The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Justin (429)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Anna (418)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_lcapHvad laver du her? (Zoe n.n) I_voting_barHvad laver du her? (Zoe n.n) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hvad laver du her? (Zoe n.n)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Hvad laver du her? (Zoe n.n) Empty
IndlægEmne: Hvad laver du her? (Zoe n.n)   Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jun 17, 2011 1:26 pm

Sted: På Pensionatet hvor jeg bor nu.
Tid: Om Aften.
Omgivelse: Mine møbler.
Vejr: Tørt, men det begynder snart at regne.
Påklædning: Mine cowboybukser... Ikke andet.
_______________________________

Matt sad i sin stol og zappede frem og tilbage, på kanalerne i fjernsynet. Han var flyttet hen til pensionatet, for de han ikke havde noget at bruge sit hjem til. Han rejste ret meget i den her tid, og så havde han ikke råd til at eje et hus selv. Han sukkede dybt, da der ikke var noget at se. Han var endeligt kommet hjem, men ville ikke går udenfor. Han ville ikke være her.. Der var alt for mange minder, han gerne ville glemme. Han lagde fjernbetjeningen fra sig, og rejste sig. Han gik ud i køkkenet. Han havde mistet alt håb. Han var begyndt at overveje at overlade Zoey hele Cafeen, og så forsvinde. Hun havde jo ikke brug for ham mere. Hun havde sin helt, og det samme med Tamora, og Tessie. Han havde intet han kunne forlade i byen.. Han kendte ingen - udover ham selv - der kunne forhindre ham i at rejser så, langt væk som overhovedet muligt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Hvad laver du her? (Zoe n.n) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? (Zoe n.n)   Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jun 17, 2011 1:39 pm

Zoey gik gennem skoven. Hun havde hørt Matt var kommet tilbage. Hun ville gerne holde om ham, og fortælle ham at han ikke måtte forlade hende igen. Men han var flyttet fra sit hus, og han havde ikke efterladt hende nogen adresse. Hun var så gået ind i sig selv, og Pensionatet dukkede så op. Nu prøvede hun så at finde ham. Hun vandrede rask frem. Hurtigere og hurtigere. Hun blev mere og mere ivrig efter at se hans smukke brune hår, og de meget varme brune øjne. Hun nåede forpudstet Pensionatet. Hun sukkede dybt, og smilede skævt. Hun gik langsomt hen til døren. Hun bankede stille på, og trådte et skridt tilbage. Hun rettede på sin blå skjorte der var blevet lidt krøllet mens hun gik. Hun børstede sin Jeans, og bankede på døren igen, da ingen reagerede.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Hvad laver du her? (Zoe n.n) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? (Zoe n.n)   Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jun 17, 2011 2:26 pm

Matt åbnede køleskabet, og tog en karton juice ud. Han fandt et glas frem, og hælde juicen op i det. Så hørte han det banke på. Han gad først ikke at reagerer, for det måtte en eller anden der bare var gået forkert. Der var jo ingen der vidste han var her. Han sukkede dybt da det bankede på igen. Han stillede juice fra sig, og gik ud til døren. Han åbnede døren, og kiggede på Zoey. Han løftede det ene øjenbryn. "Hvad laver du her? Og hvad vil du?" spurgte han hæst. Han gad ikke se hende lige nu. Det gjorde for ondt. Han så på hende, uden følelse i ansigtet. Han lænede så op af døren. Han sædvandelige kærlige smil, var ikke længere på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Hvad laver du her? (Zoe n.n) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? (Zoe n.n)   Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jun 17, 2011 2:38 pm

Zoey ventede trofast på at døren blev åbnet, og da den endelig åbnede så var det ikke det ansigt hun ventede. I sær ikke de ord. Hun så på drengen der skulle være den dreng hun altid havde det meget sjovt med. Hun rystede på hovedet, og slog en klangløs latter op, da han spurgte. "Jeg kom faktisk for at se min bedste ven, som jeg har kendt i et godt stykke tid. Jeg fik at vide han var her.. Men åbenbart ikke.. Her er jo kun en kold, og følelsesløs skid," sagde hun venligt, og vendte om. Hun kom et på skridt væk da hun stak hånden i tasken. "Når jo. Så skulle jeg også afleverer en overdragelsespapirene af Cafeen. Ja jeg har skrevet under, nu er det kun modtageren der også skal signere den," sagde hun, og trak overdragelsespapirene på. Hun vendte sig om, og gik tilbage. Hun rakte papirene til ham, med et hårdt og konserkvent blik.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Hvad laver du her? (Zoe n.n) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? (Zoe n.n)   Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jun 17, 2011 2:51 pm

Matt sukkede, og rystede på hovedet. Han havde gjorde det igen. Han skulle til at følge efter hende da hun stoppede. Han så forvirret på hende. "Jeg underskriver ikke nogen overdragelse.. Kun hvis det skal overdrages til dig," sagde han, og så på hende da hun rakte ham dem. Hun havde haft samme idé som ham. Han tog ikke mod papirene, for han kunne ikke. Cafeen skulle være hendes. Hun fortjente den. Det var også hende der ejede Cafebaren. Og oven i alt det, så var hun der også mest. Han havde alt for meget at ting at tænke på, til at kører en cafe.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Hvad laver du her? (Zoe n.n) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? (Zoe n.n)   Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jun 17, 2011 3:00 pm

Zoe så bedende på ham "Matt.. Jeg kan ikke klarer det mere.. Det er dig der lægger flest penge i den, og jeg.. Jeg har det ikke godt med at det er mig der bruger dine penge. Jeg vil ikke være med til at eje den mere.. Jeg vil bare arbejde der så jeg kan få råd til min husleje.. Mere vil jeg ikke. Cafeens bar, skal jeg nok selv eje, men cafeen er din" Hun hviskede stille, og så bedende på ham. Hun ville gerne have ham til at overgive sig. Hun lagde armene om halsen på ham, og så ham dybt på i øjnene. Så forsvandt, og dukkede op på ryggen af ham. Hendes læber var kun få centimeter af hans øre. "Please.." Hviskede hun, med en stemme der var så fantastisk lokkende og blød, at det ville være svært for selv den stærkeste ikke at give efter.


Sidst rettet af Zoey Man Okt 31, 2011 8:39 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Hvad laver du her? (Zoe n.n) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? (Zoe n.n)   Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeFre Jun 17, 2011 3:28 pm

Matt ryster beslutsomt på hovedet. Han ville ikke lade hende. Hun vidste hvordan han blev blød. Han sukkede dybt, da hun var på hans ryg. Han sukkede. "Jeg kan ikke Zoe.. Det kan jeg ikke med at det jeg rejser," sagde han stille. Han tvang sig selv til ikke at dreje sit hoved, for han kunne mærke hendes læber var meget tæt på. "Hop ned fra min ryg, så jeg kan se på dig," sagde han, og så på hende ud af øjenkrogen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Hvad laver du her? (Zoe n.n) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? (Zoe n.n)   Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitimeMan Okt 31, 2011 8:56 am

Zoey blev næsten helt desperat. "Du må ikke rejse igen! Please Matty.. Jeg vil ikke have du forlader mig igen," sagde hun og klamrede sig ind til ham. Hun ville ikke have han forlod hende igen. Hun blev næsten helt trist. Hun kunne ikke klare tanken om det. Hun var stresset nok i forvejen. Hvis han overtog Cafeen, var hun sikker på at han blev. Hun ville gøre alt for at han overtog den. Hun ville selvfølgelig hjælpe ham med den, men bare sådan så han ejede den.
Zoey ville først ikke slippe. Hun klamrede sig meget indtil ham. Hun lukkede øjnene og bed sig i læben. Så hoppede hun ned. Hendes blik var vendt mod jorden. "Hvor er du henne Matt? Hvorfor hjælper du mig ikke? Hvad er der sket med dig? Efter Tamora fandt sammen med hendes skaber har du været kold og total ligeglad.." Hun så ham. "Hvorfor har du givet op?" Hun så såret ud.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Hvad laver du her? (Zoe n.n) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver du her? (Zoe n.n)   Hvad laver du her? (Zoe n.n) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad laver du her? (Zoe n.n)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad laver jeg her?
» hvad laver du her? //Spencer//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Pensionatet-
Gå til: