The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Justin (429)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Anna (418)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    På gaden~ Josefine ^.- I_vote_lcapPå gaden~ Josefine ^.- I_voting_barPå gaden~ Josefine ^.- I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     På gaden~ Josefine ^.-

    Go down 
    2 deltagere
    ForfatterBesked
    Kristen
    Menneske
    Menneske



    Fulde navn : Kristen Lita Diggory
    URL Alder : 18 år
    Antal indlæg : 683
    Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
    Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
    Humør : You killed me, so fuck you!

    På gaden~ Josefine ^.- Empty
    IndlægEmne: På gaden~ Josefine ^.-   På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 2:01 pm

    Sted: På gaden, sidder op af en mur.
    Tid: tideligt om morgenen.
    Omkring: Mennesker og andre der går forbi.
    Vejr: Roligt, solen skinner.
    Humør: Har det underligt, med lidt blandede følelser.
    Grund: Tja, er glad fordi jeg skal flytte ind hos Daniel. Er lidt trist, da min kvalme er kommet igen. Håber snart den går væk igen.
    Påklædning: På gaden~ Josefine ^.- Kristen-stewart-_2

    Kristen sad stille på af en mur, midt på en af de åbne gader i fell's chruch. Hun sad stille og tænkte over hvad hun skulle lede efter, af job. Hun måtte have sig et nyt et, fordi Daniel ikke havde det så godt med at hun var stripper. Det kunne hun jo også godt forstå, så hun ville finde noget andet så han ikke var ked af at sende hende på arbejde hver dag. Hun ville også gerne selv have et andet et nu, det var jo ikke lige frem fordi hun elskede det. Og det fik hende til at begå dumme fejl. Hun sad med en lap parpir og skrev nogle steder ned, som hun troede hun kunne søge. Hun kiggede op og så rundt, et eller andet sted ville hun elig gerne tale med nogen lige nu. Måske kunne hun måde nogle nye i byen.
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.net
    Josefine
    Vampyr
    Vampyr
    Josefine


    Fulde navn : Josefine Bell Rose
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 2
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Humør : Lucky. <3

    På gaden~ Josefine ^.- Empty
    IndlægEmne: Sv: På gaden~ Josefine ^.-   På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 2:32 pm

    Josefine, kig ude i byen.. Hun havde lige været ude og købe noget nyt tøj...
    Hun gik lidt og kiggede.. Hun ventede faktisk på en taxa.. I mens hun ventede gik hun bare hun gik lidt i hendens egne tanker i genmen byen.. Lige pluslig ser hun en pige der hedder oppe på en mur.. Hun kiggede lidt på hende og tænke om hun skulle gå hen til hende eller gå videre, men Josefine gik hen til hende.. "Hej" Sagde hun i mens hun mumlede lidt.. Hun smilede til pigen og hade hænderne i lommen..
    Tilbage til toppen Go down
    Kristen
    Menneske
    Menneske



    Fulde navn : Kristen Lita Diggory
    URL Alder : 18 år
    Antal indlæg : 683
    Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
    Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
    Humør : You killed me, so fuck you!

    På gaden~ Josefine ^.- Empty
    IndlægEmne: Sv: På gaden~ Josefine ^.-   På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 3:08 pm

    Kristen så op da hun kunne høre fodtrin komme mod hende. Hun blev mødt med et hej og smilte venligt til pigen der havde sagt det. "Heys.." svarede hun med et lille smil. Hun lagde hovedet på skrå og tøvede lidt. "Kan jeg hjælpe dig?" spurgte hun pigen og rettede sig lidt op. Hun var en smule forvirret over at en hun ikke kendte bare kom og sagde hej. Hun foldende sedlen hun havde i sine hænder, sammen og rejste sig op. Hun stod stille lidt og så på hende, mens hun ventede nysgerrigt på svar.
    Tilbage til toppen Go down
    http://forks.vampire-legend.net
    Josefine
    Vampyr
    Vampyr
    Josefine


    Fulde navn : Josefine Bell Rose
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 2
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Humør : Lucky. <3

    På gaden~ Josefine ^.- Empty
    IndlægEmne: Sv: På gaden~ Josefine ^.-   På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 3:14 pm

    Josefine smilede til pigen. Imens hun tog hænderne op af lommen, og rakkede hende en hånd.. "Jeg så dig sidde her, jeg tænkte om der var noget galdt" Josefine smilede venligt til pigen og kiggede på hende med et smil... Hun kiggede lidt underligt på hende da hun tog det parpier væk.. Men Josefine smilede bare til hende og ventede på et svar..
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    På gaden~ Josefine ^.- Empty
    IndlægEmne: Sv: På gaden~ Josefine ^.-   På gaden~ Josefine ^.- I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    På gaden~ Josefine ^.-
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » En regnfuld gå tur, på gaden.. (dem der gider)

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls-
    Gå til: