The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_lcapso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_voting_barso it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 3:53 am

hun sukkede da hun så smilet falme, så det var det, han spurte hende om noget, men kunne ikke lide svaret, så da han lagde armene om hende, trak hun sig fra, trak skjorten af "jeg gider ikke føle mig som om jeg bliver gået hjem af en bodyguard, den har jeg allerede en af" hun kneb øjne sammen og trak sin egen bluse af, smed hans skjorte på jorden, før hun gjorde omkring og trådte ud mod stien han hade vidst, hun knyttede hænderne, wow et møde der startede så godt, endte sådan her, med hver eneste gang hun sagde noget var det åbenbart forkert "så sig hvad der er i vejen med mig, siden alt hvad jeg siger åbenbart er forkert" hun vendte sig mod ham og lagde armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Matthew J. C.
Vampyr
Vampyr
Matthew J. C.


Fulde navn : Matthew Jason Cambridge
URL Alder : 509 år - ligner en på 20-22 år
Antal indlæg : 141

so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:40 pm


Han blinkede overraskede ved hendes udbrud og betragtede hende som hun smed hans skjorte og trak sin egen trøje på. Han gjorde end ikke mine til at samle dem op og vendte derfor blot blikket mod hende igen. "Bodyguard? Love, du er stærkere end mig.. det er nærmere dig der er bodyguarden..." svarede han uden tegn på forsøg på at være flabede. Han sukkede dog alligevel igen, kvinder, han forstod dem bare aldrig! Som hun fortsatte så han på hende uden så meget som at blinke, det havde han nu heller ikke behov for "Der er intet i vejen med dig Ava... du er perfekt som du er" svarede han forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:49 pm

Hun hævede øjenbrynet "du går helt stift som om jeg er frygtelig at gå ved siden af" hviskede hun og rystede på hoved, hun følte sig virkelig ydmyget og nu kunne hun jo bare sige det som det lå "du bliver altid jalous hver eneste gang jeg nævner en anden mand, men alligevel gider du ikke have mig, når jeg gerne vil have dig...så sig mig er jeg virkelig så frygtelig" spurte hun og lagde armene over kors, hun lagde hoved på skrå og ville nu gerne en gang for alle have det svar,
Tilbage til toppen Go down
Matthew J. C.
Vampyr
Vampyr
Matthew J. C.


Fulde navn : Matthew Jason Cambridge
URL Alder : 509 år - ligner en på 20-22 år
Antal indlæg : 141

so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:55 pm



Han spændte uvilkårligt i kæbemusklerne ved hendes ord, og skulede svagt og utilfreds. Hvorfor var hun pludselig sådan på nakken af ham? Han forsøgte jo bare at være flink! Fortsættelsen faldt uden at han fik svaret på det andet. Ordene resulterede i at han gloede mundlam på hende et langt øjeblik efter at hun havde snakkede færdigt. Tankerne kørte rundt i hans hoved og han forsøgte at finde et svar. Pis! Han var så skide dårlig til den slags snak. "Du er ikke frygteligt Ava, slet ikke!" svarede han bestemt, sukkede og strøg frustreret hånden gennem håret. "Det er mig der er problemet, jeg stinker til forhold og det er jo hvad du vil have! Jeg elsker det, det gør jeg virkelig... men jeg kan bare ikke holde mig til en kvinde..." så fik han det ud, ja han elskede hende, og ja han var hyklerisk ved at ønske hende for sig selv men ikke selv holde sig fra andre, men sådan var han nu engang.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 12:01 am

Hun så lettere overrasket på ham, men trådte et skridt mod ham, lagde hånden på hans kind "jeg er ligeglad, vi har alle vores små ting vi ikke kan finde ud af, jeg kender det selv og jeg ville være ligeglad med hvis det var du gjorde det med andre, du får din mad den vej, det gør jeg også selv, men jeg vil bare vide om jeg overhoved betyder noget for dig eller om jeg bare er en du har sex med når du er i nød efter det" hviskede hun og smilede blidt, jo han var måske dårlig til forhold det vidste hun jo, men han gav hende aldrig en chance og det sårede hende måske mest også selvom det ikke var til at se på hende
Tilbage til toppen Go down
Matthew J. C.
Vampyr
Vampyr
Matthew J. C.


Fulde navn : Matthew Jason Cambridge
URL Alder : 509 år - ligner en på 20-22 år
Antal indlæg : 141

so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 12:12 am



Hun trådte nærmere, han blev stående og så ned på hende mens hun strejfede hans kind, en berøring han aldrig ville blive træt af. Hun svarede, han lyttede tavst og uden at afbryde selvom han havde stor lyst til dette. I stedet for endte han med at lægge hånden over hendes, flytte hendes hånd til sine læber og kysse hendes håndryg "God Ava! Du er ikke, har aldrig været og vil aldrig blive en plan B! Jeg elsker dig kvinde, har kæmpet for at være i din nærhed trods din møgirriterende bror og hans trusler og det ændre dig næppe" han rykkede ansigtet tættere på hendes, lod deres læber mødes nok engang hvor kysset denne gang var anderledes end de forrige, denne gang blidt, kærligt, lidenskabeligt, varmt og med en snert af de følelser han havde for hende. "Jeg elsker dig Ava.." hviskede han lavmælt da kysset blev brudt.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 12:16 am

Hun så overrasket på ham, først da han kyssede hendes hånd, men da han så begyndte at snakke ud om hvad han følte kunne hun ikke holde et smil tilbage. hun lagde armene om hans hals, trykkede selv sine læber mod hans, hun gengældte alle de følelser han selv kastede imod ham "jeg elsker også dig Matthew, jeg gjorde det længe, men troede aldrig jeg villeblive vigtig for dig, også selv da min bror hade dig ville jeg se dig" hun grinede og kyssede han blidt og forsigtigt igen "det vil jeg aldrig blive, jeg vil aldrig blive træt af at se dig" hviskede hun mod hans læber
Tilbage til toppen Go down
Matthew J. C.
Vampyr
Vampyr
Matthew J. C.


Fulde navn : Matthew Jason Cambridge
URL Alder : 509 år - ligner en på 20-22 år
Antal indlæg : 141

so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 12:26 am



Han forstod skam godt hun var overrasket, han var lige så overrasket som hun over sine egne udtalelser. Hun af alle vidste hvor skidedårlig han var til at vise følelser, at snakke om dem var straks værre det var derfor han udnyttede hendes nærhed og endte med at kysse hende, fordi det var lettere for ham at vise hende hvad han mente gennem kysset end alle de ord der knap gav mening for ham. Hun gengældte kysset, med lige så mange følelser i som han lagde, hvis ikke flere. Da det blev brudt smilede hans svagt, strejfede hendes kind. "Jeg håber du har ret" svarede han med et skævt smil. han trak hende ind i sin favn og holdt hende tæt indtil sig i et stykke tid inden han slap hende igen "Flipper din bror ud hvis jeg kidnapper dig?" spurgte han flabede.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 12:32 am

Hun smilede og sukkede stille, trykkede sig selv ind mod ham "hej sagde jeg ikke til dig tidligere at jeg altid har ret" grinede hun og kyssede ham svagt igen, pirrede hans underlæbe, før hun strøg ham i nakken "det ved jeg faktisk ikke længere, han har opført sig anderledes, ikke som han plejer at gøre, så jeg føler mig næsten fristet til at sige han vil være ligeglad" hviskede han og lagde hoved mod hans skulder, ikke fordi hun søgte trøst, men fordi det at være tæt på ham var en behagelig følelse, hun lagde ansigtet ind mod hans hals og sukkede stille igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-   so it's you, when was the last time we saw? -Matthew- - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» after all this time...and you look just like you did back in time -Matthew-
» So you are the new vampire in town? ~Matthew J. C.
» Bare tanker.. //Matthew//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: