The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_lcapEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_voting_barEt farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et farligt møde ( Damon S. )

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 7:37 pm

Damon flyttede sig ikke ud af flækken da hun slog ham. Han lukkede kort øjnene og så så på hende som et normalt menneske. Uden sine tænder fremme og røde øjne, han tog enda sig selv i at smile blidt og venligt. Han holdte dog stadig hendes hals men lod så blidt sin ene tommelfinger glide ned af den. "Jeg bildte mig ind at bide af dig og blive mig selv igen, mit menneske jeg...Tak for det.." Han slap roligt hendes hals og trådte tilbage og smilte venligt md øjne og mund.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 7:39 am

Hailey tog med det samme sin hnd op og lagde den beskyttende om sin hals.
Lige nu havde hun lyst til at strangulerer Damon, hun ville ikke finde sig i at være hans "frokost" eller hvad det skulle forstille.
Hun så ind i hans øjne...der var noget ændret,udover farven.
"Hvad mener du med ..dit menneske jeg?" spurgte hun stille, stadig med ryggen op a gravstenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 10:22 am

Damon tørte sig om munden og gik yderligere tilbage og smilte skævt og venligt "Når jeg er tørstig er jeg ren dræber, men når jeg ikke er, så er jeg venlig og menneskelig..." Han så kort rundt og fandt en sten der var væltet, han gik hen og satte sig roligt ned på den "Når jeg er tørstig ved jeg ikke had jeg laver, jeg har dræbt mange uden helt selv at vide det, det er som om jeg bliver en anden person og glemmer mit menneske jeg der er i mig" Han sad roligt på stenen og smilte venligt og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 10:41 am

Hailey trådte lidt væk fra gravstenen.
Hun havde egenlig tænkt bare at løbe væk, men hvis han ikke ville lade hende gå kunne han så let som ingenting indhente hendë.
Hun gik derfor med langsomme trin, væk fra gravstedet.
"Godt du er mæt, men næste gang du drikker af mig Damon, bliver det dit sidste blod du nogensinde smager" pustede hun sig op og blev "fanget af hans blik" .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:03 am

Han klukkede lidt og lagde sig ned på gravstenen "Det gør det nok...." Han kunne sagtens læse hun ville væk, men ville ikke soppe hende vis hun prøvede. Han så op i himlen og kom til at tænke på hvornår han enlig sidst havde tvunget en til blod. Ikke siden han havde været sammen med Everlyn, men det var jo slut nu, hun havde fundet en af hendes væsender...
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:15 am

" godt at se du tager det alvorligt " sagde hun lidt syrligt da han lage sig afslappet ned...hvad var der med ham Damon?
Hun begyndte at gå væk, men noget holdt hende tilbage..."Damon , har du egenlig et sted at bo? " spurgte hun uden helt selv at vide hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 1:17 pm

Damon så overasket hen på hende "Hvorfor da?" Han holdte roligt sit hovede oppe og så nærmest venligt på hende. Han satte sig så roligt op, så stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 1:57 pm

"Selv et udyr skal vel have tag over hovedet" hun fortrød den hårde tone, og rettede det til "jeg tænker det ville føles rart , at have et sted at være...nemmere at 'være menneskelig' hvis man ik sov på en gravsten" hun smilede for førdtegang efter bidet , til Damon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 6:44 pm

Damon lagde sig lidt tilbage og lå på armene "Hmmm, tjo, jeg har et sted at bo, men jeg bruger det ikke rigtig, jeg er næsten lige kommet til byen igen efter et par hundred år, så..." Han så op i himmelen og så på en sky men så så på hende igen og smilte venligt og roligt "Jeg tog ikke for meget vel?" Han talte nærmest undskyldene og bekymret da han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 10:21 pm

Hailey kiggede nysgerrigt på ham, hvor gammel mon han var ?
Og hvad lavede man i så mange år....sikke mange erfaringer han måtte have.
Hun tog sig lidt til sin hals da han spurgte..."Jeg er nære lidt...ør...ikke noget alvorligt. Tror jeg ""hvad sker der med dig og Everlyn Damon? ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 8:59 am

"Er du sikker?" Han spurgte roligt og lagde så hovedet lidt på skrå da hun nævnte Everlyn. Han sukkede og satte sig op og styttede armene på sine knæer, så stadig på hende. "Hun har bare mødt en anden, mange andre..." Han så på Hailey med et ansigt uden følelse, jo, men kun en, had.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 9:50 am

Hailey ville ikke fortælle ham at hun havde det...underligt. hendes hoved føltes ør og hun havde en mærkelig fornemmelse i kroppen.Men til ham sagde hun blot " ja.
, jeg er sikker" men uden at møde hans blik.
Istedet vendte hun ryggen til ham og imens hun stod og lod hendes finger følge skriften på en gravsten , sagde hun "Had ....er en følelse der ikke leder til noget godt...kom a med den Damon, lad det ligge "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 11:17 am

Damon rejste sig roligt og gik hen bag hende og læste hvad der stod på gravstenen "Jeg har smidt den væk, jeg er bare lidt iriteret lige nu over hende, ikke noget andre behøver at blive blandet ind i..." Han stod bag hende men rørte hende ikke, lyttede bare til hendes tanker og hvad hun ellers sagde.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 11:40 am

Det gav et lille ...gip? i Hayley da hun vendte sig om og han stod lige bag ved hende.Han havde da lillet på gravstenen for et øjeblik siden. Vampyrer!, tænkte hun og så op på ham.
Din vej ud af mørket...den kender du vel Damon? Kærlighed! Ikke begær, men Kærlighed. Hun sitrede en anelse i kroppen, men håbede det ikke kunne ses.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 12:45 am

Damon smilte roligt og lagde en hånd på hendes hals. Han så hende i øjnene og stod faktisk ret tæt på hende. "du er så ung...hvordan kan du læse så meget?" han talte mest til sig selv, men endlig også lidt til hende. Han forventede ikke et svar og aede kort hendes hals der hen havde bidt og slap så hende hals ved at lade sin hånd køre ned over hendes skulder og tager hendes hånd roligt op til sin mund og kysse hendes håndflade. Han lagde så roligt hendes hånd ned hvor han havde taget den og slap hende helt. Han gik et skridt bag ud for ikke at blive slået vis hun slog efter ham eller være i hendes aurafalt, han kunne selv ikke klare at stå i andres i længere tid når han var i sit goe humør.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 2:03 pm

Hailey nåede ikke at træde tilside.
Damons hånd omsluttede hendes hals endnu en gang og hendes krop gik automatisk i alarm beredskab, ihvertfald begyndte blodet at løbe endnu hurtigere i hendes vener og arterier.
" Jeg eh...ved ikke meget...men lige det her med dig Damon, det er rimeligt nemt at se, at det er det eneste der på sigt vil gøre dig omgængelig og lykkelig.Jeg tror ikke du kender forskel på begær og kærlighed...men jeg kan jo tage fejl, naturligvis" sagde hun stille og hendes ben begyndte at sitre da Damon næsten kærtegnede der hvor han havde bidt. Hun blev meget forvirret og det hjalp ikke at han lod sin hånd løbe ned over hendes skulder for til sidst at...kysse hendes hånd?
Hun kæmpede med sin vejrtrækning, det føltes med et svært at få luft, og hun forstod ikke hvad han lavede, hvad hans...berøring...betød.
Hun vidste at det ikke ville virke at gøre ham vred, så da hun havde fundet sig i hans " kærtegn" slog hun ikke ud efter ham, hun ville nok ikke være i stand til at røre sig alligevel, hun skulle lige sunde sig lidt.
Så så hun ind i hans øjne og med let rynkede bryn spurgte hun stille med forundring i stemmen " Damon... hvad handlede det om?"
En lille del af hende skreg "danger...,run "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 6:08 pm

"jeg er ikke ond hele tiden Hailey, jeg kan godt lade det være. Men jeg prøver at gøre det godt igen det jeg har gjordt som ond..." damon stod lidt fra hende og smilte venligt til hande. Han havde sine grønne nomale øjne igen og lignede et normalt menneske. Jeg ville ikke have gjordt hende ondt en han kunne ikke styre blodtørsten, og det var gået ud over hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 7:25 pm

Hun ændrede lidt på balancen og hendes måde at stå på.
"Well...Damon...er det en undskyldning ? Hvis der såå ...tager jeg imod den ...men du bider mig aldrig igen" forsøgte hun at få et løfte lokket ud a ham.
Hvorfor skulle hun ik oz tilgive ham? Det virkede jo til han var normal nu..sød og rar og den anden rise var...et slags uheld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 30, 2011 9:16 pm

"Jeg kan ikke garentere jeg ikke bider dig igen. Jeg kan ikke styre mig selv når jeg er tørstig, men du har mit ord på jeg ikke vil gøre det bevist" Damon smilte roligt til hende og gik lidt tættere på hende, men ikke for tæt. Han lagde en hånd oven på hendes og tog hendes så lidt op og lagde sin håndflade mod hendes håndflade og så på dem "Du vil syntes jeg er mærkelig, og ond, men det er kun en del af mig..." Han så stadig på deres hænder og holdte dem lidt sådan.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 30, 2011 10:49 pm

" så må du sørge for at holde dig mæt ,altid Damon, så du ikke render rundt og drikker af nogen der ikke ønsker det ".
Hun så ham komme tættere på og tage hendes hånd.
Og ligge den på hans egen.
Hailey kunne ikke aflæse ham, havde det været en normal fyr ville hun havde troet det var en flirten, men Damon var alt andet end normal og hvem vidste hvad der rørte sig i hans hoved, ikke hende ihvert fald.
Hun lod hånden ligge og mærkede igen hvordan hendes blod brusede i hendes åre, hvad fanden gik der af ham.
"jeg tror ikke du er...ond, jeg tror du er...faret vild på en måde " sagde hun og løftede langsomt sin hånd så der var luft mellem deres håndflader, men hun kiggede også på deres hænder.Det føltes...underligt...Damon var svær at tyde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et farligt møde ( Damon S. )   Et farligt møde ( Damon S. ) - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et farligt møde ( Damon S. )
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Uha, det er da mørkt // Damon S
» Bare et møde? ~ Alex
» Hyggeligt møde? Eh? //Matthew, Blayne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den gamle)-
Gå til: