The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 5:12 pm

Serafina trak på skuldrene, smilende. "Tja, det må det vel." sagde hun så. Hun lo kort, da hun egentlig ikke kunne forestille Jennifer som dreng, eller hende selv, i det hele taget ingen af dem.
Hun betragtede Jennifer, der begyndte at grine. Hun lyttede til det, som hun sagde, og begyndte så at grine selv. "Aaarg, jeg.. jeg ville ikke kunne tage det seriøt." sagde hun så, grinende, mens hun kiggede på hende, uden selv at tænke over, at hun grinte.

//ukreativ <.<
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 5:16 pm

Jennifer så igen på bogen hun stod med. Hun måtte hellere få skaffet sig det kort nu. "Jeg skynder mig lige at få lavet et lånekort" sagde hun og så efter damen, som Serafina havde peget ud for hende. Jennifer skyndte sig hen til hende og spurgte hende venligt om hjælp. Damen smilede venligt og nikkede til hende. Hun trak hende med over til skranken hvor hun spurgte efter hendes oplysninger til kortet. Serafina havde ret, damen var rigtigt sød.
Da Jennifer havde fået lavet kortet og lånt bogen, takkede hun damen og vendte sig om for at gå tilbage til Serafina. "Så er det klaret" sagde hun med et lille.
"Men jeg går ud fra at du har mange drengede spil på dit værelse" spurgte hun venligt.
//Det sker jo en gang i mellem Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 5:26 pm

Serafina smilede til Jennifer. Hun nikkede kort. Hun halv-lænte sig op af bogreolen med armene over kors, mens hun så efter Jennifer og damen. Hun rettede sig op og studerede bøgerne ved reolen. Hun kiggede ned i gulvet, inden hun så imod titlerne igen. Hvad havde hun forventet? Hun kunne garanteret ikke låne de 'specielle' bøger på biblioteket, sådan et offentligt sted.
Serafina bed sig blidt i læben, idet hun vendte sig imod Jennifer, der var kommet tilbage. Hun smilede venligt til hende. "Det var godt." sagde hun så og sendte hende et skævt, venligt smil, mens hun kiggede på hende.
Så rystede hun kort på hovedet. "Næh, ikke mere, i hvert fald," mumlede hun og trak på skuldrene, "altså, de er sådan set blevet ryddet af vejen.. af så mange andre ting." forklarede hun.

//Nemlig :3
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 5:45 pm

Jennifer lyttede til det hun sagde om sine spil og nikkede så. "det er også svært at have plads til det hele" sagde hun stille, men efterfulgt af et lille smil. Jennifer havde ikke særlig meget på hendes værelse, men det var fordi at det meste var pakket ned i kasser og sat ud i garagen. For det var mest gamle ting hun ikke brugte mere, så hun ville have mere plads til alt det nye hun ville købe til hendes værelse.
"Bor du sammen med dine forældre eller alene" spurgte Jennifer hende lidt efter. Hun var ikke sikker på hendes alder, så hun vidste ikke helt om hun boede alene eller hvad hun gjorde. "Så hvad er grunden til at I eller du flytte her til Fell's Church" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 5:58 pm

Serafina nikkede kort. Hun begravede lommerne i sine bukser, mens hun kiggede på Jennifer. "Nemlig." sagde hun så. Hun ville ikke så gerne indrømme, hvad hun skulle have plads til. Altså, nogen ting var jo bare alle mulige nipsting, noget tøj og sko og tilbehøret, andre nipsting, osv. Men noget af det sidste, var noget hun holdte skjult på.
Hun trak på skuldrene. "Jeg bor sammen med min lillebror og mine forældre." svarede hun så. Hun smilede venligt til hende. "Jeg boede før i London, altså det gjorde vi, men vi ville prøve noget nyt, og ja.. så endte vi her. Min lillebror er ret glad for, at bo her, så det er jo godt nok." forklarede hun. "Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 6:12 pm

Jennifer nikkede smilende. "London, ikke lige rundt om hjørnet. Det var noget af et stykke at flytte" sagde hun og lod sin hånd redde gennem sit hår. "Er det kun din lillebror der er glad for at bo her? Hvad med dig selv, kan du ikke lide det her" spurgte hun stille lidt efter.
"Min mor fik et jobtilbud på hospitalet her i byen, og det var vidst meget bedre end det andet hun havde så hun tog imod det." sagde hun og så på Serafina. "Så pakkede vi alt sammen og flyttede hertil, mine forældre, min lillesøster og jeg" sagde hun og trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 6:19 pm

Serafina stod bare med hænderne begravet i lommerne. "Ja, det var også en hård tur," lo hun og trak på skuldrene, men stirrede så nærmest på Jennifer. "Hvad? Nårh nej, det var ikke ment på den måde," begyndte hun hurtigt, "altså, jo, selvfølgelig, men min bror er mere hurtig til det med venner og sådan, og jeg kender ikke så mange, men.." Hun lo kort. "han er allerede faldet til." afsluttede hun så.
Hun nikkede kort. "Arh, smart. Hvorhenne boede I før?" spurgte hun, idet det gik op for hende, hun slet ikke anede Jennifer's alder. "Jennifer? Hvor gammel er du egentlig?" spurgte hun og lagde hovedet en smule på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 6:28 pm

Jennifer smilte lettet. Hun var da glad for at hun ikke hadede at bo der, for det ville da være forfærdelig, man skal vil bare have tid til at at vænne sig til det. Det skulle hun også selv. Hun var ikke helt faldet til endnu, det virkede stadig meget fremmede i det nye hus, men det kom vel med tiden. "Kender det godt, det tager tid før man rigtigt falder til. Jeg savner i hvert fald en del fra det gamle hus" sagde hun og smilte venlig til hende.
"vi boede i stanen New York, Queens, for at være helt præcis, men jeg blev født på en lilleby, men efter lidt tid flyttede vi ind til byen" forklarede hun. "Jeg er 17. Og er du?" hun var nemlig heller ikke sikker på serafinas alder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 6:38 pm

Serafina smilede og nikkede. "Lige præcis." svarede hun så, mens hun kiggede smilende på hende. Hun tog hænderne op af lommerne, og lod endnu en gang armene hænge ned langs siderne. Hun elskede det nye hus, hun boede i, og hun var ved at falde til i det, men lige det med, at komme ud af huset og rundt omkring, det var sværere.
Hun nikkede kort. "Okay," svarede hun så, idet hun smilede skævt til hende. "Hm, jeg er også sytten. Så er vi da på samme alder." Hun lo kort.
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 6:44 pm

"Det må være svært at holde kontakt med dine venner som stadig bor i London" spurgte Jennifer. Hun vidste godt at det var svært at holde kontakten ved lige når man flyttede og det var det hun selv var så træt af, for hun kunne jo ikke være sammen med sine egne venner, i hvert fald ikke så tit. Måske en gang eller to om året.
Jennifer smilte stort. "Går vi vel også på samme årgang på skolen, eller hvilket trin er du på" spurgte hun smilende. Hun var selv taget direkte på gymnasiet efter folkeskolen så hun var på 2. årgang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 6:51 pm

Serafina smilede. Hun trak på skuldrene, idet hun lagde armene over kors. "Jo, det er meget svært," svarede hun så og fugtede sine læber, "ellers, så har jeg videosamtaler med nogen af dem, eller, dem har jeg i hvert fald haft to af lige her for nylig, og sådan. Ellers, så er det telefonen." Hun smilede venligt.
"Aw, jeg går nu på første." sagde hun så og smilede venligt til hende. Selvom de var lige gamle, altså, samme alder, så behøvede de jo ikke gå på samme årgang i skolen.
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 6:55 pm

Jennifer nikkede. "Det var jo en smart måde" sagde hun og smilte igen. Hun havde slet ikke tænkt på at det var en mulighed. Hun havde bare chattet med sine venner, men det ikke så meget hun havde hørt fra dem. Hvilket hun var rigtigt ked af, så hun måtte vel bare igen med at skrive til dem.
"Nåh, det var en skam. Det kunne ellers have været meget hyggeligt" sagde hun og smilte til hende.
//Jeg syntes at min kreativitet er ved at smutte :0 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 7:06 pm

Serafina kiggede på hende. Smilende. "Nemlig." svarede hun og trak på skuldrene, idet hun lo. "Det plejer vi nemlig at gøre. Hvis en af os tager på ferie, og der er internet, så er det bare igang med videosamtaler." Hun lo, mens hun fortalte.
Så nikkede hun, og smilede endnu en gang venligt til Jennifer. "Ja, det kunne det da, men vi går stadig på skolen sammen." sagde hun så og smilede bare venligt til hende.

// Det er min også oWo
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 7:12 pm

Jennifer lo lidt. "Jamen det må jeg jo også til at gøre så" sagde hun og smilte lidt. Det var jo en god idé til at holde kontakten til sine gamle venner, når man ellers ikke kunne se dem hver dag.
"Det er selvfølgelig rigtigt" sagde hun og lod en hånd redde gennem hendes hår. "Jeg håber bare at jeg kommer i en ordenlig klasse, for i min gamle klasse var fyld med alle de snobber der var virkelig onde mod alle og kun gik på i deres udseende" sagde hun og rystede lidt på hovedet, da hun kom til at tanke på de virkelig belastende popduller der havde været i hendes gamle klasse.
//Vi må bare håbe at det bliver bedre Very Happy men jeg logger af nu ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 7:19 pm

Serafina smilede venligt til hende. Hun var da glad for, at have fundet en løsning til Jennifer og hendes venners problem ang. kontakten.
Hun smilede så, og nikkede kort. "Jeps." svarede hun, idet hun lænede sig en smule op af reolen. Hun lyttede, mens hun kiggede på hende. "Årh, jeg kender det skam godt." mumlede hun så og trak på skuldrene, idet hun lod blikket glide hen over titlerne på bøgerne. Hun kiggede så på Jennifer igen med et svagt smil. "Jeg håber også, jeg kommer i en normal klasse."

// Vi ses ^_____^'
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 8:17 pm

Jennifer smilte venligt til hende. "Der er ikke noget værere end en hel klasse fyldt med snobber" sagde hun og lod sin hånd igen redde gennem hendes hår. En virkelig dum vane.
Jennifer var ved at være lidt træt i benene af at stå op så hun så hen mod bordene og stolene der var sat op til dem som gerne ville læse på der. "Jeg er ved at være lidt træt i benene, skal vi ikke sætte os i stedet" spurgte hun og nikkede i retningen af bordene og stolene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 23, 2011 6:57 pm

Serafina lo kort. "Næh, de er noget af det værste." lo hun, idet hun rystede kort på hovedet. Hun skimtede endnu en gang titlerne på bøgerne ved den reol, som hende og Jennifer stod ved. Hun kiggede så på Jennifer igen, hvor hun fulgte hendes blik.
Hun så på Jennifer igen med et lille smil. "Jo, jeg gider heller ikke stå op længere." sagde hun så og sendte hende et skævt smil, inden hun så gik hen og satte sig i en af stolene. Hun lænede sig tilbage i stolen og lagde det ene ben over det andet, og foldede hænderne i sit skød.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hjælp søs! ~ Vampira (Andre må gerne deltage hvis de vil)
» OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#
» Hvor er det smukt.. Tænk hvis man var et vandfald~Adrian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: