The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Vampira (833)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Daniel (796)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Kristen (683)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Gideon (535)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Justin (429)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Anna (418)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Tessie (391)
Bryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_lcapBryllup! ~ Alle er velkommene I_voting_barBryllup! ~ Alle er velkommene I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Bryllup! ~ Alle er velkommene

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Damon
Vampyr
Vampyr
Damon


Fulde navn : Damon DeNiro
URL Alder : 198
Antal indlæg : 2
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Læser mest, skriver digte
Humør : Endelig tilbage...

Bryllup! ~ Alle er velkommene Empty
IndlægEmne: Bryllup! ~ Alle er velkommene   Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:40 am

S: Kirken
T: 12-tiden
O: De folk der er kommet, alter, orgel osv. xD
V: solrigt og lunt
P: http://billedeupload.dk/upload/files/2011-08/964616a4.jpg

Vejret var perfekt til den begivenhed der skulle finde sted i Fells Church. Kirkeklokkerne var begyndt at ringe, for at fortælle folk i kirken at bryllupet startede om lidt. Damon stod ved alteret, på gommens plads. Han havde ikke set Tanja siden igår aftes, og han kunne næsten ikke vente med at se hende træde ind i kirken. Snakken i kirken døde langsomt hen, i takt med kirkeklokkener fortsatte deres larm. Han vidste egentlig ikke så meget om hvad der skulle ske, da Tamora, hans hyper vapyr veninde, havde stået for det hele, selvom hun selv var forlovet nu. Det hele var faktisk sket ret hurtigt, men han var sikker på det var Tanja han skulle være sammen med for evigt. Eller resten af hendes liv i hvert fald.
Han så ned mod døren da klokkerne stoppede deres kald på folk. Om kort tid ville Tanja komme ind, og helt sikkert slå alt luft uden af ham. Han smilte lidt over det hele, det svart at lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

Bryllup! ~ Alle er velkommene Empty
IndlægEmne: Sv: Bryllup! ~ Alle er velkommene   Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 12:08 pm

Tanja stod ud foran døren. Hun rystede af spænding, og nervøsitet. Tanker fløj gennem hendes hoved. *Hvad skete der? Hvad hvis jeg vælter over mig selv? Hvad hvis der sker et eller andet vildt pinligt, og jeg rødmer?* Mange flere tanker fløj i gennem hovedet på hende. Hun så op mod himlen. "Guden, lad dette være en perfekt dag," hviskede hun lydløst. Hun holdte godt fast i sin brudebuket. Hun smilede da klokkene begyndte at stoppe. Hun vidste at om lidt ville hun se Damon. Påtrods af at det var i går aftes hun så ham sidst, havde hun savnet ham hele natten. Hun stod og ventede. Faktisk trippede hun en smule. Hun ville bare gerne se Damon igen. Hun ville gerne sige ja, og blive hans. Da musikken startede stoppede hendes hjerte næsten. Nu skete det. Nu skulle den kjole Tamora havde hjulpet hende med, vises for hendes venner, og sin kommende mand.

(Kjolen, tilbehører og andet: http://billedeupload.dk/upload/files/2011-08/44942448.png og så kommer brudebuketten ^^' http://www.amagerblomster.dk/files/images/Brudebuket.jpg )
Tilbage til toppen Go down
Tina
Vampyr
Vampyr
Tina


Fulde navn : Tina Carey
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Hm... Er det ikke ligemeget?
Humør : Jeg lod hende dræbe dem. Jeg.. Jeg gjorde intet ved det! Hun dræbte dem foran tvillingerne! 5årig Tvillinger!!! Åh Gud! Hvorfor gjorde jeg ikke noget?! Jeg er en lige så stor morder som hende!..

Bryllup! ~ Alle er velkommene Empty
IndlægEmne: Sv: Bryllup! ~ Alle er velkommene   Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 12:25 pm

Tina stod sad helt oppe foran i kirken. Hun sad og kiggede rundt. Hun var glad på sin søsters vegne. Hun havde set vil smuk sin søster var blevet, og nu havde hun også set hvor godt Damon så ud i jakkesæt. Hun smilte svagt, og så mod døren. Hun var mindst lige så spændt som Tanja, uden at havde grund til det. Hun var en af de første der rejste sig da musikken startede. Hun så kort på Damon, og så mod kirkedøren, som om få lange sekunder ville blive åbnet, og hendes søster ville træde ind.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Bryllup! ~ Alle er velkommene Empty
IndlægEmne: Sv: Bryllup! ~ Alle er velkommene   Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 12:39 pm

Tamora sad i nærheden af Tina. Hun var virkelig spændt på at se hvordan det gik, hun havde trods alt stået for en del af det. Hun kunne se, og mærke, hvor nervøs Damon var. Hun forstod ham godt, det var trods alt en meget stor ting det her. Da musikken begyndte, rejste hun sig op som alle andre og så mod døren. Hun vidste hvor smuk Tanja var blevet, så hun var spændt på at se hvad Damon synes. De andres reaktion på hendes udseende ville selvfølgelig også blive spændende. Ubevidst stod hun og pillede en smule ved hendes egen forlovelsesring og smilte lidt. Det ville snart være hendes tur. Den tanke gjorde brylluppet en smule mere perfekt, da hun så kunne gå og glæde sig til det blev hendes tur hele dagen, og lure lidt tricks af Tanja. Hun bed sig spændt i læben da døren gik op.
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

Bryllup! ~ Alle er velkommene Empty
IndlægEmne: Sv: Bryllup! ~ Alle er velkommene   Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 4:20 pm

Tanja stod og trippede. Hendes hjerte dunkede hurtigere, og højere end nogen sinde. Hun holde vejret da dørene blev åbnet. Hun så ned på sin buket, og prøvede at få benene til at lystre. Hun så op, og et lykkeligt smil var plantet på hendes rosa læber. Hun så på Damon, og først der lystrede hendes ben. Hun gik langsomt i takt med musikken, selvom hun helst ville løbe op i armene på ham. Hun holde glædes tårer tilbage. Hun så på sine venner, men kun kort, for hendes blik søgte tilbage på sin kommende mand. Hun smilte til ham, og fik øje på Tamora, og Tina da hun gik forbi dem. Hun smilte, og mimede 'Tusind tak' til dem begge. Hun takkede sin søster for at have hjulpet hende i kjolen, og til Tamora for tøj, sted, og alt det andet. De ville være de ville være nogen af de første der skulle have et kram. Hun smilte til Damon, og kom op til ham. "Du ser vidunderlig ud," hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Damon
Vampyr
Vampyr
Damon


Fulde navn : Damon DeNiro
URL Alder : 198
Antal indlæg : 2
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Læser mest, skriver digte
Humør : Endelig tilbage...

Bryllup! ~ Alle er velkommene Empty
IndlægEmne: Sv: Bryllup! ~ Alle er velkommene   Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 4:47 pm

Damon smilte stort og lykkeligt da han kunne se Tanja. Hun var utroligt smuk. Kjolen passede perfekt til hende, og så gjorde buketten hendes duft blev en smule forstærket. Han havde aldrig set hende være så perfekt. Det var virkelig den perfekte dag at blive gift på. Han havde aller mest lyst til at slå armene om hende og kysse hende, men han måtte følge traditionerne.
Han smilte til hende. "I lige måde" hviskede han kærligt tilbage. Han løftede kærligt sløret foran hendes ansigt og førte det tilbage så han kunne se hende. Og selvfølgelig også fordi det var hvad traditionen sagde. Han smilte kærligt til hende og vendte sig mod alteret.
Tilbage til toppen Go down
Tanja
Vampyr
Vampyr
Tanja


Fulde navn : Tanja Carey
URL Alder : 18 år og det vil jeg være for evigt.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Hm.. Mystic Falls
Job/hobbies : Der er så meget at jeg ikke gider sige det ^^
Humør : Jeg kan aldrig se ham i øjnene igen.. Jeg er et monster!

Bryllup! ~ Alle er velkommene Empty
IndlægEmne: Sv: Bryllup! ~ Alle er velkommene   Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 8:02 pm

Tanja smilte, og rødmede en smule. Men det gjorde ikke spor. Det fremhævede blot hendes kinder, på en smuk og narturligt. Hun holde godt fast i sin buket, som hun havde fået i denne anledning.
Et lykkeligt, og kærligt smil var peget mod Damon. Hun fik lyst til at kramme og kysse ham, men hun gjorde det ikke. Da han løftede hendes slør, blinkede hun et par gange, for at få de tårer der var på vej væk. Det var glædes tårer, men hvis de kom, vidste hun ikke om hun kunne holde dem alle tilbage. Hun smilte kærligt til ham, og vendte sig også mod alteret. Hun havde ventet på denne dag i mange år, og nu stod hun her ved alteret, sammen med den fantastiske Damon, og skulle giftes med ham. Hun forstod det stadigt ikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bryllup! ~ Alle er velkommene Empty
IndlægEmne: Sv: Bryllup! ~ Alle er velkommene   Bryllup! ~ Alle er velkommene I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bryllup! ~ Alle er velkommene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: