The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_lcapJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_voting_barJeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Jeg søger lidt af hvert!

Go down 
+5
Emma
Ava
Lucy
Vicky
Malek
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger lidt af hvert!    Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 26, 2013 10:03 pm

Jeg vil gerne være kusine!! Very Happy er enebarn og har skrevet meget af min baggrundshistorie allerede ^^ Vil nok lige forberede dig på at hvis du siger ja skal du forberede dig på en kusine der elsker søndags brunch for familien og nære venner Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger lidt af hvert!    Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 12:28 pm

Jeg vil meget gerne emne :3

Gerogina: Hvis Luzy er med på den, ville det da være rart med en kusine! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger lidt af hvert!    Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 12:30 pm

Oki Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger lidt af hvert!    Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 1:05 pm

super, hvem laver det så ?
Tilbage til toppen Go down
Blayne
Engel
Engel
Blayne


Fulde navn : Blayne Oliver
URL Alder : fysisk 21, levealder 26
Antal indlæg : 216
Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger lidt af hvert!    Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 2:12 pm

hvis du har lyst, kunne jeg være en slags onkel eller noget i den stil Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger lidt af hvert!    Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 3:06 pm

Ophelia: Hvis du fortæller mig hvor kan jeg godt Wink

Blayne: Fedt! Hvis det er ok med Luzy! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger lidt af hvert!    Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 3:07 pm

Super, jeg havde tænk på baren måske ?, hun er normalt altid på vej hen for at planlægge en fest, så måske starter hun lidt der Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ivy
Heks
Heks
Ivy


Fulde navn : Ivy Katherine Morana Abaddon
URL Alder : 20
Antal indlæg : 36
Geografisk sted : Mystic Falls
Humør : If I ever cried I’d be moved to tears

Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger lidt af hvert!    Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 8:37 pm

jeg vil meget gerne være en ven Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger lidt af hvert!    Jeg søger lidt af hvert!  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg søger lidt af hvert!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Søger lidt af hvert...TAKE A LOOK!!
» Søger lidt af det hele
» Tænkt lidt ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: