Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

IndeksIndeks  FAQFAQ  CalendarCalendar  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst :: 1 Bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 35, Man jan 28, 2013 8:13 pm
Latest topics
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fre jan 22, 2016 6:26 pm by Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fre jan 22, 2016 5:50 pm by Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fre jan 22, 2016 12:06 pm by Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man aug 24, 2015 9:04 pm by Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ons aug 19, 2015 4:00 pm by Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tirs aug 18, 2015 4:25 pm by Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fre aug 14, 2015 12:29 am by Maria

» Looking for stuff
Tors aug 13, 2015 10:13 pm by Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tors jul 30, 2015 8:04 pm by Patricia

Top posting users this week
Top posting users this month
Top posters
Zoey (1348)

Bonnie (970)

Vampira (833)

Daniel (796)

Clarissa (761)

Kristen (683)

Gideon (535)

Justin (429)

Anna (418)

Tessie (391)

Statistics
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg in 1028 subjects

Share | 

Et venligt besøg~Zoey

Go down 
ForfatterBesked
Matthew
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

Fulde navn : Matthew Stone Noil
URL Alder : Regn det ud. Er født ca. 5000 år f.kr.
Antal indlæg : 93
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Blod kommer ikke frit frem af sig selv..
Humør : Dear diary a squirrel asked for my name today, I told him it was Joe.. xD

IndlægEmne: Et venligt besøg~Zoey    Tirs nov 30, 2010 4:33 pm

S: Mathew's hus, samt kælder
T: Ca. halv 5
O: Møbler
P: En hvid skjorte, sorte bukser og sorte sko

Mathew gik der hjemme, han ventede på zoey. Hun skulle komme i dag, han glædet sig og var glad. Men også nærvøs for at vise sit (efter hans mening) mindre kønne hus/hjem frem. Han sad i stuen og drak det sidste blod inden hun kom. Han ville være sikker på ikke at såre hende. han gik frem og tilbage på gulvet, de var blevet rigtig gode venner efter at han havde åbnet sig lidt...
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Zoey
Admin
Admin

Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

IndlægEmne: Re: Et venligt besøg~Zoey    Tirs nov 30, 2010 9:04 pm

Zoey kom gående, så hun var forsinket. Hun gik lidt langsomt, eftersom hun havde gået et stykke. Hun sukkede lettet da hun så Mathew's hus. Endelig! Hun gik op til døren. I stedet for at banke på, og vente på at han åbnede, trykkede hun håndtaget ned. Der var låst op. Hun kiggede ind, og tog chancen. Hun gik ind. Hun havde et venligt smil om læberne. Hun gik ind i stuen, efter at have taget jakken af. Hun havde en sort tyk trøje, og et par Jeans. Hun havde den tykke trøje på, fordi hun frys helt vildt fortiden. Hun smilte til ham.
"Døren var låst op, og jeg ville ikke forstyrrer din traven frem og tilbage. Så jeg gik bare ind," sagde hun. Hun gik hen til ham.
"Hvem venter du på? Mig?" spurgte hun drillende...

Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

Humør : Dear diary a squirrel asked for my name today, I told him it was Joe.. xD

IndlægEmne: Re: Et venligt besøg~Zoey    Tors dec 02, 2010 8:37 am

Mathew smilte lidt af hendes drillene sætning, "ja det gør jeg faktisk" sagde han og smlte stort. Han stopede brat op og gik hende i møde, han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere så han gav hende bare et kram. "Godt at se dig" fortsatte han stadig med et stort smil. Han holdt hende lidt ind til sig før han igen slap hende. Han tog tøvene hendes hånd, og trak hende med ind i køkenet....
Vis brugerens profil
Zoey
Admin
Admin

Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

IndlægEmne: Re: Et venligt besøg~Zoey    Tors dec 02, 2010 3:17 pm

Zoey smilte, og krammede ham blidt.
"Undskyld jeg er forsinket... men jeg havde lidt problemer med mig bil igen... Jeg fik den kun lige startet, og så sagde det bang! Den er også ved at være gammel, så det..." Hun smilte undskyldende og gik med ham ud i køkkenet...

Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: Et venligt besøg~Zoey    Fre dec 03, 2010 6:21 pm

Mathew sad slap hende og satte sig på bordet, han sukkede måske lidt for tydeligt. Hun kiggede ned i gulvet, "jeg..." begyndte han men nåede ikke videre. Det var sjælent at han gik i stå som nu, han plejede at sige det lige
ud. Han kiggede op igen med et skævt smil på læben. "jeg tror jeg har glemt hvad jeg ville sige" prøvede han igen. Og endnu et smil viste sig, denne gang var det bare mere et undskyldene smil...
Vis brugerens profil
Zoey
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et venligt besøg~Zoey    Fre dec 03, 2010 7:25 pm

Zoey gik hen til ham. Hun lagde hånden under hans hage.
"Mathew det er altså okay!" sagde hun, og smilede blidt til ham. Hun ville ikke have hun ville sige noget han egentligt ikke turde sige... Det gjorde hende nysgerrig! Hun sukkede og lod hånden falde, ned langs siden igen...

Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr

IndlægEmne: Re: Et venligt besøg~Zoey    Søn dec 12, 2010 8:56 pm

Mathew smilte kort igen, han vidste godt hvad hun tænkte på, det var ligesom Bonnie. De kunne ikke lade være eller Mathew kunne ikke. Bonnie havde det fra ham. Han skubbede tanken om Bonnie væk, da han igen kom i tanke om det triste emne de havde sidst de så hinanden. Han kiggede Zoey i øjnene og smilte kort igen. Han gav hende et lille kys på kinden...
Vis brugerens profil
Zoey
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Et venligt besøg~Zoey    Søn dec 12, 2010 9:15 pm

Zoey så tristheden, i hans øjne. Hvad var det mon... Hun forsøgte virkelig at skjule nysgerrighed. Hun smilte lidt da han kyssede hende på kinden. Hun bed sig i læben, og så tankefuld ud. Hun tænkte bare ikke rigtigt på noget. Hun kiggede væk lidt. Hun prøvede virkelig at skjule sit smil. Så kiggede hun på ham igen. Hun lænte sig frem, og Kyssede ham blidt på munden, og træk sig så lidt tilbage. Hun kærtegnede hans kind.
"Mathew? Hvad var det du ville sige?" hviskede hun spørgende...

IndlægEmne: Re: Et venligt besøg~Zoey    

Et venligt besøg~Zoey
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1