The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_lcapEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_voting_barEveryting looks so different ~Micheal - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Everyting looks so different ~Micheal

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 7:32 pm

Han nikkede "du har ret, verden er et hårdt sted, men hvis du har nogen at dele den med, så virker den ikke altid så slem" hviskede han også så direkte på hende "du kan bare finde en mage også er alt okay, en du kan stole på og elske i all evighed, mange siger at kærligheden forandre folk og det gør den, hvis vi lader den for lov" han lagde armene over kors, fortsat med knyttede næver. han hævede øjenbrynet, men nikkede til sidst "jeg er født i 1283 i england, jeg blev skabt af en kvinde ved navn Felicia, jeg har evnen til at kunne tage form af tre dyr, så er der vel ikke andet at sige, jo med mindre du også gerne vil have min seksualitet af vide" spurte han retorisk, når det kom til at snakke om ham selv, gad han ikke rigtig, han brød sig ikke om det
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 8:08 pm

Everlyn nikkede lidt og så på ham med et blidt blik. "Jeg har min familie, men en mage ..." sagde hun og gøs svagt, med god grund, det sidste og eneste forhold hun havde haft endte med at hun fik taget sin mødom med vold og at ham der gjorde det, led en voldsom og pinefuld død. Hun så på hans knyttede næver et kort stykke tid inden hun gik over til ham og tog hans hænder i sine og blidt prøvede at folde hans hænder ud. Godt nok kunne hun ikke lide når folk rørte hende på en nærgående eller seksuel måde, men hun var blevet opdraget med at været omsorgsfuld overfor alle andre og at være venlig og sød. Hun lyttede opmærksomt til hans ord og nikkede lidt. "Hvad er din seksualitet da? Er du biseksuel?" spurgte hun blidt, stadig med hans hænder i sine. Hun var stort set ligeglad med om at han var en ældre vampyr, det var personligheden der betød noget for hende og det hun gik efter i venner. "For jeg tror næppe på at du er bøsse, ikke at jeg har noget imod bøsser, men når du kyssede mig før og har ..." Hun stoppede sig selv inden hun nævnte hans forlovede og det ufødte barn han dræbte. "Så er muligheden for at du er bøsse meget lille." Hun så op på ham med sine store, blå øjne med en blidhed i dem der nærmest var overvældende. Hun lignede måske ikke den typiske vampyr der kunne dræbe på må og få og var ligeglad med menneskeliv, men hun ville ikke tøve med at dræbe en anden hvis det var det hun var nødt til.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 10:30 pm

han så overrasket på hende, da hun tog hans hænder i hendes, men han lod hende gøre det, gjorde intet synderligt for at stoppe hende eller sige noget til det "ja jeg er biseksuel" hviskede han og kløede sig i nakken, betragtede hende stille, smilede så og grinede "det kan også godt være jeg bare ville prøve at kysse en kvinde" pointerede han og klukkede, slappede langsomt af og løsnede op i fingrene "hvad med dig, fortæl om dig" hviskede han, blidt løftede han deres hænder op, gav hendes håndflade et blidt kys, før han lod sine hænder glide ud af hendes, det varen for tor fristelse og han ville ikke gøre noget hun ikke gad, så han trådte et skridt væk fra hende og lagde hænderne om bag ryggen, spænde dem næsten fast deromme så fristelsen ikke ville være så let at tage alliigevel
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 10:57 pm

Everlyn smilede over ham og klukkede blidt over ham. "Det er rigtigt, det kunne det godt være," sagde hun med et lille smil og gav ham ret. Hun fortsatte med at få hans hænder til at åbne sig, med en stor tålmodighed og med blide hænder. Hun havde altid været meget tålmodig, det var man nærmest nødt til i hende familie. Hun smilede over det han bad hende om og klukkede lidt. "Hva ..." Hun stoppede sig selv da han kyssede hendes hånd og hun smilede lidt genert over ham og ville have rødmet hvis hun kunne. "Hvad vil du vide om mig?" spurgte hun med en blid stemme og slap ikke hans hænder før han gjorde. Hun smilede til ham da han slap dem, og kunne godt se at han spændte igen, det kunne ses på hans overarme. Hun sukkede lidt over ham, men smilede stadig blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:04 pm

Han nikkede og smilede "præcis, men nej jeg finder kvinder tiltrækkende og dog kan jeg ikke afholde mig selv fra at sige jeg ikke har fundet et par mænd interessant igennem tiden, men det blev aldrig rigtig til noget" han trak på skulderne, han huskede det tydeligt 1512, en tur i byen hvor han første gang så ham, han hed vidst Jason, køn dreng, men det var aldrig virket...så han stoppede efterhånden med at betragte ham, lod faktisk bare som ingenting.
han trak igen på skulderne "jeg ved ikke alt, hvad er din ynglingsfarve, hvad gør du hvis du ser en sørgelig film, kan du overhoved lide at se film, hvilke bøger læser du også videre, hvornår blev du født" tilføjede han og smilede skævt. da hun sukkede af ham smilede han undskyldende "din hud den er så blød, det er fristende at røre, men hvis du jo ikke kan lide det, må jeg ikke og der er for jeg gør sm jeg gør nu" forklarede han stille
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:29 pm

Everlyn klukkede blidt over ham og smilede blidt. "Jah, okay," sagde hun klukkende og rakte ud og kærtegnende kort hans kind inden hun roddede op i hans hår, bare fordi at hun havde lyst. Hun grinede lidt over sig selv og smilede bare sødt til ham.
Hun lo blidt over ham. "Min ynglings farve er den farve himlen har lige efter at solen er forsvundet fra horisonten, jeg græder normalt hvis den er sørgelig nok, og ja, jeg elsker at se film, med bøger," sagde hun og bed sig i læben og tænkte sig om. "Jeg elsker bøger, jeg kender intet andet end at sidde med en bog og læse, jeg er til fantasy, romance, gys, men mest af alt, så elsker jeg ar læse historie, om de gamle guder, alt hvad der har med fortiden at gøre." Hun smilede genert til ham og rodede lidt op i sit hår. "Jeg blev født d. 2. Juni i 1992, min mor hedder Alma og hun er, jeg ved ikke hvor gammel." Hun klukkede lidt og smilede til ham og havde et blidt og nærmest stolt blik imens hun snakkede om sin mor. "Min far ... min far har ikke været sådan en stor del af mit liv som jeg har ønsket, men jeg ved, at han elsker mig, og jeg elsker ham." Hun smilede varmt og så lidt genert på ham og bed sig let i underlæben. "Jeg er enebarn, men jeg har to fætre på min egen alder, og jeg hader dem." Hun lo varmt og man kunne tydeligt se på hende, at hun elskede dem som sine brødre.
Hun så lidt overrasket på ham da han forklarede. "Tak, Michael," sagde hun og smilede taknemmeligt til ham og så genert ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:38 pm

Han stivnede da hun rørte ham og hurtigt var han henen ved et træ "hver sød, du gør det ikke meget let" hviskede han og borede fingrene ind i barken, det var virkelig svært, så bløde hendes læber var, perfekte til at kysse, men han måtte ikke, han skulle koncentrere sig og ikke miste fokus, det kunne ende galt hvis han ikke gjorde "Undskyld" hviskede han og så ned, han var en tumpe, en idiot, hvorfor skulle han også gøre det. stille lod han sig glide ned af træet også op på hende mens hun talte "lyder...dejligt" hviskede han stille, kørte begge hænder igennem håret. sukkede, før han igen rejste sig op og trådte tilbage "det var så lidt...jeg burde nok gå, jeg gør kun det hele værre end det virkelig er...du har ingen ide om hvor meget jeg har lyst..." han stoppede sig selv og slog blikket ned, flot nu stod han sgu også og gjorde sig selv til grin i mens, hvor var det bare dejligt
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:44 pm

Everlyn bed sig lidt i underlæben og rynkede på brynet. "Undskyld," sagde hun lavmælt og så ned på sine hænder og turde ikke helt se på ham. "Du skal ikke undskylde," sagde hun blidt og så på ham med et blidt blik. Hun synes ikke at han var en tumpe eller en idiot, ikke det mindste, hun synes, at han virkede meget sød, rar. Men hun ville stadig ikke kunne klare hvis han rørte hende sådan igen, hun var bange for sådanne berøringer, for at sige det mildt. Det bringede kun mareridt frem i hende.
"Det er det også," sagde hun blidt og så ned på ham med et trist blik. Da han sagde, at han burde gå, sank hendes skuldre og hun greb ud efter ham og strejfede kort hans arm inden hun tog hånden til sig igen. "Er du virkelig nødt til at gå?" spurgte hun trist og modfaldent og så kort på ham inden hun så væk igen og så på ham igen, sådan blev hun ved. Hun ville ikke have at han gik, hun nød hans selskab, og det var også skønt med at snakke med nogle andre end hendes familie.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:52 pm

han nikkede stille "det er ikke din skyld, du kan ikke selv gøre for det" han sukkede og rystede på hoved, kørte en hånd igennem, hans øjne landede dog igen på hendes og han nikkede svagt igen, dog ikke nær så meget som før, da dette næsten ikke kunne ses.
da hendes strejfede hans gik der næsten en skælven i ham, men han vendte sig om og så hende direkte i øjnene "hvordan kan du ville være sammen med mig, når alt jeg har lyst til at gøre er dette" han greb hende blidt om hofterne, hvorpå hans læber landede på hendes, blide og varme, ligesom før "fortæl mig det, hvordan kan du ville have lyst til at være sammen med mig med den viden" spurte han og rettede sig op igen, lod hænderne glide ned langs siden, hvorefter han trådte et skridt tilbage, betragtede hende hele tiden nøje
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:59 pm

Everlyn rystede let på hovedet. "Stadig," mumlede hun bare og holdte om sig selv og så væk fra ham med et forpint udtryk i ansigtet. Hendes blå øjne flakkede over imod skoven og hendes skuldre var næsten trukket helt op til skuldrene. Hun spændte i hele kroppen, nærmest som om hun var klar til at flygte.
Hun så undrende på ham da han snakkede igen og gispede overrasket da hun mærkede hans læber imod sine endnu en gang. Hun skubbede ham væk, endnu en gang og fik et mere vildt blik. Hun lignede virkelig en der skulle til at flygte hvert øjeblik. Hun kunne ikke det med berøringer, kys, eller noget. Hun turde ikke, ikke længere, hun forbandt det hele med noget grusomt. "Det kan jeg heller ikke," gispede hun nærmest og så væk fra ham. Hun rystede ganske let og hendes øjne havde fået et let rødt skær samtidig med at små spindelsvævs mønstre gik fra hendes øjne og ned ad kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:05 am

han nikkede og trådte væk "jeg vidste det, men det er okay, jeg forventede heller ikke andet end dette, hvorfor skulle du, jeg er bare en psykotisk morder" han sukkede og vendte sig om, knyttede næverne, så op mod himlen, han vidste det ikke vil ske, ja nok havde han selvtillid, men når det kom til kærlighed, så var han værre end noget andet, han kunne virkelig ikke "du var alligevel for god til mig" hviskede han, før han trådte ud mod skoven og et skridt væk fra hende, hurtigt trak vejret dybt, og lod sig komme i kontakt med sin indre tiger, da han jo var stærk, kunne han blive til tre dyr, en af dem var en stor bengalsk tiger, efter hans lille forvandling, vendte han sig mod hende og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:13 am

Everlyn vaklede nærmest over hans ord og rystede på hovedet imens han snakkede. "Det er jo ikke derfor!" protesterede hun og så trist og ked på ham. "Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvem du har dræbt og om du har!" Hun blev stående hvor hun var, hun kunne ikke bevæge sine ben. Hun rystede på hovedet over hans ord og så på ham imens han forvandlede sig til en stor tiger, en bengalsk, efter hvad hun kunne gætte sig til. "Lad ..." begyndte hun, men stoppede sig selv. Hun var ikke fair overfor ham, hvis hun bad ham om at blive, det ville ikke være fair overfor nogle af dem. Hun sank en klump og det kunne tydeligt ses på hende at hun havde fysisk ondt over det her. Hun samlede sig og rettede ryggen, men beholdte sine arme om sig. "Jeg er ked af at jeg er ødelagt," sagde hun roligt, og vendte sig om før han kunne nå at se de tårer der skulle til at trille ned ad hendes kinder. Og så løb hun, først i menneskefart, men så satte hun farten op og var hurtigt forsvundet.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:20 am

Han sukkede "hvis du nogensinde for brug for mig og jeg mener det her, så kald endelig" hviskede han før han så på hende som en stor tiger, han trådte tilbage og ligesom hende, vendte han sig selv om og begyndte at løbe, han løb hurtigt og efter lidt tid blev tigeren til en mand og derefter var han bare væk, han løb alt hvad han kunne og stoppede ikke før han var nået hele vejen hjem til det hus han nu engang havde fået lov til at bo i, fortvivlet faldt han på knæ og borede fingrene ned i jorden, knurrede dybt fra brystet

//af ren nysgerrighed.. er det så slut?
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:26 am

//Tror jeg xD Nåh, hvad siger du til et nyt emne? :p
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:28 am

//det kunne vi godt, hvad skal det så handle om denne gang ? og føler hun overhoved noget for ham ? ud over at hun er bange
Tilbage til toppen Go down
Everlyn
Vampyr
Vampyr
Everlyn


Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:32 am

Altså, hun føler lidt for ham, men hun er bange for at reagere på det, fordi alt der går inden under berøringer fremkalder smertefulde minder for hende xD Men generelt, så kan hun godt lide ham :3 Og kan jeg ikke overtale dig til at lave, jeg vil gerne sove, har været igang hele dagen og de sidste tre dage også xD Så er pænt udmattet :3 Så bare lav emnet hvor du vil, jeg svarer når jeg engang vågner senere xD
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:35 am

okay godt at vide, men ja det vil jeg gøre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Everyting looks so different ~Micheal   Everyting looks so different ~Micheal - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Everyting looks so different ~Micheal
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: