The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_lcapKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_voting_barKom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Kom nu folkens!!!!! Be be!!!!

    Go down 
    ForfatterBesked
    Elena
    Admin
    Admin
    Elena


    Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
    URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
    Antal indlæg : 117
    Geografisk sted : Jeg bor her xD
    Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
    Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! Empty
    IndlægEmne: Kom nu folkens!!!!! Be be!!!!   Kom nu folkens!!!!! Be be!!!! I_icon_minitimeOns Jul 08, 2015 4:29 pm

    come on folkens!!

    Jeg savner jer. Kom og hjælp siden  Sad  Sad

    Tilbage til toppen Go down
     
    Kom nu folkens!!!!! Be be!!!!
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Tag jer sammen, folkens!

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Infomation :: Hjælp-
    Gå til: