The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Bonnie (970)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Vampira (833)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Daniel (796)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Clarissa (761)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Kristen (683)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Gideon (535)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Justin (429)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Anna (418)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Tessie (391)
A new friend, maybe? ~Alessa I_vote_lcapA new friend, maybe? ~Alessa I_voting_barA new friend, maybe? ~Alessa I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 A new friend, maybe? ~Alessa

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Izan
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Izan


Fulde navn : Izan Angel Noil
URL Alder : Ligner en på 12, men blev ramt af en besværgelse der gjorde, at jeg vokser utrolig langsomt
Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Hos min mor
Job/hobbies : Blod? xD
Humør : Hvorfor er der ingen der tror på at jeg kan være GOD?

A new friend, maybe? ~Alessa Empty
IndlægEmne: A new friend, maybe? ~Alessa   A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeSøn Aug 19, 2012 3:53 pm

Sted: Drowning Creek
Tid: Midt på dagen
Omgivelser: Ingen andre end Izan
Vejr: En blid vind, sol, ingen skyer


Izan sad i græsset tæt ved den store sø, den lille drengs hår strittede ud i luften og hans blik flakkede rastløst rundt. Det var tydeligt at se, at han ikke kunne sidde stille, sådan blev han altid når han begyndte at blive tørstig igen. Han hadede det, så det som en svaghed, han hadede det at han var nød det at drikke blod for at kunne bevare sin styrke, men hvis han ikke gjorde det, hvad ville der så lige ske næsten gang han mødte sin far igen?
En lille frustreret lyd kom fra Izan da han kunne mærke sine hjørnetænder summe let, han vidste, at han var nødt til at drikke ofte hvis han skulle holde sig fra at skade andre, det havde han gjort alt for meget, efter hans mening, hvis man spurgte hans far, ville han have været skuffet over hvor Izan han dræbt og tortureret i sit lange liv, men han havde drukket af mennesker i det meste af sit liv, direkte fra kilden, men fået dem til at glemme det bagefter, så de blev hans private blodpose(r).
Den lille dreng havde en sort t-shirt på og lyseblå shorts der gik til knæene.
Tilbage til toppen Go down
Alessa
Menneske
Menneske
Alessa


Fulde navn : Alessa Micah Gray.
URL Alder : 9 år.
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Jeg elsker at tegne! :3
Humør : Venner kan man altid bruge, skriv til mig!!<3 ^.^

A new friend, maybe? ~Alessa Empty
IndlægEmne: Sv: A new friend, maybe? ~Alessa   A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeSøn Aug 19, 2012 4:04 pm

Alessa gik en rolig tur i skoven. Hun var nysgerrig eftersom hun lige var flyttet hertil med hendes forældre. De havde ikke givet hende en bestemt grund til at de flyttede væk, fra deres ellers dejlige lille kvarter. Men noget sagde Alessa at det havde noget med hende at gøre.
Alessa var en lille spinkel pige, med langt smukt brunt, og bølget hår. Hun var en meget rolig pige som ikke lod til at være bange for så meget, selvom hun endnu ikke kendte meget til den store verden. Hun var ni år gammel og lignede en engelskabt lille guldklump. Sådan en de fleste kun ville hjælpe mere end nødvendigt fordi hun så så sød og uskyldig ud.
Tilbage til toppen Go down
Izan
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Izan


Fulde navn : Izan Angel Noil
URL Alder : Ligner en på 12, men blev ramt af en besværgelse der gjorde, at jeg vokser utrolig langsomt
Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Hos min mor
Job/hobbies : Blod? xD
Humør : Hvorfor er der ingen der tror på at jeg kan være GOD?

A new friend, maybe? ~Alessa Empty
IndlægEmne: Sv: A new friend, maybe? ~Alessa   A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitimeSøn Aug 19, 2012 4:11 pm

En lyd af trin nåede langsomt Izans øre og fortalte ham at en lille person var på vej mod søen. Han rykkede sig derimod ikke ud ad flækken, han gad ikke, han lukkede istedet sine øjne og trak vejret langsomt imens han styrede en lille trang til at løbe over og dræne personens årer for blod. Han lænede sig forover og kørte frustreret hænderne over ansigtet og gennem hans hår, på trods af hans lille udseende, og hvor nuttet han kunne være somme tider, havde han jo stadig sin store livserfaring og vidste hvor led verden kunne være.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A new friend, maybe? ~Alessa Empty
IndlægEmne: Sv: A new friend, maybe? ~Alessa   A new friend, maybe? ~Alessa I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A new friend, maybe? ~Alessa
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: