The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 19, 2011 6:52 pm

Taemin's krop vågnede med et.
Han kom hurtigt på benene og overførte halvdelen af sin energi til Zoey. Hans vinger kom frem igen.
han gik hen til roxanna og healede hende. Da han var færdig gik han tilbage til Zoey og størg stille hendes kind og håbede hun ville få det godt igen. Han fik hendes vejrtrækning til at blive normal men ellers måtte han bare håbe.
Tilbage til toppen Go down
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 19, 2011 10:10 pm

Roxanna slog øjnene op med et sæt. Hun sprang hurtigt som en kat på benene, og stillede sig i en position der kunne minde om et ventende rovdyr. Hun skulede mod den blandede, som sad på jorden. Og derefter mod heksen og ulven. "Du rør mig ikke dit gadekryds!" Hun snerrede det ud med de skarpe tænder blottet, og øjnene glødende røde. Hun bevægede sig i små, stille men elegante velovervejede skridt en bue uden om dem. Men da hun standsede, var hun lige præcis det stykke længde væk fra før. Bare lige ved Zoey, og uden for Taemins rækkevide for nu. Og selv hvis han gjorder noget, ville hun kunne nå at opdage herfra. Hun knurrede dybt af ham, men rent raseri og had.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 2:26 am

Lamia blev overrasket da Taemin pludselig sprang op. Hun følte hvordan han overførte energi til Zoey. Det undrede hende meget at han helede Roxanna. Først prøver han at dræbe hende og så prøver han at redde hende. Hvad går det lige ud på? Tænkte hun. Hun blev ret irriteret over at Taemin var så opslugt af Zoey. Det var ligesom hende der lige havde reddet hans liv. Burde han ikke i det mindste sige tak? Hun skyndte sig at rejse sig op, så hun var parat hvis Roxanna prøvede på noget.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 10:05 am

"Forresten tak."
"Bare på grund af hun prøver at dræbe os betyder det ikke at hun skal dø."
Han havde sit blik på Zoey og Roxanna Hele tiden." Han kunne mærke Roxanna's blodtørst stige.
Taemin rejste sig op og fæstede blikket på Roxanna. Gå nu bare. Du så selv hvad jeg kan gøre ved dig og i sær hvad Zoey kan. Taemin ændrede sig pludselig. Hans enen vinge blev sort og den anden var stadig hvid. Han hår farve og udseende ændrede sig også. Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Thumbbig-34126
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 1:09 pm

Lamia kiggede på ham. " Ja selv tak." Hun var irriteret og det kunne man tydeligt høre på hendes stemme. Han kiggede ikke engang da han sagde tak. Hun kunne også mærke Roxannas blodtørst stige og gjorde sig parat. Så så hun over på Taemin der begyndte at forandre sig. "Hvad er det der sker med dig?" Men hun havde egentlig en meget god idé om hvad der skete med ham. Han blev revet med. Og det kan mange folk tage skade af. De kan meget nemt blive onde, eller i hvert fald opføre sig ondt et stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 2:06 pm

Zoey kom langsomt til sig selv. Hun kunne stadigvæk ikke høre eller mærke noget. Blodet løb stadig langsomt ned ad hendes kind. Med et sæt satte hun op. "Bedste!?" sagde hun. Hun blinkede et par gange og tog sig til hovedet. "hvad er der sket?" sagde hun, og så på dem. Som sædvandlig huskede hun ikke meget med det samme. Hun så på dem allesammen en efter en. *Roxanna, Taemin og Lamia? Ikke?* tænkte hun til sig selv. Hun tørrede sin kind og næse. Blod. Hun vidste det med det samme. Hun rejser sig usikkert, men væltede.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 3:10 pm

Roxanna knurrede højt som en sulten puma, og stillede sig parat. Hun ville ikke overraskes igen. "Du kan ikke gøre mig noget køter. Og heksen er jo ynkelig, bare en dråbe blod og så kan hun ikke stå. Og den oldgamle blanding derover er bare direkte irreterrende" Hun pegede på hver og en for at understrege. Hun forblev upåvirket af hans forandring, og var bare rasende over det de havde gjort mod hende. Smerten var væk, så hun var helt frisk. De skulle ikke overraske hende igen. Hun så på ilden, og trådte et skridt tilbage for at vudere. Så tog hun tilløb, og sprang ud gennem flammerne. Hun blev dog brændt gevaldigt, men det forblev en skærende grimmasse. Hun spurtede over og greb fat om heksens hals. Nu hvor hun var svag, var det hendes eneste chance. Hun holdte hende stramt, med neglene i hendes hals. "Rør jer ikke! En eneste bevægelse, formular eller andet og heksen er død!" Hun snerrede det ud mellem de sammenbidte tænder. Smerterne i kroppen over ilden, var ingenting i forhold til hadet. Hun stod roligt, og holdte let heksen i kvælertag.
Tilbage til toppen Go down
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 4:27 pm

"Nu går du forvidt." Råbte Taemin. Hans øjne blev kuld sorte og pludselig kom der tusinde af krager og slørrede Roaxnna's syn ved at flyve rundt om hende. Med et Var Taemin henne ved hende og sparkede hende hårdt. Hvis han havde sparket bare lidt håre ville han havde gennemboret hende.
Kragerne blev til en masse fjer der faldt stille og roligt ned omrking Taemin. Taemin's aura blev mørkere og mørkere. Han lagde sine hænder sammen og fløj med v-fart hen i mod Roxanna.
Han lagde Hånden på Raxanna's mave. "En forkert bevægelse og jeg ændre dine molekyler om til støv." Taemin var ved at blive tappet for kraft men han havde gjort en backup parat så han ikke røg i komma igen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 4:32 pm

Zoey sad lidt og sundede sig. Hun var lidt på gulvet. Da hun hørte Roxanna's beskrivelse af hende, blev hun rød i hovedet. "sagde du bare ikke! " rasede hun. Det kunne godt være synet af blod fik hende til at dejse om, men ynkelig det var hun bestemt ikke! Det gjorde hende vred. Hun samlede krafter til at rejse sig op, da hendes ben var som gelé under hende. Hun gispede da Roxanna stod bag hende. Hun lukkede øjnene og skyndte sig at kaste en lydløs bevægelse på sig selv. Hun åbnede bagefter sine øjne. Hvis de angreb ville hun dø og det vidste hun. Derfor gjorde hun det. "Roxanna slap af" sagde hun hæst, og prøvede at ignorerer smerten fra Roxanna's negle i hendes hals. Hun lagde hænderne om Roxanna's hænder. Hun klynkede lydløst af smerten. Hun klynkede lidt højere da gjorde det mod Roxanna. Zoey var stadig ikke på toppen, så hun ville være et let offer. Men slog nogen hende ihjel ville hun vågne op igen. Det ville besvægelsen sørge for.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 4:49 pm

Taemin støttede Zoey og gav noget energi så hun kunne tale ordenligt
Tilbage til toppen Go down
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 4:54 pm

Roxanna ømmede sig kort over slaget, men stod hurtigt ret igen. "Sidste advarsel hund! Hvis du rør mig dør heksen!" Hun borede neglene hårder ind i halsen, og klemte til "Gå over til oldningen og bliv der, medmindre du ønsker at se en langsom gengivelse af hovedrivning" Hun smilede koldt, og stramte så meget om grebet, at Zoey kun lige knap kunne få luft. "I bliver!" Hun kiggede på fjerdene omkring sig, men lod sig ellers ikke distrahere.
Tilbage til toppen Go down
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 5:08 pm

"Nhazul" Pludselig kom der fem næver op af jorden og slog i retninger af Roxanna.
Taemin Kom med v-fart og sparkede Roaxanna væk. Han fløj i mod hende med en dræber intens der var højt over normal. Han slog med den ene næve hårt i mod Roxanna men ramte forbi og væltede 5 træer.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 5:17 pm

Zoey var fanget i Roxanna's greb. Hun kunne næsten ikke trække vejret. Hun kunne ikke komme væk. Istedet begyndte hun er beskytte Roxanna. Hun fik næverne til at opløse, og Taemin til at flyve tilbage. "hør nu bare efter!" sagde hun lavt. "Det hjælper ikke at bekæmpe det.. Bare lyt" Hun var ret svag. Luftmanglende gav hun en kvalt fornemmelse.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 5:19 pm

Taemin styrede luften og tvang det ned i Zoey lunger.
Taemin Landte elegant ned på jorden igen. Han blev ved med at sende luft ned i Zoey lunger.
Tilbage til toppen Go down
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 5:48 pm

Roxanna hvæssede hidsigt af Taemin. "Et lille nummer mere fra dig, og heksen er død! Fat det hundehovede!" Hun strammede sit greb om halsen, så luften forblev lukket. Neglene borede sig så langt ind at hun kunne dufte de små bloddråber, der langsomt piblede ned af hendes hånd. "Det er ved at være sidste chance.. I forholder jer roligt, og vælger en frivilligt der kommer hen og donere sig selv til mig. Ellers er heksen så godt som død. Og det skal gå hurtigt uden numre" Hun stirrede koldt på dem alle sammen, men var svagt øm efter angrebet.
Tilbage til toppen Go down
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 6:27 pm

Taemin kunne ikke tage det mere. Han Aura blev helt sort. Hans mærker på hænderne glødede. Han Fløj med over V-fart imod Roxanna. Han Slog hende væk. Han fløj i mod hende og tog fat i hendes hals og strammede sit greb så ikke engang blodet kunne flyde igennem der. "En ting er at du fornærmer mig men at slå en ihjel så er du gået over stregen." Snerrede Taemin. Taemin Smadrede hende ned i jorden og slog sin næve 10 centimeter væk fra hendes ansigt. "Du for en chance mere, gå eller jeg holder ikke tilbage." Han blod tørst var over det 15 tiger havde tilsammen og hans dræber instinkt stod på pludselig død.
Tilbage til toppen Go down
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 7:39 pm

Hun mærkede han kom, men undgik at unvige svagt med vilje. Hun opfattede først lidt efter, hvor hun lå hamret ned i jorden. Hun grinede svagt, men opgav på grund af blodmangel. Hun smilede koldt. "Du bad selv om det" I alt den tid havde hun stadig holdt på Zoey, og nu klemte hun til. Hun borede neglene ind i halsen, mens hun brugte kræfterne til at kværke hende. Hendes øjne glødede rødt af had, og raseri.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 9:42 pm

Zoey kunne ikke trække vejret. Som alle normale mennesker havde hun brug for ilt. Hun kæmpede og kæmpede, men jo mere hun prøvede at komme fri jo svagere og kvalt blev hun. Tårer begyndte at løbe ned af hendes kinder. Hun så sit liv passerer for øjnene af hende. Alle hendes stunder med sine familie. Bonnie, John, Susan, Stefan, Shelia, Tessie, Matt, Justin, Daniel, Eric og alle andre i hendes liv - selv den tid hun havde med Matthew - passerede forbi hendes indre øje. Det var sket for hende en gang før, men det skræmte hende alligevel. Hun kom med nogle enkelte kvalte lyde, før det sortnede for hende og hun blev slap. Hun var død.. Og dog.. Men det vidste ingen..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 11:51 pm

Lamia brugte hurtigt signe heksekræfter til at få Roxana til at sippe Zoeys hals. Hun brækkede hendes hånd i hendes sind, og vidste at det også ville ske i virkligheden. Så brugte hun sine stærke vampyrkræfter til at tage hendes vilje fra hende, og gøre hende magtesløs. Hun gik hen til hende lige så stille og roligt. Så hende dybt i øjnende og aktiverede hendes hypnotiske stemme. "Slap af. Tag det roligt. Læg dig ned og bliv liggende. Du ønsker ikke at gøre nogen fortræd, og vi ønsker heller ej at gøre dig fortræd. Bare bliv liggende og slap af. " Hun borede sine øjne dybt ind i Roxannas og satte sig ned ved siden af hende. Dog stadig klar hvis nogen prøvede på noget. Så sendte hun en helende besværelse hen imod Zoey. Hun blev meget bekymret for Taemin. Hans aura var helt igennem mørk nu, og det var bestemt ikke noget godt. Han kunne ikke stre sin blodtørst. Måske ville det endda gå ud over hende og Zoey. Hun sagde med tanketale til ham *Taemin, slap af. Du bliver nødt til at køle ned. Du risikere at gøre mig eller Zoey noget. Det vil du da ikke, vel?* Hun rynkede på panden, men blev vedmed at kigge i Roxannas øjne.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 21, 2011 11:47 am

Roxanna kunne mærke fryden over at have dræbt heksen, men det blev hurtigt erstattet af en sær fornemmelse da hun så i Lamias øjne. Hun satte sig ned uden at vide hvorfor, men det gad hun ikke være med til ret længe. Hun vidste at Hybrider nemt kan betvinge vampyre, og især give dem smerte med deres bid. Apropos smerte, dunkede hendes ene hånd underligt. Men hun kunne mærke den langsomt hele. Hun kneb øjnene let i, og mærkede hvordan vreden gjorder dem vrede. Hun kæmpede imod hypnosen, og blottede tænderne som en slange i et hvæs. Hun sprang hurtigt på Lamia, og satte tænderne i hendes skulder. Ikke engang for at drikke, bare for at skade hende. Hun borede tænderne i skulderen, til hun hørte noget knase. Dog blev hun dog hængende, efter svimmelheden fra hypnosen. Hun så kort over mod Taemin, og bemærkede først nu hans dystre aura. *Du er ikke meget bedre end mig køter* Tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 21, 2011 2:52 pm

Zoey var forlængst væk. Hendes vejrtrækning var holdt op. Hun krop var slap, og hendes øjne var åbne. Den normale gnist der altid var der, var nu blevet erstattet med tomhed. Hendes hjerte var stoppet. Kun et svag hvid aura var omkring hende. Men hvis men ikke konstentrerede sig om hende ville man ikke lægge mærke til det. Men det var kun hendes krop. Hendes sjæl var der stadig. Klar til at puste liv i kroppen, når det hele var faldet til ro. Imens helede hele kroppen, uden det var tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 21, 2011 4:43 pm

Taemin havde en trang til at lave Roxanna om til en bunke kød strimler men lod vær.
Han's aura blev stille og roligt normal igen og hans øjne blev normale. Men hans dræber instinkt og blodtørst var det samme. Han fløj hen til Zoey og begyndte at sende små stød igennem Zoey for at få hjertet til at pumpe igen. Han tvang luften ned i hendes lunger og trak den ud igen. Han ville ikke have hende til at dø. Han samlede energi i hånderne og healede de indre skader i hendes hals og gik luft røret og spiserøret til at fungere. Han klappede sine hænder sammen og lagde dem på jorden.
Pludselig kom der 3 gigantiske næver op fra jorden og tog et stramt greb rundt om Roxanna. "Hvis Zoey dør så ryger du med." Sagde Taemin koldt. Han blev ved med at sende små stød igennem Zoey krop og puttede luft ind og ud af Zoey lunger. Armene der holdt Roxanna strammede sig mere og mere.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 21, 2011 5:06 pm

Lamia skreg af vrede. Hun flåede i Roxannas hår for at få hende væk fra sin skulder. " Dette kommer du til at fortryde Hybrid!" Hun væltede Roxanna hårdt ned i jorden og satte sig på hende. Hun var virkelig vred nu. Hendes tænder skød frem og hun så rødt. Hun ville dræbe den hybrid. Hun bøjede sig lynhurtigt ned og flåede tænderne ned i Roxannas hals. Hun drak grådigt og hadefuldt. Hun mærkede hvordan hendes vampyrinstikter tog over og hun kunne føle hendes trang til at dræbe. Hun stoppede med at drikke af hende og hvæsede, før hun gik over til Zoey. Så lagde hun Roxanna i koma, med hendes heksekræfter. Hun ville først vågne når Lamia fik hende til det. Hun satte sig ned ved siden af Zoey og sagde. " Nu kan hun i hvert fald ikke gøre os noget lige foreløbig.." Hun smilte tilfreds og kiggede så på Zoey. Hun sagde en besværgelse til at starte Zoeys hjerte igen. Så gav hun hende kunstigt åndedræt og hjertemassage. Hun fulgte den samme rytme som med Taemin og ignorerede smerten i sin skulder. Hun ville ønske at Taemin kom til fornuft, så han kunne bruge noget alkymi til at hele hendes skulder. Imens hun gav Zoey kunstigt åndedræt og hjertemassage, overføre hun også noget af sin kraft til hende. Nu var Lamia ved at være brugt op. Hun kunne nok ikke holde til dette meget længere. I det mindste havde hun drukket af Roxannas blod og havde derfor lidt flere kræfter end før. Hun lovede sig selv at hun ville give kærligheden en chance til hvis hun overlevede dette. Hun måtte bare tage og lære nogle fyre at kende først. Den eneste fyr hun kendte var Taemin og det så ud som om han var ret vild med Zoey.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 21, 2011 5:44 pm

Taemin's kraft var snart brugt op. Han brugte noget af det sidste til at heale det der var skadet på Lamia skulder. Han Blev ved med at sende små stød ignnem Zoey og pumpe luft ind og ud af hende.
Han slap lidt grebet på Roxanna men hun var stadig klemt. Han fik en tårer ned af kinden men det var ikke en almindelig tårer. Den ene tårer han havde grædt i årevis var af blod. Den ramte jorden lige ved siden af Zoey.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 21, 2011 7:50 pm

Zoey var langt væk. Dog var der et eller andet der langsomt fik hende tilbage. Hun var faktisk død, og det var forsent at rede hende. Men roen. Det faktum at faren var drevet lidt over, gjorde at hendes besværgelsen gik igang. Hun rørte lidt på sig. Hun gispede lidt efter luft og åbnede øjnene. Hun tog sig til halsen før hun begyndte at hoste. Hun rullede om på siden og rullede sig sammen. Hun var skræmt. Det var skræmmende bare at dø og vågne igen. Hun rystede vildt og skjulte sit ansigt i hænderne. Hun skulle lige komme sig over det. Om nogle timer ville hun være helt høj over det der var sket. Det var ihvertfald det der skete sidst.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En aften på bar *Alle er velkommen*
» Tillykke mor.. (Alle er velkommen)
» Livet som kriger ( alle er velkommen :D)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Vandfaldet-
Gå til: