The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
i could maybe use some help here I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
i could maybe use some help here I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
i could maybe use some help here I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
i could maybe use some help here I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
i could maybe use some help here I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
i could maybe use some help here I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
i could maybe use some help here I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
i could maybe use some help here I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Bonnie (970)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Vampira (833)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Daniel (796)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Clarissa (761)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Kristen (683)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Gideon (535)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Justin (429)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Anna (418)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Tessie (391)
i could maybe use some help here I_vote_lcapi could maybe use some help here I_voting_bari could maybe use some help here I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 i could maybe use some help here

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 5:32 pm

Kyle Adams.
i could maybe use some help here Tumblr_mf1lydCmMY1r6xmroo2_500
hej alle der ude som læser dette, jeg søger et par små ting som kan lette op for hans fortid også hans fremtid, så hvis i gider hjælpe er i de bedste Wink


Herre/herskerinde 1::. På grund af for meget kriminalitet og det at han konstant bragte skam over sin familie, gjorde de til sidst det at sælge ham. han blev vidst solgt til en oprindelig, da han var 15 år og to til tre år senere blev han så forvandlet til en hybrid. Så nok det eneste krav der er ved denne er selvfølgelig at man er oprindelig, muligvis ond også i det tidsrum havde brug for en slave, dette skete i 1769 til 1823, det var også i denne tid han fik sine slavetatoveringer på håndledende, halsen også hans herre/herskerindes navn stående på brystet på et fremmet sprog.



Familie::. Måske er han meget kritisk overfor sine familiemedlemmer, men hvis det er hans kusines efterkommer eller noget i den stil, så tror jeg ikke hadet vil være så stort, da de intet havde med det der skete at gøre, men hvis de levede under den tid, det kendte til det, så er det måske ikke fordi han elsker dem, men altså lidt familie har han måske, grand grand grand niecer et eller andet sted der ude.


Andet::. Hvad i nu ellers finder på, små venskaber fra fortiden eller nutiden er vel altid hyggeligt Smile.

Relationer::. Skaber/1. herskerinde::. Alma Fuego.




Sidst rettet af Kyle Tirs Jan 22, 2013 9:48 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:07 pm

Jeg ville bestemt ikke have noget imod at være din skaber ^^
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:14 pm

super, så han var hos hende i nogle år, var din slave kan man sige, da det så er dig der gav ham tatoveringerne plus dit navn vil stå på hans bryst...men super Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:18 pm

Det lyder meget som Alma xD Skal vi så ikke lave et emne hvor de mødes igen efter så lang tid? ^^
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:19 pm

kan vi godt, kunne jeg ikke få overtalt den skønne dame om at lave det ?
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:23 pm

Sagtens, bare kom med et sted ^^ Må dog bare lige advare dig om, at jeg er igang med at lave om på min profil og derfor er lidt væk ^^'
Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:24 pm

hvad med....skoven eller ja du bestemmer selv
gør intet, skal også selv snart spise så jeg vil også være lidt væk Very Happy håber jeg får et lille hjørne, nu hvor jeg har været din slave og at du skabte mig *vrikker med øjenbrynene* aj laver bare sjov Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:02 pm

Tilbage til toppen Go down
Kyle
Hybrid
Hybrid
Kyle


Fulde navn : Kyle Adams
URL Alder : Han er 258 i alt, men af krop 17-18 år
Antal indlæg : 111
Geografisk sted : Mystic falls

i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 9:03 pm

super ser på den Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i could maybe use some help here Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use some help here   i could maybe use some help here I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i could maybe use some help here
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: