The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Justin (429)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Anna (418)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_lcapKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_voting_barKay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D Empty
IndlægEmne: Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D   Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 8:58 pm

Heys. Jeg ville meget erne høre hvad i synes om min historie. ^^
Det er kun starten så det er ikke det hele jeg læger ind, men jeg ville gerne have nogle andre end mig til at se på den. Bare skriv hvad i synes, så er i søde! ;D

__________________________________________________________________


3. marts.
Jeg burde ikke glæde mig over denne dag. Det var denne dag, som drog mig tættere mod slutningen. Det ville den i hvert fald have gjort, hvis jeg ikke havde mødt ham. Normalt ville mor sørge for at jeg fik en god dag, far ville glæde sig til talen og John og Zoey, ville rive mig med ned på krogen, så snart de havde muligheden for det. Og alle ville stå klar og ønske mig tillykke. Vi ville alle sammen være glade, som en rigtig familie. Sådan en man ser på film, en familie som er der for hinanden og altid støtter op om hinanden. Men sådan ville det ikke blive i år.
Alle dem som skulle holde mig ved selskab, var væk. Rettere sagt, jeg var væk. Ingen i min familie vidste hvor jeg var henne. Ikke en gang mine tætte venner vidste besked. Men ingen virkede til, at være det mindste bekymret alligevel. Jeg havde tit sat i sofaen derhjemme, med tanken om at det bare ville glæde dem når jeg en gang var væk. Måske ville de fejre det. Sådan var tanken i mit hoved, også lige nu. Det virkede som om ingen havde undersøgt om jeg var i live eller ej. Som om det ikke rørte dem, at jeg havde forladt huset i vrede, og at jeg nu vandrede alene rundt derude. Derfor var jeg heller ikke sikker på jeg længere betød noget. Det var ikke fordi jeg selv nød, at gemme mig hos en vild fremmede mand, som havde gjort mere ondt end godt. At være i hans hus, hvor solens stråler ikke kunne remme mig. Et tæt og indelukket sted, uden lys. At lade som om jeg stadig følte noget for ham og at jeg ikke var sur, men glædeligt ville tage imod hans gave, med åbne arme. Nej, jeg kunne ikke lide det. Men der var ingen vej tilbage, jeg var fanget. Bundet til ham, af et sært bånd jeg ikke helt forstod. Endnu.
Jeg vidste at jeg havde brug for ham. Jeg kunne mærke dybt i mig selv, at der lå noget. Noget som fik mig tvunget til, at opsøge ham, selvom jeg inderst inde ikke ville se ham igen. Jeg kunne ikke beskrive følelsen, men den blev uden tvivl større og større med tiden. Jeg havde selvfølgelig forsøgt at holde mig væk for en hver pris. Jeg vidste at hvis ikke han ville blive min død, så ville det være noget han var ansvarlig for. Men inden jeg så mig om, var jeg igen hos ham. Jeg hade mig selv for det. Jeg kunne ikke se meningen med, at jeg skulle bo hos ham og lade som om, jeg aldrig var gået fra ham. At jeg skulle lade ham overtage mit liv for en stund, før jeg selv igen, kunne klare mig på fri fod. Grunden til det hele lå dybt begravet i mig, jeg var aldrig tæt på, at finde frem til den. Det gjorde ondt at se på ham, smerten jeg havde følt da jeg lod ham knuse mit hjerte, var lige så stor, som den smerte jeg følte da han den aften, på min 17års fødselsdag, havde ladt sine skarpe tænder prikke hul på min tynde hud. Han havde uden videre blottet min sårbare hals, på sådan en sød og charmerende måde, at man ikke kunne få sig selv til at skubbe ham væk. Jeg var igen blevet så blendet, af hans smukke ydre, at jeg ikke havde gennemskuet ham før hans stod med tænderne i mig. Den måde han havde holdt om mig, lagt de søde tanker ind i mit hoved, og havde strejfet min kind med hans fingerspidser, havde fået mig hjernevasket et øjeblik. Og det var nok. Jeg kunne ikke længere gøre noget for at fjerne ham. Blodet flød fra min hals og farvede mit tøj rødt, men dog havde han formået, at suge det meste til sig, så det ikke gik til spilde. Jeg havde set blodet med mit slørede blik, hvilke skabte panik i hele min krop. Jeg kunne ikke rigtigt røre mig, og var kun nået at give et højt og i øre faldene skrig fra mig, mens smerten hurtigt bredte sig til hele kroppen. Mine ben gav efter og mine øjenlåg faldt hurtigt i. Derefter var det kun smerten. Den fortsatte og fortsatte indtil den langsomt forsvandt. Mørket bredte sig. Jeg ville ikke overleve dette, det var jeg indstillet på. Men pludselig kunne jeg mærke noget flydende i min mundvig. Mine tanker strejfede omkring vand, jeg måtte have noget mere vand. Jeg forsøgte af alle mine kræfter, at få fat i mere. Det varede ikke længe før det fyldte hele min mund, og det gik op for mig, at det ikke var vand. Derefter fald mørket over mig igen, som et stort sort tæppe.

- Kris x3

Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D   Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:08 pm

Så får jeg æren af at smide den første kommentar (:

- Jeg syntes at den er rigtig god. Elsker hvordan man sidder i starten og prøver at regne ud hvad der er sket, men det ikke er muligt for en gang i midten. Du er virkelig godt til også at beskrive alle følelserne og tanker! Smile Så en super godt start til en historie Smile
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D   Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:10 pm

Nurrhh, taaak!! Very Happy
Iiiib. Jeg er rigtig glad for at du synes det!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D   Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:21 pm

OMG!!!!!!!!! KRIS DET ER MEGA GODT SKREVET!! Very Happy
Jeg sagde jo at hvis du havde lavet det ville være godt og jeg havde ret.... IGEN! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D   Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:23 pm

Hihi.
TAAAAK! Very Happy
DU er med i den!! x3
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D   Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:29 pm

Ja, det kan jeg læse Wink Og jeg er glad Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D   Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:42 pm

Hihi, skønt! Wink
Du kommer meget mere med, med tiden ^_^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D   Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kay, jeg starter med det første emne herinde!!! :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Andet :: Talehjørnet-
Gå til: