The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Bonnie (970)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Vampira (833)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Daniel (796)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Clarissa (761)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Kristen (683)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Gideon (535)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Justin (429)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Anna (418)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Tessie (391)
I miss the old days... - Chrisser xD I_vote_lcapI miss the old days... - Chrisser xD I_voting_barI miss the old days... - Chrisser xD I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 I miss the old days... - Chrisser xD

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 4:25 pm

Sted: Dybt inde i skoven
Tid: sent om aften
Vejr: køligt og det blæser lidt
Omgivelser: Hende selv og en død Hjort
Humør: trist og vredt
Grund: De stoffer hun er begyndt at tage
På: En alt for stor hvid skjorte som halvt er stukket ned i de marineblå stramme jeans. Har nogle slidte sorte covers på


Rachel sad dybt inde i skov med en død Hjort liggende foran sine fødder. Hun så ondt og irriteret på hjorten som om det var dens skyld at hun var havnet i den situation som hun nu var havnet i. Før boede hun på gaden og selvom hun var blevet inviteret hjem til Caleb og havde fået et fast værelse der havde hun alligevel været så selvglad og gemt nogle stoffer i hans hus. Hun havde godt nok fjernet dem men bare tanken om at hun faktisk havde gjort det plagede hende voldsomt. Hun sparkede til hjorten som stadig havde lidt blod i sig. Hun var så irriteret på alting. Hendes bror var der ikke for hende som altid og hun havde ingen anelse om hvor han var. Enten havde han forladt Mystic Falls eller også var han blevet dræbt. Men Rachel skulle alligevel ikke være helt ligeglad med ham på trods af alle de ting han havde gjort som havde irriteret hende. Hun bekymrede sig stadig om ham. Hvor han boede. Hvad han spiste. Hvor han var. Om han var okay. Han ville altid forblive hendes tvillingerbror. Hun var glad for at være tilbage i byen og dog alligevel ikke. Mystic Falls og hende havde en lang historie sammen. En god og eventyragtig historie. En der foregik i de gamle dage. De gode gamle dage.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 5:31 pm

Påklædning et par slidt, hullede jeans, en sort T-shirt og en sort læderjakke
Humør en smule forvirret, i angreb med de indre dæmoner også måske også glad

hans øjne flakkede og måske var der et sted i ham han følte sig en smule..nervøs, nervøs over at være tilbage i denne by igen efter så lang tid, for ja sidst han havde været her, endte han op med at forelsket sig og være nød til at forlade hende igen, da hendes bror ikke ligefrem var synderligt begejstret for ham, så han var tvunget til at forlade hende og drage afsted på ny, en ting han ikke ville, nu hvor han faktisk var i forbedringer, med berøringer og hans fortid, men efter han var taget afsted, gik det hele ned af bakke, han lod ikke mange komme tæt på ham, ikke røre ham og fortiden endte med at hobe sig op igen.
med armene over kors gik han mod skoven, nød halvt om halvt vinden mod sin hud, den mindede ham om følelsen af at være levende, men hans levetid var anderledes end andres, da han var blevet solgt til den kvinde der snerer hen endte op med at blive hans skaber, den kvinde, han foragtede hende og alt hvad hun havde gjort.
en skikkelse fik ham til at stoppe og stivne, den skikkelse, kendte han lidt for godt og bare at se hende, sendte en følelse igennem kroppen på ham, den genkaldte hendes blide berøringer, dengang fra 1600 tallet, et godt år hvis han selv skulle mene det "Rach" hviskede han og trådte stille frem mod hende
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:07 pm

Da Rachel kom til byen for lidt over to uger siden havde hun ikke engang regnet med at møde Caleb. Hendes gamle barndomsven. Selv dengang levede Rachel som en hjemløs pige men Calebs familie inviterede hende hjem til dem for at lade hende bo dér. De vidste godt at hun var vampyr og alligevel inviterede de hende indenfor. Men Rachel's egne sanser og kræfter var svækkede og da hun så småt kom til sig selv igen flygtede hun væk fra dem allesammen. Hun hadede varulve. Alle vareulve udover Caleb. Men indeni sig selv vidste hun godt at de ikke var så slemme. I virkeligheden var det vel bare det at hun var bange for hunde og når det så var varulve så var de da mere farlige. Og så var der jo så også den lille detalje at de stank som bare fanden. Hun var kun glad for at Caleb gik med parfume.

Rachel gjorde intet da hun kunne høre en stemme kalde på hende. Hun havde halvt om halvt drukket sig fuld af blodet fra den nu døde hjort. Men noget slog hende. Hun kendte jo den stemme. Den blide stemme der altid kunne trøste hende når hun var ked af det dengang i 16oo tallet. Rachel så op med chokkede øjne. Hun havde størknet blod løbende ned ad munden og hendes hår var ikke just redt. "Chris?" spurgte hun prøvende og var helt som naglet til jorden. Det kunne da ikke være ham.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 9:12 pm

han så hende, lyttede til hendes stemme og minderne dukkede op igen, de lå hjemme hos ham i hans store seng, grinede og hyggede, mens han fodrede hende med druer, han havde elsket hende også selvom sandheden var at han kun havde kendt hende i det stykke han nu havde...så havde hun lært ham at elske igen, elske på ny som ingen anden havde gjort "ja det er mig, Chrisser, Chris eller som jeg hedder Christian" han smilede svagt drillende og varmt.
men man kunne snert ane en smule vagtsomt i hans øjne, han var på vagt hele hans politik med at røre galt stadig og var nu værre end dengang.
det havde været som da han mødte hende første gang havde hun kurreret ham nogle lunde for denne frygt for berøringer, men da han blev smidt ud, skrottet, bedt om at skride. ja det havde ødelagt det hele og nu var han meget værre end han havde været før, det hele var gået ned af bakke for ham, virkelig slemt.
han gik stille mod hende dog med små forsigtige skridt "hej smukke det har været længe siden" han kløede sig i nakken og man kunne vel godt sige at han var en smule forlegen, nervøs og at skulle møde hende igen efter den tid der nu engang var gået, for ja der var gået lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 3:07 pm

Rachel kunne ikke tro sine øjne. Det kunne ikke være Christian. Det kunne det ikke. Så mange år var gået og nu var han i Mystic Falls. Hun kunne ikke tro det. Hun var som lam. Hun kunne ikke bevæge sig og hun kunne heller ikke sige noget. Alle det ord han udtalte. De var som i en drøm. Hun havde helt glemt hvordan han måtte se ud. Dengang i 1600 var lædderjakker da slet ikke opfundet. Eller converse sko. Dengang var tøjet så kikset og hun kunne ikke engang tænke på hvor pinligt det måtte havde været. Men hun måtte indrømme at hans ansigt nu stadig var meget flot. Deres historie sammen var jo som en lang kærlighedshistorie. De mødtes og blev hurtigt forelskede men da hendes bror ikke syntes om ham flygtede han. Rachel var knust indeni og der var kun endnu en grund til at hun hadede sin bror. Han kendte ham jo ikke. Christian havde intet gjort galt og han havde blot haft en forfærdelig fortid. Rachel havde haft ondt af ham. Meget ondt. Men hun elskede ham og da han forlod hende troede hun det var hendes skyld. Minderne fløj rundt i hendes hoved og billeder fra de gamle dage kunne vise sig for hende. Rachel tog først et lille skridt imod ham. Så ventede hun. Så endnu et. Og et til. Til sidst stod hun med armene omkring ham og hun begyndte at hulke. Han var jo lige her. Foran hende. Ham hun havde elsket så højt stod lige foran hende. Ham hun kunne føle sig normal med. Nu kunne Charles ikke gøre noget ved det. Hvis han ville begynde at skælde hende ud igen så ville hun svare tilbage. Hun ville ikke lade ham tage Christian fra hende igen. Men hun havde jo ikke set Charles i lang tid nu. Så det kunne være ligemeget. Hun havde Christian nu. Hun havde ham. Hun havde den mand i armene som hun havde elsket i 1600 tallet og stadig elskede.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 3:15 pm

han så på hende på hende, så hvordan hun trådte et skidt nærmere, han trådte et skridt væk, men da hun havde armene rundt om ham, hulkede mod hans bryst, gispede han og krympede sig, han knyttede næverne og trak vejret dybt, før han lagde armene om hende og trykkede hende ind mod sig "jeg er ked af at jeg bare sådan forsvandt, det var det sidste jeg ønskede mig, tror mig, jeg hadede det og det...ja det ødelagde mig, fik mig tilbage til det jeg var før jeg mødte det" hviskede han mod hendes hår, kyssede hendes pande og nynnede smukt "jeg har savnet dig ufatteligt meget, hver eneste dag" han strøg hende ned over håret og ned af ryggen, dette var underligt at holde o hende igen efter så lang tid, så kunne han igen være tæt på hende igen, som hans drømme...der var blevet til virkelig, han elskede at være hos hende, også selvom berøringen gjorde ondt og han var tæt på at flytte sig op til flere gange på grund af den stikkende smerte i kroppen, en smerte han hade mere end noget andet "er du okay" spurte han og så ned på hende med bekymrende øjne, alt ved ham udstrålede bekymring
//sorry det er så kort
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 3:27 pm

Rachel hulkede men dog ikke utrøsteligt. Hun var ikke ked af det. Hun var blot overvældet og glad. Hun så op på ham da han krympede sig. Hun vidste jo godt at han havde nogle problemer med berøringer. Men lige i det øjeblik havde hun fuldkommen glemt det. Hun ville bare gerne holde om ham. Lige som i de ældre tider. Men hvis hun huskede rigtigt stoppede han lidt med at krympe sig. Hun havde fået ham til at lade vær. Nu vidste hun i hvert fald hvad hun skulle gøre nu hvor han var her. Hun skulle hjælpe ham igen. Ligesom før. Det skulle blive som før igen. Det hele skulle nok blive perfekt igen. "Det er okay. Jeg har også savnet dig" sagde hun og smilte til ham med tårer i øjnene. Og det var sandheden. Hun havde savnet ham så forfærdeligt meget at det næsten gjorde ondt. Mange gange havde hun været nød til at græde sig selv i søvn for overhoved at kunne få noget søvn. Hun kunne hverken sove eller spise da han var taget afsted.
Rachel nikkede da han spurgte om hun var okay. Det var hun. Hun var faktisk mere en blot okay. Hun havde det fantastisk. Hun havde fået ham tilbage igen. Hun listede sin hånd op til hans kind og hun aede den blidt.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 3:38 pm

han tørrede hendes tåre væk "jeg elsker dig stadigvæk, ligesom før, det har ikke forandret sig det mindste jeg hade at jeg blev nød til at forlade dig" hviskede han og gispede da hun rørte hans kind "hver sød, det gør ondt" han tog fat i hendes hånd og fjernede den, han sukkede og trådte væk "det gør ondt og jeg kan ikke lide det ligesom jeg ikke kunne før jeg mødte dig" han rystede på hoved og så væk.
han så på hende og trådte hen til hende, pressede hende mod et træ, tvang hendes arme over hendes hoved og derefter kyssede han hende ømt, næsten som om at på trods af smerten ved berøringer, havde han brug for lige netop dette, mere end nogen anden havde han brug for at kysse hende, han havde brug for at være tæt på hende, bare hun ikke rørte ved ham som før, det ville være værre end noget andet, gøre mere ondt end noget andet.
han nussede hendes håndled og kyssede hende ømmere, han fangede hendes underlæbe mellem sine egne, trykkede sin muskuløse krop mod hendes tynde, han greb fat i begge af hendes hænder med den ene, hvorefter han lod sine frie hånd stryge hende ned langs kroppen, ganske blidt og som en svag berøring
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 5:03 pm

Rachel lod ham gøre det hele men dog forstod hun ikke hvorfor det gjorde ondt når hun rørte ham. Hvad var der dog sket imens de havde været væk fra hinanden? Hun gengældte hans kys og prøvede at lade vær med at vride sig ud af hans grebog røre med ham som før i tiden. Men dog prøvede hun at beherske sig selv. Hun nød hans nussen og hans ømme kys. Da han tog fat om hendes underlæbe med hans sukkede hun og nød hans krop mod sin. Det mindede hende om de gamle dage og hun huskede hvor megen smerte hun havde følt dengang han ikke var hos hende mere. Det var som at have mistet en stor del af sig selv. Den måde hendes håndflade ramte Charles kind idet hun gav ham en lussing. Den måde han tog sig til kinden og så vred ud og ikke mindst såret. Den måde hun sprang op på sin hest og flygtede væk fra ham og den måde hvor hun var nød til at komme tilbage igen da hun intet andet havde end ham. Dengang hun var sammen med Christian var hendes forældre allerede gået bort og hun boede på gaden men hun følte sig altid hjemme når hun var sammen med ham. Det var så specielt at være sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 5:14 pm

han stoppede kysset, gispende fjernede han sine hænder fra det tag om hendes "undskyld, jeg...jeg havde bare savnet det" han trådte væk og så overvågende på hende, betragtede hver eneste detalje...det hele fra hendes øjne, til hendes hår. han så ned og efter lidt tid gik han hen til hende, så tæt at deres kroppe næsten rørte hinanden, han tog blidt hendes hånd og lagde den mod sin kind "det er så fremmet også alligevel dejligt" han smilede og indsnusede hendes duft.
han sukkede og strøg hende ned af kinden "mhh du dufter då godt, som summer, vinter og alle mulige gode ting, gode ting som jeg elsker at dufte til" han bøjede sig ned mod hende og begravede sit ansigt mod hendes hals, sukkede og kyssede blidt "vi skal aldrig være adskilt igen, aldrig, jeg vil ikke forlade dig ligesom dengang" han trykkede hende ind mod sig og så hende dybt i øjnene "du er den der betyder mest for mig i hele denne verden" hans smil var bredt og varmt
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 5:41 pm

Rachel så ned da han stoppede kysset og fjernede sig så hurtigt fra hende. Hun forstod ham godt. "Det går ikke noget" sagde hun og så op og smilede til ham. Hun mente det. Det gjorde intet. Hun nød at være sammen med ham igen. Det gjorde hun virkelig. Da han tog fat om hendes hånd og lagde den på hans kind kunne hun ikke lade vær med at ae den lidt. Hun savnede at mærke hans hud med hendes håndflader. Hun havde savnet det i mere end trehundrede år. Da han strøg hendes kind kunne hun ikke lade vær med at læne sig lidt ind mod hans hånd. Den var så dejlig blød og velkendt. Hun elskede den måde han smigrede hende på. Det var som i gamle dage. Alt ved ham føltes som at være tilbage i 1600 tallet. Hans kys mod hendes hals sendte små stød igennem hendes krop og hun begyndte at skælve en smule. Lettelsen strømmede ind over hende da han sagde at han ikke ville forlade hende igen. Hun så dybt ind i hans øjne og smilte kærligt til ham hvorefter hun pressede sine læber imod hans fyldige læber. "Jeg elsker dig Christian. Det vil jeg altid gøre." disse ord forlod Rachel's læber inden hun igen pressede sine læber mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 6:15 pm

han nikkede og smilede blidt, gengældte kysset og lagde armene tæt om hende "jeg elsker også dig Rach, det vil jeg altid gøre for evigt og altid" hviskede han ned i hendes hår, blidt strøg han hende ned langs ryggen, indsnusede hendes dejlige duft "jeg vil ikke forlade dig igen, det skal dræbe mig før jeg har i sinde at forsvinde, husk det min kære, jeg vil altid være her og nu bor jeg jo i mine forældres palæ og vil være der hvis du ønsker at se mig" han kyssede hendes pande og så på hende med varme øjne.
han strakte sig og så på Rachel med varme øjne, der næsten lyste op i glæde, varme og kærlighed "så hvad har du lyst til, genopfriske gamle minde eller snakke om hvad vi hver især lavede i den tid vi var væk fra hinanden" spurte han og trak sig væk fra hende, kun for yndefuldt at sætte sig ned i græsset, han så op på hende med lettere drillende øjne "kom herned og sid hos mig" han rakte armene frem i håb om at hun ville sætte sig ved ham, så han kunne holde om hende, mærke hende mod sig
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 6:56 pm

Rachel blev kun glad og lettet over at han fortalte hende at han også elskede hende. Hun følte sig så anerledes med ham. Det var så urealistisk for hende. De havde jo ikke været sammen i mere end trehundrede år og hun havde savnet ham. Hun havde jo ændret sig meget siden dengang. Dengang hun var sammen med ham var hun venlig og imødekommende overfor andre men ikke nu. Nu var hun arrogant og selvglad. Hun var ligeglad med andre og kun sjældent lod hun folk komme ind til hende. Hun drak næsten kun dyreblod nu og hun var begyndt at drikke mere alkohol end hun plejede og stofferne som hun havde gemt hos Caleb tog hun stadig. Men nu hvor hun var sammen med Christian igen glemte hun alt om det. Det betød intet. Men da han satte sig ned på græsset og ville have hende til at fortælle om det der var sket imens de havde været væk fra hinanden blev hun lidt nervøs. Hun skulle jo fortælle ham om stofferne og alt det andet. At hun boede hos Caleb der var varulv. Hvad mon han ville sige til det? Men hun var da glad for at han havde et hjem og ikke var som hende da hun lige kom tilbage til byen. Hun satte sig dog hos ham og puttede sig ind i hans favn. "Okay så" sagde hun og så op på ham og gav ham et blidt kys på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:43 pm

han lagde armene tæt om hende, kyssede hendes kind og smilede "okay jeg starter, jeg gik ligesom lidt i sort, alting gik ned af bakke, jeg gik ligesom amok og begyndte at dræbe til højre og venstre, min fortid gled ligesom alt for hurtigt ind på mig da jeg ikke havde dig omkring mig, du var som en der holdte det onde væk, men da du ikke var der...ja så kom alt det dårlige frem og jeg blev ligesom mere hjerteløs" han sukkede og lagde næsen i hendes hår "jeg savnede dig, flyttede by skiftede næsten identitet, gjorde alt for at prøve at komme videre, men jeg kunne ikke" han trak vejret dybt "men nu er du her, så jeg har det meget bedre, de indre dæmoner holder sig ligesom i ro og er ikke så hårde som de gjorde mens jeg ikke var hos dig" han kyssede hendes kind og så blidt på hende "hvad med dig, hvad har du lavet, fortæl mig" hviskede han og trykkede hende blidt ind mod sit bryst
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:00 pm

Rachel puttede sig blot godt ind til ham imens han fortalte og ligesom i gamle dage fik hun ondt af ham. Da han var færdig med hans historie vidste hun at det var hendes tur til at forklare. Hvad mon han ville sige til hende når hun var færdig? "Jeg fylgtede fra min bror da du forlod mig. Men jeg vendte tilbage til ham da han var det eneste jeg havde tilbage. Men vi splittedes igen og jeg var hjemløs og forladt. For nogle år siden fandt jeg en lade og boede der indtil dem der boede på gården der ejede laden inviterede mig indenfor. Mine sanser var svækket så jeg vidste ikke at de alle var varulve før jeg kom til mig selv igen og fandt ud af det. Jeg flygtede og nu er en fra familien så her i byen. Han hedder Caleb. Jeg bor hos ham nu" fortalte hun og smilte til ham. Hun undgik med vilje ikek at fortælle ham om stofferne og alt det andet. Hun så så hen på den døde hjort med det samme onde blik som før. Hun havde slet ikke ænset den.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:10 pm

han hævede øjenbrynet og strøg hende ned af kinden "bor du hos varulve" spurte han og trykkede hende ind mod sig, han var vel ikke ligefrem den fordomsfulde person, han ville aldrig dømme folk for hvem de boede hos, det var hendes valg og det ville han ikke bestemme "men hvis det er, kan du jo bo hos mig, jeg har masser af plads og hvis jeg kunne vågne op med dig ved min side igen, ja det ville være som at være i himlen" hans smil var bredt og blidt, som han så på hende, bare at forstille sig at vågne op også se hende...lige der sovende ved hans side, det ville være fantastisk og som...han sagde at være i himlen. han strøg hende ned af kinden og ned af halsen, at føle hende tæt på...det var ufatteligt og perfekt, han elskede det og ville være hos hende forevigt
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:20 pm

Rachel så op på ham og smilede til ham. "Jeg boede hos en stor flok varulve. Nu bor jeg kun hos én" svarede hun ham og kyssede ham blidt på kinden. Da han tilbød hende at komme og på hos ham smilede hun endnu større til ham og var nød til at sætte sig lidt op og omfavne ham. Hun ville for alt i verden ikke afslå dette tilbud. Ikke blot var hun glad for at se ham men nu skulle hun også bo hos ham. Han ville kunne ae hende når hun lå søvnløs om natten og han ville være der når hun nu engang endelig valgte at stå op. Hun ville kunne snakke med ham hver dag igen og det hele ville blive som før. Han ville være der for hende. De ville kunne snakke sammen igen. "Det vil jeg gerne" hviskede hun bag hans ryg og kyssede ham så blidt på halsen hvorefter hun så ind i hans smukke øjne.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:26 pm

han trykkede hende ind mod sig "åhh hvor dejligt, at se dig hver dag, jeg vil elske at se dig hver dag...mhh tak" hviskede han og kyssede hende ømt og kærligt. han kyssede hende æmt og kærligt "skal vi tage derhen nu, jeg trænger til et bad" han hævede øjenbrynet spørgende og så på hende, han kunne ikke huske præcis om hun havde været hos ham før eller om hun ikke havde. han tænkte tilbage huskede de små ting der betød noget for ham, men ikke meget betød noget for ham før han mødte hende, hun var som en engle for ham, en frelser og beskytter, alt ved hende var perfekt og dejligt. han sukkede og kyssede hendes skulder blidt og kærligt
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:36 pm

Rachel smilede til ham og så ned ad sig selv. Hun havde stadig blod om munden og der var også kommet blod på den store hvide skjorte. "Det gør jeg vidst også..." sagde hun lidt flovt. Hun kunne ikke lade vær med at være lidt pinligt berørt over at hun havde set sådan ud. Det var første gang hun så ham efter trehundredeår og hun lignede noget der var løgn. Men så snart hun kom hjem til ham ville hun tage et langt bad og så håbede hun da på at han havde et eller andet hun kunne tage på. Ellers måtte hun gå rundt med et håndklæde. Eller hun kunne tage lidt af det tøj hun havde hjemme hos Caleb. Men det ville de finde ud af så snart de var hjemme hos ham. Lige nu tænkte hun kun på at få et bad og være sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:41 pm

Han nikkede og så ned af hende, han bøjede sig mod hende og slikkede lidt blod af hendes mund "åhh du ser henrivende ud, men okay så lads os komme afsted" han smilede og rejste sig elegant op, rettede på sit tøj, hvorefter han trådte tilbage, rakte hende blidt sin hånd, med den anden hånd bag ryggen, lignede han med et en gentleman fra det 16 århundrede, hvis man så bort fra hans tøj, var hans udtryk perfekt, hans holdning var meget lig en gentleman, han smilede bredt, forførende og varmt, bare tanken om at hun skulle gå rundt i en af hans bluse, det ville give ham åndenød hvis han faktisk trak vejret, hvilket han så ikke lige gjorde...men hvis han gjorde ville han og hans hjerte ville sikkert slå flere slag i minuttet end det nu engang burde
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:55 pm

Rachel lo lidt. "Jeg takker for din ærlighed" sagde hun drillende og så charmerende på ham. Hun så blot til imens han bukkede for hende som dengang og hun negede så og tog imod hans hånd. "Så nu er vi lidt fin på den igen?" spurgte hun og lo stille. Hun kyssede ham hurtigt på halsen da det lige var et sted hun kunne nå uden at stå på sine tær. Hun så tilbage på det døde dyr og fnyste ondt hvorefter hun så tilbage på Christian. "Du viser vel vej" sagde hun og smilte til ham. Hun var spændt. Meget spændt. Hun skulle hjem til ham og hun skulle overnatte hos ham. Hun kunne ikke vente længe nok til at de endelig var hjemme hos ham og hun kunne få et bad og derefter hoppe i hans seng og sove sammen med ham ved sin side. Hun havde på fornemmelsen at denne nat ville blive en uforglemmelig nat.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:13 pm

han nikkede "det var skam så lidt min kære, hvorfor ikke være ærlig over for en så smuk engel som dig" han smilede og kyssede hende, mens han lagde armen om hende og fulgte hende hjem til ham, hjem mod hans kære store hus. han trykkede hende ind mod sit bryst og kyssede hendes pande "uhh er man ikke altid lidt fin miss Blackburne eller hvad mener de selv" spurte han og lød med et som den Brite han nu engang var, for sandheden var at han ikke kom oprigtigt fra mystic falls, han var fra London.
han åbnede døren til en smuk og meget elegant stor villa, som kun var endnu smukkere indvendig. han trak hende med sig, op oven på og ind i hans soveværelse, hvor at badeværelset lå ved siden af, blidt kyssede han hendes kind "jeg smutter i bad" hviskede han og trådte væk, han smed sin læderjakke, sin bluse , så kort på hende over skulderne, før han smed sine bukser, tog noget rent tøj og forsvandt ud på badeværelset. han sukkede, smed boksershortsene og gik ind under den varme bruser
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 5:55 pm

Rachel lo blidt af ham og så ham blot ind i de kønne øjne. Hun elskede den måde han fik hende til at føle sig speciel på. Alle de kærlige komplimenter og ord. Hun elskede det stadig lige så meget som før og det gik op for hende hvor meget hun faktisk havde savnet det. At føle sig elsket og passet på. Men nu hvor hun kunne bo hos ham skulle hun ikke bekymre sig om det mere. Hun vidste at han ville passe på hende og han havde selv sagt det til hende: Han ville ikke forlade hende igen. Rachel frydede sig indvendigt. Hun glemte alt. Hun glemte at Charles sikkert ville slå hende ihjel når han fandt ud af det og hun glemte alt om stofferne. Når hun var sammen med ham betød intet af det noget. "Ih jo da mr. Grey" svarede hun ham og lænte sig ind mod ham. Rachel fulgte ham blot med blikket da de nåede op på hans værelse. Selve huset var smukt udefra og indefra. Hun satte sig på sengen og begyndte stille at knappe sin skjorte op så den kunne komme til vask. Imens hun knappede sin skjorte op lyttede hun til det løbende vand.
Tilbage til toppen Go down
Constanze
Menneske
Menneske
Constanze


Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : en meget meget stor villa
Job/hobbies : Hun er professionel pianist
Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 6:06 pm

han sukkede, kørte en hånd igennem håret og nød hvordan vandet ramte hans hud. han vaskede sin krop også selvom han vidste han ikke direkte havde brug for at gøre sig selv ren, han var mere ren end nogen andet.
han så rundt og lagde hænderne mod væggen, et eller andet sted ville han ønske han havde spurt om hun ville med i badet, men han turde vel ikke, kærlighed var ikke hans stærke side og selvom han ønskede at føle hende mod sin nøgne krop lige nu, kunne han vel ikke forvente at hun ville, hvorfor skulle hun...også selvom hun elskede ham, hvorfor så gøre det.
han kørte en hånd igennem håret og hen over ansigtet, hvorefter han lagde ansigtet tilbage, lod vandet ramme hans ansigt "åhh kære kære Rach" hviskede han næsten uhørligt, han kløede sig i nakken og kunne næsten se for sig hvordan hun ville dukke op, gå ind i badet med ham og da han prøvede at sige noget, ville hun lægge en finger over hans læber, som for at få ham til at tie stille. han blinkede og sukkede stille igen, hun var her ikke og sad sikker inde på hans værelse, kedede sig ihjel
Tilbage til toppen Go down
Rachel
Vampyr
Vampyr
Rachel


Fulde navn : Rachel Faith Blackburne
URL Alder : 400 men ligner nu ikke en gammel dame xD
Antal indlæg : 37
Geografisk sted : Før boede jeg på gaden men nu bor jeg hos Caleb ^^
Job/hobbies : At jage? ^,..,^ Men ellers elsker jeg at chamere mig ind på folk og lege lidt med deres følelser... x3
Humør : Why did you leave me? I need you to guide me... I need you to save me... To help me... I need my brother...

I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 7:12 pm

Rachel fik endelig knappet sin skjorte op og hun tog den af. Efter det lynede hun sine jeans op og tog også dem af men hun kunne høre noget. Hun børstede håret bag hendes øre og hørte at det var Christians stemme. Hun kunne dog ikke høre det helt tydeligt da han hviskede og det løbende vand overdøvede hans stemme. Hun kiggede ud mod døren og stod så pludselig ved den. Hun lukkede den stille i og kiggede så tilbage på sengen. Hun tog sit undertøj af og smed det på sengen og fandt et håndklæde frem fra et af skabene i hans hus. Hun listede ind på badeværelset og blev overvældet over hvor flot der var derinde. Hun lod stille håndklædet faldeog hun listede så ind til ham. Hun stod bag ham og lagde den ene hånd på hans skulder hvorefter hun kyssede ham i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I miss the old days... - Chrisser xD Empty
IndlægEmne: Sv: I miss the old days... - Chrisser xD   I miss the old days... - Chrisser xD I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I miss the old days... - Chrisser xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: