The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 19 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 19 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Vampira (833)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Daniel (796)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Kristen (683)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Gideon (535)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Justin (429)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Anna (418)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Tessie (391)
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_lcapNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_voting_barNye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 12:43 am

Sted ~ nær pensionatet
Tid ~ hen på eftermiddagen.
Omgivelser ~ Lidt støj i det fjerne fra biler der kører på vejen, pensionatets have, pensionatet.
Vejr ~ Solen skinner fr en skyfri himmel.
Påklædning ~ En lysegrå t-shirt, et par mørkeblå jeans og snickers.

Solen stod højt på himmel. Solernes stråller skinnede ubønhørligt fra sin plads. Ikke en sky var at i miles omkreds. Temperaturene var høje, så det var et perfekt badevejr. Men ikke alle ville bruge tiden på det. En fyr kom slingrende mod pensionatet. Han havde aftalt med ejeren, at hjælpe med haven. Ikke fordi han var den største havemand, men han havde brug for at komme igang med at lave ting med sine hænder. Han kunne ikke længere sidde derhjemme og undgå mennesker, selvom han havde brugt megen tid sammen med dem. Hans træng til blod havde han langsomt fået kontrol over igen. Men nogle gange måtte han dog indrømme at det glippede. Nogle gange kunne han ikke holde monsteret i skak. Han håbede bare på at han i dag kunne. Han var jo på vej mod et sted hvor mennesker kunne bo, og hvor han vidste var mennesker.
Han sukkede dybt. Gåturen havde ikke taget så lang tid som han havde regnet med, for nu stod han foran pensionatet. Han direkte mod redskabsskuret og begyndte at finde ting frem.
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 8:01 pm

Påklædning: Sorte højtaljede jeans, en hvid, vid tanktop og blå converse.

Beatrice var kommet til byen Mystic Falls nogle dage før og var stadig ikke særlig kendt i byen. Hun var kommet fra det varme Californien og var igang med et sabbatår væk hjemmefra. Og lige nu var hun stadig på sit værelse i pensionatet og havde spist en lille frokost for sig. Stilheden var overvældende. Hun kunne høre vindens susen udenfor og hvordan den legede med træernes blade og hun kunne ikke lade være med at tænke på hvor forskelligt det var for storbyens larm som hun var vant til. Ikke fordi hun mente at stilheden var dårlig, den var bare ... anderledes. Et lille suk forlod hendes læber og hun rakte op og kørte fingrene gennem de brune lokker og væk fra hendes ansigt og de grønne øjne kiggede rundt i det lille værelse hun havde fået lejet. Pludselig føltes det hele alt for småt, så hun rejste sig og tog sin læderjakke og tog den på imens hun gik ud ad døren og låste efter sig. Hun ville ud og have noget luft. Ja, luft skulle nok gøre godt for hende. Hurtigt var hun ude af pensionatet og bestemte at gå ud og sidde lidt i den lille have der hørte til ejendommen. Tydeligvis var hun ikke alene derude. I stilheden der herskede omkring pensionatet kunne hun høre nogen rode rundt i et af skurene der befandt sig der. En lille gnist af nysgerrighed blev tændt i hendes tanker og hun gik imod skuret og kiggede ind ad døråbningen på den unge mand der var grunden til den lette raslen. Hun kunne ikke se meget andet end en stærk ryg gennem den lysegrå t-shirt og de mørkeblå jeans han bar. "Huh, så jeg er ikke den eneste der fik idéen at gå herud," sagde hun med et lille smil i stemmen.


Sidst rettet af Beatrice Tirs Jul 28, 2015 10:26 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 9:45 pm

Eric var gået igang med at grave græsslåsmaskinen frem fra sit skjul bagerst i redskabsskuret. Han begyndte at flytte på river, skovle, spader, hakker og hvad der ellers er i sådanne et skur. Hans tanker fløj og minderne væltede ind over ham. Minderne om hvad han havde lavet i så længe. Den rov han havde været på. Han kunne stadig lugte og smage blodet, hører pulsen banke, se huden bevæge sig i takt med at hjertet slog. Hans hugtænder gled ud af sine lommer. han lod kort tungen glide hen over dem. Han huskede hvordan det føltes at lade de spide hugtænder glide igennem den sarte hud mennesker har på halsen.
Alle musklerne i hans krop spændtes, da stemmen lod bag ham. Han havde ikke været opmærksom og måtte derfor kvæle et hvæs. Han tog en lydløs indåndnig og tvang tænderne på plads. Han stoppede hvad han havde været igang i og drejede sig omkring. Hans øjne afsøgte hurtigt hendes ansigt. Hun havde ingen spor på hverken frygt, vished eller noget andet. Kun nysgerrighed. Han fandt et skævt og charmerende smil frem. "Absolut ikke."
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 9:58 pm

Beatrice lagde godt mærke til den spænding der lagde sig over mandens skuldre og ryg da hun sagde noget, og et lidt undrende udtryk kunne ses i hendes ansigt da han vendte sig om, men da han vendte sig om og smilede til hende, gengældte hun det venligt. Hun måtte indrømme over for sig selv at han godt nok var et pragteksemplar af hankønnet, ikke at det interesserede hende det mindste. Han tiltrak hende ikke.
Hun lænede sig op ad dørkarmen og lagde armene over kors og betragtede ham. "Så lad mig høre, hvad bringer dig hid? Jeg mener ikke jeg har set dig her før?" Det sidste kom lidt spørgende ud og et nysgerrig glimt kunne ses i de grønne øjne imens et lille smil spillede om hendes læber. Hun var glad for at møde en på omkring hendes egen alder, hvis hun gættede rigtig, ved pensionatet. Hun havde ikke ligefrem kunnet nå at danne særlig mange bekendtskaber endnu og hun var lidt ensom, indrømmede hun for sig selv, og savnede lidt sine venner der stadig var tilbage i Californien.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 10:34 pm

Eric lad mærke til hendes undring, men forsøgte - med stor held - at lade det passerer ubemærket. Han lænede sig svagt op ad græsslåsmaskinens håndtag. Han trak svagt på skulderne. "Jeg har en aftale med ejerne om af jeg kommer og ordner haven, når jeg har brug for at lave ting, for min egen have er jeg færdig med." Han studerede hende lidt. "Hvad med dig? Du må være ny her, ikke?" Han begravede sine hænder i lommerne på sine jeans. Han lyttede kort til hendes hjerte. Ingen hurtige hjerteslag. Han undrede sig over det. Normalt ville kvinder få en eller anden reaktion på at han var i deres nærhed. Ikke fordi det generede ham at hun ikke reagerede sådan. Han syntes tværtimod at det var lidt rart. Men det undrede ham en smule. Han konstaterede for sig selv at hun måtte være til det samme køn som han var til. Det kan du andre, smukke lød Elenas stemme inde i hans hoved. Billederne fra hans fortid dukkede op. Der havde han mødt en lesbisk med Elena. Hun havde tvunget ham til at hypnotisere den uskyldige pige til at blive hetero. Han skubbede minderne væk. Han havde haft det forfærdeligt over det. Det havde været falskt og forkert. Han lod sin fulde opmærksomhed hvile på hende igen. "Mit navn er iøvrigt Eric. Eric Night." Han præsenterede sig med vilje med sit mellem navn.
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 10:47 pm

Beatrice kunne ikke lade være med at smile over hans forklaring. "Huh, så er der nogen der har grønne fingre?" spurgte hun med en blid, lettere drillende stemme. Ved hans spørgsmål nikkede hun let og sagde: "Jo, jeg kom her til for en uges tid siden, efterhånden." Hun smilede venligt til ham og betragtede ham stadig. Han virkede nu meget venlig selvom én med hans udseende sagtens kunne være vokset op og blevet sådan en nar som troede du kunne gøre som de ville og tage hvem de ville. En lille trækning trak hendes øjenbryn let sammen i et split sekund eller to. Hun havde skam haft sine møder med fyre der troede de kunne gøre hvad de ville med kønne piger, bare fordi de havde lysten til det. Hun havde aldrig brudt sig om de typer og plejede at holde sig langt væk fra dem.
Ved hans præsentation blev hun revet tilbage til nutiden og hun nikkede let og smilede stadig til ham idet hun rakte ham højre hånd. "Hyggeligt at møde dig, Eric," sagde hun imødekommende og præsenterede sig selv. "Jeg er Beatrice LaFont." Hele hendes krop udstrålede imødekommendehed og hendes smil var sødt og venligt imens glimtet i hendes øjne stadig var nysgerrigt fordi hun altid fandt ny energi i at møde nye mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 11:17 pm

Eric rynkede lidt på næsen. "Grønne fingre? Nej, jeg roder ikke med blomster, lurer ukrudt eller noget i den stil. Jeg vil meget hellere slå græs, fælde træer, bygge ting og sager. Det er mere min form for arbejde. Det holder tankerne på afstand og gør at man også at man for ordnet det der er i stykker." Han smilede skævt til hende. Han havde aldrig været fyren der elskede rode i haven. Han var mere en fyr der godt kunne lide at bygge ting og sager, lave hårdt arbejde. Jo hårdere, jo bedre. havde hans far altid sagt. Dengang havde Eric været uenig. Hårdt arbejde var kedeligt og slidende. Dengang havde han heller ville drille byens rigmandsdøtre og fjolle med hans kammerater. Nu efter alle de år, gav han sin far ret. Men nu var det forsent. Et par tusinde år eller mere forsent. Han holdte ikke længere styr på det.
Han nikkede. "Okay. Jamen velkommen til byen, så." Han smilede til hende og rykkede på sig - en ting han gjorde for ikke at stå som en talende statue. "Hvor kommer du fra?" Han spurgte af oprigtigt nysgerrighed. Han ville gerne vide noget om hende, eftersom han allerede havde bemærket at hun ikke var som mange andre i byen. Uviden om hvad der gik omkring hende. Hvad han for eksempel var.
Han trak højre hånd ud af lommen og tog hendes i sin. Hendes hånd var varm i forhold til hans. Han kunne mærke pulsen fra hendes hjerte forplante sig til hendes hånd. Han nikkede lidt. "Også en fornøjelse at møde dig, Beatrice."
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTirs Jul 28, 2015 11:35 pm

Beatrice kom med en lille kluklatter. "Ah, så du er mere en handyman," sagde hun, stadig med latter i stemmen og gav ham et lille elevatorblik. "Det giver også mere mening når man ser på dig." Hun så ham ind i øjnene igen og nikkede så lidt for sig selv. "Men jeg kan godt følge dig, med det hårde arbejde, altså, jeg bruger bare sport som mit hårde arbejde." Hun smilede venligt til ham. Hun elskede at dyrke sport, klatring, løbning, volleyball, you name it. Det var her hun rigtig fik slået tankerne fra og fik slappet af samtidig med at hun styrkede sin krop.
Hun smilede taknemmelig til ham og sagde: "Tak, her er faktisk meget rart i den her by, selvom her er meget mere stille end det jeg er vant til." Det sidste var mere henvendt til hende selv og hun kom med en lille kluklatter bagefter. "Californien," svarede hun med et lille smil. "Jeg er lidt af en storbytøs." Hun kom med et lille smil, der sagde, at det var sagt lidt for sjovt selvom hun faktisk var fra storbyen.
Da han tog hendes hånd, lagde hun godt mærke til at den var køligere end hendes egen, men det var ikke noget hun lagde noget i. Hun kendte ikke til vampyrer eller noget i den dur. Hun tænkte faktisk ikke over det i længere tid, end at nogle mennesker jo bare havde kolde hænder. Men hun gav ham et fast håndtryk inden hun slap hans hånd. "Jamen tak da," sagde hun lettere fornøjet inden hun nikkede lidt imod redskaberne bag ham. "Hvad står arbejdet så for i dag?" spurgte hun nysgerrigt og vendte igen de grønne øjne imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:00 am

Eric lo lidt og nikkede. "Ja det er da vist det man kalder en fyr som mig." Han smilede, da hun gav ham elevatorblikket. Et blik han kun havde fået alt for mange gange. Han så ned ad sig selv. Han vidste udemærket at han var en fyr med sin egen charme, med en krop mange mænd ville misunde og mange kvinder sende lange blikke efter, men han indrømmede det aldrig. "Er det så tydeligt?" Det skævt smil fandt hans læber og afslørede lidt af hans kridhvide tandsæt, som han havde. Han nikkede. "Sport er også en god måde at yde hårdt arbejde på. Jeg gør det også nu og da, hvis der ikke er mere der kan fixes eller jeg bare har brug for at rører mig." Smilet var ikke forsvundet endnu.
Han nikkede medgivende. "Byen er stille. Sær i forhold til hvad den plejer at være.." Han havde ikke selv været i byen i lang tid, da han havde haft brug for noget tid væk fra minderne om sin Bror og sine børn. Han lo. "Så kan jeg godt se det. Mystic Falls kan aldrig komme i nærheden af det støj niveu, som Californien har." Han lo atter ved hendes tilføjelse. "Det må man sig. Hvad bringer dig så til lille Mystic Falls?"
Han smilede over hendes tak og gav hendes hånd det normale klem, man giver i et håndtryk. Han slap hendes hånd og stak den tilbage i lommen. "Idag står den på at slå græsset og reparere noget hegn der skulle være lidt råddent."

// Jeg logger for idag. Vi skrives ved x3
Tilbage til toppen Go down
Beatrice

Beatrice


Fulde navn : Beatrice LaFont
URL Alder : 20
Antal indlæg : 25
Geografisk sted : Pensionatet

Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 4:49 pm

"Og man kan altid bruge flere fyre som dig her i verdenen," sagde Beatrice med en blid stemme og hendes øjne fortalte kun sandheden. Hun sagde det ikke for at indsmigre ham, sådan var hun ikke, hun var jo uanset hvad ikke til hankønnet. Hun klukkede blidt og smilede så til ham. "Bare en lille smule," sagde hun og blinkede drilsk til ham med det ene øje. Hun var nu også lidt drilsk af natur, livet var aldrig sjovt hvis man var alvorlig hele tiden. Hun nikkede lidt til hvad han sagde. "En sund krop giver et sundt sind," sagde hun med et lille smil om læben. "Det er i hvert fald hvad min mor siger, og jeg må nu give hende ret." Hun klukkede let. "Der er intet der løser et problem som en løbetur." Hun smilede et lille skævt smil til ham.
Hun rynkede let på brynet ved hans ord. "Hvordan har byen da ellers været før i tiden?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde nu intet imod at byen var så stille og rolig som den var, men at der havde været måske bare lidt sjov i gaderne på et tidspunkt var da alligevel et lyspunkt. Beatrice var lidt bange for at hun ville begynde at kede sig alt for hurtigt i den her by, hun var jo trods alt vant til at der skete noget næsten hele tiden. Da han begyndte at le, kunne hun ikke lade være med at le sammen med ham. "Nej, det ville være lidt som at sammenligne en hundehvalp med en vild ulv," sagde hun, stadig med latter i stemmen. Ved hans spørgsmål måtte hun trække lidt på skuldrene og rynkede så let på brynet. "Jeg har hele tiden haft planer om at komme lidt væk fra mit hjem efter skoleslut, men ..." startede hun og trak lidt på det. "Ja, hvorfor lige Mystic Falls? Jeg kan vitterlig ikke svare på det." Hun lo let over sig selv og så ind i hans øjne. "Der var simpelthen noget ved byen der tiltalte mig, nærmere kan jeg ikke forklare det," sluttede hun sin forklaring og trak lidt på skuldrene igen. Det forvirrede hende selv lidt at skulle forklare det, for hun havde ikke rigtig tænkt på hvorfor det lige netop skulle være denne by, da hun jo samtidig var uvidende omkring de kraftfelts sammenslutninger der fandtes under byen.  
"Jamen så vil jeg da ikke tilbageholde dig, hvis du ikke har noget imod lidt underholdning imens?" sagde hun og formulerede det lidt som et spørgsmål, for hun havde selv ikke lyst til at gå ind igen. Eric var faktisk meget rar at snakke med og hun ville ikke have noget imod at lære ham bedre at kende. "Og så må du endelig sige til hvis jeg kan hjælpe med noget, jeg har ikke noget imod at få lidt jord ind under neglene."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice Empty
IndlægEmne: Sv: Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice   Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nye ansigter, Nye omgivelser. - Beatrice
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» De nattelige omgivelser //Daniel//
» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Pensionatet-
Gå til: