The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Vampira (833)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Daniel (796)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Kristen (683)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Gideon (535)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Justin (429)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Anna (418)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Tessie (391)
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_lcapEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_voting_barEn tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)

Go down 
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 4:28 pm


Sted: Scarlet's hus
Tid: ca. 19.30.
Omkring: Hendes Lækkre bror, og rasten af familien
Vejr: Overskyet

Bonnie var på vej hjem til scarlet, hun ville se til hende da hun var bonnie ikke kendte hende så godt. Bonnie gik op til døren og ringede på, det var scarlet selv der åbnede. Bonnie smilte glad til hende "hey" sagde hun, og håbede hun ville lågge hende ind...


Sidst rettet af Bonnie Tors Okt 28, 2010 4:37 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 4:36 pm

Da de var kommet ind, intruducerede Scarlet Bonnie for hendes familie..
Scarlet's moder, Vivian
Faderen, Jimmy
forældrenes ønskebarn (søsteren) , Angelina
og broderen, Richard, som smilte sødt og hilste på bonnie ^^


Sidst rettet af Scarlet Tors Okt 28, 2010 4:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 4:44 pm

Bonnie gav hånd til dem alle sammen, hun syndes godt om hendes bror.
de gik ind for sig selv og bonnie viskede "ikke for någet men FUCK en grim søster man!" hun kiggede undskyldene på scarlet "det er altså rigtigt!"


Sidst rettet af Bonnie Tors Okt 28, 2010 4:56 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 4:55 pm

"åh kære Bonnie..., tro mig...jeg ved det!" ,sagde Scarlet flovt over sin søster.
Men nu var det tid til en "rød middag" , hvis du forstår.. Cool
(da de kom ud i køkkenet) "Vil du have en "fingermad" hmm? eller måske en blodpølse....MED BLOD?!" spurgte Scarlet..
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 5:03 pm

Bonnie smilte lidt til sig selv, underlig familie!
"jeg takker ja til blodet, men behold bare pølsen" grinte bonnie.
hun så på scarlet, "hmm... hvorfor løber din søster rundt i en badedargt om vinteren?" spurgte hun så forvirret, hun kunne ikke få den GRIMME søster ud af hovedet...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 5:16 pm

"Altså...hun har bare noget med at vise skind -.-...undskyld hvis det er et "livsændrende" syn og billed at have inde i hovedet" Shocked
Tiden gik så vel, men Bonnie var til sidst i sin egen lille verden...
Hun kiggede bare skævt på søsteren med en "ad" grimasse.
Angelina spurgte bare " Hvad tænker du på, Bonnie? Du siger ikke særlig meget?" -Bonnie: " Ingenting! slet ikke! *host-host* undskyld jeg er så stille....har bare en ækel tanke i hovedet om en HELVEDES GRIM person!?"
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 5:25 pm

Bonnie afslørede ikke at det var HENDE hun tænkte på, men hun kunne ikke holde ud at se på hende mere!!... Hun lavede endnu en grimasse og gik hen til scarlet, scarlet var inde ved hendes bror værelse. Da bonnie så ham igen gik den skrækelige tanke om søsteren væk, en letelse sprete sig i hendes ansigt..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 5:37 pm

Bonnie og Richard kiggede smilende på hinanden...*Det er jo tydeligt!* , tænkte Scarlet! " *De her to passer jo perfekt sammen* '
Der bliver ikke sagt noget. Der bliver kun brugt kropssprog...
Men lige før de skal til at sige noget, kommer Angelina ind af døren..
Og "ad" grimassen kommer frem på alles tre ansigter...
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 5:41 pm

Bonnie gik helt amok "Nej få hende ud her fra det er sådan nogle som dig der ødeligger mit liv!!" skreg hun og gemte sig bag scarlet og Richard. De andre sagde ikke noget men jeg kunne se at de tænkte det samme...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 5:49 pm

Angelina begyndte at græde og alligevel sagde Bonnie..." Hun er endda GRIMMERE når hun græder!" -"jeg synes nu du har ret, men du er altså lidt hård", sagde Scarlet. Inden Bonnie skulle sige det næste ord kunne de bare høre Angelina græde nede ved Vivian(moderen) - De siger jeg er så hæslig, at mit udseende ødelægger deres liv!" skreg Angelina. Så sagde Vivian "åh, det passer da ikke, Angelina... Det jo deres menning søde ven lol! Du er at andet end grim, kan jeg sige dig! Og jeg siger....at du bliver den nye Britney Spears! <3
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 6:01 pm

ovenpå sad scarlet, Bonnie og Richard og flæggede af grin.
De syndes bestemt at hun lignede alt andet end Britney Spears!
Bonnie stoppede med at grine og smilte til Scarlet's bror, hun kunne godt lide ham *bare Mathew ikke overfalt ham*
de sad og kiggede på hinanden, og scarlet begyndte at kede sig...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 6:17 pm

"Altså, GUD! få et værelse! ..Oh my, det er absurd at være single!" sagde Scarlet irreteret. (hun er jo næsten usynlig for dem) Inderst inde er hun glad for at Richard endelig har fundet en han kan lide, men hvis det blev til mere end bare et forhold, ville det altså være synd for Bonnie at have Angelina som svigerinde! Sad Shocked
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeTors Okt 28, 2010 9:05 pm

Bonnie tænkte et øjeblik på søsteren, men skubbede tanken fra sig.
Hun ville ikke tænke på det nu, hun rykkede tætere på Richard.....
Scarlet sad bare og faldt næsten i søvn, "øh for himlens skyld så kys dog hinanden..." sagde hun højt...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeFre Okt 29, 2010 6:06 pm

Richard og Bonnie kiggede meget skævt til hende lige da hun sagde det...
Men der gik ikke længe før det intense og kærlige blik kom imellem dem igen. I love you Til sidst kom de tættere og tættere på hinanden, lagde armene rundt om hinanden og skulle lige til at kysse....men de blev afbrudt af Angelina! -.-
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeMan Nov 08, 2010 9:11 pm

Bonnie sprang om bag ved richard "gå ud! nu!" forlangte hun og skubbede hende ud af døren. Man kunne høre hun igen hulkede ned af trappen,
"bonnie gik tilbage til richard og kyssede ham I love you
hun var bange for at de ville blive afbrugt igen....
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeMan Nov 15, 2010 8:03 pm

I det samme da Angelina gik ud og begyndte at hulke...
så da hun var ved at gå ned af trappen, snuplede hun så hun lavede kålbøtter og saltoer hele vejen ned af træppen og græd så lyst så næsten kun hundene kunne høre hende.

Men... (tilbage til Scarlet, Bonnie og Richard) I love you
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 3:56 pm

Bonnie smilte stort da hun hørte Angelina, det var morsomt. Bonnie tænkte lidt på hvordan det ville være at have hende som søster, Hun lavede en grimasse ved tanken, og skubbede tanken væk. Hun ville helst ikke tænke på det, så blev det måske sådan. Hun smilte til Scar, og Richard.
Hun kunne meget godt lide Richard, selv om hun ikke kendte ham.... endnu ^^
Hun kiggede lidt ned da den pinlige tavshed brød ud. Hun ventede spændt på at Scar eller Richard skulle sige noget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitimeMan Mar 14, 2011 8:39 pm

Scarlet står og tripper lidt mens hun ser ned i jorden..
og dog laver nogle grimasser pga den lidt pinlige tavshed..
"så det...Hva så nu??" spørger Scarlet og ser op på Richard og Bonnie som næsten æder hinanden med deres blikke Shocked
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) Empty
IndlægEmne: Sv: En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)   En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur hjemme vej familien Rosario (Scarlet)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Familie, over ved bedstemor, så er alene hjemme xD
» Bitchfight! (mellem Bonnie og Scarlet)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Scarlet's Hus ^_^-
Gå til: