The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Justin (429)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Anna (418)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_lcapVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_voting_barVandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeOns Feb 08, 2012 3:38 pm

Zoey frastødte Lamias hjælp til at hun kunne klare det energi tab. Hun ville gerne tage imod det, men hun kunne ikke. Hun kunne ikke lade Lamia bruge mere energi end det hun allerede brugte og havde brugt. Hun sukkede opgivende. *Du undervurdere hende Lami.. Hun er langt stærkere og jeg kender hendes slags. To ting kan kun dræbe dem, og magi er ikke nogen af de tog ting* Hendes tanke stemme var lige så rolig som før. Hun havde kontrol over hver en celle i hendes krop lige nu. Hun var svag, men også stærk på samme tid. Hun kørte en hånd gennem sit hår.
Tågen var begyndt at lette lidt. Hun stirrede stadig på Jægeren. Hun var tålmodig og rolig. Hun frygtede ikke han gjorde noget ved hende, selvom hun vidste at han havde sit gevær på ryggen. Han var bange inderst inde. Hun mærkede skjoldet Lamia sendt omkring hende. Hun smilede lidt og så mod hende. Hun afbrød dog skjoldet omkring hende. Af samme grund som hun ikke havde taget imod det stød af energi, Lamia havde sendt hende før.
Zoey mærkede overraskende nok noget koldt og rundt mod hendes bryst. Ordene der fulgte med friskede hende op. "Jeg ved hvad du er.. Og du burde være blevet brændt lige som alle andre af din slags!" Hun så på jægeren, som havde sat geværmunden mod hendes bryst. Hun stod hvor hun var. Hun kunne så panikken brede sig i hans ansigt. "Slip mig fri," hviskede han hæst. Hun så bare på ham. Han ladte geværet. "Eller jeg skyde!" Hun rykkede sig ikke selvom han råbte det højt. Hun lagde hovedet på skrå. "Det ville du andre gør.." Hun lagde en hånd på hans arm og undertrykkede at gispe. Hun så hans kone og tre børn. Hun ignorerede at han pressede geværets mund hård mod hendes bryst for at få hende længere væk. "Tænk på din familie.. Du er ikke en koldblodig jæger vel? Du dræber ikke alt og alle, gør du vel?" Hendes stemme var blød og blid. Hun var meget opmærksom på hvordan hans reaktion var. En tanke slog hende. Eller mere noget hun havde lovet sig selv. Hun skulle ikke være så dumdristig.. Hun tænkte lidt tilbage. Hun havde været dumdristig alt for meget idag! Hun kunne ikke holde hvad hun lovede sig selv! Hun afbrudte et suk og gjorde sig opmærksom på den situation hun stod i lige nu. "Lyt.. Jeg slipper dig fri hvis du fortæller mig hvorfor," sagde hun roligt og skubbede blidt geværet op af.

//Der er også lidt krea her xD
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeOns Feb 08, 2012 4:11 pm

Lamia blev irriteret over at Zoey ikke ville tage imod hendes hjælp. Hun havde vist helt glemt at Lamia var meget stærkere end hende selv og kunne derfor klare en hel del mere end Zoey kunne. Hun sendte insisterende endnu et pust kræft over imod hende. Så skete der noget. Lamia kunne mærke at Zoey havde en smule ondt. Hun blev bekymret og følte ud. Den forbandede Jæger! Han havde sat sit gevær mod hendes bryst og ventede bare på at skyde hende nu. Lamia blev rasende. Hun opbyggede et skjold rundt om Zoey der ikke kunne brydes. Heller ikke af Zoey selv. Men lige inden hun gjorde det sendte hun et meget kraftigt vindstød over imod Jægeren. Det var meningen at det skulle slå geværet ud af hånden på ham, og det gjorde det også. Samtidig med at han blev blæst omkuld. Men han fik hurtigt rejst sig op igen. "Forbandede Heke!!" Han var vist ikke synderligt glad for Hekse. Men det var jo også hans eget problem. For så kunne Hekse bare heller ikke lide ham. Og det var bestemt ikke særlig rart at være fjender med en Heks. Specielt ikke hvis det var en meget magtfuld en. Som hende selv og Zoey. Selvom Lamia var en smule mere magtfuld på grund af at hun samtidig var en mægtig Oprindelig Vampyr. Men Zoey var nu ret magtfuld af et almindeligt Menneske at være. Altså en Heks at være. Hun havde jo kun tre Vampyrer i sin familie. Hendes bror, hendes søster og så Lamia selv. Men Lamia var hendes tiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptipoldemor eller noget i den retning. Såååå det var nu ikke så tæt familie som hendes egne søskende.

//Vi må altså få Taemin til at svare på en eller anden måde.. Neutral
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeOns Feb 08, 2012 10:56 pm

Roxanna knurrede af Lamias tanketale, og sukkede så irreteret, en smule træt. Hun bandede lavmælt for sig selv, mens hun gang på gang, prøvede at rejse sig. Det var som en usynlig barierer omkring hende, som knap kunne smadres. Men hvis den virkelig var lavet af energi, og det var deres måtte der kunne findes en løsning. Hun slog og hamrede på skjoldet, med alle de kræfter hun havde tilbage. Hun knurre og snerrede, men opgivede med et suk. Så godt forstand på magi, havde hun ikke endnu. Hun drejede sig, så hun lå på maven, og stirrede på forløbet udenfor. Det var faktisk lidt ligesom en film, hvor hun var en tilskuer, der ikke kunne forlade stedet. Det her var jo ynkeligt.. Hun så kort mod Lamia, der prøvede at ordne det hele, og så Zoey ved jægeren. Sikke en forvirret omgang rod. Og hun kunne ikke engang være med. Hun drejede hovedet, og smilede sukkersødt mod Zoey. "Jeg kan hjælpe.." Mere sagde hun ikke, men lagde sig tilfreds. Rart nok at hoverer sig ved, at hun egentlig var i sikkerhed. De andre kunne nemt dø, men hun lå bare her. Held i uheld.

//Ved godt at det er kort, men der er virkelig ikke ret meget at lave, sådan som jeg er placeret! xD
Få mig ud herfra! >.<
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitimeSøn Feb 12, 2012 11:42 pm

Lamia lo inden i sig selv. Hvor nød hun bare at se Roxanna være fanget sådan. Og speciel nød hun at se hvor meget det irriterede Roxanna. Det var simpelthen bare hylemorsomt. Hvis ikke hun havde været travlt optaget af noget andet, ville hun have været dejset om på jorden af grin. Det var altså virkelig komisk. Lamia ænsede svagt at hendes usynlige barriere blev angrebet men hun vidste at det ikke gjorde noget. Roxanna ville alligvel ikke kunne slippe fri, selv om hun så blev ved med at hamre og sparke til det, indtil hun døde af udmattelse. Det var kort sagt umuligt at slippe igennem. Og det ville Roxanna også selv indse snart. Lamia ventede. Så mærkede hun Roxanna give op med et stort suk og en vred snerren. Lamia hørte svagt hvad hun sagde, men vidste at det ikke blev sagt højt nok til at Zoey ville kunne høre det. Lamia sendte Zoey en tanke. *Hvis Roxanna prøver på at overtale dig til noget, så lad være med at lytte. Hun lyver. Hun er kun ude på at redde sit eget skind. Og på at få hævn over os. Og ingen af de to ting vil gavne os på nogen måde. For hvis vi lader hende slippe væk, kommer hun bare tilbage efter os. Og det bliver nok en efter en. Jeg kan godt klare mig selv, men spørgsmålet er om i kan..? Jeg ved godt at du er en meget magtfuld heks, men du er trods alt stadig et menneske. Og derfor bliver du ret hurtigt udmattet. Så lyt til mig nu. Ellers ender dette aldrig godt..* Hun fik et ængsteligt udtryk i ansigtet. Men hun vidste jo godt at Zoey ikke kunne se det. Så opfangede Lamia Roxannas tanker. Uh hvor gjorde den lille selvglade Hybrid hende altså bare rasende. Hun sendte et stød hen imod hende og lod det trænge igennem skjoldet. Hun skulle skam ikke tro at Lamia ikke kunne gøre hende noget. Selv uden at gøre det muligt for hende at slippe fri. Det var jo trods alt hendes skjold, så hendes magi kunne godt trænge igennem det. Hvis hun altså ønskede at det var det det skulle gøre.

//No way!! Vi kan nok godt overleve nogle halvkote indlæg ^.-
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*   Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen* - Page 5 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vandet falder og falder, risler og risler. Det stopper aldrig.. Er det også sådan for mig? *Alle er velkommen*
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Vandfaldet-
Gå til: