The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
En snak..... - Page 3 I_vote_lcapEn snak..... - Page 3 I_voting_barEn snak..... - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En snak.....

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 3:08 pm

Zoey tøvede da hun kom til at tænke på Matt. Hun kæmpede hårdt for at holde tårerne tilbage.
"Matt... Er gået," hviskede hun, nok mest til sig selv, for at forklare at han ikke kom tilbage, og at han følte sig misbrugt. Hun kunne ikke klare tanken. Hun tog et par dybe indåndninger, og for at få styre på sine vilde, og ukontrollerede følelser. Så smilte hun igen. Hun kiggede på Kærsteparet (Daniel og Tess) og derefter på Tamora for at forklare hvad der var sket. Hun fortalte at Tess havde haft et dilema med sig selv, og ikke kunne vælge mellem, Matt (Zoey's chef) og Daniel (Hun nu sad og overrumlede med kys). Og at efter en besvimelse havde Tess klaret hovedet så meget at hun kunne vælge mellem dem. "Så ja nu kan du jo så se hvem den heldige blev, der nu løber af med hendes hjerte," sagde hun, og lo lidt. Hun vidste at det ville afbryde kærsteparet, men hun var ligeglad....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 3:25 pm

Tamora så på Zoey mens hun fortalte. Daniel og Tessie var søde efter hendes mening. De passede virkelig godt sammen. Men ham Matt havde hun vist ikke mødt endnu. Det var klar en ulv, det kunne luges i stuen. Gad vide hvad han var for en? Om han mon var negativ som Tess plejede at være? Måske var det en ulve ting.
Hun nikkede kort da Zoey sluttede og smilte bredt. Daniel og Tessie fangede hendes blik. Man kunne se, næsten mærke, kærligheden mellem dem. Hendes søster var virkelig glad for mennesket.
" Men hvad så med ham Matt?" spurgte hun Zoey lavt. Hendes lille klokke stemme lød smuk i den store stue.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 3:52 pm

Zoey smilte og kom i tanke om noget. Hun hoppede ned fra armlænet. Hun nærmest hoppede hen til Daniel.
"Daniel, Daniel, Daniel! Jeg har en mega, gega, enorm store nyhed," sagde hun, med en stemme der lød gladere end aldrig før. Hun havde skaffet ham jobbet som han havde spurgte hende om på Caféen. Matt vidste det ikke, men det var ikke noget nyt. Hendes smil stivnede da Tamora spurgte. Hendes ansigt blev tomt, og alt glæden forsvandt som dug for solen. Hun vendte sig mod Tam.
"Matt... Han blev såret - og jeg gætter på, at han også følte sig misbrugt. Han har jo mistet Tess - Og også Mig men det er en længere forklaring," sagde hun, og hendes stemme lød sønderknust. Men det passede ikke til hendes humør, for hendes humør var mere end sønderknust. Hun følte at hun rent faktisk havde misbrugt en eller anden. At hun havde gjort noget utilgiveligt. Hun rystede på hovedet, og tårerne kom igen, denne gang nåde et par at trille ned ad hendes kinder før hun fik stoppet dem....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 5:26 pm

Daniel smilte sit skæve smil og nikkede. Han lagde sin hånd på hendes kind og kyssede hende meget blidt, inden han igen så på hende med et smil. "Du gøre mig noget bange før idag" sagde han og hentydede til da hun sagde at hun ikke kunne vælge mellem dem. Han var ødelagt, men på så kort tid, kunne hun fikse ham sammen igen og gøre ham glad.
Daniel så fra Tessie, til Zoey og Tamora. Han lyttede til Zoey's nyhed. Han havde fået jobbet, hvor var han lettet. Ellers ville han ikke have råd til at blive boende i hans lille lejlighed.
"Tak Zoey" sagde han meget bestem og smilte også til hende. "Men tror du at Matt vil være i orden med det, efter..." Han afsluttede ikke sætningen men regnede med at hun vidste hvad han mente. Om han ville lade ham arbejde der, efter at Tessie havde valgt ham.

//Jeg vidste at du ikke ville godkende den Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 5:40 pm

Tess smilte glad.
"Undskyld" sagde hun blidt.
Det havde ikke været for at være ond.
Hun så op på Zoey da hun talte med Tamora.
Kærligt lagde hun sine arme om Daniels hals.
Det var godt han havde fået job, selvom det ville give ham mindre fritid.
Hun fik øje på Zoey's tåre.
" Zoe, Matt klare sig. Han er ikke så fint følende. Desuden kan han ikke holde os begge væk længe"
Hun kunne umuligt være negativ lige nu.

// Sorry, nu har jeg ingen krea xD håber du tilgiver ^^ :3
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 6:48 am

Zoey rystede på hovedet, og slog en venlig latter op.
"Nej ikke lige nu men, jeg fik ham til at skrive under uden han egentligt vidste hvad han skrev under på så..." Så gik over efter sin taske, og træk, en stak papir op.
"Vil du have dem nu... eller senere?" spurgte hun, stadig med tårer i øjnene, efter mindet og Matt. Hun tvang et smil på plads. "Og tillykke til jer begge," sagde hun, og smilte lidt mere ægte. Så så hun væk. Hun hade at virke følsom, overfor andre. Hun kæmpe virkelig mod trængen til at stikke af, og græde øjne ud af hovedet. Hun bed tænderne sammen, og nikkede.
"Jeg ved det... Men jeg har kendt ham i snart to år... Og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal forklare ham, at jeg vil gøre alt for at s ham smile til mig igen..." sagde hun, og rystede på hovedet....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 8:25 am

Tess smilte og var stadig i sin lille lykke verden.
"Tak" svarede hun da Zoey sagde tillykke.
Hun havde haft kærester før, men aldrig nogen hun havde følt sådan for.
Det med Matt gjorde hende en smule trist, men hvad kunne hun gøre?
Hun så på Zoey's tåre.
" Zoey vi er sammen om det. Vi er begge udstødte af ham nu" sagde hun opmutrene.
"Han kan ikke holde os begge ude. Du kan vel også tage Tamora med og lad ham møde hende. Du ville aldrig såre nogen, vel Tam?" Sagde hun.
Det lød sikkert ondt, men hun mente det altså.
Tamora ville være sund for Matt.
Hun lignede Tess men var ti gange sødere.
Efter hendes egen mening ihvertfald.
Tessie så på Daniel.
" Eller hvad siger du? Du er drengen her. Hvad ville du have vi gjorde hvis du var Matt?"
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 8:41 am

Zoey trak på skulderne.
"Måske... Men hvad hvis han aldrig vil snakke med mig igen..." Zoey tog sårende på forskyd. Det var noget hun tit gjorde, hvis det var nogen hun elskede. Hun ville også have gjort det hvis det var Daniel der var vred og såret over hende. Hunstod og tænkte på hvor dybt hun ville synke hvis hun så Matt. Ville hun falde på knæer,og tigge og bede ham om at komme tilbage? Måske... Hun sukkede dybt. Hun rystede på hovedet, og bed tænderne sammen. Så dybt måtte hun ikke synke så dybt, uanset hvad der skete...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 6:00 pm

Tam smilte glad hele tiden. Hun kunne godt lide Tessies forslag om at møde Matt. Hun elskede at møde nye mennesker.
"Jeg kunne ikke drømme om det. Jeg synes det er en god idé" sagde hun glad. Der var lidt mere kraft på hendes stemme nu. "Han lyder til at trænge til opmuntring" sagde hun blidt. Hun så på Zoey. "Hvor galt kan det gå?" Hendes optimisme var svær at slippe udenom. Hun lænte sig mod sofaen for at virke mere afslappet. Nu var hun lidt mere tryg i det her selskab, og hun vidste hvad der var sket. Det hjalp på hendes generthed. Plus det gav hende eventyrlyst, og endnu mere mod på at møde denne Matt.

//Undskyld det ikke blev længere =^_^=
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 8:56 pm

Zoey så fra Tess, til Tam. Hendes blik flakkede mellem dem. Så sukkede hun, og så på Tess.
"Men hvis mit hjerte bliver knust, samler du de sølle rester på og limer dem sammen, for jeg kan ikke klare mere sorg!" sagde hun bestemt. Hun anede ikke hvor hun skulle gøre af så selv, så hun valgte helt at gemme alle følelser, og ligge dem i en skuffe, der var lukket og låst. Så måtte hun finde dem fra senere. Hun lagde mærke til at hun stadig stod med Daniel's papirer, så hun gik hen og lagde dem på sofabordet.
"De er fuldstændig iorden. Jeg har klaret alt det andet, på nær din underskrift. Du skal skrive under der, der og der," sagde hun, og pegede. "Så giver du dem bare til mig, og så er du ansat." Hun smilte, og vente sig mod Tam.
"Skal vi gå?" Zoey gik hen til døren men stoppede. Hun vendte sig igen mod kærsteparet. "Huske nu at jeg kommer tilbage, og holder øje med jer så... Ikke noget totalt vildt vel?" sagde hun, og blinkede til dem, med et smil. Så tog hun Tam's arm og trak hende med. Da de var ude af døren, sagde Zoey: "Vi skal finde ud af hvor han er..."
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 9:05 pm

Tam smilte imens de andre snakkede. Hun ville ikke blande sig, det ville være uhøfligt. "Vi ses Tessie" sagde hun blidt. Da Zoey trak i hendes arm blev hun nødt til at følge med hende. Hu lo en smule. "Hej!" nåede hun lige at sige til Tess og Dan inden hun lukkede døren efter sig. Hun så på Zoey og smilte. "Det er da ikke svært. Han duft er meget kraftig. Han er taget den vej" sagde Tam og pegede hen af vejen til højre fra Tessies hus. Nu vidste de hvor de skulle lede efter Matt.


// Igen, undskyld længden ^^ Havde håbet på liiiidt mere ^^
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 9:06 pm

Matt stak af, lige før Tess besvimmede, for alt omærksomheden var væk fra ham, men da han kom ud, stivnede han. #Hvad har jeg gang i?# Tænkte han. Han anede det ikke! Han stod der lidt, før han fik taget sig sammen til at gå sin vej. Han hoppede på motorcyklen, og kørte hjem. Men da han var næsten hjemme, fortrød han. Han vendte den og kørte til Caféen. Han skulle lave noget for at glemme Tess, Zoey, og ham der Daniel. Han var knust, men det havde han ikke i sinde at afsløre. Han hoppede af motorcyklen, da havde stoppet den på P-P-Pladsen. Han gik ind af bagdøren, og ind på kontoret. Der tog han sedlen op, som Zoey havde givet ham. Han læste det, men kastede det derefter hen mod døren. Han rystede på hovedet, og sukkede dybt. Der sad han så i sin kontorstol, og stirrede ud i luften...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 9:23 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Nej... Det er ikke det jeg mener.... Det er hvor han ville tage hen.... Han ville tage hjem... Men det passer ikke ind... Hvor skal vi prøve?" SPurgte hun, og kiggede alligevel hen mod det sted Matt havde været... Men det kunne ikke passe! Hun havde selv set, og høret ham kører sin vej! Det var hun hundred procent sikker på! Så slog det hende. "Jeg ved det!! Caféen! Det er det eneste sted han ikke ville komme i tanker om Tess!! Kun mig for... FUCK!!! VI MÅ AF STED!!" råbte hun, da hun satte i løb. Hun måtte hente sin bil... Gamle viola... Tess boede heldigvis ikke så langt væk, så det var fint. Hun hoppede ind i sin bil, og startede den. Den startede så den skulle. Hun bakkede ud, og kørte tilbage efter Tam...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 9:37 pm

Daniel trak på skulderne. "Hvis det var mig, ville jeg prøve at lade være med at vise det til nogen. Lades som om det aldrig var sket det her" sagde han og indringede dem i en cirkel med sin pegefinger. "Og måske begynde at snakke med andre pige bare for at gøre at vise at man er ligeglad" sagde han. Faktisk så vidste han ikke helt hvad han ville gøre hvis Tessie ikke havde valgt ham. Han vidste bare at han ville være knust.
Daniel så overrasket på Zoey da hun sagde en masse, han ikke syntes give mening, for der efter bare stikke af. Han så på Tessie med et spørgende udtryk. "Hvad gik det lige ud på" han vidste overhovedet ikke hvad Zoey smulle, måske var det fordi han var en dreng og ikke kørte på samme hjernebølge linje //Haha Wink //
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 10:01 pm

Tess så smilende på Daniel efter de to andre var gået.
" Det er en længere historie. Hun har været igennem meget" forklarede hun.
"Desuden er hun lidt forvirret med det her Daniel-Tessie-Matt-Zoey halløj. Men jeg er nu helt afklaret med det"
Hun kyssede Daniel kort.
" Det sidste hun sagde var vist mest for at fortælle hun kommer tilbage. Men hvis de skal snakke med Matt bliver det først om flere dage. Han er meget fintfølende."
Hendes krop var helt frisk efter hun var besvimet.
Hun følte si knap så træt og svimmel.
Selvom noget mere sukke ville hjælpe en del.
" Kunne du ikke tænke dig og gå ud i mit køkken og finde et par colaer til os?" spurte hun og lavede de sødeste hundeøjne hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 19, 2011 8:26 am

Tam så efter Zoe da hun løb. Hun var en smule forvirret over hvad der foregik. Det gav lidt mere mening da Zoey kom i hendes bil. " Sejt" sagde hun med et smil da hun så bilen. "Så hvor skal vi hen?" spurgte hun. "Caféen? Ik?" sagde hun og satte sig ind. " Det bliver spændene" fortsatte hun. Hun elskede at der skete en masse. Nye ting facinerede hende meget. Specielt nye mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:28 am

Zoey smilte til Tam.
"Jo Caféen... Jeg aner ikke hvor han ellers skal være," sagde hun. Men det var løgn. Hun havde mange gæt. Søen, kirke gården, Hans hus, Bibloteket... En masse steder... Men hun håbede virkelig hun havde ret. Hun smilte til Tam en enkelt gang, før hun begyndte at køre. Hun holdte øjnene på vejen da hun begyndte at snakke.
"Glæder du dig til at møde Matt?" spurgte hun, og kastede et hurtigt blik på hende. Hun stoppede på i et T-kryds, og ventede til bilerne var kommet forbi, før hun svang til højre. Tess boede ikke særligt langt fra Caféen, og så det var ikke lang tids kørsel... Zoey gad bare ikke gå der over. 'Lidt doven har jeg vel lov til at være' sagde hun, altid som forsvar. Hun kørte lidt, og så var de der. Hun kørt ind på P-P-P-Pladsen. Hun hoppede ud, og lukkede døren. Hun kiggede over på Tam, og låste døren. De gik ind af bagdøren.
"Okay nu er du Tess," hviskede hun, og smilte til hende. Da de kom ind, kom Bibbi farene.
"Zoey! Hvad laver du her?" spurgte hun, og stillede sig i vejen for dem.
"Bibbi jeg skal lige hente nogle papirer!" sagde Zoey bestemt. Bibbi nikkede.
"Dem henter jeg for dig," sagde hun, og vendte sig mod døren.
"Bibbi! Nej! Det er mine personlige papire og du skal ikke snage i dem," sagde Zoey, i et tonefald der næsten lød vredt. Bibbi stivnede. Zoey opdagede hvor skræmmende, Jaloux, og vred hun pludselig lød... Hvor kom Jalouxi'en fra? Hun sukkede. "Undskyld Bibbi... Jeg skal bare derind!" sagde hun, og prøvede at lyde blid. Bibbi drejede omkring på hælene, og nikkede. Så gik hun tilbage til sit arbejde.
"Jeg kommer til at bøde for dette," sagde hun, og rystede på hovedet, men gik ind. Hun stak hovedet ind.
"Du er så dårlig til at gemme Matt! Kom Ta... Tess," sagde hun, og åbnede døren, mens hun rystede på hovedet, over sin fejl. Hun lukkede døren bag dem....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:33 pm

Tam nikkede smilende. Hun lo en lille smule da Zoe var ved at kalde hende Tamora. Hun gik med Zoey. Da hun så Matt fik hun en helt underlig følelse. Han duft havde været speciel, men hans udseende. Havde Tessie virkelig droppet HAM for et menneske?
Tamora stod lidt og kiggede inden hun sagde noget. "Hej" sagde hun koldt, lidt som Tessie ville have gjort. Hun lagde uvant armene over kors og prøvede at skjule sine underlige følelser for varulven.


// undskyld det ikke blev til mere ^^
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:21 pm

Matt havde hørt dem. Han havde rejste sig, og gået over til et skab. Han åbnede det, og gjorde som om han ledte efter noget.
"Jeg er god til at gemme mig hvis det er nødven..." Han stivnede.
"Zoey!! Hvorfor har du en Igle med dig?" spurgte han, og drejede om på hælene med en stak papirer. Han tabte dem ved synet af Tamora.
"Tessie?" Var det eneste han ikke for frem. Han var mundlam...

//krea svigt -.-'
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:28 pm

Tam havde virkelig ikke lyst til at være kold overfor drengen. Han så så sød og såret ud. "Igle? Mange tak. Jeg ved du er sur, men kalde mig igle?" sagde hun koldt på den bedste Tessie måde hun kunne. Det eneste der kunne gøre det her ikke virkede var hendes duft. Men han kendte jo slet ikke Tam. Så hvad skulle han tro andet end at hun var Tessie?
"Hvem skulle jeg ellers være? Daniel i forklædning klar til at dræbe dig? Så realistisk" fortsatte hun på Tessie-sarkastisk måde.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:07 pm

Zoey lo, over Matt og Tam. *Det er Matt's reation på Vampyr* Tænkte hun undskyldende.
"Matt det er ikke pænt at stirrer," sagde hun, og og kunne ikke lagde være med et se væk. Hun havde kun set det blik en gang, og det var første gang de mødtes. Hun fik et stik af jalouxi. Hun kiggede ned, og så på Tam...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 12:10 am

Matt bed sig i læben.
"Du er ikke Tess!" sagde hun bestemt. "Det er du slet ikke godt nok til at spille... Men du må være hendes tviling," sagde han, og nikkede. Han samlede papirene op, og gik hen på sit bord med dem. Så så han på Zoey.
"Du har anset Daniel," sagde han, og kiggede ned i bunken.
"Uden at drøfte det med mig... Men det er fint... Vi mangler hænder," sagde han, og trak på skulderne. Han havde en umættelig trang til at se på Tamora... Men tvang sig selv til at lade vær, han måtte ikke give efter! Han bladerede stakken igennem, og fandt ud af at det var ansøgninger. Han kunne ikke lade vær. Han kastede et blik på Tamora. Hun var der endnu. Han følte det så uvirkeligt!
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 12:43 pm

Tamora sukkede opgivende og så over på Zoey. "Undskyld, jeg prøvede" sagde hun virkelig undskyldene. Men nu kunne hun i det mindste stå og se på Matt. Det var ikke kun hans udseende hun kunne lide. Der var noget over ham. Noget sårbart. Hun kunne ikke sætte en finger på det, men det var sødt. Da han så på hende smilte hun bare, som hun altid ville gøre ved alle andre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En snak..... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En snak.....   En snak..... - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En snak.....
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Snik snak ~ Bonnie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: