The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Isa's siste håb I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Isa's siste håb I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Isa's siste håb I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Isa's siste håb I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Isa's siste håb I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Isa's siste håb I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Isa's siste håb I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Isa's siste håb I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Isa's siste håb I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Vampira (833)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Daniel (796)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Kristen (683)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Gideon (535)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Justin (429)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Anna (418)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Tessie (391)
Isa's siste håb I_vote_lcapIsa's siste håb I_voting_barIsa's siste håb I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Isa's siste håb

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Isa
Varulv
Varulv
Isa


Fulde navn : Isabella Cullen
URL Alder : 15
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forskelligt
Humør : Neuternt

Isa's siste håb Empty
IndlægEmne: Isa's siste håb   Isa's siste håb I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 8:29 pm

Sted:: På hospitalet
Tid:: Kl.20.02
Vejr:: Små regner
Omgivelser:: En masse syge mensker
Påklædenig:: Men mave kort bluse og sjorts

Isa gik op a gangen på hospitalet, hun skulle op og besøg hendes bestemor. Isa var meget glad for hendes bestemor for hun var der kun for isa. For hendes forælra var der jo ik de var rejst væk, Isa hade fået at vide at hendes bestemor var kommet på hospitalet for henden bestemor hade fået en blod prop i hjernen. Isa løb op på hospitalet for hun skulle ik os smiste hendes elskede bestemor, hun kom hen til hendes bestemor, isa sagde hej til hende og hendes bestemor sagde hej isa, lægerne kom og sagde at jeg skulle gå nu og sige ondligt favel til hendes bestemor. Isa sagde hvorfor, lægerne sagde fordi du skal gøre det, Isa vil ik hun stod bare der og kiggede på dem og sagde jeg gøre det ik jeg vil ik miste min bestemor så kom det en læge og sagde isa vi ved det gøre ondt men son er det, isa bliv sur og sagde favel bestemor jeg gik. hun gik ud fra hospitalet og sagde til sig selv nu er det jo kun miiq jeg kan ik alene, og begydte at græde imens hun gik hendes vej hun græd og græd alle på gaden kiggede på hende og så tog isa hendes hat på og gik hurtiger og til sist løb i mens hun græd.
Tilbage til toppen Go down
Malvina
Menneske
Menneske
Malvina


Fulde navn : Malvina
URL Alder : 18
Antal indlæg : 2
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Er mode designer, Og jeg synger.
Humør : Glad

Isa's siste håb Empty
IndlægEmne: Sv: Isa's siste håb   Isa's siste håb I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 2:41 pm

Malvina så en pige græde. Og Malvina kan ikke have at folk græder forså græder
Malvina osse selv. Men Malvina var stærk at ikke begynde at græde. Og Malvina gik over til pige og sagde "Hej hvad er der sket siden du græder, sagde Malvina stille til pige. Og smilede lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Isa
Varulv
Varulv
Isa


Fulde navn : Isabella Cullen
URL Alder : 15
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forskelligt
Humør : Neuternt

Isa's siste håb Empty
IndlægEmne: Sv: Isa's siste håb   Isa's siste håb I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 2:47 pm

Isa sagde det er bare forbi. Jeg har mestet alt jeg har ik noget tilbage mere. Min mor og far er rejst og min familie er osse rejst og noget af min familie kender jeg slet ik og min beste mor er lige død og nu er jeg alene og hvad gør jeg. Jeg klare bare ik det her liv. Alle har sådan et super liv, og jeg har et lorte liv på det siger noget. Det kan godt være jeg ser godt ud, men jeg har ikke en skid jeg er bare helt alene sagde Isa til malvina. Og græd meget.
Tilbage til toppen Go down
Malvina
Menneske
Menneske
Malvina


Fulde navn : Malvina
URL Alder : 18
Antal indlæg : 2
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Er mode designer, Og jeg synger.
Humør : Glad

Isa's siste håb Empty
IndlægEmne: Sv: Isa's siste håb   Isa's siste håb I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 2:50 pm

Malvina så på hende, og fik helt ondt af hende. Det er jeg ked af at høre sagde Malvina til Isa, Malvina prøvede at tryste hende. med et lille knus. Jeg kender dig ikke så godt men jeg har meget ondt af dig kom vi finder et lille sted at snarkke. min farmor. Har en cafe hvor vi kan snarkke lidt sagde Malvina til Isa m,ed et lille smil på læben!...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Isa's siste håb Empty
IndlægEmne: Sv: Isa's siste håb   Isa's siste håb I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Isa's siste håb
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Hospitalet-
Gå til: