The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Justin (429)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Anna (418)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_lcapEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_voting_barEt spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et spørgsmål fra lille nuttede mig :}

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Alessa
Menneske
Menneske
Alessa


Fulde navn : Alessa Micah Gray.
URL Alder : 9 år.
Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Jeg elsker at tegne! :3
Humør : Venner kan man altid bruge, skriv til mig!!<3 ^.^

Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} Empty
IndlægEmne: Et spørgsmål fra lille nuttede mig :}   Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeSøn Aug 19, 2012 2:00 pm

Hej alle sammen og tak fordi i har tid til lille mig! Razz
Mit navn er Alessa og jeg er ny her, så jeg kommer lige med et lille spørgsmål. n.n
Jeg ville gerne være dobbeltgænger, men jeg har ikke en dobblt-ven, så jeg ville høre om det var nødvendigt. For så må en af jer andre da meget gerne lave en dobblt-ven til mig senere, hvis i har lyst. I love you
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål fra lille nuttede mig :}   Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:05 pm

Hey Alessa ^^

Jeg vil gerne lave en dobbeltgænger-ven-ting til dig. Jeg ved ikke om du har en, men jeg ville lige tilbyde alligevel ^^
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål fra lille nuttede mig :}   Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitimeOns Aug 29, 2012 9:35 pm

Heys. Ved det er lidt af et sted at skrive noget andet end de i taler om ^^' Men synes lige jeg ville høre dig ad alligevel. Det er sådan at Bonnie elsker børn, og hvis det var kunne vi jo lave et plot eller noget, med at jeg beskyttede dig når jeg kunne? Kun hvis du er intreserret selvfølgelig. ^.^
Btw; Undskyld min pludselige trang til at skrive herinde med dette spørgsmål. Wink
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål fra lille nuttede mig :}   Et spørgsmål fra lille nuttede mig :} I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et spørgsmål fra lille nuttede mig :}
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Spørgsmål-
Gå til: