The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_lcapMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_voting_barMåske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 3:00 pm

Daniel nikkede forstående. Han kunne godt forstå at henes mor var meget overbeskyttende over for ham nu. Hun måtte være bange for at miste ham igen.
"Forståligt nok" sagde han stille og vendte blikket mod hende og betragtede hende lidt mens de gik. "Ved i hvorfor han gjorde det" spurgte han stille. Han gik ud fra at det var personligt og at hun ikke ville forstælle ham det. Men han ville bare vide om de vidste hvorfor han havde gjort det. Han ville ikke snage, hvilket han håbede at hun vidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 3:10 pm

Julie havde stadig blikket vendt væk fra Daniel mens hun nikkede.
"Ja. Det er en meget lang og indviklet historie, men kort fortalt var der en pige han var forelsket i og en dreng der 'havde hende'. Det kunne han åbenbart ikke klare.. Så gik det galt.." svarede hun stille. Det lød som ingenting, men som sagt var det meget indviklet. Hun strammede grebet om sig selv.
"Jeg ved præcis hvordan han havde det.." hviskede hun lavt, usikker på om Daniel hørte det.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 3:20 pm

Daniel bed sig i læben dahun fortalte grunden til det. Utroligt hvad kærlighed kunne gøre ved en person. Han huskede selv tiden efter at Tessie havde fundet end anden, hvor ondt det gjorde og hvor anderledes han var blevet efter det.
Daniel hørte godt det sidste hun sagde og fik med det samme dårlig samvigtighed. "Julie, jeg har følelser for dig, men der er en anden der har fuldstændig slået benee væk under mig. Jeg elsker hende, og jeg er ked af at jeg har gjort det her mod dig." hviskede han stille og standsede op og så på hende. Han kunne ikke rigtigt få mere frem, og han følte sig så skyldig at han ikke kunen holde blikket på hende, men slog blikket ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 3:32 pm

Julie vendte sig om da han standsede og så endelig direkte på ham. Hun strammede endnu engang grebet om sig selv og så bare på ham.
"Det er bare.." startede hun. Hun måtte lige tænke over hvordan hun skulle fortsætte det. Hun rystede på hovedet og så ned. "Det er bare ikke nok.." afsluttede hun.
Hun vendte sig om og gik videre. Hun så trist ned i jorden og ville bare glemme det hele. Hun burde nok bare holde sig fra ham. Ikke for at straffe ham, men for at passe på sig selv. Tankerne om at holde sig væk fra Daniel fik hende til at bide tænderne sammen, og stramme grebet igen. Det var bedst sådan. Det var hun overbevist om.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 3:43 pm

Da hun begyndte at gå igen, gjorde han det samme. Han satte farten op så han gik ved siden af hende. Han hadede sig selv for at have gjort det mod hende. "Jeg er virkelig ked af det og jeg forstår godt hvis du er vred og skuffet over mig" sagde han meget undskyldende til hende.
Daniel vidst godt alt for meget til følelsen man var blevet valgt fra. Det lød bare så hårdt at sige at Julie var valgt fra, for han ville så gerne have hende til at være en del af hendes liv, men det var meget egoistisk at bede hende om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 3:49 pm

Julie skubbede ham væk, noget hun aldrig havde gjort mod nogen før, ikke enagng Blaine hvis han havde drillet hende. "Du kyssede mig!" sagde hun, nærmest forarget. For hende var det en stor ting, og noget som man ikke bare gjorde. Det var noget der havde et betydning.
Først nu gik det op for hende hvad hun lige havde gjort. Normalt pakkede hun vrede og sorg inde, men hun havde lige vist det, og reageret på det. Det havde hun aldrig i sit liv gjort før. Det var helt nyt og anderledes for hende, så ud over den følelsesmæssige forvirring, dukkede der her også op.
Hun stod bare og så på Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 3:53 pm

Daniel blev ret overrasket da huhn skubbede ham væk, men sagde ikke noget til det, for han fortjente meget mere end bare et enkelt skub, det ville han gerne indrømme.
Han bed sig i læben og sukkede stille. "Jeg ved det, men det var ikke for at være ond eller noget. Jeg kan godt lide dig, og jeg kyssede dig fordi at jeg godt kunne lide dig." han vidste ikke rigtigt hvordan han ellers skulle sige det, for han kunne jo godt lide Julie, men han elskede virkelig Kristen.
"Jeg ville ikke såre dig" hviskede han stille.

//Jeg skal desværre logge af, men vi skrives bare ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 4:01 pm

Julie så på ham med et ret såret blik. Hans forklaring var selvfølgelig sand, det vidste hun godt. Han løj ikke om sådan noget, det var hun sikker på. "Det er bare for sent at komme i tanke om nu.." svarede hun.
Julie slog blikket ned og sukkede. "Jeg synes helt ærligt ikke vi skal ses mere.. Det gør det nemmere for os begge.." sagde hun. Det gjorde utroligt ondt at sige. Hun slog trist armene om sig selv og gik hen af stien igen. Hun ville bare hjem til Blaine nu. Han kunne trøste


// vi skrives Daniel ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 8:52 pm

Daniel vidste at det var for sent, og at han faktisk ikke burde have kysset hende og han var også rigtigt glad af at han kunne gøre sådan noget overfor hende. For selvom at de ikke havde kendt hinanden i særlig lang tid, var hun blevet en del af hans liv. En del han íkke havde lyst til at slippe, men da hun mente at det var hvad der var bedst, kunne han selvfølgelig godt forstå hende og det eneste han rigtigt kunne gøre var at stå, og se efter hende mens hun gik væk fra ham.
Tanken om ikke at skulle se hende, høre hendes stemme og latter gjorde forfærdelig ondt, men hvis det var det hun ville, var der ikke andet for ham end at respektere det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 9:00 pm

Julie gik lidt hurtigere end før. Tårene trillede ned af hendes kinder. Hun ville glemme ham nu. Alt skulle bare glemmes. Hun strammede grebet om sig selv og kvalte et hulk. Hvorda skulle hun kunne glemme ham? Hvordan skulle hun fortsætte uden at ha' Daniel?
Men på den anden side, Hvordan skulle hun fortsætte med at være sammen med ham? Hvordan kunne hun fortsætte når hun var forelsket i ham? Det kunne hun ikke. Det her måtte være løsningen. Det måtte det bare..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel   Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Måske støder vi på hinanden? ~ Daniel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Isa // Privat // Da vi mødte hinanden
» Frihed.. For nu.. } Daniel
» Kedsomhed (Daniel)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: