spurgte. Måske en hun ikke behøvede at skjule sig for!

//Undskyld jeg var så lang tid om det x3
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 4:55 pm

Lamia kunne føle at Aiko hadede at skjule hvad hun var for folk. *Jeg kender det godt. Det er virkelig irriterende ikke at kunne fortælle sit sande jeg til nogen. Men heldigvis kan man jo fortælle det til andre overnaturlige væsner. Og der er vist ret mange mennesker her i byen der ved i hvert fald en lille smule om overnaturlige væsner. Og om Kitsunier.* Hun smilte imens hun talte til Aiko med tanketale. Hun kiggede også medfølende på hende. Så kiggede hun over mod Kath der stadig ikkr havde svaret endnu. Hun ventede tålmodigt på et svar.

//Helt okay xD
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 21, 2012 1:51 pm

Aiko kiggede med et overrasket udtryk op mod Lamia, som stemmen tydeligvis kom fra. Tanketale! Utroligt! Hun smilede stort til hende, og ville ønske at hun kunne svare på samme måde. Det havde hun dog aldrig lært om, så hun nøjes med at smile stort til hende. Hun kendte tydeligvis også til kitsunier, og vidste hvad hun var. En stor del af byrden, var blevet fjernet og Aiko fandt det rart at hende og hendes søster, muligvis ikke altid behøvede at skjule sig. For andre. Men Lamia var tydeligvis et væsen selv. Ellers var hendes kræfter så godt som umulige. Hun havde en svag anelse om, at der kunne være noget vampyr over hende. Ellers ingen idéer, og specielt ikke noget hun gad og vrøvle om her foran alle de andre. Hun vente sig lidt mod Kath igen, mens hun ventede på svar.

//Tak :3
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 2:52 pm

Lamia kunne mærke at Aiko ikke var helt sikker på hvad Lamia var, så hun ville fortælle hende det.. Hun kunne også mærke at hun var virkelig lettet over at Lamia vidste hvad hun var.. Men hun vidste at Aiko aldrig villle lære at tale tanketale. Det var kun Vampyrer og Oprindelige der kunne det. * Jeg er en Oprindelig. En af de ældste Vampyrer der nogensinde er født.. Og ja jeg kender virkelig god til Kitsunier. Jeg har levet så længe at jeg så den første Kitsuni blive skabt. Jeg er virkelig meget gammel..* Lamia smilte venligt til Aiko.

// Sorry Sad Ik så meget Krea Sad
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Aiko
Kitsuni
Kitsuni
Aiko


Fulde navn : Aiko Etsuko Mana Kohana Kobayashi
URL Alder : 19
Antal indlæg : 66
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Rende rundt i skoven, lave rav i den og vente! :3
Humør : Love sweet love ♥

Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 4:49 pm

Aiko smilede spændt, da hun endnu engang fornemmede Lamias stemme summe i hendes hovede. Hvor var det utroligt! Hun var lige ved at tage sig hånd op til hovedet, for at mærke efter, nærmest som skulle der være noget usædvanligt, men undlod da det nok ville se rimelig tåbeligt ud. Hun nøjes med at tromme let, med sine små fine fingre mod bordet. Hvor var det utroligt, at hun havde set den første Kitsuni! Både Naomi, og hende selv kunne lære så meget af hende. De anede ikke ret meget om dem, eftersom de var mest frygtede i Japan. Kitsunier var jo en slags dæmoner. Hun sukkede let ved tanken, og foldede sine hænder.

//Det er okay, samme her :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kom så det sidste stykke :) - For alle!   Kom så det sidste stykke :) - For alle! - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kom så det sidste stykke :) - For alle!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Min sidste bøn!
» Første dag, sidste år ^^ ( Ally )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: