The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Justin (429)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Anna (418)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vampyr Grupperegler... I_vote_lcapVampyr Grupperegler... I_voting_barVampyr Grupperegler... I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vampyr Grupperegler...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Vampyr Grupperegler... Empty
IndlægEmne: Vampyr Grupperegler...   Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeFre Okt 29, 2010 6:37 pm

Vampyr.

Hvad er det? Vampyrer er et smukt og utroligt tiltrækkende væsen. De lokker folk i fælder hele tiden. De er sindsygt hurtige og elegante. Deres styrke er meget over menneskeligt. De er også et livsfarligt væsen, der kan dræbe alle på sin vej hvis de har lyst. (De gør det som regl.) Nogle af dem er stærkere end andre. De 'stærke' vampyrer kan forvandle sig til dyr. Det er dog forskelligt hvor mange de kan forvandle sig til. Ikke alle vampyrer er stærke nok til at havde den enskab. Det mindste en 'stærk' vampyr kan forvandle sig til er et dyr. Det højste er 4 dyr.

Hvad lever de af? Blod.. Det siger lidt sig selv. Men det er det jo hvilket blod de lever af. Altså.. 'vegetarene' (De svageste) lever af dyreblod. Det er vampyrer som har valgt at de ikke vil dræbe mennesker. De mere normale vampyrer lever af menneskeblod. Men de kan også vælge at leve af: Hekseblod, ulveblod osv. De meget 'stærke' vampyrer lever af: Engleblod. Det er ikke noget de andre normalt lever af.

Hvor lever de? Vampyrer lever overalt. Mange af dem ved menneskene ikke er vampyrer, fordi de med et bestemt smykke, kan gå i solen. De fleste af dem der lever i Fell's Church er tiltrukket til byen pågrund af det sorte magi som opstod under borgerkrigen. Desuden kan andre arter som ikke er menneskelige, altid se hvem der er vampyrer, det gør de ved at de kan mærker deres fært.

Er der svagheder? Ja det er der. En af dem er Engle. Engle har en underligt indflydelse på vampyrer. Vampyrerne er tiltrukket af deres blod. I sjælne tilfælder, bliver vampyren også tiltrukket af selve englen, men det sker ikke så tit. De 'stærke' vampyrer bliver ikke påvirket på samme måde. Det er kun blodet der fanger deres opmærksomhed, ligesom de fleste oprindelige. Der opstår altid at underligt begær i vampyrene som de ikke altid kan styrer helt.

Hvordan bliver man det? Hvis et menneske vil blive vampyr, skal personen gennemgå en forvandling. Det starter med at vampyren skal drikke af mennesket og mennesket skal derefter drikke af vampyren. Bagefter skal mennesket dø - fx ved at få brækket nakken. Efter det vågner 'mennesket' - som nu er vampyr, eller næsten - De næste få timer, skal personen, som ikke længere er menneske, træffe et valg. Hvis personen ikke vil fortsætte forvandligen, skal man blot undgå at drikke menneske blod. Hvis personen gerne vil så skal man drikke menneskeblod direkte fra et menneske. (Man kan godt blive tvunget til forvandlingen.)
Mens forvandlingen er igang får man langsomt sine hugtænder og når forvandlingen så er fuldført, så er man en ny vampyr der skal bruge sin skaber for at lære at styrer sig selv.

Hvordan dræber man dem? Der er forskellige måder at gør det på. En af måderne er at spide dem. En anden er at tager vampyrens bestemte smykke, som er lavet med en bestemt sten i - der hedder Lapis Lazuli - fra dem og så bare lade dem gå ud i solen, hvor de nu ikke længere er beskyttet og derfor vil brænde op. En tredje måde er mere usikker, for der skal man flå hjertet ud på vampyren. En fjerde måde er at tørste dem, hvilket vil være ren tortur for vampyren.


Sidst rettet af Zoey Ons Okt 19, 2011 6:04 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Vampyr Grupperegler... Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr Grupperegler...   Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeMan Sep 26, 2011 8:37 pm

Heys søs, synes det er meget sjovt det med englene, der kommer altid noget godt ud af det. Men synes ny du er lidt fej at afsløre hvordan man dræber os. Jeg mener hallo, hvem vil gerne dø, når man i forvejen er død? xP
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Vampyr Grupperegler... Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr Grupperegler...   Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeTirs Okt 18, 2011 1:18 am

Hehe xD Der kommer da også til at så hvordan vi andre bliver dræbt xD Jeg er heks og jeg kan da også dræbes xP skulle det så ikke stå her? xD
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Vampyr Grupperegler... Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr Grupperegler...   Vampyr Grupperegler... I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 1:22 pm

Jooooooooooooooooov, du er jo ikke mig. Razz
Ej driller bare, det er selvfølgelig godt at du skriver det ind, for ellers kan man jo ikke skrive ud fra det. ^^ Hvis men nu f.eks. gerne vil dø for at lave en ny bruger eller noget, men det vil jeg ikke! ^^
Jeg hygger mig med Bonnie her, hun er ved at blive mere sej, men nu kommer hun også mere på igen x3
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Vampyr Grupperegler... Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr Grupperegler...   Vampyr Grupperegler... I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vampyr Grupperegler...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kitsuni grupperegler
» Dobbeltgænger grupperegler
» De Rejsende grupperegler

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Racer-
Gå til: