The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
New town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_voting_barNew town, new start =Anthony= - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 New town, new start =Anthony=

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:40 am

han smilede da hun satte sig ned "jeg tror det hele vil være lettere hvis jeg fortælle min historie, ser du jeg blev født for lad mig se 26 år siden, jeg har min være halvdel Blayne, ja til forskel fra andre tvillinger hade vi virkelig hinanden, da vi blev ældre havde han til vane at tæske mig, sønder og sammen fordi det havde han lige lyst til, på samme hånd havde mine forældre det med at hakke ned på mig, du ved hvordan det er man gør aldrig noget ordenligt, men det her var mere noget med jeg var uønskede, min bror var den perfekte og jeg var den forfærdelige. min ældste bror William forsvandt da jeg var 13 år, jeg har aldrig set ham siden...men ja alt i alt, jeg er blevet tæsket meget gennem min tid, her forleden dag mødte jeg igen min bror, hvilket endte op med dette, jeg fik knust et par ribben, stukket ned og ja en masse andet" han trak på skulderne "din onkel fortalte mig engang hvordan han følte sig da han vågnede op helt alene, i regnen, uden en bluse, han havde ingen ide om hvem han var, og måske prøver han at sørge for at du ikke ender sådan op, uden nogen hukommelse, eller ide om hvem du evt kunne være...ja han har svært ved a vise hvad han føler, men det er af frygt for at skade andre, lader du dem først komme helt ind, kan de skade dig mere" hviskede han stille og smilede bredere til hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:47 am

for første gang var hun stille og lyttede roligt. Diskret fik hun styr på hendeshår der lidt havde sit eget liv efter hun havde været udenfor. Det gav mere mening for hende men hun forstod dog stadigvæk ikke hvorfor han var blevet så vred. "Det er jeg ked af at høre" Hun så op på ham og mente virkelig hvad hun sagde. Det var ikke noget man ville høre fra nogen folk, at de havde haft sådan en opvækst, men hun kunne jo ikke ligefrem gøre noget ved det. Hun foldede sine hænder i hendes skød. "Han virker bare som om jeg skuffer ham.. Og jeg knap været her i en time.. Det er lidt som om jeg bare irriterer ham og han helst vil af med mig igen.." Hun drejede hovedet og så på ham med et ret utolkeligt blik. "Mine forældre har lige skilt sig af med mig, jeg har ikke engang været her en dag og min onkel virker til at kunne sende mig afsted uden et problem allerede.." Hun sukkede opgivende og vidste ikke hvad hun skulle gøre. Det hele virkede lidt håbløst for hende, og det lå slet ikke til hende at bekymre sig.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:53 am

han lagde en hånd på hendes kind "var tilfældet at i løb ind i en mand som bare rørte på dig uden du brød dig om det, ja så ville han ikke tøve med at fjerne ham fra dig omgående, jo vidst er han hård, det eer han også selv over for mig og jeg styre hans lønsedler" klukkedeh na og rystede på hoved "men nej han ønsker dig ikke væk, han tør bare ikke lade dig komme for tæt på, det er derfor han råbte af dig, han er bange, han er bange for at hvis han lader dig komme helt ind til ham, vil du bare forsvinde ligesom alle andre han holder af, han mistede først sin rigtige familie også derefter sin første adoptiv familie...jeg tror bare ikke han ønsker at miste dig, han skubber dig væk for at han ikke også vågner op uden hukommelse om hvem du er" forklarede han og rejste sig op, han ømmede sig en smule og sukkede "når men du må endelig sige til hvis du har brig for at snakke, behold bare pengene,...jeg tror minsandten at James er kølet ned igen" han blinkede til hende og forsvandt og rigtigt nok efter omkring fem minutter kom James ind, han gik direkte hen til bordet, hvor han samlede alle kopper op på en plade, han så kort hen mod hende og rystede så på hoved
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 1:04 am

Hun så på ham og stolede på ham. Han havde en ærlighed, noget over sig der gjorde man virkelig ikke kunne andet end at tro på ham. Det var stadig svært for hende at forstå hun betød noget for ham når han ikke ligefrem viste det, men på den anden side havde hun jo ikke ligefrem haft det myldrende om sig med folk der elskede hende. "Du har sikkert ret, hvad ved jeg" sagde hun med et smil og så på ham. Det var rart med lidt opmuntring, nogen der kendte James langt bedre end hende selv, selvom hun nu godt kunne have ænsket sig en lidt mere imødekommende værge. I det mindste forstod Gideon hende. "Tak..Igen. Utroligt at du er bedre til at forklare min onkels adfær end ham selv" sagde hun med et smil. Hun tænkte ikke over hvordan hun tiltalte ham, det var naturligt for hende at tiltale end der hjalp hende med du og ikke De. "Mange tak. Din gæstfrihed er virkelig stor" sagde hun taknemmeligt. Hun sukkede lidt og så efter ham indtil James komme igen. Hun sagde ikke noget til ham først, hun var stadig sur på ham. "Lad vær med at te dig som om jeg er en stor skuffelse for dig.." sagde, men mere bedende end vredt, selvom hendes tone godt kunne være mere mild. Hun rejste sig op og fulgte med ham. "Hvorfor sagde du ja til at se efter mig for mine forældre?" Hende spørgsmål var helt uskyldig, og hendes naturlige nysgerrighed var vendt tilbage, selvom hun ikke var helt glad for hele situationen lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 1:09 am

han hævede øjenbrynet af hende og lagde pladen ned "du er ikke nogen skuffelse for mig kære Nala, det er snarer mig der er en stor skuffelse, se hvad jeg arbejder som...en lusede tjener, jeg ville ønske jeg selv kunne vise dig alt han kan, men det kan jeg ikke, for jeg har andre forpligtigelse, som bodyguard, er jeg forpligtet til konstant at være opmærksom på alt og alle, der kan udgøre en fare" hviskede han og sukkede stille, et sekund så man ægte smerte i hans øjne, men det forsvandt hurtigt igen "hvor meget du end hader det, så er du min niece og jeg vil aldrig lade dig være alene, som jeg engang var, det er frygteligt" hviskede han og lagde en hånd mod hendes kind, blidt strøg han hende ned langs kinden og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 1:16 am

Et eller andet sted var det en stor lettelse at høre de ord fra ham og hendes smil var igen tilbage, sådan som det burde være. Hun rystede lidt på hovedet. "Du har et lidt andet billede på dig selv end jeg har. Desuden er jeg ligeglad med hvad du arbejder som, det er hvem du er jeg hellere vil se" sagde hun blidt og trak på skuldrene med et smil. Det var rart rent faktisk at se ham føle noget, selvom det kun var kort, så var det alligevel følelser. Derud over var det rart han rent faktisk brugte hendes navn, og ikke betegnede hende som en genstand. "Hader det? Slet ikke. Vi har nogenlunde samme temprament, og desuden er det rart at vide jeg er i sikkerhed konstant" sagde hun med et smil. Hun stod lidt og lod ham røre ved hendes kind, men hurtigt, på meget få sekunder, stod hun med armene om ham i et kram, ikke omklamrende eller klistret, bare glad for rent faktisk at kunne snakke med ham, og ikke råbe eller blive sat på plads, uanset om det kun var et kort øjeblik. "Jeg ved godt du synes jeg er respektløs, men helt ærligt, har du mødt mine forældre? Ikke ligefrem dem man har respekt overfor" sagde hun nærmest som en undskyldning.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 1:24 am

han nikkede stille "du gør det bare ikke nemt for mig at gøre mit arbejde, når jeg arbejder er alle andre omkring mig mere værd, hvis man ser bort fra Louis og Miss Porter, der arbejder under mig, men folk som dig, Gideon, Gideons kæreste, i er over mig, jeg har ikke lov til at tiltale jer du og da slet ikke med navn" forklarede han stille og lagde armene om hende da hun krammede ham, han sukkede og hvilede kinden mod hendes hår, hvorefter han gav hende et blidt klem "måske er dine forældre i følge dig ikke værd at respektere og tror mig jeg har også en der ikke er værd at respektere, men dette er ikke din normale verden, hvis det ikke havde været for Gideons hurtigt accept, ville du ligge under Louis og ja faktisk skulle arbejde hårdt for føden, men fordi du er min niece,så han igennem fingrene på det faktum at du ingen erfaring har og at du er en ustabil teenager, hvilket er det sidste vi har brug for her, så lod han dig faktisk få frie tøjler, friere end nogen anden her i huset" hviskede han stille
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 1:33 am

HUn lod ham snakke og prøvede virkelig at forstå det hele, for det var en smule forvirrende. "Du har da et helt forskruet syn på det hele.. Alle er ligemeget værd James, uanset om du har røven fuld af penge eller ej. Ja, du har en anden status, og selvfølgelig skal du passe dit arbejde og følge reglerne, men du er lige så meget værd som alle os andre" sagde hun med et smil. "Desuden vil jeg aldrig være andet end din lille niece" Det var skønt at stå og snakke med ham uden at blive truet med et eller andet mod hendes hovede. Det stod klart for hende at hun slet ikke var vant til at leve i en verden som den her med folk der arbejdede under andre og var så underkuede, men hun måtte vel bare følge trit. "Altså du kan sige hvad du vil og mene dit, men jeg er lige så meget din niece, og en træls teenager som jeg er accepteret af Gideon, med al respekt" sagde hun og havde stadig armene om ham. Hun huskede ikke sidst hendes forældre rent faktisk havde krammet hende, det var helt rart. "Jeg kommer nok til at tilbringe en del tid sammen med dig, Isobel og Louis, og jeg bliver skør hvis i ikke please kalder mig Nala, for det er den jeg er"
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 1:41 am

han sukkede og rystede på hoved "måske er det sådan du opfanger alt, men sådan er tingene ikke altid, der er en hel del du ikke ved om dette sted" hviskede han og strøg hende ned langs ryggen, tænkte tilbage på hvor lang tid siden det faktisk var han havde set hende, hvor gammel havde hun sidst været, sidst de havde været sammen. han så længe ned på hende "uh en træls teenager, det er virkelig ikke hvad vi har brug for oven på all den koas der har været her" klukkede han og rystede på hoved af hende. da hun spurte om han kunne bruge hendes navn. hævede han øjenbrynet "okay, men hver så sød at gøre noget for mig til gengæld, hver sød at respkere mit arbejde, det er nu engang sådan det er, jeg skal tiltale jer sådan, men okay jeg kalder dig Nala, men kun hvis du lader mig styre mit arbejde, som er at hvis jeg ved er er fare, så holder du kæft og gør som jeg siger, hvis jeg siger det så kan det meget vel redde dit lille liv" hviskede han stille og så længe på hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 1:49 am

Hun opgav lidt at få ham til at se det fra hendes synsvinkel, med holdt stadig om ham. "Alt kommer til sin tid.. Jeg forstår det når jeg har brug for det James, okay?" sagde hun mildt og med at smil. Det var dejligt at blive holdt af, selvom de ikke havde det tætteste bånd, men det kunne vel også komme med tiden en gang. Egentlig følte hun sig ret tryg ved ham, også selvom han havde stået med et våben mod hendes hovede to gange, bare idag. Hun grinte lidt og så på ham. "Jeg skal gøre mit bedste for ikke at være for belastende, men resultater kan variere" sagde hun med et smil. Selvfølgelig ville hun undgå at være et problem. Hun lyste næsten op da han sagde ja til at burge hendes navn, og trippede næsten på stedet. "Tusind tak!" De krav han stillede var ikke ligefrem urimelige, som han sagde kunne det redde hendes liv. "Selvfølgelig. Du er ældst, du ved bedst, ik?" sagde hun med et smil og nikkede forstående. Det glædede hende ikke ligefrem at han betragtede hende som en eller anden han skulle opvarte, egentlig var hun her bare for at have et hjem, ikke lege prinsesse. "Jeg har så ét spørgsmål; vil det sige at hver gang jeg skal ud og ride sender du en eller anden mikrochip med mig så du kan holde øje med mig?" spurgte hun med et smil. Faktisk var spørgsmået seriøst, det var vigtigt hun fik redet, om han havde tid til at være james bond eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 1:59 am

han grinede stille og rystede på hoved af hende "de ord vil jeg huske dig på længe kære Nala" klukkede han og rodede hende i håret, udemærket klar over at hun ville blive pisse sur på ham. han trådte væk fra hende og smilede bredere "men det var så lidt kære" han lagde armene over kors og så tænksomt på hende, han rystede på hoved "Louis vil holde øje med dig" sagde han kort, dog brød hans smil ud og blev drillende "kom, nu vil jeg lære dig at forsvare dig selv, så når du er i skole, så vil du kunne lægge drengen ned, hvis de prøver noget, jeg kan jo ikke altid komme løbende, også selvom jeg med glæde ville komme og lægge dem ned for dig" grinede han og lagde sine hænder om hendes hofter, han vendte hendes rund og lagde hende over skulderen "Louis jeg har brug for din assistance, du skal hjælpe med at lære hende her selvforsvar" denne sætning plus hans smil, fik kun Louis til at se mere eller mindre forvirret ud, men han tørrede sin pande og gik stille efter dem. ned i en stor gymnastisk sal, hvor der var måtter på gulvene, ja først der gav han slip på hende og lod hende stå selv. Louis gik stille hen til hende og smilede skævt og drengede til hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 2:11 am

Hun smilede og strålede næsten som en mindre sol. Af en eller anden grund hun nu bedst lide ham når han var sådan her, istedet for når han råbte af hende. "Hay, ikke mit hår!" Alligevel lo hun lidt og fik hurtigt hendes hår til at sidde som før. Heldigvis satte hun det aldrig op. Helt ærligt gjorde det hende ikke noget at Louis skulle holde øje med hende. "I orden med mig" Louis var nok den person hun ville beklage sig mindst over skulle holde øje med hende. "Selvforsvar? Hvad er det for en by der kræver at man kan selvforsvar for at gå i skole?" sagde hun, dog med et smil, selvom hun hurtigt skiftede humør da han tog fat i hende. "James? Jeg har ben.. Jeg kan gå" Hendes stemme var rolig og hun snakkede lavt, faktisk kunne hun ikke helt lade vær med at grine lidt. "Jeg føler mig lidt som en sæk kartofler.." Hun gjorde ikke den mindste modstand, det ville alligevel være nøtteløst mod James. Selvom hun ikke selv kunne bestemme hvor hun kom hen så hun stadig nysgerrigt rundt, alt var trods alt nyt. Hun rystede en smule på hovedet da hun selv stod igen for at få hendes hår til at sidde som før, og smilede til Louis. "Så.. Hvad er det så jeg skal, helt præcist?" spurgte hun lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 9:52 am

han klukkede og pegede mod louis der næsten på kommande smed sin t-shirt "alle byer kære Nala, for alle drenge er ens" sagde han kort og trak sin jake af, der lød et stort bumb da den ramte jorden, han klukkede og løsnede sit slips og sin skjorte før de begge røg på gulvet sammen med jakken. han holte en hånd ud mod Nala "kom nu, du kommer ikke den mindste smule til skade, det lover jeg" hviskede han og smilede blidere til hende, Louis så kort på ham og rystede på hoved "hvorfor loge mig" drillede han og skubbede til ham
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 10:43 am

Egetnlig var hun lidt forvirret, men det hele morede hende også en smule. Det var tydeligt han ville passe på hende. "Hvad regner du med der sker, at jeg bliver overfaldet første dag?" Det lød ikke ligefrem sikkert for hende at komme i skole, men egentlig gjorde det hende ikke noget, det så ud til at blive spændende. Hun smed selv sin oversize skjorte, så hun kun havde sin hvide t-shirt på og smilede til sin onkel. "Jeg er skam ikke bange for at komme til skade, bare fortæl mig hvad jeg skal gøre" Hun så på Louis med et smil og var klar til at modtage ordre fra hendes onkel, hun havde trods alt lige lovet ham at hun ville gøre hvad han sagde, og lige nu havde hun intentioner om at holde det. Hvem ville ikke gerne lære at forsvare sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 10:48 am

Han grinede og rystede på hoved af hende "man ved aldrig, jeg fik bukse vand på min første skole dag i gymnasiet" lød det fra Louis der smilede stort, han lagde armene over kors, mens James gned sine mod hinanden "okay lad os starte med det nemer, Louis" kaldte han og Louis gik langsomt hen mod ham og lagde sin hånd mod hans skulder "hvis der er en der gør dette mod dig og du bare ikke vil have det, så gør du bare simpelt dette" han greb fat om Louis hånd, vred den rundt og hurtigt fløj han hen over James og landede på ryggen med et gisp "sådan din tur" han grinede og pegede mod hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 11:30 am

Hun så lidt overrasket på ham "Dig?" sagde hun med et smil. Egentlig var det jo ret trist, men at han smilede stort over det fik det til at virke somom han nærmest var stolt. Hun så over på sin onkel og var helt klar. Som altid var hun klar på at lære noget nyt, og på at prøve nogdet nyt. Hun så roligt på, fulgte med og hørte efter. Hun så lidt på Louis da han lå ned. "Fint nok jeg ikke kommer til skade, hvad med ham?" spurgte hun, men smilede alligevel. Hun havde intet valg, hun havde lovet at gøre som han sagde. Det var ikke besværligt for hende at gøre kunsten efter sin onkel, hun var vant til at håndterer et dyr på flere hundrede kilo, og der kunne Louis ikke helt følge med. Hun gjorde præcis som han havde vist hende, tog fat i hans hånd og vred den rundt. Først så hun på Louis med et lille smil. "Undskyld" sagde hun lavt, hun ville ikke skade ham. Bagefter så hun på hendes onkel. "Godt nok?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New town, new start =Anthony= - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New town, new start =Anthony=
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Fun in Town -> Brendon!!
» I didn't expect to see you here ~Anthony
» New guy in town? -Jefferey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls-
Gå til: