Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!

IndeksIndeks  FAQFAQ  CalendarCalendar  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster :: 1 Bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 35, Man jan 28, 2013 8:13 pm
Latest topics
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fre jan 22, 2016 6:26 pm by Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fre jan 22, 2016 5:50 pm by Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fre jan 22, 2016 12:06 pm by Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man aug 24, 2015 9:04 pm by Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ons aug 19, 2015 4:00 pm by Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tirs aug 18, 2015 4:25 pm by Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fre aug 14, 2015 12:29 am by Maria

» Looking for stuff
Tors aug 13, 2015 10:13 pm by Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tors jul 30, 2015 8:04 pm by Patricia

Top posting users this week
Top posting users this month
Top posters
Zoey (1348)

Bonnie (970)

Vampira (833)

Daniel (796)

Clarissa (761)

Kristen (683)

Gideon (535)

Justin (429)

Anna (418)

Tessie (391)

Statistics
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg in 1028 subjects

Share | 

Everyting looks so different ~Micheal

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Everlyn
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Everlyn Fuego Halliwell Roberts
URL Alder : Fysisk er jeg 18
Antal indlæg : 108
Geografisk sted : Fuego Palæet sammen med min mor
Humør : I maybe look sweet, but I warn you, be careful with me xD

IndlægEmne: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 3:50 pm

Tid: Tidlig aften
Sted: Drowning Creek
Omgivelser: Søen
Vejr: Ingen vind, en nedgående sol og en blid varme i luften

Everlyn sad ved bredden af søen og så ud over søen. Hun var lige kommet hjem igen og hun havde forandret sig en del i løbet af den tid hun havde været væk. Hun var taget af sted som et menneske og kommet tilbage som en vampyr, det havde dog taget hende et par år før hun havde kunnet kontrolleret sin tørst. Hun anede ikke at den kunne være så voldsom! Men nu var hun tilbage, den samme som før, men alligevel ikke. Hun var intet menneske længere og hun var stadig kun en nyfødt, et barn i de fleste vampyrers øjne, og det irriterende grusomt. Hun hadede at blive betragtet som et barn eller som svag. Hun sukkede over sig selv og strøg noget af det gyldenbrune hår væk fra ansigtet og så ned i sine hænder et øjeblik imens hun bed sig let i underlæben. Hun havde et par slidte cowboybukser på og en mørk skjorte med en tanktop indenunder sammen med et par converse.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 3:57 pm

Påklædning

med hænderne i lommerne slentrede han rolig afsted, uden rent faktisk at skulle nå noget, han ville bare se stedet en smule an, hvor længe havde han lige været her, et par dage, så nu ville han bare slappe af og møde nye mennesker der måske kunne gå he nog blive nye venner, det ville i hvert fald være rart, ikke at han elskede dem han hade, men han havde Matthew, en han så aldrig ville skifte ud, men så var der også Jack, han var også en god ven, en han respekterede for den person han nu engang var.
men han have brug for flere, flere han kunne snakke med, for han kunne jo ikke altid rende i hælende på Matthew eller Jack, de ville de alle blive træt af, han overvejede dog at prøve på at blive venner med Ava, jacks lille, medmindre Matthew ikke ville synes om det. han rullede med øjnene og trådte endelig ud mod søen, hvor hans øjne først faldt på en ung kvindelig vampyr "jamen goddag" sagde han med en tydelig og meget prægende britisk accent
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 4:05 pm

Everlyn var ikke rigtig opmærksom på noget som helst før hun hørte stemmen bag sig. Det gav et lille sæt i hende og hun var hurtigt oppe at stå og så på fyren foran hende, som tydeligvis var vampyr. Hvis hun havde kunnet rødme, havde hendes kinder været dybrøde. Hun smilede venligt, men en anelse genert til ham. "Hey," sagde hun og kørte en hånd igennem sit hår. "Du forskrækkede mig." Hun grinede lidt forlegent og så så på ham med sine klare, blå øjne med det nysgerrige glimt. Hendes stemme havde en sød, spansk accent efter hendes lange ophold i Spanien det sidste års tid, da det var der hendes mor havde taget hende over for at hun kunne lære om livet som vampyr.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 4:14 pm

han gik hen mod hende, med hænderne omme på ryggen, bar tydeligvis en indre ro "du må være ung, de fleste vampyrer ville allerede havde fornemmet min fært få meter fra dem og for ikke at snakke om at høre mig" han gik langsomt mod hende, gik rundt om hende, indspiserede hende næsten med øjnene, ikke at han skulle være led. han stoppe op foran hende, knap en meter fra hende "nåhh må jeg spørge hvad den unge dame laver her ude" spurte han og kyssede blidt hendes håndryg
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 4:23 pm

Everlyn smilede bare blidt over hans ord. "Jeg er forholdsvis ung," sagde hun med en rolig stemme og betragtede ham roligt imens han rundt om hende. Hun havde intet imod det, at han så på hende, nærmest inspiserede hende. Hun lod sine øjne hvile på ham da han stoppede foran hende og klukkede lidt over at han kyssede hendes håndryg. "Jeg nyder bare de hjemlige omgivelser," sagde hun og smilede til ham. "Jeg er lige kommet hjem efter at have været væk herfra et års tid." Hun smilede bredt til ham inden hun så rundt og nød bare at se på det hele med nye øjne. Hun var vokset op her. Hun lod sine øjne falde på ham igen og blev lidt fanget af hans brune øjne. Hun var nok de ti centimeter lavere end ham og var nødt til at se op på ham, ikke at det gjorde hende noget, størrelse betød ikke særlig meget for hende. Hun bed sig let i underlæben, bare af gammel vane, hun havde altid gjort det, imens hun betragtede hans øjne. De var smukke, efter hendes mening og hun smilede lidt over sig selv ved den tanke. "Og kunne jeg måske så få at vide hvad sådan en ung og flot herre laver herude?" spurgte hun med en drilsk undertone da hun havde kaldt ham flot.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 4:31 pm

han nikkede og trak på skulderne "vi har alle været unge, men vænner sig til at være svag, men med alderen smukke så bliver du stærkere, jeg taler af egen erfaring" han blinkede til hende og lagde hoved på skrå, han kendte skam alt til følelsen når alle de ældre vampyrer kaldte ham et barn, ung og uerfaren, men efter nu 712 år, var han ikke mere et barn, måske for de oprindelige men det var ligesom også forstående nok.
han smilede skævt "lad mig gætte du tog til Spanien i et års tid" spurte han og gættede ud fra hendes svage accent, for det var ikke en rigtig spansk accent, det var sådan en man fik efter at havde været der i lang tid, det var ligesom hans britiske, den var ikke ligesom dem der prøvede at lyde britiske, den var britisk.
han grinede og lagde armene over kors "ja jeg er meget flot" han smilede blændende og grinede drillende "nahh jeg er lige flyttet her til og ville gerne se stedet an, vide hvad det er jeg er gået ind til" forklarede han og så rundt, før hans øjne gen lå på hendes
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 4:40 pm

Everlyn nikkede selv lidt og smilede lidt til ham. "Det tror jeg gerne, det er også det jeg får at vide af min mor," sagde hun og rystede på hovedet over sig selv over at have bringet sin mor ind i samtalen. Hun så på ham med et lettere genert blik og et blidt smil, der lyste hendes ansigt op og fik hende til at ligne en sand engel.
Hun klukkede blidt og nikkede lidt. "Min familie stammer derfra," sagde hun med et lille grin. Hun vidste godt at hun havde fået en svag spansk accent under sit lange besøg, men den var langt fra som hendes mors og mosters, hvor den var langt mere tydelig at selv ikke flere århundrede år havde kunnet fjerne den.
Hun lo blidt over ham. "Det er du skam," sagde hun med et lille blink med det ene øje og smilede blidt og sødt til ham imens hun lyttede til hans ord. "Du vil ikke fortryde at du er tager hertil, byen er fantastisk!" sagde hun med en oprigtig begejstring. "Selve byens historie er spændende, bygningerne, de gamle ruiner ..." Hun sukkede stille og nærmest længselsfuldt, det kunne tydeligt høres på hende, at hun havde savnet byen.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 4:48 pm

han så ned på hende, lagde hænderne om beg ryggen, med den ranke ryg, armene bag ryggen og den smukke ansigt lignede han en omvandrende gentleman, der bare havde et meget smukt ansigt.
han blinkede og spændte i musklerne "ufattelig, men du er nu også meget smuk selv" han gik rundt om hende, stoppede tæt bag hende, så tæt at hans bryst berørte hendes ryg. blidt lod hans fingrene glide op af hendes arme, tydelige erfarne fingre, ferme og smidige, dem der udmærket vidste hvad det var de lavede, ikke som en eller anden der barede prøvede sig frem, nej han vidste hvad man skulle, hver berøring var som en lille velsignelse.
han bøjede sig mod hende, så hans ånde berørte hendes hals og hendes øre "det lyder hyggeligt, men fortæl mig, hvad hedder du" hviskede han og lod fingrene glide ned mod hendes hænder, hvor han tegnede små mønstre med sin pegefinger
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 4:57 pm

Everlyn smilede en anelse smigret og genert da han kaldte hende smuk. "Jeg ... øhm, tak," mumlede hun lidt stammende, da hun langt fra var vant til at blive kaldt det, det var mærkeligt at han vidt fremmed så sagde, at hun var smuk, meget smuk endda. Havde hendes hjerte banket, ville det have spurtet af sted i hendes brystkasse. Hun havde intet problem med at han gik om bag hende, men da hun mærkede hans brystkasse imod sin ryg, stod hun stiv som en støtte og kunne ikke engang bevæge sig da hun mærkede hans fingre berøre hende ned ad armene. Det kilede let, men på en dejlig og behagelig måde. Hun kunne ret hurtigt mærke, at han vidste hvad han lavede, for hun havde prøvet at være lidt sammen med fyrer på hendes egen alder nogle år tilbage, så hun kunne let genkende forskellen på én som bare prøvede sig frem og én der vidste præcis hvad han skulle gøre. Under hans fingre slappede hun af i kroppen igen.
Det gyste let i hende da hun mærkede hans ånde imod sin hals og øre og hun smilede lidt. "Everlyn Fuego," præsenterede hun sig med en lille hvisken. "Og dig?" Hun så sig lidt tilbage for at se på ham og opdagede først der, at hun havde lænet sig op ad ham og stivnede endnu en gang. Hun trak sig hurtigt væk fra ham så hun sekundet efter stod et par meter væk fra ham med lidt vilde øjne. "Vær sød at lade være med det," bad hun lavmælt og kørte en let rystende hånd igennem sit hår. Hun havde haft dårlige minder med drenge, og siden da, havde hun ikke været sammen med nogen på dén måde.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 5:13 pm

Han nikkede og strøg hende videre rundt på på hånden, mens efter lidt tid lod han hænderne glide om på hendes mave, hans kolde hænder var blide og smidige, kørte rundt i små mønstre der langsomt mere og mere blev større, mere blide og pirrende i deres bevægelser "det var skam så lidt" hviskede han blidt og lod sine læber glide op og ned af hendes hals, måske var det ikke særlig sødt det han gjorde, men hvad helved, hun havde ikke sagt nej endnu så han blev ved og hun så endda ud til at nyde det.
da hun præsenterede sig smilede han "en fornøjelse" han lagde hænderne om på ryggen da hun trådte væk "mit navn er Michael Nigma" han smilede og hævede øjenbrynet da hun bad ham stoppe, så stille trådte han et skridt frem, med bevægelser der både var smukke, men også graciøse, perfekte "hvorfor" spurte han og smilede skævt ned til hende, som han stoppede op en meter foran hende
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 5:20 pm

Everlyn nød hvad hans hænder gjorde, selvom hun godt kunne mærke, at det var forkert. Hun kendte ikke fyren, hun havde lige mødt ham, og så ville hun nødig have at dét skulle ske igen. Hun mistede dog tråden til sine tanker da hun mærkede hans læber imod sin hals og hun sukkede lavt og saligt. Et sted, dybt inde i hendes tanker, forbandede hun sin svage selvkontrol.
Hun nikkede bare lidt til ham og prøvede at lade være med at ryste. Det var pinligt for hende, men hun blev mindet om det som var sket for nogle år tilbage. "Fornøjelsen er min," sagde hun blidt, nærmest automatisk, hendes mor havde lært hende et par manere trods alt. Hun blev stående da han trådte næremre og hun så roligt op på ham. "Fordi at jeg beder dig om det," sagde hun tamt og så op på ham med et roligt blik imens hun rettede ryggen for at få lidt højde da hun så op i hans brune øjne. "Og fordi at jeg ikke kender dig." Hun så på ham med et rolig stædighed og et lidt hårdt drag om munden.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 5:27 pm

han smilede, så hvordan hun slappede af i hans hænder "du har sådan en blød hud" hviskede han til hende og hans næse, ramte ligeså hendes hals, blide rare og pirrende strøg, hun havde virkelig en blød hud og han vidste godt at han ikke burde gøre det her, men han kunne ikke dy sig for at blive ved med at køre fingrene rundt i cirkler, blive ved og ved med at stryge hendes mave, hendes hofter og op langs ribbene.
han nikkede og hævede øjenbrynet "jamen mange tak" klukkede han silkeblødt. han grinede over hendes ene grund "uhh virkelig, du kunne ellers godt lide det" hviskede han og lød helt forførende, kærlig som om han talte til en elsker "okay så lad os lege en leg, du kan stille mig lige det spørgsmål du vil, jeg svarer sand færdigt og jeg for en ting til gengæld, en lille bitte ting" han hævede øjenbrynet spørgende og trådte endnu et skridt mod hende
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 5:33 pm

Everlyn smilede lidt over ham og nød stadig hans kærtegn. Hun skælvede saligt under hans fingre og det var sandt. Hun nød det virkelig, men det kunne hun ikke tillade sig. Hun vidste godt hvordan fyre kunne være den sødeste og mest uskyldrene det ene øjeblik og så være ved at rive tøjet af dig det næste.
"Lad være, Micheal, vil du ikke nok være sød at lade være med det," bad hun ham og bed tænderne sammen og så så undrende på ham over hans næste ord. "Hvad skulle jeg dog have som du vil have?" spurgte hun forvirret og trådte et skridt tilbage da han trådte nærmere. Hun holdte godt øje med ham og turde ikke at slippe ham med blikket. Ikke fordi at hun var bange for ham, det var kun for en sikkerheds skyld og så fordi at hun var den svage her.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 5:38 pm

han rynkede brynet "hvad regner du mig for, at jeg har tænkt mig at hvad flå tøjet af dig også voldtage dig. jeg har ikke og jeg mener aldrig nogensinde voldtaget nogen kvinde, aldrig nogensinde ville jeg gøre det, du har bare sådan en indbydende, blød hud, det kribler næsten i fingerne for få lov til at røre ved den, det er det eneste, jeg ville kun røre den ikke tvinge dig til andet" han trak på skulderne og lagde armene over kors "jeg vil gerne have et kys, jeg har ikke kysset end kvinde ud over min skaber i over 700 år og sidst var det min forlovede som desværre gik bort med vores barn" han trak på skulderne og trådte hen mod hende, han grebet blidt fat i hende "må jeg gerne det...må jeg gerne kysse dig" spurte han og bøjede sig ned mod hende
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 5:45 pm

Everlyn skulede ad ham da han læste hendes tanker og gik bare et længere skridt væk. "Lad være med at læse mine tanker," sagde hun og så forlegent væk imens hun satte sine barrierer op endnu en gang. Hun glemte det tit, på trods af at hendes mor hele tiden mindede hende om det, og hun hadede at være forsvarsløs overfor et psykisk angreb eller når nogen læste hendes tanker.
Hun så overrasket på ham og åbnede sin mund for at sige, at han bestemt ikke fik noget kys af hende, men hun kunne ikke få nogen ord ud over sine læber da hun kort så ind i hans øjne, hans smukke brune øjne, og derefter på hans læber der så yderst indbydende ud. Hun havde ikke kysset andre end den ene kæreste hun havde haft da hun var 16, så hun havde dårligt nok nogen som helst erfaring med det, og han ville sikkert bare blive skuffet. Men istedet for at skubbe ham væk, lagde hun forsigtigt og prøvende sine hænder i hans nakke, stillede sig på tær og pressede sine læber imod hans og kyssede ham blidt. Hun lovede sig selv, at hun ikke ville gøre det her igen, det ville være første og sidste gang hun gjorde det.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 5:52 pm

Han klukkede "jeg læste ikke dine tanker, jeg er bare god til at kode folks ansigter og måden du så rundt, som om du ledte efter en flugtrute, måden då så ned af dig selv, som om du var bange, to og to lagt sammen" han trak på skulderne og strøg hende over kinden "jeg er måske stærk, men jeg gør dig ikke noget" hviskede han blidt og sandheden vat at se i hans øjne, selvom hans skaber havde forsøgt at gøre han fuldkommen ond, ville der altid være en rest tilbage, alt på grund af hans samvittighed, der stadig nagede efter mordet på hans forlovede og deres ufødte barn. han blev overraskede da hun stillede sig på tær og trykkede sine læber mod hans, blidt lagde han armene om hendes læn, trykkede sine læber mere mod hendes, og selvom han kunne mærke hun ikke var erfaren, var han det selv, så han fik bevægede læberne rigtigt, pirrede hendes underlæbe, nappede i den, mens kysset stod på, efter lidt tid stoppede han og kyssede hendes pande "mange tak" hviskede han blidt
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 6:04 pm

Everlyn tøvede lidt imens hun så på ham og bevægede sig ikke da han strøg hende over kinden. "Jeg har bare prøvet det før," sagde hun lavmælt og så væk inden hun langsomt så på ham og så sandhende i hans blik, og det gik op for hende, at hun troede på ham. "Tak," mumlede hun stille og bed sig i underlæben endnu en gang og rykkede uroligt på sig.
Hun nød kysset mere end hun havde regnet med. Han vidste lige hvad han skulle gøre ved hende for at få hende til at nyde det, og hun sukkede imod hans læber og ville have mere da han stoppede kysset. Hun trådte forsigtigt og lidt mærkelig til måde væk fra ham efter at han havde kysset hendes pande. "Så lidt, tror jeg," sagde hun og grinede lidt forlegent og bed sig let i underlæben og så genert væk fra ham.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 6:10 pm

han nikkede "det er okay, det lyder ikke sjovt, jeg har efterhånden lært bare at skjule mine tanker, det er ikke ligefrem en ting jeg gerne vil delle ud, ting jeg tænker er for mig meget private og skal forblive det" forklarede han og trak på skulderne, hvad han tænkte eller mente om andre var en hemmelighed, det var privat og sådan skulle det forblive. han nikkede og smilede "det var så lidt" han lagde hånden under hendes hage og fik hende til at se på ham "hvorfor ser du dog væk, det burde du ikke, en sådan smuk pige burde få andre til at se væk i skam, skam over at de ikke er nær så smukke" han grinede og smilede skævt. han trådte et skridt væk og lagde armene over kors, nikkede kort og smilede svagt
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 6:23 pm

Everlyn lo kort og uden latter. "Det var det fandme heller ikke," sagde hun roligt og følelsesløst og hun så kort på ham inden hun så væk igen. Hendes blik havde været fuld af smerte og en gammel rædsel for at det skulle ske igen, samt det svigt hun havde følt da hun var blevet voldtaget af ham hun havde set som det bedste der nogensinde var sket for hende. Hun nikkede lidt. "Det er jo også meningen at ens tanker skal være det, ens egne," medgav hun blidt og smilede svagt til ham inden hun så væk igen. Men hun så dog modvilligt på ham da han fik hende til det. Og mod sin vilje, blev hun smigret over hans ord, og det kunne ses i hendes blik. "Jeg har aldrig set mig selv som smuk," sagde hun med et lille, genert smil. Hun kørte en hånd igennem sit hår og rystede lidt op i det og prøvede at lade være at tænke på den brændende fornemmelse der lå over hendes læber.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 6:28 pm

han sukkede og rullede med øjnene "hvad er der med jer tøser altså elt ærligt, skal jeg skære det ud i pap for dig, du er fucking lækker, som de unge ville sige idag, du har de perfekte blå øjne, den blødeste og smukkeste hud, du har et ansigt som selv englene kunne misunde, dette flotteste hår, og jeg er sikker på at under alt tøjet og du mindst lige så smuk som med det på" han strøg hende over kinden og så alvorligt på hende "du er en af de smukkeste piger jeg nogensinde har set...hvorfor er det så svært at se" spurte han og hævede øjenbrynet "er det fordi der er et eller andet kryp der har rørt ved dig" spurte han alvorligt "er der" spurte han igen, lagde hånden på hendes hage så hun ville være tvunget til at se på ham
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 6:35 pm

Everlyn blev målløs over hans ordstrøm og komplimenter. Hun havde aldrig fået så mange komplimenter på en gang, ikke engang i hele sit liv. Hun havde bare aldrig set sig selv som smuk, eller lækker, måske en enkel gang eller to havde hun tænkt sig selv som flot eller pæn, men aldrig mere. "Jeg ved det ikke, jeg ser bare ikke mig selv sådan," mumlede hun lavt og så genert og underlig smigret væk. Hun prøvede at lade være med at se på ham da han tvang hende til det. Hun bed tænderne sammen og så hårdt på ham. Hun lagde sine hænder imod hans bryst og skubbede ham væk. Hun lagde alle kræfter i og håbede på, at han blev overrasket nok over det at han mindst vaklede lidt. "Jeg blev voldtaget som 16 årig, siden da har jeg ikke følt mig særlig tryg når andre rør mig, så vil du ikke være sød at lade være," sagde hun med en følelsesløs, men hård, stemme. Hun så roligt på ham og skjulte smerten i sit blik da hun så på ham.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 6:40 pm

han nikkede "jeg kender det, jeg så hellere ikke mig selv som smuk efter jeg....efter jeg i ren blodtørst slog de to personer ihjel som betød mest for mig og den ene af dem var ikke engang født...så jeg kender det godt, men så levede jeg videre jeg mødte Matthew og han var den bedste ven jeg nogensinde kunne få, men det var 500 år siden jeg levede godt over 200 år fuldkommen alene uden den mindste smule værdighed til mig selv og hvad jeg gjorde" han lagde armene over kors, og da hun skubbede til at, trådte han tilbage og gjorde denne gang ikke noget for at gå tættere på hende. da hun fortalte hvad der var sket, fik han smerte i øjnene " jeg ved det ikke hjælper, men det er jeg virkelig ked af og det gør mig ondt hvad der skete dig" hviskede han blidt og nikkede, holdte hænderne op som overgivelse
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 6:46 pm

Everlyn rynkede brynet og nikkede lidt "Det er jeg ked af, Michaal," sagde hun lavmælt og med et trist blik. Hun lagde selv sine arme om sig selv og så ned i jorden inden hun så blidt op på ham. Hun rystede ganske svagt, nærmest som om hun frøs.
Hun så godt smerten i hans blik og så bare væk et kort øjeblik. "Det er sket," mumlede hun bare. "Og det har ødelagt noget i mig for altid." Det sidste var kun en meget lav hvisken og hun så trist på ham, men lidt mere rolig end før. Hun havde et voldsomt temperament, men når det kom frem, så var det normalt kun korte udbrud, hvorefter hun følte sig træt og udmattet bagefter.
Vis brugerens profil
Michael
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 6:51 pm

han trak på skulderne "jeg har det ikke engang hårdt, jeg har hørt om en pige, der blev søgt som slave i en alder af to timer, hun blev senere givet til en pirat som voldtog hende fra hun var ti og frem til hun blev 18, min bedste vens skaber så en kvinde hun elskede blive brutalt myrdet som 7, hun levede hele sit liv i skoven frem til hun blev de 12- 13 stykker hvor hun blev skabt, alle har det hårdt, de har bare brug for venner" hviskede han og man kunne se på ham, den måde han knyttede næverne at han mere end gerne ville kramme hende, men at han ikke gjorde noget fordi hun havde bedt ham om at lade hver
Vis brugerens profil
Everlyn
Vampyr
Vampyr

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   Lør jan 12, 2013 6:57 pm

Everlyn rynkede på brynet over al den elendighed. "Jeg forstår ikke hvordan den her verden kan være så ond og grusom, samtidig med at den kan være så smuk og god," mumlede hun for sig selv og så ned i sine hænder med et trist blik og sukkede lavmælt inden hun så på ham, på hans knyttede næver, og kunne ikke lade være med at smile en anelse. "Michael," sagde hun blidt og så på ham med et lille, lumsk smil. "Du lovede mig et spørgsmål, og her er det." Hun smilede lidt til ham og holdte en lille pause, bare for at drille. Hendes humørsvingninger kunne godt være ret mærkelige til tider. "Eller, det er ikke rigtig et spørgsmål, bare ... fortæl mig om dig selv og dit liv." Hun smilede blidt og lidt genert til ham og blinkede til ham.

//Jeg er lige lidt afk et stykke tid Razz
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Everyting looks so different ~Micheal   

Everyting looks so different ~Micheal
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next