The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Justin (429)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Anna (418)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Skovtur! (Zane) I_vote_lcapSkovtur! (Zane) I_voting_barSkovtur! (Zane) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Skovtur! (Zane)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:20 pm

Sted: Stien i skoven
Vejr: Solskin og frost
Tid: Middagstid
Omgivelser: Træer og den slags
Påklædning: jeans og en grøn vinterjakke. Blå converse sko

Nalas ånde stod klart når hun pustede ud. Frosten havde virkelig sat sit tag i Mystiv Falls. Som altid nød Nala alt, også frostvejret. I dagens anledning havde hun dog ladet hendes hest stå hjemme i den lune stald, og selv taget turen igennem skoven. Det var normalt ikke hendes førstevalg, men det passede hende fint nok alligevel, så havde hun længere tid til at danne sig indtryk og kunne selv mærke jorden under fødderne, eller under sålene. Hun slog lidt med håret for at det ikke klaskede ehlt fast til hendes tøj på grund af statisk elektrisitet. Med hænderne i lommen fortsatte hun sin tur og håbede på der skete noget interessant. I hendes hovede fandt hun altid på historier, som om det rådne træ inde i skoven, nogle mete fra hende, var en hemmelig portal til en anden verden, eller at sporene i den frosne jord kom fra fable dyr. Hendes verden var aldrig kedelig. Hun begyndte at nynne med en glad stemme mens hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:29 pm

Påklædning
Et par hullede jeans og en sort skjorte, der er åben.

Hans ånde var tydelig foran ham og bare synet af den fik ham til at grine, minder om hans menneske tid kom frem, da han havde været sammen med sine venner og de havde nedlagt rensdyr og mange andre ting, tingene så anderledes ud dengang, men som tiden forandrede sig, gjorde menneskerne det også, men på nogle steder var de altid de samme. Han rystede på hoved og gik stille rundt i den stille skov, som jo selvfølgelig var fuldkommen stille på grund af hans tilstedeværelse, de kunne fornemme hvad han var og derfor forvandt de væk i frygt fra ham. Han lagde hænderne i lommerne og traskede stille afsted, slappede af, mens smilet langsomt blev større, dog fik lyden af et hjerte ham til at stoppe op og følge det stille. han fandt hurtigt ud af at det var en ung og faktisk meget køn pige på de 16 år, med et smil gik han langsomt hen til hende "ved du ikke at det kan være farligt at være ude i skoven" spurte han og slog ud med armene, på hans finger fandt man hans dag lys ring, en smuk ring med en stor sort sten i, selvfølgelig lignede det bare en ring. han rettede sine skarpe blå øjne mod hende "man ved aldrig hvad der kunne ske" han smilede skævt og drillende og stoppede op en meter fra hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:43 pm

Nala gik fuldstændig i sine egne tanker og smilede stort. Hun var bare glad her i Mystic Falls, selvom hun vidste hun boede her med livet som indsats. Der var pænt mange monstre her, men hun var ikke bange. Hun havde James og alle de andre. De passede på hende, det vidste hun også godt, og derfor frygtede hun ikke noget. Hun vendte sig hurtigt mod en stemme da hun hørte en og smilede lidt. Som alle andre her var det selvfølgelig en gude smuk person. En dreng, han så ud til at være nogle år ældre end hende. Det tog hende nogle sekunder at samle sig til at flytte blikket fra hans åbne skjorte. Hun så ind i hans øjne med et smil. "Virkelig? Og hvad er det så der får sig til at bekymre dig for mig?" spurgte hun med et drillende smil og så undersøgende på ham da han stod tættere på. Hun trådte dog lidt tættere på af nysgerrighed. "Hvorfor vandre du ikke bare videre og lader mig finde min skæbne, god eller dårlig?" spurgte hun drillende og ville gerne hører hans svar. Noget måtte have draget ham, og hun havde en mistanke om hvad.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:50 pm

Han hævede øjenbrynet og grinede stille "hvad får dig til at tro jeg bekymre mig om dig, jeg kunne også bare give dig en advarsel, sidst jeg var her ude uden at lytte på advarsler, endte jeg med et meget grimt sår" han skar en grimasse da han huskede det, godt nok var det lang tid siden, men han huskede det tydeligt, en eller anden stor ulv havde angrebet ham og han var heldig at overleve "måske synes jeg det er synd at sådan et kønt ansigt skulle gå til spilde det ville være synd, synes du ikke" han lagde hoved på skrå og trådte selv mod hende da hun trådte mod ham, dette kunne godt være morsomt, plus han havde ikke tænkt sig at dræbe hende, det var hun alt for sjov til "Mit navn er Zane, må jeg spørge hvad den yndige dames navn er" spurte han og hævede drillende øjenbrynet, hun var heldig, hun havde virkelig fanget ham på et øjeblik hvor han var rigtig glad, for ellers ville han være ligeglad med hvor sjov hun var, hun ville være død nu, men sådan så situationen jo ikke ud, den var snarer anderledes
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:01 pm

Hun grinede lidt, en klar latter der kom fra maven og ikke det overfladiske tøsengrin de fleste havde. "Men hvis du vil advarer mig må der ligge noget bag? Så du bekymre dig altså om mig. Rørende" sagde hun drillende og betragtede ham med stor glæde. Hun følte sig ikke truet, selvom hun havde en mistanke om han var vampyr. Dog vidste hun det jo ikke, og hvis det ikke passede ville det være en grov anklage. Hun så på ham med et lidt mistroisk blik, men stadig smilende. "Kønt ansigt? Og hvad der det helt prøcist en fyr som dig nu prøver på? Jeg er ikke bare en naiv teenage pige hvis det er det du tror" sagde hun med et smil og kunne godt lide ham, hans måde at snakke på, glimte i hans øje. Han var speciel og sjov, og han havde uden tvivl fanget hendes interesse, selvom der dog ikke skulle meget til for det. Hun tænkte kort over det med Navnet. "Du kan kalde mig Nala, som alle andre" sagde hun drillende. Hun brød sig ikke om at dele sit rigtige navn. "Men sig mig.. Sagde du ikke det var farligt at være selv? Så vidt jeg kan se er du da også selv, ikke?" sagde hun med et smil og en drillende tone.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:13 pm

han gik helt hen til hende, så hun sikkert ville kunne lugte hans kolde moskus agtige ånde "jeg bekymre mig om dig, nej hvor sødt du tror på det, men nej det ville da bare være synd, har du ikke familie som bekymre sig om dig, tror du ikke de ville blive kede af at du går hen og kommer til skade, for tro mig ulve ser søde ud, men de kan bide meget hårdt" han knyttede næverne kort, men slappede så af igen, hans eget angreb var ikke ligefrem det dejligste, det skete faktisk kort før hans egen forvandling. han lagde armene over kors "en fyr som mig, hvad mener du med det, er det mit kønne ansigt" spurte han drillende og vrikkede med øjenbrynene, mens han betragtede hende nøje og med et tydeligt drillende udtryk i øjnene. han nikkede og rettede sig op "jamen en fornøjelse at løbe ind i dig Nala" han blinkede ned til hende og kørte en hånd igennem det pjuskede hår "uhh skal jeg være bange, men nej er du måske forberedt, jeg har jaget i skove værre end den her siden jeg var en lille dreng" han trak på skulderne og ville let kunne klare hvis der kom en ulv, med sine dyre forvandlinger og styrke, samt hurtighed ville han let kunne rive dem fra hinanden
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:22 pm

Hun så på ham og smilede selvom han virkede sur. "Jeg ville ikke gøre dig opreve, jeg tolkede bare på det du sagde.. Undskyld hvis det irriterede dig. Desuden, er mine forældre flere kilometer væk, så nej, jeg har ikke nogen biologisk familie der bekymre sig" svarede hun med et smil og trak på skuldrene. James ville bekymre sig, uden tvivl. Hendes største frygt ved Zane, var egentlig at hvis han var vampyr, kunne han nok lugte både engel og vampyr da hun boede i et hus med dem, og også kitsuni. Hun så roligt på ha og blev stående foran ham. "Jeg mener at fyre på din alder typisk bare vil i bukserne på alt de siger, alle ved at komplimenter er den hurtigste måde at forføre piger på, ikke?" sagde hun med et smil. Hun grinede lidt ovder hans blik og hans person, han var lidt speciel. "Fornøjelsen er på min side Zane" sagde hun drillende og betragtede ham igen. Det var svært ikke at glo med hans påklædning. "Bange for mig? nej det ville være ynkeligt. Jaget? Er du vampyr?" spurgte hun nysgerrigt og smilede stort. Det var ikke for at krænke ham og virke dum, men spænding var lige hendes element.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:29 pm

han trak på skulderne "det er fortid, vi har alle en slem fortid og jeg nægter at tro du ikke har familie en 16 årig pige bor ikke alene i den her by, det nægter jeg at tro" brummede han og rystede på hoved, han vidste skam godt hun ikke boede alene, lugten af engel og kitsuni var overalt på hende, men han var ikke sulten og havde spist tidligere. han rynkede brynet af hendes kommentar "er det ikke lidt ondt at sige sådan, hvem siger jeg overhoved er interesseret i at komme i dine bukser" spurte han og hævede øjenbrynet, okay ja måske ville han ikke have noget imod det, men han kunne lide hende, hun var fyrige og sjov, så dette skulle skam nok blive meget sjovt, det var helt sikkert. han grinede oer hendes spørgsmål "jeg mente nu med bue og pil, men tror du da jeg vil skade dig" spurte han og rettede et par sorte øjne mod hende, med blodårene pulserende under øjnene, man kunne svagt ane hans hugtænder i overmunden, men han tog sig ikke af dem, hun ville ikke kunne løbe fra ham hvis det var. Hurtigt var han væk, men efter lidt tid lagde han armene om hende bag fra og trykkede hende blidt ind mod sit hårde bryst "er du bange" hviskede han i hendes øre og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 1:07 am

Hun så på ham og smilede roligt. "Jeg sagde biologisk. Jeg bor hos min onkel her i mystic falls. Mine forældre valgte at forlade mig for at tjene flere penge" sagde hun roligt og trak på skuldrene. Hun havde intet specelt forhold til dem, så det gjorde hende egentlig ikke noget. Desuden havde hun fået det langt bedre i Mystic Falls end hun nogensinde havde haft i Chicago. Hun grinede lidt over hans kommentar. "Det er ikke ondt, det er generaliserende. Og jeg siger ikke du vil, jeg siger bare det er typisk derfor fyre giver piger komplimenter. Nok er jeg jomfru, men jeg er ikke dum" sagde hun med et drillende smil. Hun anså ham nu ikke for at være en skørtejæger eller en casanova, men hendes erfaring sagde bare der typisk ligger noget bag en drengs kompliment. Hun lyste lidt op over hans svar. "Sejt! Bue og pil er det sejeste.." Hun syntes langt bedre om den slags end gevær og skydere. Der var noget elegant over bue og pil. Hun så dog nysgerrigt på ham og glemt sine tanker om jagt, da han begyndte at afsløre sig for hende som vampyr. Hun smilede over ham og så omkring da han forsvandt. Hun gispede af forskrækkelsen da han pludselig stod bag hende med armene om hende. Med en latter lod hun sig falde tilbage mod hans bryst så hun lænede sig mod ham. "Mere spændt end bange tror jeg.." svarede hun med et smil. Hun var ret overbevist om han ikke ville gøre hende noget, så havde han læmge gjort det.

//Sorry tiden, reistrerede ikke du havde svaret!
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:33 am

Han hævede det perfekte øjenbryn "og jeg sagde familie, familie er et bredt emne, men okay hvad kan jeg sige mine forældre døde for mange år siden" han trak på skulderne og smilede ned til hende, han strøg hende rundt på maven og grinede "uhh jomfrue, de smager altid så meget bedre" drillede han og lod sine kolde læber strejfe hendes hals blidt og næsten ubemærket, han indåndede hendes fært og grinede stille "du finder mere spænding ved at stå så tæt på en vampyr der har levet længere end dine forældre til sammen, hvad sker der dog med ungdommen nu om dage, er det den der twilight der for jer til at tro at alle vampyrer er som den der bøssede Edwind fyr" spurte han og nussede hende med en ferm hånd rundt om maven og videre op langs ribbene, hvis han havde lyst, kunne han så let som ingen ting knuse hende lige nu, han kunne også bide hende og tømme hende for blod, men han gjorde intet af det, holdte bare blidt om hende, mens han nussede hende rundt på maven, op af armen og ribbene og duftede til hendes hals. Selv gennem stof ville man kunne være i stand til at kunne mærke den kulde han så uheldig besad på sig, men måske ville det veje op med at han vidste præcis hvordan han skulle bevæge hånden for at få et godt resultat ud af det

//det gør intet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:31 am

Hun så på ham ig regnede egentlig med at det var ret normalt for vampyrer, de var trods alt udødelige, og deres familie måtte jo dø af alderdom. "Hvor gammel er du egentlig?" spurgte hun nysgerrigt efter hendes konklusion omkring at familie måtte være døde af alderdom. Hun grinede en smule over hans ord. "Aha.. Men hvorfor har du så ikke spist mig endnu?" spurgte hun drillende. Hun fik gåsehud af hans kæber, og nok også af kulden fra ham. Hun smilede over hans klage. "Har du overvejet du måske bare ikke virker særlig farlig? Det er svært at frygte en der står og nusse mig rundt over det hele" sagde hun i en drillende tone. Egentlig var hans nussen rart nok, og følte sig alt andet end udsat for far lige nu. Hun vidste udemærket at han ville kunne dræbe hende på få sekunder, specielt når han stod med armene så tæt om hende og hovedet så tæt mod hendes hals, men hun var ikke rigtig bange, hun var stadig overbevist om at han havde dræbt hende nu hvis det var det han ønskede. Hans kulde var på en måde rar, så vidste hun i det mindste hvor han var så længe hun kunne mærke den.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:40 am

han rullede med øjnene og lod stadig sine næse glide op og ned af hendes hals "jeg er 934 år gammel, så jeg er en del ældre end dine små forældre der jo kunne være babyer i forhold til min alder" grinede han så hans kolde ånde ramte hendes hud. han brummede af hendes kommentar og krængede sin overlæbe tilbage, hvor på han lod sine hugtænder glide op og ned af hendes hals "vil du gerne have jeg bider dig, at jeg jager dig som var du intet andet end et...lille forsvarsløst dyr" spurte han og fangede hendes hænder, han trak lidt i dem, så de var foldet hen ove hendes mave og han holdte blidt i dem "fordi så vil du finde faren, men okay du er ikke ligefrem mine type af ofre" grinede han og vendte hende om så hun stod med frontet til ham, hans øjne havde igen indtaget den blå farve og han smilede bredt, uden et tegn på hugtænder, stadig holdte han fast på hende, dog ikke så hun blev kvalt, men som at hvis hun prøvede på at flygte ville han stramme grebet endnu mere
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:50 am

Han var lidt overrasket over hans alder, det var ikke noget man hørte hver dag. "Wow. Det er alligevel ret mange år.. Bliver det aldrig kedeligt bare at rende rundt i så mange år?" Hun kunne ikke selv forestille sig at hun kunne finde på noget at lave i 900 år, ikke noget man gad i læmgdem. Hun smilede lidt over hans læber og blottede en smule ubevidst sin hals for ham, mest fordi det var rart. Det var nok ikke det smarteste overfor en vampyr, men hun tænte ikke rigtigt over det. "Ikke rigtigt, men hvad kan jeg gøre hvis det er det du beslutter dig for at gøre?" sagde hun med et smil. hun trykkede sig en smule tættere ind mod hans bryst for at mærke ham ordenligt. Hun lo en smule. "Mange tak tror jeg.. Jeg kan også ret godt lide ikke at blive ofret" sagde hun smilende og så op på ham da hun stod med fonten til ham. Hun smilede, som hun altid gjorde, men på en lidt anden og uforklarelig måde. Af en eller anden grund kunne hun godt lide at stå så tæt på ham. Hun burde være bange, skrækslagen, men det var hun ikke rigtigt. Istedet for var hun bare glad for at stå hos ham.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:59 am

han trak på skulderne "jeg fandt hurtigt noget at kæmpe for noget at bruge mine mange penge på, så da jeg besluttede mig for at rede skovende som denne eller dyrelivet, så gik tiden hurtigere kan man vel sige, plus 50 år er jo ingen tid for mig" pointerede han og pressede hende ind mod træet, da han så hvordan hun trykkede sig mod ham, ikke at han havde noget imod det, men han forstod hende ikke, det var ikke en normal opførsel at blotte sin hals, at trykke sig mod ham, det var anderledes, men han kunne lide det. han holdte hende fast med en hånd og brugte den anden til at stryge hende ned over kinden og ned over halsen "du er anderledes end alle de andre, meget anderledes" brummede han og bøjede sig ned mod hendes hals, hvor han tog en dyb indånding og brummede smilende. Før han vidste af det, kyssede han blidt hendes hals og videre op "du lugter virkelig godt" hviskede han og lagde hånden under hendes hage, hvor på han trykkede sine bløde læber mod hendes og kyssede hende ømt "hvad er du for en" spurte han og rynkede brynet blinkede kort, fattede ikke hvad der skete "du er vant til det overnaturlige ikke" spurte han og strøg hende ned over hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:15 am

Hun så på hans forklaring og smilede lidt. "Det er da ret sødt. Jeg mener, i forhold til folk altid får vampyrer til at lyde så onde og kolde. Ikke at alle vampyrer er sådan" sagde hun med et smil. Hun boede trods alt sammen med Mike, der ikke ligefrem gik attack på hende. Hun så på ham med et smil, og følte sig på intet tidspunkt i fare eller udsat. Nærmere bare godt tilpas faktisk, han virkede ikke som om han var ond og ville dræbe hende, mere som om han faktisk godt kunne lide hende, bare lidt, som en vampyr nu en gang ville kunne lide et menneske han lige havde mødt. Hun var i hvert fald glad, og hans strøg over hendes kind fik hende blot til at smile mere. "Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Er det en god ting?" spurgte hun, og var ikke helt sikker på hvad han mente med at hun var så anderledes. Det var nyt for hende at stå med en der nussede om hende på den måde, og hun lod ham uden videre komme tæt på hendes hals. "Tak.." sagde hun lavt, og vidste ikke helt om det var tegn på hun var god mad eller bare rar at være i nærheden af. Hun nåede ikke rigtigt at reagerer på hans kys og så lidt på ham efterfølgende. Hun trykkede sig tættere ind mod ham og smilede lidt. "Jeg er bare et menneske.." sagde hun med et smil. Der var ikke rigtigt mere i hende end det. Hun nikkede kort til ham. "Jo.. Jeg bor sammen med lidt af hvert" sagde hun roligt, og følte sig endnu mindre skræmt af ham, nærmest mere draget.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:30 am

han grinede "du har lige kaldt en vampyr sød, hvor komisk" grinede han og strøg hende forsat blidt ned over kinden, hun var nu sød i hans øjne, hans øjne lå hele tiden på hendes og den blå farve skindede klart og tydeligt, var næsten elektrisk og farlig. han lod sine næse glide op langs hendes kind, indåndede hendes fært og hendes duft, mens hånd gled ned på hendes hofte "det kan man vel godt sige det er, du er som en parfume, men kunne lugte til hele tiden" sukkede han og kyssede hendes kind. han rynkede brynet o rystede på hoved "nej du er ikke bare et menneske, intet menneske har nogesinde gjort dette mod mig som du gør nu, så du kan umuligt kun være et menneske, måske er du af menneske racen, men du er speciel" hviskede han og smilede blidt, hans øjne faldt på hendes læber og selvom han ville kysse hende, gjorde han intet "må jeg" spurte han og strøg hende ned over læberne, nok tog han det første uden at spørge, men denne gang ville han spørge
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:44 am

Hun lo en smule. "Ups?. Skal jeg tage det tilbage?" spurgte hun drillende og med et smil. Hans berøreinger mod hendes hud var rare, selvom hun skulle vænne sig til det. Det var nyt for hende, hun var trods alt kun 16. Hun elskede hans øjne, de havde noget specielt og blå var en langt pænere farve end hendes egne brune, i hvert fald i hendes verden. Hun lod sig glide lidt længere ind i hans arme og nød bare generelt at han rørte hende. "Virkelig? Lugter jeg ikke bare af menneske?" spurgte hun med et smil og holdte sig stadig ind mod ham. Hans ord fik hende til at smile, helt opløftet af det. "Jeg tror nu ikke der er noget sepcielt ved mig. Bare et menneske" sagde hun med et træk på skuldrene. Hun oplevede ikke sig selv som speciel, det var nærmere ham der dragede hende og muligvis på den måde forandrede hende lidt. "Du behøver ikke spørger.." sagde hun blidt og satte sine læber imod hans. Hun var ikke helt sikker på hvad det var der skete inden i hende, men hun havde virkelig lyst til at være tæt på ham. De behøvede ikke rigtigt at nusse hinanden eller kysse, men bare at være tæt på ham var skønt. Hun holdte sig en smule ind til ham, med armene omkring hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:56 am

han grinede igen og trak på skulderne "det ved jeg ikke, du skal bare ikke dømme bogen på dens omslag, eg er en morder, måske redder jeg skoven og dyrene i den, men jeg slår mindst lige så mange kvinder ihjel hver dag" hviskede han og lagde armene tæt om hende, da hun gled ind i hans arme "nej, du dufter som blomster, krydret og lækkert" brummede han og strøg hende ned ved hendes læn, blidt rundt i cirkler. da hun selv kyssede ham, smilede han og lagde en hånd mod hendes nakke, hvor på han selv trykkede sine læber mod hendes, mens han trykkede hende ind mod træet "mhh jeg tror godt jeg kan lide dig, altså ikke som mad, men som et menneske" han smilede og kyssede hende igen, fangede hendes underlæbe mellem sine egne læber "du er mere end bare et menneske, tro mig, du er speciel" han strøg hende rundt på lænden og op langs ribbene
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:06 pm

Hun så på ham og nikkede en smule. "Det er rigtigt nok. Men du har trods alt ikke dræbt mig endnu vel? Desuden er det din overlevelse, jeg spiser også dyr og er med til at de bliver slået ihjel" sagde hun med et smil, som om de snakked eom vejret og ikke mord. Hun kunne godt lide at stå tæt på ham, hvilket hun ikke skjulte over for ham, hun prøvede ikke engang. "Sagde du lige min duft var lækker? Jamen mange tak.." sagde hun med et smil og lod sig kort falde lidt hen i følelsen af hans berøringer. De var tydelige, og det var rart nok. Hun var nødt til at strække sig en smule for at kysse ham, da han var højere end hende. Hun så ind i hans øjne og smilede til ham. "Jeg tror også jeg ret godt kan lide dig.." svarede hun tilbage med et smil. Hun havde ikke prøvet noget lignene før, at være så tæt på nogen, eller at ønske at være så tæt på nogen. Hun lukkede øjnene da hun igen gengældte hans kys og smilede lidt over hans ord. "Jeg tror ikke det er mig der er speciel.." svarede hun lavt. Hun var overbevist om at hun bare var et normalt menneske, og han bare var en normal vampyr, så normal som de nu kunne være. Det var det imellem dem hun anså som specielt. Hun nussede ham blidt i nakken og så på ham med et smil, følte sig godt tilpas.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:14 pm

han nikkede stille "du har selvfølgelig ret, men i loven udføre jeg teknikset mand drab hver eneste dag og hvis jeg ønskede kunne jeg gøre det lige nu" hviskede han og vrikkede med øjenbrynene, selvfølgelig ville han ikke dræbe hende, han ville snarer dræbe den der rørte ved hende uden at få lov, han ville flå halsen ud på dem, måske endda også hjertet mens de lå og forblødte. med en blidhed kyssede hans hendes pande og nikkede "mhh ja det sagde jeg og det var skam så lidt" han lukkede øjnene da hun nussede ham i nakken og skælvede af velbehag "kom lad os bade, der er en sø lige i nærheden" han lagde sin hånd i hendes og gav den et blidt klem, før han kyssede hende hurtigt og trådte væk "kom lad mig vise dig noget" hviskede han og trådte tilbage, han sprang frem mod hende og med et stod der ikke længere en mand, men en stor fuldvoksen løve, han brølede stille og satte sig foran hende med det der kunne ligne et smil
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:24 pm

Hun lo en smule over ham. "Loven er bare regler. Følger du altid reglerne? Jeg gør ikke" sagde hun med et smil. Hu havde aldrig brudt loven, men hun gjorde heller aldrig hvad der blev sagt hvis det ikke passede hende. Som vampyr skulle man vel bryde reglerne for at overleve, så han skræmte hende ikke på den måde. Han kunne nok ikke rigtigt sige noget der ville få hende til bakke væk fra ham, han havde hende virkelig i sin hule hånd, hvilket hun ikke havde noget imod. Hun smilede over hans kys og så på ham. "Det er hunde koldt?" sagde hun med en latter, men ville alligevel med. Hun var ikke sart eller bange, hun tog det mere som en oplevelse. Hun lod ham modvilligt træde væk og smilede. "Hvad..?" hun nåede ikke at spørger mere da han pludselig sad foran hende som en løve. Hun smilede lidt og så på ham. "Hold da op.. Det der vidste jeg ikke i kunne" sagde hun helt overvældet og lod sin hånd køre igennem løvens manke.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:29 pm

Han grinede og rystede på hoved "nej det gør jeg så ikke, regler er skam til for at blive brudt" hviskede han blidt og strakte sig. i hans dyreform, var han ligeså meget ved bevistheden som hvis han havde været menneske, det var bare en anden ham. han brummede og gned sit store hoved op af hendes mave, rejste sig op og så på hende med gyldne øjne, der alligevel bar noget blåt over dem, blidt snusede han til hendes kind og slikkede hende ned af halsen, før han trådte væk og tilbød hende sin ryg, for ham gjorde det ikke noget at hun sad på hans ryg, det ville ikke gøre den store forskel alligevel, hun ville veje ingenting og alligevel ville han kunne mærke hendes vægt på sig
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:42 pm

Hun smilede og lod ham gøre det han gjorde. Hun var lidt overrasket over størrelsen, hun stod sjældent med en fuldvoksen løve foran sig. Hun lo lidt over ham strøg ham over pelsen. "Det er ret vildt.. Min onkel vlle dræbe mig" sagde hun med en latter og vak faktisk ligeglad. Hun vidste udemærket godt at de hun havde gang i var farligt, og hun vidste også at det nemt kunne blive den sidste dag i hendes liv, men Zane virkede for omsorgsfuld over for hende til at ville dræbe hende nu. "Er du sikker?" spurgte hun lidt tøvende, hun var ikke sikker på om det var okay. Alligevel satte hun sig op på hans ryg og greb fat omkring ham for ikke at falde af. "Pas på mig.. Jeg er bare et menneske" sagde hun med en latter i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:50 pm

Han knurrede da han hørte ordet dræbe, hvem end denne onkel var, fik han ikke lov til at røre hende, hvis han skadethende, han gned sit hoved op af hende, for næsten at sikre sig at hun var okay og at hun ingen sår havde på sig, men han stoppede da hun endelig satte sig op på ham, still bøjede han sig ned og begyndte at gå, faktisk gik han helt normalt, men alligevel var der noget majestætisk over hans gang, som om han var en slags konge, hvilket man sitassocierede løven med at være. han smilede bredt og lidt efter begyndte han at løbe, han løb hurtigt, men alligevel aldrig så hurtigt at der var chancer for at hun faldt af. Da søen kom til syne stoppede han brat op og bøjede sig ned så hun kunne komme af
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:59 pm

Hun smilede lidt over ham og holdte sig ind til ham. "Bare rolig, han vil kun passe på mig" sagde hun forklarende til ham. James ville kun passe på hun ikke kom til skade og sørger for der intet skete hende. Det vidste hun godt, og derfor elskede hun da også James. Lige nu havde hun det som om hun havde to der passede på hende for alt i verden. Hun følte sig tryg hos Zane, slvom de nu ikke rigtigt kendte hinanden endnu. Da han begyndte at løbe knugede hun sig fast til ham for ikke at falde af. Det var en ret speciel oplevelse at ride på en løve. Hun var vant til en hest, ikke en løve der rent faktisk var en person. Hun hoppede ned fra hans ryg da de var der og så på ham med et smil. Hun var glad, rigtig glad, fordi han var der.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skovtur! (Zane) Empty
IndlægEmne: Sv: Skovtur! (Zane)   Skovtur! (Zane) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skovtur! (Zane)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: