The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Bonnie (970)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Vampira (833)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Daniel (796)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Clarissa (761)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Kristen (683)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Gideon (535)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Justin (429)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Anna (418)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Tessie (391)
At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_lcapAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_voting_barAt klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 At klatre i et træ C: -Izan! ^^'

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeMan Sep 26, 2011 10:07 pm

Sted: Skoven.
Omkring: Ikke helt det store, os to. C:
Tid: Middag ca.
Vejr: Solen skinner højt på himlen.
Påklædning: En lille sød, rød sommer kjole. Ingen sko.
Marie: Er í hytten.

Cherie gik rundt ude i skoven, hun havde fundet sig et roligt sted, ved en lille lysning. Sjovt nok var der en lille bakke som men kunne sidde på. Cherie gik op på den lille bakke og begyndte at hoppe på den. Hun vidste ikke helt hvorfor, derfor begyndte hun også at grine af sig selv, et lidt barnligt grin, men hun er jo kun 9 år gammel, såe. Cherie ventede på sin ven Izan, hun havde talt med ham tideligere, hvor de var blevet enige om at mødes i skoven. Stedet betød ikke så meget for Cherie, Allys hytte lå der et sted med nogle rolige omgivelser, men ellers var her lidt skummelt. Cherie var dog ikke bange, hun stolede på Izan, så hun regnede med at han beskyttede hende, hvis det var nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
Izan
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Izan


Fulde navn : Izan Angel Noil
URL Alder : Ligner en på 12, men blev ramt af en besværgelse der gjorde, at jeg vokser utrolig langsomt
Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Hos min mor
Job/hobbies : Blod? xD
Humør : Hvorfor er der ingen der tror på at jeg kan være GOD?

At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeTirs Sep 27, 2011 9:44 am

Izan gik mod det sted hvor ham og Cherie havde aftalt og mødes. Han smilede ret stort, havde en sort t-shirt på og et par mørke cowboy bukser på, samt sorte gummisko.
Izan begyndte at få færten af hende og smilede ubevist virkelig stort og begyndte at løbe og stod kort efter lige bag hende, lagde sine arme om hende og nappede hende drillende i halsen. "Rawr.." Mumlede han mod hendes hals og krammede hende ind til sig mens hans blidt nappede hende i halsen uden faktisk at blive egentlig tørstig af det da han havde drukket ret meget blod inden da for at være sikker på at blodtørsten ikke bare pludselig kom så han kunne ende med at skade hende.
Han kunne så ud over hendes hoved nu og sukkede lidt, han hadede at han skulle vokse hurtigere end hende, hun nåede sikkert ikke at blive teenager inden han lignede en på 16 eller sikkert ældre.
Tilbage til toppen Go down
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeTirs Sep 27, 2011 4:03 pm

Cherie stod stille lidt og lyttede. Hun havde et lille smil på hendes lette lyserøde læber. Dette smil voksede sig hurtigt større da hun komme mærke Izan bag hende. Hun begundte at grine barnligt, hun kunne godt lide at det ord altid var med i deres samtale. Hun vidste stadig ikke helt hvad det betød men hun var sikker på det var et eller andet sødt. Det lød i hvertfal sødt efter hendes mening. Hun vente sig mod han og for at kramme ham igen. Hendes smil sad stadig på hendes læber, hun var glad for at se ham. Hun var faktisk bare i det hele taget glad for ham, han var jo hendes bedste ven. Hun havde ikke lige mødt andre på hendes alder, kun hendes søster og Tessies børn, da de var små. Izan var heller ikke så lille mere, det var lidt forvirrende, man hun ville ikke slippe ham bare fordi han voksede hurtigere end hun gjorde. Hun blev jo også selv ældre, bare langsomere.
Tilbage til toppen Go down
Izan
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Izan


Fulde navn : Izan Angel Noil
URL Alder : Ligner en på 12, men blev ramt af en besværgelse der gjorde, at jeg vokser utrolig langsomt
Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Hos min mor
Job/hobbies : Blod? xD
Humør : Hvorfor er der ingen der tror på at jeg kan være GOD?

At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeTirs Sep 27, 2011 4:16 pm

Izan smilede stort og drenget da hun vendte sig om og krammede ham og han krammede hurtigt igen. Han begravede sit ansigt ned i hendes hår og tog en dyb indånding og nød virkelig hendes duft og begyndte at brumme dybt fra brystet og vidste at hun kunne mærke det. Han var virkelig glad for Cherie for før han kom her til byen og mødte hende var han skræmt hele tiden, bange for alt og alle på grund af hvad hans adoptivforældre havde gjort ved ham i sin tid, og det hjalp slet ikke med dem der var hans rigtige forældre. Gabrielle, hans mor, var sød nok, når hun ville. Og Matthew, hans far, var virkelig et stort svin, men det syntes han nok mest fordi det var ham der dræbte Cherie's forældre og holdte hende fanget som et 'legetøj', lige netop det kunne han ikke tilgive ham for, nogensinde.
Han hadede at han absolut skulle vokse hurtigere end hende, men han ville heller ikke slippe hende, men vente, mere eller mindre tålmodig, på at de nåede den samme alder på et tidspunkt.
Han så ned på hende med sit søde og drengede smil og kyssede hende blidt og forsigtigt på panden.
Tilbage til toppen Go down
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeTirs Sep 27, 2011 4:41 pm

Cherie så roligt på ham, igen med et lille sødt smil. Det var så næmt at smile når Izan var omkring hende, ligesom det nogen gange også var ret let at græde hos ham. Cherie vidste gådt havd han havde gang i, det morede hende lidt at se ham gøre sådan. Hun smilte skævt da han begyndte at brumme. Det kendte hun kun alt for godt efterhånden, det var som om han altid begyndte at brumme når han var sammen med hende. Hun vidste ikke helt hvad det betød, men hun håbede selvfølglig på at det var noget godt. Så det ikke betød at han ikke kunne lide hende, men at dømme efter hans smil, var det vist ikke et tilfælde.

Cherie begyndte at grine af ham, det var så typisk ham at gøre det. Hun kunne faktisk godt lide det, det var ret sjovt at se og mærke det. Hun lagde en hånd mod hans bryst og grinte lidt igen mens hun klappede ham let på brystet, som hun plejede. Hun trak sig en anelse væk, så hun kunne se hans ansigt. Det var ikke ret lang tid siden at han havde overgivet sig til hans natur, det havde skremt hende ret meget. man hun stolede på ham alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Izan
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Izan


Fulde navn : Izan Angel Noil
URL Alder : Ligner en på 12, men blev ramt af en besværgelse der gjorde, at jeg vokser utrolig langsomt
Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Hos min mor
Job/hobbies : Blod? xD
Humør : Hvorfor er der ingen der tror på at jeg kan være GOD?

At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeTirs Sep 27, 2011 6:13 pm

Izan smilede ned mod hendes hår da han kunne mærke at hun vidste hvad han lavede og grinede lidt. "Du dufter goooodt.." Sagde han med et lille fjollet smil og lette røde kinder og trække med vilje ordet 'godt' længere ud. Han grinede lidt og brummede så dybt og hørligt videre mens han holdte hende ind til sig så hun tydeligt kunne høre og mærke det. Han brummede altid når hun var der, eller næsten altid. Han mente det som en ordløs måde at sige at han holdte virkelig meget af hende og ikke ville gøre hende noget, eller at han godt kunne li hvad hun nu lavede.

Han så ned på hende og grinede lidt og brummede så igen. Han mærkede godt at hun trak sig lidt væk og lod hende betragtede hans ansigt og hørte godt hvad hun tænkte og så skamfuldt ned. Han huskede det kun alt for godt og han ville virkelig gøre alt for at det ikke ville ske igen..
Tilbage til toppen Go down
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeTirs Sep 27, 2011 6:37 pm

Cherie lyttede med et sødt smil. Hun kunne faktisk se ordene for sig inden de kom. Hun smilre sødt til ham, men vidste ikke helt hvad hun skulle svare. Hun var ikke lige van til at høre sådan noget fra andre, så når det kom fra ham, vidste hun aldrig hvordan hun skulle svare. Det endte med at hun bare smilte skævt til ham, som svar. Hun grinte lidt da hun igen kunne høre hans brummen, det gav hende lidt lyst til at kramme ham. Hun smilte lidt og lagde så hovedet mod hans bryst, hun grinte lidt da hun nu kunne høre hans brummen endnu bedre. Det lød sjovt, synes hun.

Cherie så ham kigge ned, hvilket gjorde hende forvirret, hun havde ikke helt forstået at han kunne læse alle hendes tanker, hvornår det skulle være. Hun smilte sødt og kyssede ham på kinden for at få ham i lidt bedre humør, han så ikke helt glad ud og det gjorde også hende selv lidt ked af det. Hun elskede at være sammen med ham, han var altid klar til at lege, tegne eller hvad hun nu ellers havde lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Izan
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Izan


Fulde navn : Izan Angel Noil
URL Alder : Ligner en på 12, men blev ramt af en besværgelse der gjorde, at jeg vokser utrolig langsomt
Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Hos min mor
Job/hobbies : Blod? xD
Humør : Hvorfor er der ingen der tror på at jeg kan være GOD?

At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeFre Jan 13, 2012 10:15 pm

Izan smilede stort til ham og havde fået røde kinder da hun smilede sødt til ham. Han kunne virkelig godt li hende. Hun grinede drenget over hende og krammede hende blidt og lidt tæt ind til sig. Han ville ønske at han aldrig havde gjort hende noget ondt. Han klukkede over hende og lagde kinden på toppen af hendes hoved og lukkede øjnene mens han bare krammede hende. Han kunne godt li det her.

Han så lidt op på hende og så ned igen, og blev så helt knaldrød i hovedet da hun kyssede ham på kinden. Han grinede lidt og smilede så lidt til hende, et lille skævt og drenget smil.
Tilbage til toppen Go down
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitimeFre Jan 13, 2012 10:37 pm

Cherie så roligt på ham, tavs som hun stod. Hun smilte sødt og barnligt. Hun var glad for hans reaktion, det havde åbenbart virket at få ham i et bedre humør og det var jo lige det hun også havde håbet på. Hun grinte kort, et sødt lille-pige-grin som passede fint til hende. Det fik hende nu til at virke en smule ældre end hun nu var, men det var ikke så meget at man normalt ville lægge mærke til det. Cherie kunne godt lide hans smil, det fik tit hende selv til at smile også.
Hun kunne slet intet huske fra den gang han havde bidt hende. Der var en svag følelse af angst, men den havde været der under alle omstendigheder, så hun kunne ikke se andre grunde end den normale. Hun var glad for at se ham, hun ville gerne lege med ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





At klatre i et træ C: -Izan! ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: At klatre i et træ C: -Izan! ^^'   At klatre i et træ C: -Izan! ^^' I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
At klatre i et træ C: -Izan! ^^'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: