The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Skovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_lcapSkovtur! (Zane) - Page 2 I_voting_barSkovtur! (Zane) - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Skovtur! (Zane)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 1:06 pm

lige det sekund hun hoppede af ham, skiftede han tilbage og lagde armene om hende "hvem er han" spurte han hurtigt og strøg hende ned af kinden, intet måtte ske hende, aldrig i den her verden måtte der ske hende noget. dog lidt efter kyssede han hende, dog med mere passion og da han trak sig væk, smed han sin åbne skjorte og åbnede sine bukser "klar til en dukkert" spurte han drillende, efter at havde smidt skoende, sokkerne og sine bukser, så han til sidst stod i et par sorte boxershorts, det var tydeligt at se han ikke var bange eller skammede sig over hans krop, også selvom han havde et meget stort ar på ryggen, en masse rive mærker, plus et enkel bide mærke, alt sammen fra da ulven havde angrebet ham, dog var han også tydelig muskuløs og stærk fra sin menneske tid "kommer du smukke" spurte han blidt og blinkede til hende, før han begav sig mod vandet
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 1:15 pm

HUn så på ham med et smil og krammede sig lidt ind til ham. "Bare rolig.. Det er min onkel. Ikke helt biologisk, men stadigvæk. Han har en forestilling om at skullebeskytte mig for alt i hele verden" forklarede hun roligt med et smil og synes egentlig det var ret sødt at han ville vide det. Hun gengældte kysset med glæde og så op på ham med et smil. Hun betragtede ham en smule mens han smed tøjet, alt dette var nyt for hende. "Altid! Men du genopliver mig når jeg dør af kulde" sagde hun med et drillende smil til ham. Det ville uden tvivl bliver koldt for hende, hun var blot et menneske. Hun fik dog sin vinterjakke og hendes skovmandsskjorte af uden at pive over kulden der ramte hende. Resten af hendes tøj røg med uden noget til hun til sidst blot stod i undertøj. Hun betragtede kort Zanes ar rundt omkring inden hans ord fik hende til at smile. "Slap nu af. Jeg kommer" sagde hun med et smil og fulgte efter ham ud i vandet. Hun lod en hånd glide over hans ryg. "Hvor kommer de fra? Arene?" sprugte hun forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 1:22 pm

han nikkede og grinede "godt så vil det nok ikke være det bedste træk hvis jeg dræbte ham" grinede han og kyssede hendes næse. hendes ord fik ham til at lægge armene om hende "jeg vil altid genoplive dig igen, tvivl ikke på det" hviskede han og trådte væk så hun kunne smide tøjet, han betragtede hende nøje mens hun gjorde det og kom automatisk til at smile større. han vendte kort ryggen til hende ,for at se ud over vandet, men da hendes hånd rørte hans ryg, skælvede han og vendte sig mod hende, trykkede hende ind mod sit bare bryst "kan du huske tidligere da jeg fortalte om at det kan være farligt at færdes i skoven? den gang jeg var menneske overfalde en ulv mig, skadet mig hårdt. jeg overlede dog, men blev kraftigt syg, en uge efter var der intet der kunne redde mg, men der var jeg heldig at møde den her mand som forvandlede mig og derpå overlevede jeg" han trak på skulderne og lagde hænderne ned om hendes læn, han ville ikke slippe hende medmindre hun sagde andet
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 1:35 pm

Hun lo en smule og så på ham. "Nej. Nok ikke. Desuden vil jeg ikke have at du kommer til skade, han har en dårlig vane med at ville skyde alle der kan udgøre en trussel" sagde hun med et smil. James måtte for intet i verden skade eller såre Zane, ikke med hendes gode vilje. "Tusind tak, jeg føler mig tryg nu" sagde hun med et smil og mente det nu rent faktisk. Hun var ikke bange, slet ikke for ham, og slet ikke når han var der til at passe på hende. Hun holdte sig ind til ham da hun kunne og smilede stort. Det var som om alt inden i hende boblede af glæde, som om hun bare måtte røre ham. Hun nikkede lidt over fortællingen. "Så du er glad nok for at være vampyr?" spurgte hun med et smil. Hun så det ikke selv som noget at være trist over, men hun havde hørt nogle var kede af det. Hun strakte sig en smule op for at kysse ham, hun var stadigvæk ret glad for at kunne gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 2:02 pm

han grinede og kyssede hende "åhh jeg er en 934-årig vampyr, tror du ikke snarer det er omvendt" spurte han og strøg hende over kinden, han kunne godt lide den måde hun rørte han, en blid berøring som sendte en skælven igennem hm, hvilket aldrig var sket før i hele hendes liv "det var så lidt, selvfølgelig vil der ikke ske dig noget, det vil jeg ikke tillade, aldrig om så det vil koste mig livet for at holde sig sikker" hviskede han og trykkede hende igen ind mod sig, han lagde dog hænderne under hendes lår og løftede hende op, så hendes ben var om hans liv og deres ansigter ud foran hinanden. han trak på skulderne "at blive vampyr reddet mit liv, gjorde at jeg levede længe nok til at møde dig, så det er vel ikke særlig slemt efter alt" han smilede bredt og kyssede hende igen, da hun blidt kyssede ham, stille bevægede han sig ud mod vandet, holdte om hende, så der ikke ville ske hende noget
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 2:17 pm

Hun lo lidt og så på ham. "Han er ret hardcore, men i ville nok begge to være lidt små udmattede bagefter hvis i insistrerer på at slås" sagde hun med et smil ig holdte sig blidt ind til ham. Hun var glad, mere end hun kunne huske hun havde været før. Eller måske var det bare på en anden måde. I hevrt fald ville hun aller helst bare gerne mærke hans kulde mod sig. "Virkelig? Jeg mener.. Jeg er bare et lille menneske, jeg er så sart. Du behøver ikke.." sagde hun med et smil. Hun lo lidt da hun blev løftet op og lagde sine ben tæt omkring ham for at holde sig oppe. Hendes arme lagde hun omkring hans hals for også at hjælpe med at holde sig oppe. "Du kender mig jo ikke endnu. Hvad hvis jeg ender op med at blive et mareridt for dig?" sagde hun med et smil, og selvfølgelig for at drille ham. Hun ønskede kun at betyde alt for ham, at være vigtig for ham, selvom hun var så ung. Hun gengældte hans kys og trykkede sig ind mod ham. Hun lod sig ike forstyrre af det kolde vand da det ramte hende.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 2:26 pm

som altid fik hun ham til at grine "udmattet, søde jeg er i teorien død, jeg bliver ikke udmattet og hvis jeg ville kunne jeg flå hans pulsåre ud af halsen på ham med mine tænder" hans øjne blev igen sorte og blodårene pulserede under hans øjne, men han gjorde intet for at angribe hende, han lukkede bare øjnene, bed tænderne hårdt sammen indtil det hele forsvandt og han igen åbnede øjnene også på hende med blå skarpe øjne. han kyssede hende og brummede utilfreds "nej du er ikke bare et menneske du er den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set" han smilede bredt og strøg hende ned over kinden gik helt ud i vandet så det gik dem til livet. han lagde armene om hende og sukkede "er du så opsat på at jeg skal forsvinde, for jeg har levet i mange år, aldrig en gang har jeg haft det på den her måde, du er virkelig speciel for mig" han begravede sin næse i hendes hår og sukkede stille.

//fik en sjov ide, hvis du er med på den, kunne jeg lave et emne på den der highschool hvor hun går i skole også kunne man sige at han havde meldt sig ind på den for at være tæt på hende hele tiden, hvis du har lyst ? også ville jeg høre om du mener de er forelskede for så ville jeg rette det på min profil ?
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 2:43 pm

HUn lo en smule over ham og nikkede lidt. "Okay, vil du være sød ikke at gøre det? Han er den eneste værge for mig, hvis han dør skal jeg til New York, og jeg har ikke lyst til at forlade Mystic Falls" sagde hun med et smil og kærtegnede hans kind for at hentyde til hun ikke ville forlade ham, ikke nu. Hun lod sig ikke skræmme af hans øjne, hun vidste han ikke ville gøre hende noget, hvor fra hun vidste det anede hun ikke. Det var en fornemmelse. Hun gengældte kort kysset og så på ham, smilende som altid. "Kvinde? Jeg er 16, jeg er næsten et barn endnu" sagde hun blidt og lod sin ene hånd køre igenem hans hår med et smil. Hun rystede mildt på hovedet. "Nej. Jeg vil ikke have du forsvinder. Jeg vil have at du bliver hos mig" sagde hun ærligt og krammede sig tæt ind til ham med et smil. Hun ville ikke give slip på ham, nogensinde.

//Gerne, jeg har stadig ikke været på skolen, med glæde! Og jeg kan kun snakke fra Nala, hun er i hvert fald forelsket Razz
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 2:52 pm

Han nikkede "selvfølgelig, jeg ville bare pointere hvad jeg mente ikke andet, jeg vil ikke have du forsvinder, aldrig" hviskede han og trykkede hende ind mod sig, han ville ikke have hun forsvandt ikke nu hvor han endelig havde mødt hende, ikke nu hvor han var forelsket for første gang i sit liv, så ville han da for alvor være dum hvis han gav slip på hende. da hun kærtegnede hans kind, smilede han afslappet og lænede sin kind ind mod hendes hånd, sukkede og slappede af i hele kroppen, han brummede og trak på skulderne "jeg er ligeglad, du er stadig smuk" hviskede han og tog blidt hendes hånd i sin, før han gav den et blidt kys. han skælvede da hun kørte hånden igennem hans hår og han nikkede "jeg går ingen steder, det har jeg i hvert fald ingen planer om" han lukkede øjnene og sukkede.

//okay det vil jeg lave, altså jeg kan sige at Zane, han er faldet godt for hende, men skal vi så skrive det ind i profilen ?
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:03 pm

Hun smilede til ham. "Det er dejlgit at vide.. Jeg føler mig også ret godt tilpas hos dig" sagde hun med et smil og krammede sig endnu en gang ind til ham for at mærke ham hos sig. Hun havde aldrig oplevet lysten og trangen til at sidde så tæt med nogen, lysten til bare at vide han var der og trangen til at mærke hans kulde mod sig. Om det så var et strøg over hånden eller at kys, for hende var det underordnet. Hun smilede roligt itl ham og kyssede ham kort. "Tak.. I lige måde Zane" sagde hun med et smil. Alle vampyrer så vel godt ud, men hun var nu sikker på han så lidt ekstra godt ud i forhold til de andre. Hun lod sin hånd kærtegne hans hals efter han havde kysset den. "Godt.. Jeg vil også helst have du bliver" sagde hun ærligt og lagde sit hovede mod hans skulder. Hun smilede og så ind i skoven uden rigtigt at se på noget, hun nød bare øjeblikket og ham. Hun følte sig helt tryg, og tænkte ikke over hun næsten intet tøj havde på. Efterhånden havde hun vænnet sig til vandets kulde.

//Super! Og jeg har skrevet det ind ^^
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:11 pm

han blev helt lykkelig af hendes ord og kyssede hende igen, en ting han bare ikke kunne få nok af at gøre "det er jeg virkelig glad for at høre, for mig slipper du sgu ikke så let fra nu" grinede han og begravede ansigtet mod hendes hals, han ville faktisk bare være så tæt på hende som overhoved muligt, han elskede virkelig at være tæt på hende, hvilket jo kun var komisk når man tænkte på hvad han var og hvor længe han havde levet, men han kunne ikke stoppe følelsen. han sukkede da hun nussede hans hals, bare berøringen fik ham til at skælve af glæde, han elskede den måde hun rørte ved ham på, det var så dejligt og fik ham altid til at skælve efter mere "jeg skal ingen steder ikke uden dig" hans smil blev blidere og han lagde panden mod hendes skulder, da hun lagde hoved mod hans.

//har jeg også Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:26 pm

Hun smilede og gengælte kærligt hans kys, for hun følte kærlighed for ham, det var hun overbevist om. Det var i hvert fald noget hun ikke havde prøvet før. "Godt.. Jeg har heller ikke lyst til at slippe for dig, du skal blive hos mig" sagde hun bestemmende som om det var en ordre, dog smilede hun sødt bagefter, da hun ikke var typen der bestemte over andre. Hun kyssede ham op af halsen, roligt og nærmest uskyldigt. Hun havde ingen bagtanker, hun var bare vild med ham og ville gerne vise det. Desuden var han svær at holde sig fra. Bagefter krammede hunsig bare ind til ham. "Godt.. Jeg vil heller ikke andre steder hen end hvor du er.." sagde hun med et smil og puttede sit hovedet ind til ham. Hun lod en hånd nusse ham op af ryggen, og kunne mærke hans ar under hendes fingre. "du er virkelig sød.." sagde hun lavt, som konklusion, og ikke som noget man kunne stille spørgsmål ved.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:36 pm

han nikkede, men blev dog en smule ængstelig da han huskede en bestemt person "men pas på Eve, min søster, den gang vi var smp sagde de hun kom direkte fra skærsilden, hun er min søster og jeg elsker hende, men hun er også meget farlig og ufattelig stærk" hviskede han mod hendes læber, før han blidt kyssede hende "jeg ved ikke om hun kunne finde på at gøre dig ondt, men det kan ske" hviskede han og nussede sin næse mod hendes, han ønskede ikke at der skulle ske hende noget, men det kunne der gå hen og ske hvis Eve fik fat i hende. han mistede dog alle tanker om Eve da Nala kyssede ham op af halsen, hvilket fik ham til at smile og sukke stille, men da hun puttede sig ind til ham, lagde han armene tæt om hende og gik ind til land hvor han satte sig med hende på sit skød "der er ingen steder jeg heller vil have dig" han kyssede hendes kind og sukkede, han skælvede igen da hun nussede hans ryg "tak det er du også" sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:51 pm

Hun så på ham da han snakkede men smilede beroligende til ham. "Så længe jeg er hjemme og har min onkel i nærheden sker der mig ikke noget.. Det samme gælder når jeg er sammen med dig" sagde hun beroligende. Hun var ikke bange for at blive fanget eller såret når hun var hjemme eller med sin onkel, dog var hun mere betænkelig ved at gå alene rundt nu. Men igen, hun havde Zane, og hun var tryg ved ham. "Jeg er tryg så længe jeg er hos dig" svarede hun blidt og kyssede ham kort. Hun så på ham da de sad inde på land igen. Hun frøs, ret meget, men nød alligevel at sidde sammen med ham. Hun lod sine hænder glide over hans bryst med et mildt smil. Hun lo lidt og kyssede ham kort. "Du har mig hvor du vil ha' mig, det er jeg ret sikker på du altid vil have" sagde hun med et smil og så kærligt på ham. Hun lænede sig ind til ham og nød det virkelig. Hun ville sikkert blive syg af det her, men han betød mere for hende end hende helbred lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:58 pm

han nikkede "dengang vi var mennesker, sagde de at hun var djævlen, efter jeg blev forvandlet fandt jeg også ud af at hun var blevet, hun slog vores forældre ihjel og mange fra byen, jeg elsker hende stadig og vil altid hjælpe hende, men hun er også ondskab, med hvad der svarer til en smule menneskelighed i sig" han trak på skulderne og kunne se for sig hvordan Eve ville være når hun så de to sammen og hvis han var heldig ville hun ikke gøre dem noget og faktisk bare lade dem være i fred, måske endda være som de to var dengang. han rystede på hoved og gengældte hendes kys, indtil han opdagede hun frøs, hurtigt var han væk og da han kom tilbage igen, lagde han sit skjorte om hende og trykkede hende ind til sig igen "du må ikke fryse" hviskede han blidt og kyssede hendes tænding, han skælvede under hendes berøringer og lagde sig ned, så op på hende med blide øjne "det er jeg virkelig glad for at høre" han strøg hende over kinden og smilede afslappet
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 4:11 pm

Hun lyttede til ham og nkkede en smule. "Så.. hende skal jeg være bange for. Men du passer på mig, ikke?" spurgte hun, lidt nervøs da hun blev usikker nu det var hans søster. Hun følte sig dog stadig tryg ved ham, men alligevel, hvis han nu fik valget mellem at beskytte hende og såre hans søster, eller at skåne hans søster, vidste hun ikke hvad han ville vælge. Hun så efter ham da han forsvandt og smilede lidt da han avr tilbage. Hun puttede sig godt i hans skjorte, og kunne heldigvis tydeligt dufte ham i stoffet. "Jeg kan ikke gøre for det, menneskelige behov" sagde hun med et smil. Hun lagde sig ned ved ham og puttede sig også ind til ham, selvom han ikke ligefrem hjalp med at give hende varmen. Hun kyssede ham kort og så ind i hans smukke blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 4:18 pm

han smilede blidt "selvfølgelig vil jeg redde dig, du er min, men hvis jeg ser hende kan jeg jo prøve at snakke med hende, hvis det er" forslog han og håbede hun ville være i godt humør, for en sur Eve kunne meget vel være en meget farlig en, der var en grund til at alle børnene i hans by var bange for hende. han trak på skulderne og lagde armene om hende da hun puttede sig ned til ham "det gør ikke noget, jeg glemmer det bare nogen gange, du ved jeg har ikke været menneske i mange år" han blinkede og grinede, elskede den måde hun så på ham. da hun kyssede ham, lagde han hånden på hendes nakke for at gøre kysset længere, men brummede da det sluttede.

//undskyld længden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 4:36 pm

Hun smilede til ham og nikkede lidt. "Tak.. Jo, det ville være rart hvis ingen af jer blev sure eller noget. Jeg vil ikke være et problem, jeg vil bare gerne være hos dig.." sagde hun blidt og nød at ligge hos ham. Hun lukkede øjnene med et smil og lod sig falde lidt hen med tanken om at hun lå hos Zane, og alle de tanker og følelser omkring ham hun havde. HUn frøs stadigvæk en smule, skjorten gav ikke meget varme. "Det er i orden, du skal ikke tænke over det. Jeg siger til hvis det bliver for slemt" sagde hun roligt og kyssede ham blidt på halsen. "Jeg holder virkelig af dig, jeg forstår det ikke. Jeg mener, vi kender næsten ikke hinanden" sagde hun med et smil. Hun var virkelig forvirret omkring det hele, hun kendte ikke til kærlighed fra før det her.

//I orden, min krea mangler også ^^
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 4:43 pm

han nikkede og strøg hende ned langs ryggen "selvfølgelig, jeg vil altid være hos dig, du er den første jeg virkelig har følt noget for, så jeg vil ikke se dig som et problem du er snare løsningen" hviskede han og kyssede hendes pande. han så længe på hende og rynkede brynet "hvad med at jeg får dig hjem også kan vi mødes igen eller også kan du invitere mig ind" forslog han og smilede skævt. han skælvede da hun kyssede ham og sukkede "jeg holder også virkelig af dig, og ja vi kender næsten ikke hinanden, men jeg vil aldrig forlade dig" sukkede han og satte sig op, sørgede for at det ikke ville irritere hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 4:49 pm

Hun smilede over hans ord og så ind i hans smukke blå øjne. "Tak.. Det er vist første gang længe jeg har fået at vide jeg ikke bare er et problem der skal løses" sagde hun med et smil og puttede sig tættere på ham da han kyssede hende på panden. Hun nikkede en smule til ham men sukkede dog. "Min onkel vil aldrig give mig lov til at lukke en vampyr ind.. Aldrig" sagde hun lavt og alvorligt. Hun havde dog ikke lyst til at forlade ham, ikke nu, ikke allerede. "Har du ikke et hjem?" spurgte hun med et smil. Det villeklart være mere sikkert, i hvert fald i forhold til hendes onkel. Hun satte sig op med et smil. "virkelig?" Det var ret sært for hende at få den slags tillids erklæringer. Hun rejste sig selv op og gik hen for at få tøj på. Hendes læber var efterhånden begyndt at blive lilla af kulden.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 4:56 pm

han grinede "selvfølgelig er du ikke et problem der skal løses du er løsningen" han kyssede hendes pande og trykkede hende ind mod sig, nød at have en han holdte af tæt på, han holdte virkelig af hende og ville for alt i verden ikke slippe hende længe af gangen. han nikkede stille "jo vi kan godt tage hjem til mig, hvis det er" han kløede sig i nakken og smilede, nikkede stille, hjem til ham, han håbede virkelig han havde fået ryddet op efter i går, hvilket han nok ikke havde, men han måtte tage det som det nu engang kom. han nikkede igen og kyssede hende "virkelig" hviskede han og gav slip på hende med et brummen, men han rejste sig selv op og tog sine bukser, hvorefter han betragtede hende med blide øjne
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 7:38 pm

Hun smilede taknemmeligt itl ham. "Tak..Sådan er der ikke ret mange der ser på mig" sagde hun med et smil og krammede sig ind itl ham et øjeblik, for lige at mærke ham igen og være ekstra glad. Hun smilede op til ham og følte sig bare godt tilpas i hans arme. Hun nikkede med et smil. "Sejt, så kan jed også se hvordan du lever" sagde hun med et smil, og ville faktisk helt ærligt gerne se hvordan hans hjem så ud. Hun regnede ikke med et palads, nok noget ret dunkelt, men det var blot hendes fordomme. Hun lynede sin jakke og frøs allerede en smule mindre nu. Hun gengældte kysset og smilede til ham inde hun begyndte at hive lidt i ham. "Kom nu! Vis vej! Mennesket vil gerne se hvordan du bor og have lidt varme" sagde hun med et smil og blinkede uskyldigt med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 7:49 pm

han grinede og lagde armene om hende "det var så lidt smukke og jeg vil altid se på dig sådan" hviskede han og kyssede hendes kind, han lagde armene om hendes mave og stod bag hende efter hun havde fået sin jakke på, han elskede at holde om hende, hun gav ham en berolighed og han ville tro at hvis han var rigtig vred så vile hun med lethed kunne gøre ham glad igen. Han sukkede og nikkede, trak hende med sig ind mod skoven og dybere dint, hvor han til sidst stoppede foran en smuk stor villa, godt nok lidt dyster, men med masser af vinduer og meget mere af loksus "fuck" hviskede han og flyttede hende så hun stod bag ham, hans øjne var rettet mod fordøren der gik op, det måtte ikke være hende, sig det ikke var hende, det kunne bare ikke være hende

//jeg tænkte det var her Eve kom ind i billedet
Tilbage til toppen Go down
Eve
Vampyr
Vampyr
Eve


Fulde navn : Eve Hill Conley
URL Alder : Hun ligner af krop en på 19 år, men levealder ligger på 934
Antal indlæg : 41
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun planlægger at tage arbejde som servetrice, men arbejder som historie lære på den lokale skole

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:04 pm

Påklædning Skovtur! (Zane) - Page 2 Tumblr_mciu87UWL21rc0bl0o1_500 Kjolen går til knæene også har hun bare fødder og en fin dag lys ring på pegefingeren.

Hun havde tilbragt hele sin dag på at vandre af sted, hen mod byen og hun var endelig fremme da klokken var omkring 12 eller der omkring, men hun havde tilbragt dagen med at være inde i sin brors villa, hun havde fået sat sig fast og ville nu bo der, hvad kunne han gøre det var deres ferie bollig, de to byggede det sammen og havde boet der adskillige somre og nu skulle de mødes igen.
Hun kunne høre ham uden foran og rejste sig op fra den stol hun havde tilbragt et par timer i, læst og slappede af. Hun smilede mystisk og genoptog det fuldkommen ulæselige udtrykke, hvor på hun langsomt gik ud mod hoved døren og åbnede den, tids nok til at høre hendes brors stemme. da hun endelig kom ud, rynkede hun brynet, men smilede lidt efter og gik mod dem
"Jamen Zane, sikke dog en mase at tale til mig" grinede hun og lagde armene over kors

//sådan håber det er okay Razz
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:17 pm

HUn smilede og nødt hans arme om hende. "Tak.. Du gør mig virkelig glad" sagde hun med et smil, og gik med ham da han målrettet gik mod hans hjem. Hun prøvede at huske vejen han gik, men alle træerne lignede hinanden og hun opgav det hurtigt. Hun havde taget hans hånd, både for at mærke ham men også for at han kunne lede hende rundt i skoven. Da villaen kom i synes måbede hun en smule. "Wauw!! Det er jo.." hun nåede ikke at sige mere før han sagde noget og hun så undrende på ham. HUn så mod døren og på pigen der kom i synes i døren. Hun flyttede sig ikke og udviste ikke frygt, hun var for nysgerrig. Hun holdte sig dog lidt ind til ham da hun kom tættere på, men hun gemte sig ikke væk, ville bare stå tæt på ham.

//I orden med mig! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skovtur! (Zane) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skovtur! (Zane)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: