The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Justin (429)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Anna (418)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_lcapVil du virkelig læse den?! ~Matt I_voting_barVil du virkelig læse den?! ~Matt I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vil du virkelig læse den?! ~Matt

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 5:39 pm

S: Bibloteket
V: Solen skinder
T: midt på dagen
O: andre der læser osv.
P: http://media.onsugar.com/files/2010/08/32/6/884/8845723/spread_PIdbh8.jpg

Alison sad på en stol og stirrede ud i luften, hun gad ikke læse det gjorde hun aldrig, med mindre det var til skolen. Hun håbede at en eller anden der kunne holde hende ved selvskab kom forbi. Hun kunne ikke finde N og Hannah var sammen med sin kærste. Hun rejste sig op og gik hen mod døren og så...
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 5:52 pm

Matt kom ind på bibloteket, da Pigen var på vej ud.
"Hov... Undskyld," sagde han, og smilte til hende. Det var ikke han mening at masse sig gennem døren, så han tråte tilbage for hende. "Væ'sgo" sagde han, og lavede en håndbevægelse der fortalt hun gerne måtte gå ud, før han gik ind. Han smilte skævt, og kiggede rundt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 6:25 pm

Alison kiggede på drengen foran hende, "Tak" sagde hun kort og gik ud.
Hun smilte kort til ham og kastede med håret i det hun gik forbi. Hun stoppede op på den anden side af døren, hun smilte skævt til sig selv og gik ind på bibloteket igen. Hun kiggede rundt hun kunne ikke se ham, hun gik hen til den første bogreol og videre ned igennem de andre for at finde ham.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 6:35 pm

Matt havde smilet en ekstra bag til pigen, inden han gik ind. "Så lidt," Havde han sagt, og var så forsvundet i i bibloteket. Han var gået ned af den sidste Bogreol, og lod en finger køre over bagsiden af bøgerne. Han skimtede hurtigt bøgernes navne, og ledte efter en bog. Han ledte efter en spændende bog, der kunne gøre ham klogere. Han smilte for sig selv, og gik hen til den næste reol. Han så pigen, han lige havde mødt ved døren. Han rystede lidt på hovedet.
"Er du nysgerrig?" spurgte han, og kiggede videre, med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 6:50 pm

Alison smilte "Ja... er det ulovligt?" spurgte hun og gik tætere på ham for at se hvad han lavede. Inden han svarede sagde hun "Jeg keder mig... og... jeg bliver nød til at finde nogen at dele det med!" sagde hun og begråndede sit forige svar. Hun smilte kort igen og ventede stille på en reaktion mens hun satte sig på gulvet, og kiggede nysgeringt på ham.

// Sorry Not that long..
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 7:09 pm

Matt rystede på hovedet.
"Nej, nej. Det er da lovligt," sagde han, med et smil. Han nikkede af hendes forklaring. Self! Det var jo logisk nok. Han smilte.
"Jeg keder mig også... Så jeg tog her hen, for at finde noget/nogen der var spændende," sagde han, og trak på skulderne. Han havde fundet Nogen - ikke Noget - der var mere spændende end kedsomhed.

//Thats okay, because that I have do is not os must longere Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 7:53 pm

Alison smilte "hmm.. jeg tror jeg er bedere end en bog!" sagde hun så og smilte igen.
Hun kiggede lidt på ham "hvad hedder du?" spurgte hun så stille og trak sine ben ind under sig.
Hun Stirrede på ham og ventede nysgerigt på svar.
Hun rejste sig op og kiggede hurtigt på den anden side, der var en bog hun ville finde, hun fandt den *yes!* tænkte hun.
Hun åbnede bogen og det selv samme brev hun havde lagt i den faldt ud, hun kiggede stille på brevet.
Der var svar, Hun lig brevet under blusen og satte den under hendes bælte så hun var sikker på det ikke faldt ud.
Hun gik så tilbage til drengen hun talte med, og lod som ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 8:13 pm

Matt klukkede lidt.
"Det tror jeg også," sagde han, og smilte skævt. Han trak tiden lidt ud.
"Matt Jackson," sagde han, lidt efter. Han holdte nøje øje med pigens bevægelser, da hun fandt noget i en bog. Det lignede et brev. Han blev nysgerrig, men blev enig med sig selv om at det godt kunne vente. Han tog en bog ned, og bladrede lidt i den.
"Hvad hedder du så?" spurgte han, og kiggede stadig ned i bogen, men kiggede lidt efter over på pigen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 8:23 pm

Allison smilte og gik rundt om ham et par gange indtil hun stoppede foran ham, og smilte igen.
"Alison Di Laurentis.." svarede hun og smilede hun gad ikke give hånd. "Hvad læser du?" spurgte hun og tog borgen fra ham inden han nåede at svare.
Hun vende og drejede bogen i hånden, "vil du virkelig læse den?!" spurgte hun så og lavede en grimasse.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 8:41 pm

Matt smilte.
"Jamen goddag Alison," sagde han, og kiggede lidt på bogen. Han rystede på hovedet.
"Er der noget galt med den?" spurgte han, og så undrende på hende. Han rystede igen på hovedet.
"Nej jeg skal ikke læse den, jeg kiggede bare i den," sagde han, og klukkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 8:48 pm

Alison kiggede forvirret på ham, "nej ikke ud over den er ikke spændene... der er vidst et ord for det... kedelig!" svarede hun så stille.
Hun lagde bogen fra sig og gik hen til ham igen, "gå med og få en latte!" protesterede hun og ragte en hånd hen i mod ham.
"kom nu jeg vil have selvskab" fortsatte hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 9:12 pm

Matt kiggede undersøgende på hende, før han sukkede dybt.
"Okay," sagde han, og tog hendes udstrakte hånd.
Han rystede på hovedet, og lo stille, da hun fuldte efter hende.
En som hende havde han dog aldrig mødt.
Han smilte til hende, og rystede igen på hovedet.

//undskyld mig Kreativitet... Men det er altså væk -.-'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vil du virkelig læse den?! ~Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du virkelig læse den?! ~Matt   Vil du virkelig læse den?! ~Matt I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vil du virkelig læse den?! ~Matt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD
» Søen //Matt
» Uuuuhhhh... En varulv! Yay ^^ ♂ Matt ♂

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: