The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Vampira (833)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Daniel (796)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Kristen (683)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Gideon (535)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Justin (429)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Anna (418)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Tessie (391)
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_lcapEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_voting_barEndnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne.

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. Empty
IndlægEmne: Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne.   Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. I_icon_minitimeSøn Nov 27, 2011 5:57 pm

Sted: Et sted i Mystic falls, photoshot.
Tid: Ca. middag.
Vejr: solen skinner udenfor.
Omkring: Photografen, Make up pigen, og alle de andre der arbejder der. ^^
Humør: Træt, usikker.
Grund: Har ikke sovet, er forvirret over et par ting i denne tid.
Påklædning: Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne. Kristen-stewart-eva-magazine

Kristen gik rundt midt lokalet, hvor de skulle til at tage billeder af hende. Hun var ret træt, så hun gik en smule langsomt mod rampelyset og dem hvide baggrunds skærm der var blevet sat op. Hun smilte venligt til alle dem der arbejdede der, hun kendte dem ikke helt godt alle sammen, men lidt gjorde hun da. "Undskyld jeg ser såden ud, jeg har ikke fået så meget søvn" sagde hun med en blød og rolig stemme til potografen. Hun havde ikke kunne sove da hun havde lagt og tænkt på alle de ting der var gået skævt, på det sidste. Hun havde bare fået det svar at de nok skulle få styr på det. Han sendte make up pigen hen så hun kunne friske hende en smule op. Kristen sad stille midt i den hele om ventede på hun kunne få taget de billeder, inden hun skulle skifte tøj.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
 
Endnu en dag på jobbet ~Åbnet emne.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls-
Gå til: