The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Justin (429)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Anna (418)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_lcapMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_voting_barMusik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  Empty
IndlægEmne: Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~    Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeTors Aug 04, 2011 1:00 pm

Sted ~ Drowning Creek
Tid ~ Tidligt lørdag morgen, omkring halv 6
Omgivelser ~ Ingen, de fleste sover endnu
Vejr ~ Solen er ved at stå op, ingen vind, men stadig lidt køligt
Påklædning ~ Sorte bukser, med sorte seler hængende ned af siden og en sort/hvid ternet skjorte, og en sort jakke, som ikke er lynet op, for at holde varmen
Jeremy sad nede ved vandet og spillede på sin guitar. Det var tidligt morgen, og han havde ikke sovet mere end 4 timer den nat, så han var stået tidligt op og var gået sig en tur. Og selvfølgelig havde han sin guitar med sig. Han havde den stort set altid med sig, det var hans fars gamle, som han havde arvet.
Han sad og spillede lidt for sig selv og nynnede med på melodien. Det var noget han var ved at skrive selv. Han havde sit lille hæfte liggende ved siden af sig, hvor han havde skrevet de sange, ned han selv havde skrevet. Jeremy regnede ikke med at det ville genere nogen at han sad der og larmede ldt, som hans far ville have sagt, for der var jo ikke nogen i nærheden, i hvert fald ikke så vidt han kunne se. Og så var det jo også så tidligt at ingen ville lægge mærke til lidt musik.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~    Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeTors Aug 04, 2011 2:25 pm

Påklædning: En sort kjole med V-udskæring og som går til lidt under knæene. Ingen sko og min pentagram halskæde og min forlovelsesring (De kan begge ses på min profil x3)

Alma gik gennem skoven, hendes kjole strøg over hendes ben og vinden legede med hendes mørkebrune, ret krøllede, hår. Hendes øjne var forgrædte og hun var endelig kommet væk fra hendes fætter og tvillinge søster, det godt nok ville hende det bedste, men hun kunne bare ikke klare det længere, de skulle hele tiden pusle om hende, bare fordi hun var syg, eller hvad det nu var der var galt med hende, hun havde bare brug for at være væk og tænke.
Lige nu fyldte Jamie og Al hendes tanker. Al var jo hendes forlovede.. Men hun følte noget for Jamie, det havde hun altid gjort, lige siden hun mødte ham i London for 200 år siden.. Det var en slem tid og der var kun få der klarede det, go Alma var en af de få der overlevede og beholdte sin hukommelse..
Hun stoppede pludselig op og så hun var kommet til Drowning Creek. Hun smilede lidt, for første gang siden hun var kommet hjem idag, hun havde leget her med hendes søster og fætter her som lille, bare for 500 år siden.. Hun huskede at hende og Maya, hendes søster, havde skubbet André i vandet her. Hun grinede lidt og fik først der øje på ham fyren med guitaren. Hun så på ham med hovedet lidt på skrå og stod så pludselig bag ham "Er det ikke ret tidligt at være oppe?" Spurgte hun med et svagt, men stadig trist og forpint, smil.

//Håber det er okay at jeg svarer ^^//
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~    Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeTirs Nov 29, 2011 9:34 pm

Jeremy der var dybt optaget af sin musik, opdagede hende ikke før at hun stod bagved ham og spurgte ham om noget. Så han blev meget forskrækket og ramte en tone forkert og vendte sig overrasket om, og så på pigen der havde snakket til ham. "Du forskrækkede mig" Sagde han og prøvede at få kontrol over sit hjertebanken. Derefter nikkede ham som svar. Det var ret tidligt at spille, men han kunne som sagt ikke sove. Han havde åbentbart alt for meget at tænke på. Som f.eks. at blive færdig med den sang, som han sad og spillede.
"Men siden det er så tidligt, kan jeg jo spørge om det ikke er meget tidligt at gå tur, eller hvad du nu gik og lavede" sagde han stille og så spørgende på ham. For han vidste jo godt hvorfor han var der, men han vidste ingenting om hvorfor hun så befandt sig der, kl halv 6 om morgen.
//Det er det i hvert fald. Det blev dog ikke til noget langt svar Sad //
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~    Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitimeOns Nov 30, 2011 3:39 pm

//Det er helt okay ^^ Men har du noget imod at jeg ændre mig sidste svar lidt? Der er sket meget siden jeg skrev det og de problemer er blevet løst ^^'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  Empty
IndlægEmne: Sv: Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~    Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En morgen på kirkegården ~alle må være med
» Another event (Alle er velkommen ^^)
» Livet som kriger ( alle er velkommen :D)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: