The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_lcapHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_voting_barHvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin   Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 10:22 pm

Justin smilte lidt da hun rullede rundt så han igen lå øverst. Han havde dog heller ikke noget i mod det. Han havde ikke sluppet deres snav, men i stedet nød han det meget. Han ville ønske at de bare kunne blive der til evig tid, uden at behøve at flytte sig eller give slip på hinanden. Men det blev de jo desværre nødt til på et tidspunkt, om ikke andet når de skulle ud og jage.
Justin elskede at mærke hende så tæt på sig, han nød det næsten lige så meget som at drikke blod. Han mærkede hvordan hans tørst blev større ved tanken. Hans øjene begyndte at blive røde og han var nu tydeligt en vampyr. Han slap hendes læber for at se på hende kort, han smilte og kontrolerede sig og lidt efter var han ganske normal igen, eller i hvert fald så normalt som han ville kunne blive. Han smilte til hende og kyssede hende blidt på panden inden han igen fandt frem til hendes læber for fortsatte hvor han havde sluppet.
//Desværre havde jeg ikke så meget kreavtivitet lige nu, så jeg håber at du kan bære over med mig (: //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin   Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 10:40 pm

Bonnie nød alt det der skete mellem dem netop nu. Hun havde længe haft en længsel efter det, og efter ham. Hun ville ikke slippe ham, og det gjorde hun heller ikke. Hun lyttede kort til hans tanker uden at lægge mærke til det. Pludseligt kunne hun bare høre ham sige: Jeg ville ønske at vi ikke skulle slippe hinanden. Men det kommer vi desværre til. Hvis ikke før, så når vi skal jage.
Det gav Bonnie et smil på læben, men hun slippede ikke hans læber. Hun snavede ham ivrigt igen og legede heftigt med hans tunge, mens hun pressede ham ned mod sig selv. Hun kunne mærke at der var noget forandet ved ham, bare et øjeblik. Han blev mere kold og stiv, mere.. tørstig. Bonnie så roligt ind i hans smukke røde øjne uden at lade sig genere af det. Hun nussede ham blidt på maven og smilte kort triumferende til ham. *Helt roligt skat* tænkte hun og sørrede for at være helt afslappet da hun sendte tanken afsted til ham. Hun betragtede ham lidt og smilte sødt til ham da hun kunne se han igen fik kontrollen over sig selv. Bonnie nød hans kys i panden, men vendte så ivrigt tilbage til hans læber igen. Af en eller anden grund var hun blevet tændt af hans røde øjne og vampyr overtaget. Hun kunne ikke sætte ord på hvorfor.

// Helt okay ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin   Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 10:50 pm

Justin smilte lidt i deres snav. Han tænkte stadig på at han gerne ville blive liggende sådan med hende for evigt og ikke et sekundt mindre. Han ville bare være tæt på hende så meget som overhovedet muligt, så længe de var sammen. Han besvarede ivrigt snavet og lod sin ene hånd glide ned ad hendes krop, ned til hendes ben som han spredte nok til at han igen kunne trænge op i hende. Han stønne lidt, men uden at slippe hendes læber, for det var næsten det han nød allermest.
Justin fandt hurtigt rytmen fra før, dog lidt roligere og mere intimt. Han kunne mærke at hun var lidt mere med efter hans vampyr instinkt havde taget over, så han lod igen hans øjene blive rød og nu var han også mere ivrigt. Han trykkede sig ind til hende, trods det at de ikke kunne være mere tæt og hans rolige rytme fra før var blevet hurtigere og han fortsatte snavet mere ivrigt. *Jeg elsker dig* han skubbede tanken over til hende og efter det lod han sin vampyr side overtage mere. Han nød det endnu mere og alle hans sanser var i brug.
//Mit internet er virkelig dårlig her for tiden, så jeg forsvinder nok en gang i mellem Sad //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin   Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:25 pm

Bonnie kunne godt lide det faktum at han ikke blev vred når hun læste hans tanker. Hun vidste ikke om det ville holde hvis hun nu rode rundt i dem. Det ville hun nok heller ikke fortrække hvis det var hende. Men hun overvejede kort at prøve det. Tanken blev dog hurtigt glemt da hun ikke ville ødlægge noget af det der var mellem dem nu.
Hun kunne mærke hans ene hånd glide ned over hendes krop, hvilket hun ikke kunne undgå at nyde. Hun lod ham komme helt ned og skilde hendes ben, men ikke uden et støn. Hun sukkede kort efter, hun nød det virkeligt og var ret glad for ham. Hun var blevet mere ivrigt og det kunne hun også mærke af han var, hvilket gjorde at hun ikke havde noget imod at han igen trængte op i hende.
Hun stønnede højt i det kan kom ind i hende. Så lagde hun kort hovedet bagover og slap derved hans læber. Hun kunne mærke at han havde opdaget hvad der fik hende tændt, eller det var i hvert fald det hun regnede med, for han brugte det nu mod hende.
Bonnie blev vildere og vildere jo mere han lod sine instinker overtage. Hun kunne ikke holde sig på afstand mere. Det var hun selvfølgelig heller ikke men det føltes sådan. Hun trykkede ham ivrigt ned mod sig og fandt hans læber igen. Hun startede en ivrigt og en smule vild, snav. Derefter skulle hun lige til at give en lyd fra sig, men hørte hans tanker. Det blev til et underligt højt støn i stedet for da hun lod tanken gå gennem sig.
Bonnie kunne ikke holde sine tænder og de røde øjne tilbage da det blev bedre og bedre. Hun snavede ham ivrigt for ikke at hvæse af nydelse. Hun kunne godt lide farten det hele gik i, det fik hende helt op at ringe. Hun slap kort snaven igen og skulle lige til at bide ham, da hun blev afløst af endnu et støn. *Jeg elsk.. er også.. dig!* fik hun stammede frem i sine tanker. Hun sendte tanken afsted og nød det fuldt ud.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin   Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 15, 2012 11:33 pm

Justin mærkede hvordan hele hendes krop nød det og det fik bare ham til at nyde det endnu mere. Han satte farten op og lagde lidt flere kræfter i, han håbede ikke at det ville gjorde ondt på hende, men ellers måtte hun sige til, for lige nu var det hans instinkter der styrede og han var bare helt vildt tændt. Specielt da hun hellere ikke kunne holde hugtænderne og de røde øjne på afstand mere. Han blev lidt så tændt af det som hun var, og han stønnede selv højlydt. Det havde været i gang rimlig længe efter hånden, men han ville bare fortsætte. For han nød virkelig at have hende så tæt på sig og høre hendes stønne efter ham og af nydelse.
Justin hørte hendes tanke, der ikke helt var sammenhængende, men han tog det som et tegn på at hun nød det for meget til at kunne sætte det sammen. Han smilte lidt og satte farten en smule mere op og sørgede for at han kom helt op i hende. Da hun havde sluppet snavet, lod han sine kys falde ned over hendes hals. Han lod sin tunge glide ud i mellem sine læber og slikke lidt på hendes hals inden han blidt satte tænderne i hende. Alt dette gjorde han uden at trække sig ud af hende, det gjorde ham bare endnu vildere og stødte hårdere til.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin   Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 12:27 am

Bonnie kunne mærke ham helt igennem. Det var som om det gav hende stød hver gang han var helt oppe i hende. Den følelse gjorde hende rigtig tændt. Hun var ret sikker på at hun ikke havde været så tæt på ham før, nogensinde. Hun kunne slet ikke styre sig, den mode han tog hende på gjorde hende helt. Hun nød det mere end noget andet. Det gjorde slet ikke ondt på nogen mode, men det ville det nok have gjort hvis nu hun var menneske. Et menneske ville kunne mærke dets smerte men fordi Bonnie var vampyr, var det hele bare ren nydelse. Hun stønnede højere og højere som han nu kom mere i gang og gjorde det hurtigere. Bonnies tanker var ved at eksplodere. *Tag mig! Jeg vil have dig, nu! Mere! hurtigere! Justiii..* hun kunne ikke holde igen, overhovedet ikke. Hun havde aldrig haft det så godt hele sit liv, og nu nød hun det så meget at hun troede hun skulle dø. Hun kyssede ham ivrigt mens hun stønnede højt mod hans læber. Da han sætte farten op igen og kom helt op i hende blev hun våd lige på stedet. Hun gav et hyl fra sig og borede sine negle ned i hans ryg. Bonnies tanker skreg igen og det var svært ikke at sige det højt. Da hun var fri til at tale kunne hun ikke holde det mere. "Tag mig!!" Udbrød hun uden at tænke over det. Da hun.lidt efter kunne mærke hans tænder skære gennem huden i hendes hals stønnede hun højt igen. Det var blandet med et skriv fra smerten, men lige nu nød hun også den rigtig meget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin   Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 3:36 pm

Justin elskede at høre hende stønne hans navn. Tanken om at de lå her efter alt den tid fra hinanden. Det var utroligt at det eneste der havde sagt til hinanden, inden de havde kastet sig over hinanden var "hej". De havde ikke set hinanden er ret lang tid, men det føltes som om at han aldrig havde været væk. Det var denne scene et bevis på, for deres tørst efter hinanden havde ikke forandret sig, den var åbenbart blevet større.
Justin hørte hendes stemme i sit hovedet igen og han nikkede stille, for han ville ikke afbryde noget. Hans ene hånd havde fundet vej til hendes bryst som han vildt kærtegnede, for han var alt for tændt og ivrigt til at være blid nu, men det virkede til på Bonnie havde hun hellere ikke havde tid eller lyst til blidhed. Sådan havde Justin det bare. Han slap hendes hals og smilede ved lyden af hendes skreg, han stønnede selv højlydt da han endelig kom. Han havde nået sit klimaks, og han havde nydt det hele. Han trak sig ud af hende og rullede ned på siden ved siden af hende. Han trak vejret i små stød. Han smilte lidt. Han satte sig op og så på hende, hans øjene havde slet ikke fået nok endnu, så han lagde sig ovenpå hende som før og kyssede hende ned af halsen, og forsatte ned på hendes bryst. Justin elskede hendes duft og vidste at han altid ville kunne kende den.
Justin lod sin tunge glide ud og kort lod han tungen lege med hendes brystvorte inden han fortsatte sine kys ned af maven.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin   Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 4:32 pm

Bonnie var helt væk. Hendes øjne flakkede rundt som om det krævede alt af hende at holde dem åbne. Hun lukkede dem i og bed sig lidt i læben, mens hun blidt nussede ham på ryggen. Hun nød dette så meget. At være her, sammen med ham, var helt fantastisk. Hun kunne ikke gøre andet end at give sig helt hen til ham. Han overtog alt, hendes tanker, hendes ønsker, alt i dette øjeblik.
Bonnie forsøgte at holde igen med sine støn men gav hurtigt op, hun kunne ikke holde det inde. Hun ville heller ikke, hun ville lade alle høre at hun havde det godt og at hun var sammen med ham igen. Ham som hun altid havde tænkt på, ham som hun aldrig ville undvære igen, nogensinde! Justin.
Hendes tanker gik uroligt med afslappet rundt om alt det hun havde lyst til med ham ved sin side. Hun ville opleve alt med ham, så længe hun var der, ville hun være sammen med ham.
Hun lod ham tage på hende lige så vildt han ville og hun nød det hele. Hun smilte kort af hans tanker da hun ved et uheld kom ind i hans hovede. Hun havde ikke noget imod han var vild og ustyrlig, det var perfekt. Han var perfekt.
Bonnie gav igen lyd fra sig og smilte en smule da hun hørte hans høje støn. Hun kunne mærke han kom og det fik hurtigt et smil frem på hendes ansigt. Hun så roligt på ham mens hun trak vejret hurtigt som hun havde gjort lige før også. Hun holdte en smule fast i ham da han ville trække sig ud af hende men lod ham så gøre det. Hun lagde sig slapt tilbage og drejede langsomt hovedet til siden for at se på ham.
Hun fniste kort og lod blikket hvile på ham. Hun kunne så i hans øjne at han stadig var tændt.
Bonnie satte sig hurtigt op da hun så det, og kastede sig over ham. Hun kyssede ham ivrigt et par gange og trak ham ned over hende igen. Der efter blottede hun igen sin hals for ham og nød hans kys hele vejen ned. Hun flettede sine fingere ind i hans hår og rode ivrigt op i det mens. Hun nød det virkelig meget. Hun sukkede lidt da han nåede til hendes bryst, hun lod ham lege med sin tunge og hendes brystvorte som han ville. Et skævt smil forlod hendes læber ved hans berøring.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin   Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Justin's Hus ^_^-
Gå til: