The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Justin (429)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Anna (418)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søger en som vil "tage sig af mig" I_vote_lcapSøger en som vil "tage sig af mig" I_voting_barSøger en som vil "tage sig af mig" I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søger en som vil "tage sig af mig"

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Isabelle
Engel
Engel
Isabelle


Fulde navn : Isabelle
URL Alder : Omkring de 19-20 år
Antal indlæg : 9
Humør : Who am I..?

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeMan Apr 15, 2013 4:49 pm

Hjertelig velkommen


Jeg vil gerne i gang med min bruger her, men først skal jeg finde en som er med på at "finde" mig.
Altså jeg havde tænkt mig at Isabelle her er blevet en engel og dukker op et sted i byen eller uden for byen og intet aner om hvad der er sket. Jeg tænkte at det måske skulle være en vampyr eller et lignende væsen som finder hende. Men ellers en som kender til væsner og kan hjælpe Isabelle med en ny start hvor hun ingen kender. Om vedkommende er ond eller god betyder ikke så meget, bare at denne på en eller anden måde er villig til at tage sig af hende.


Håber virkelig at der er en som melder sig

Venlig Hilsen, Isabelle
Tilbage til toppen Go down
Matthew J. C.
Vampyr
Vampyr
Matthew J. C.


Fulde navn : Matthew Jason Cambridge
URL Alder : 509 år - ligner en på 20-22 år
Antal indlæg : 141

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 1:38 am



EHm... nu er siden rimelig stille .. men jeg stiller da gerne Matthew til rådighed..
Tilbage til toppen Go down
Isabelle
Engel
Engel
Isabelle


Fulde navn : Isabelle
URL Alder : Omkring de 19-20 år
Antal indlæg : 9
Humør : Who am I..?

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 6:29 pm

Fantastisk! Smile

Skal vi aftale noget specielt, omkring hvad der kommer til at ske?
Tilbage til toppen Go down
Matthew J. C.
Vampyr
Vampyr
Matthew J. C.


Fulde navn : Matthew Jason Cambridge
URL Alder : 509 år - ligner en på 20-22 år
Antal indlæg : 141

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 7:48 pm

Det er jo 'dit' plot, har du noget i tankerne? (:
Tilbage til toppen Go down
Isabelle
Engel
Engel
Isabelle


Fulde navn : Isabelle
URL Alder : Omkring de 19-20 år
Antal indlæg : 9
Humør : Who am I..?

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 10:33 pm

Altså du kan jo være på jagt eller på vej hjem fra, eller bare ude og gå en tur. Her støder du så på Isabelle som kun husker et navn. Jeg regner så med at Matthew, på en eller anden måde tager sig af hende? Og derfra finder vi nok bare på hvad der sker hen ad vejen, udfra hvordan tingene udspiller sig
Tilbage til toppen Go down
Matthew J. C.
Vampyr
Vampyr
Matthew J. C.


Fulde navn : Matthew Jason Cambridge
URL Alder : 509 år - ligner en på 20-22 år
Antal indlæg : 141

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 10:41 pm



Helt fint! (:
Tilbage til toppen Go down
Isabelle
Engel
Engel
Isabelle


Fulde navn : Isabelle
URL Alder : Omkring de 19-20 år
Antal indlæg : 9
Humør : Who am I..?

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 10:42 pm

Skal jeg lave emnet? Wink
Tilbage til toppen Go down
Matthew J. C.
Vampyr
Vampyr
Matthew J. C.


Fulde navn : Matthew Jason Cambridge
URL Alder : 509 år - ligner en på 20-22 år
Antal indlæg : 141

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 10:43 pm



Må du meget gerne!
Tilbage til toppen Go down
Isabelle
Engel
Engel
Isabelle


Fulde navn : Isabelle
URL Alder : Omkring de 19-20 år
Antal indlæg : 9
Humør : Who am I..?

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 10:45 pm

Det gør jeg så, men det bliver først i morgen. Håber du kan vente indtil da Wink
Tilbage til toppen Go down
Matthew J. C.
Vampyr
Vampyr
Matthew J. C.


Fulde navn : Matthew Jason Cambridge
URL Alder : 509 år - ligner en på 20-22 år
Antal indlæg : 141

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 10:45 pm



Kan jeg nok godt ^_^
Tilbage til toppen Go down
Isabelle
Engel
Engel
Isabelle


Fulde navn : Isabelle
URL Alder : Omkring de 19-20 år
Antal indlæg : 9
Humør : Who am I..?

Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitimeMan Apr 29, 2013 6:39 am

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger en som vil "tage sig af mig" Empty
IndlægEmne: Sv: Søger en som vil "tage sig af mig"   Søger en som vil "tage sig af mig" I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger en som vil "tage sig af mig"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg har ingen steder at tage hen... ♥ Søs ♥ Bonnie ♥ ☻
» Jeg søger......
» søger som det nok kan ses

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Plot-
Gå til: