The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_lcapDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_voting_barDa trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 8:01 pm

Anna smilede til Percy som satte sig ned ved siden af hende og Lamia. Hun trippede lidt med sine fødder da hun syntes det var en vane og hun havde tænkte aldrig over når hun gjorde det. Hun gjorde det altid ubevidst og det var en af de ting hun syntes var underlige ved hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 8:54 pm

Lamia gengældte varmt Annas smil, og smilte så til Percy. "Du må jo huske at lave dine lektier Percy" Hun daskede ham venligt på armen. Hun læste Annas tanker og havde det på præcis samme måde.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Gæst
Gæst




Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 10:34 pm

Percy kiggede på Lamia og smilede lidt. "Jae, det.. det skal jeg vel nok.." mumlede han og roede op i sit hår. Han gad ikke, færdig. Han kiggede skiftevis på dem. Han fandt det lidt akavet, at sidde imellem dem begge. Han kendte kun den ene, men hende den anden virkede da også flink nok.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 03, 2012 1:18 am

Lamia kunne mærke på Percy at han ikke gad at lave lektier. Hun kendte det kun alt for godt. " Det var for sjov! Jeg var skam selv en ballademagere, da jeg gik i skole. Det var virkelig sjældent jeg lavede mine lektier. Jeg var da fuldstændig ligeglad med hvad læreren og mine forældre sagde. De skulle for fanden da ikke have en skid at bestemme i mit liv. Det var jo ligesom mit liv. Men det forstår voksne ikke så tit. Desværre. Derfor er det virkelig godt at have nogle gode venner." Hun smilte opmuntrende til Percy.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 08, 2012 9:24 pm

Anna grinte. "Jeg var heller ikke særlig 'ordenlig' i skolen. Mine forældre troede jeg var en der opførte sig ordenligt og ikke gik ud i frikvaterene medmindre jeg havde lavet min lektier færdige så jeg ikke behøvede lave dem der hjemme. Der var der nogle pligter at tage sig af." Sagde hun mens minderne kom frem fra hendes fortid.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 09, 2012 8:05 am

Lamia smilte til hende. " Men dine forældre må da have opdaget det.. Da du fik dine karakterer f. eks.. Gjorde de ikke?" Hhun løftede øjenbrynet og kiggede undrende og spørgende på Anna. Det gjorde hendes i hvert fald. Det kunne da ikke passe at Annas familie slet ikke lagde mærke til at hun fik dårlige karakterer.. Med mindre hun selvfølgelig havde fået gode karakterer men bare havde opført sig dårligt ovre i skolen..
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 09, 2012 10:06 am

Anna grinede. "Nej jeg fik altid 12. Min samlede karakter i gennemsnit var også 12. Og hvis jeg kun fik 10 truede jeg min lære eller ændrede den. Men ellers hypnotiserede jeg hende så hun selv rettede den eller gav mig lov til at skrive den om. Men det skete heller ikke særlig tit alligevel." Sagde hun og smilede for sig selv. Nu hvor hun tænkte over det var det en meget sjov tid i skolen hun havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 11, 2012 3:43 pm

Percy kiggede på Lamia med et lille smil og en lille grimasse. "Jeg har det da fint i skolen.. jeg.. jeg gider bare ikke alle de der lektier og ånssvage lærere.." mumlede han og rakte i et øjeblik tunge. Han lagde armene over kors og lænede sig godt tilbage på bænken. Han kiggede skiftevis på pigerne, da de begyndte at tale sammen. Han kneb øjnene sammen og kiggede på Anna. "Hypnotiserede dem?"
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 11, 2012 4:19 pm

Lamia lo stille. " Tro mig Percy.. Det kender jeg kun alt for godt." Hun smilede meget medfølende til Percy. " Jeg har altid syntes at det er mit liv, og derfor skal jeg selv styre det. Ikke en eller anden åndsvag lorte lærer.. Undskyld mit sprog." Hun så en smule flov ud da hun sagde det med hendes sprog. Det var jo ikke alle der snakkede grimt eller/og bandede. Men hun havde for det meste levet i skumle slumkvarterer så det var hvad hun var vant til. Hun kunne ikke gøre så meget ved det.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy   Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Da trekløveren mødtes for første gang- Anna og Percy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En dag i skoven ~Percy
» At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C:
» Er du min bror? ~Percy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: