The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_lcapBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_voting_barBrevene - Åbent Emne  - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Brevene - Åbent Emne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 7:59 pm

Daniel lo lidt. "Ja, vi er ret gode samme" sagde han og så stolt på den. Han begyndte dog igen at grine. "Jeg kan stadig ikke glemme hvordan du så ud da det ikke helt lykkes" sagde han leende og hentydede til da mælken sprøjtede ud på hende.
Daniel gjorde som hun sagde og lyttede til hende. Han så på hende og nikkede. "jeg er også glad for at jeg tog her hen" sagde han ærligt. "Jeg var ved at være lidt ensom der hjemme" sagde han og trak på skulderne. "Det er godt at komme ud og møde nye menneske"

//Kreativitet har jeg ikke så meget af i øjeblikket ^^
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 8:15 pm

Hailey guidede ham hen til det runde køkkenbord og gjore tegn til han skulle sætte sig. Det samme gjore hun selv.
Hun tog den tår og smilede pavestolt " den er jo lækker!" småsludrede hun og det var der hun tog en beslutning om at teste Daniels viden om 2den anden verden" for hun havde lyst...måske enda brug for at tale med nogen om de dumme breve.
"Daniel, nu skal du ikke tro jeg er småskør...men hvis jeg for eksemble siger vampyrer...hvad tænker du så lige? ". Hun lagde hovedet lidt på skrå og holdt nøje øje med hans reaktion.


// ingen klager fra mig : ) //
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 8:24 pm

Daniel fulgte efter hende hen til køkkenbordet og satte sig ned, der hun havde gjort tegn til. Han tog spændt en lille tår af latten. Han nikkede. "Ja, den er virkelig god" sagde han og gav hende ret.
Daniel så op fra sin kop, og hen på hende da hun snakkede. Da hun nævnte ordet vampyr, vidste han ikke helt hvordan han skulle reagere. Han kendte alt til dem, men han vidste ikke om hun gjorde. Han kunne jo ikke vide om grunden til at hun spurgte var at hun var en af dem der elskede film og bøger om vampyr eller hun virkelig kendte til dem. "øhhm, så siger jeg Dracula" sagde han og slog blikket ned i koppen igen og prøvede at virke afslappet. Men hvor gang nogle nævnte dem, tænkte han på sine forældre og sin søster. Det mindede ham om den forfærdelig dag han fandt sine forældre og det mindede ham om hvor svag han var i forhold til dem. Noget han ikke kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 8:43 pm

Hun finstuderede hans ansigt og kunne godt se en reaktion, men hun kunne desværre ikke tolke hvad den betød.
Hun måtte vove pelsen og give et nyt forsøg på at få en afklaring, hun var fast besluttet på ikke at fortælle noget hvis ikke han vidste det i forvejen.
" Da jeg var mindre troede jeg på dem" smilede hun og snakkede videre " det gør jeg faktisk stadig...synes du jeg er skør?" hun søgte hans blik og så ham ind i øjnene, hun var næsten usikker på hvad svar hun ønskede sig.
For Daniels skyld ville hun ønske han intet kendskab havde til denne til tider brutale verden, men lige nu kunne hun mærke behovet for ikke at stå alene med brevene pressede sig på og var stort.Det var et dilemma.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:18 pm

Daniel nippede til sin latte, mens han stadig lyttede til hende. Han satte koppen foran sig og hold sine hænder mod den varme kop. Han rystede på hovedet. "Nej jeg syntes ikke at du er skør. For at være ærligt så tror jeg også på dem" sagde han roligt. Han havde regnet ud at hun også kendte til dem. det havde hun jo faktisk sagt på en meget diskret måde. Den måtte han huske, til hvis han skulle finde ud af om der var andre der også kendte til dem.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 7:33 am

Hailey drejede lidt rundt på koppen, der stod på underkoppen.
Det var trin et, tænkte hun og gik nænsomt videre til trin 2.
Med et drillende udtryk i hendes øjne og tonefald, så hun påtaget overrasket ud da hun sagde " Jamen Daniel dog, du har måske lige frem mødt nogen? ".
Så kunne han glide af med en sjov bemærkning om han ikke havde været så heldig,hvis han ikke havde men endnu vigtigere...døren stod nu åben for en mere alvorlig samtale, hvis han faktisk havde mødt nogen og dermed vidste at de eksisterede, rigtigt!
Haileys øjnene hvilede opmærksomt på hendes nye ven, Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:22 pm

Daniel smilte over den måde hun udspurgte ham. Han havde taget hendes spørgsmål lidt mere seriøse end det skulle lyde, med det virkede til at hun mente det lige så seriøst, som han tog dem. Han nikkede, som svar på hendes spørgsmål.
Nu var det Daniels tur til at lægge mærke til hendes reaktion, på hans svar. "Har du" spurgte han smilende og bed sig spændt i læben.

//Jeg undskylder for længden ^^
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:35 pm

Hun så ham svare ja og hun var nu næsten sikker i sin sag.
Hun vidste at hun måtte betale med sit liv hvis hun afslørede varulvenes eksistens, det havde Sam forklaret, pludselig syntes hun ikke at James havde lært hende nok om hans verden.Var der også her en straf? Det håbede hun da virkelig ikke, med det hun var igang med.
Hendes øjne blev lidt blanke og hun følte sig mere sårbar end hun havde forventet, da hun blinkede et par gange og svarede et stille "Ja".



// Det siges at det ikke er størrelsen det kommer an på, mon ik det oz gælder længden? Ingen klager herfra ihvertfald//
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:57 pm

Daniel tog nu chancen og spurgte helt dirkete ind til det. "Var det et ubehagelig møde" spurgte han stille. Hans møde med den anden verden havde været forfærdeligt og han ville aldrig glemme det. Og nu som de var kommet ind på emnet, havde han en masse billeder der fløj forbi i hans tanker.
"Er du okay" spurgte han stille lidt efter. Han syntes at hun lige pludselig virkede lidt trist. Han vidste ikke helt om det var bare noget han havde blidt sig ind.

//Hehe Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:12 pm

Hun sank engang og drejede lidt rundt på koppen igen.
Så kiggede hun op , den første jeg mødte ...første gang var helt okay....jeg blev naturligvis meget bange ,men han var virkelig ikke ond...faktisk rigtig meget sød. Pause igen og et lidt flakkende blik.
Jeg har også haft møder...måske nærmere sammenstød der ikke var så ...rare.
Hun smilede og blinkede et par gange igen " ja det er jeg, nu ".
Hun blev flov, hun vidste ikke hvorfor, hun havde aldrig ladet nogen bide sig, de 3 gange det var sket, havde været imod hendes vilje og ingen havde kunne gøre noget for at hjælpe, selv ikke James! Alligevel følte hun skyld, følte at hun burde have forhindret det, på en eller anden måde.
"Hvad eller hvem har du mødt" forsøgte hun at dreje spotlightet overophedet ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:19 pm

Daniel lyttede til hende da hun fortalte om hendes møder med de overnaturlige væsner, som levede blandt dem. "Det første møde er vel altid det mest overvældende. Den verden man troede man levede i er blevet vendt på hovedet. " sagde han stille. "Er du sikker på du er okay" spurgte han for at være sikker på det.
"Øhm, min søster" sagde han tøvende. "Min søster blev forvandlet nogle år tilbage. Faktisk har jeg ikke mødt andre end hende, i hvert fald hvad jeg ved af" sagde han stille. Han gøs ved tanken om dagen da han fandt ud af vampyr fandtes.
Daniel kendte faktisk ikke kun til vampyr. Hekse og varulve havde han også gjort bekendtskaber med. Tess hans eks, var en varulv og Zoey, hans bedste ven var heks.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:28 pm

Hailey stirrede overrasket på ham."Din søster...jamen ,åh nej ".Hun anede ikke hvad jun skulle sige, det måtte være så forfærdeligt for ham.Men måske var hans søster lykkelig nu og det hjalp måske Daniel , det håbede hun af hele sit hjerte.Hun forestillede sig hvis det var lille Jamie der blev forvandlet, og det var lige før hun blev helt bleg.
" Daniel, er hun....hvordan har hun det i dag " spurgte hun lidt tøvende,hun ville ikke være for anmasende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:34 pm

Daniel slog så ned i koppen og rømmede sig. Han skulle lige samle sig lidt mod, inden han igen så på hende og trak på skulderne. "jeg ved det ikke. Hun forsvandt kort efter at hun havde dræbt" han nåede ikke at stoppe sig selv inden han havde sagt det. Han bed sig i læben og følte sig nødsagtet til at fortælle sandheden til hende. Ikke fordi at han ikke rigtigt kunne redde den hjem nu, men fordi han følte at han kunne fortælle hende det.
"mine forældre, og jeg har aldrig hørt fra hende siden" forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:43 pm

Nu kunne hun ikke holde sine tåre væk , selv om hun prøvede at mane dem væk med de ekstra blink.
Uden at tænke over det tørrede hun sin kind med den ene hånd og rakte ud og lagde sin anden hånd over hans.Hendes stemme bar tydelig præg af at være berørt da hun sagde " det er jeg virkelig ked af Daniel, det er jo frygteligt ". Hun kiggede på sin hånd og træk den hurtigt til sig igen.
Hun tænkte at hun efterhånden havde mange eksembler på lidelse og uretfærdighed at der umuligt kunne være en gud.Sig selv, var alt man havde og man havde selv ansvaret for at fylde sit liv med kærlighed og hjælpe andre hvis man kunne.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:53 pm

Daniel smilte taknemligt til hende. Det var meget svært for ham at tale om sin familie, men var dejligt at kunne, for han havde gået rundt med det så længe. "Tak" sagde han stille og så på deres hænder indtil hun tog sin hånd til sig. Han så igen på hende med et lille smil. "Men dem der sender dig de breve må vel også kende til dem så" sagde han stille for at skubbe opmærksomheden væk fra ham. Men da han havde sagt det, vidste han ikke om det var så smart at minde hende om de dumme breve. Måske kunne de sammen finde ud af hvem det var der sendte dem til hende.

//Jeg logger af om lidt, så vi skrives Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:58 pm

// sov godt //
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 16, 2011 3:00 pm

Hun bare så på Daniel, for egenlig ville hun have nydt at lytte til ham fortælle mere om sig selv, både det triste med sandelig også det mere munter.
Men nu spurgte han til brevene.
" jeg tror det er nogen der ved jeg har ....bekendte..... der er vampyre.
I al fald går truslerne på at jeg .." hun holdt en pause og rømmede sig lidt " er en ludere der elsker vampyren og at jeg burde brændes , eller have hovedet revet af...og den slags".
Hun så ned i bordet og med lidt rødmen i kinderne forsvarede hun sig uden at møde hans blik.
"Det passer ikke ved du, jeg er ikke sådan en type....faktisk har jeg...kun en gang ..." Hun ledte efter ordene og synes pludselig hun var ude på dybt og pinligt vand.
"Måske skulle vi læse de to du havde med ? Vil du ?" Hun så op.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 2:23 pm

Daniel lyttede til hende og blev faktisk ret vred. Hvad fanden blidte den person sig ind at skrive de breve til hende. Det var noget svineri og han ville gerne hjælp hende alt det han kunne. Det var desværre ret begrænset. Han smilte svagt til hende, som opmuntring. "Bare rolig jeg tror ikke noget ondt om dig, kun godt" sagde han og smilte venligt til hende igen.
Daniel åbnede det ene af de 2 breve hun havde modtaget og åbnede det. Han læste det hurtigt igennem og så på hende. "Der står stort set det samme som du beskrev i de andre breve. De mener at du.." han vidste ikke helt hvordan han skulle sige det. "burde brændes på bålet" tilføjede han så stille.
"Måske skulle vi vise dem til en vampyr, de må da kunne få noget mere ud af det end vi kan" spurgte han og bed sig kort i læben.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 4:20 pm

Hailey trak lidt modløst på skulderne...hun havde ingen idé om hvorfor nogen ville true hende...eller skræmme hende, men naturligvis virkede dét.
Hun så med et lidt trist udtryk på Daniel og sagde "Tak...fordi du tror mig og ...tak...fordi du gerne vil hjælpe ".Hun holdt inde da han bragte på banen at drage en vampyr ind i det.
Hvem skulle det dog være? Hun havde arbejdet så hårdt på at fortrænge det fra hendes tanker, så at James ikke ville finde det der.Han skulle ikke blandes ind i det og han skulle ikke ....hun havde altid ment han var for god til hende, og der var åbenbart andre der ikke ønskede dem sammen.
"Nej..ingen vampyr..så finder James ud a det....han ved ingenting...og sådan vil jeg helst have det."
"Hvad siger det næste brev?" Hun holdt vejret lidt og forberedte sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Brevene - Åbent Emne  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Brevene - Åbent Emne    Brevene - Åbent Emne  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Brevene - Åbent Emne
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Vand ¤åbent emne x3¤
» Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )
» Søens nattetide ( Åbent emne )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Hailey's hus ^_^-
Gå til: