The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Vampira (833)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Daniel (796)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Kristen (683)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Gideon (535)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Justin (429)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Anna (418)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Tessie (391)
Min store villa x3 ~Zoe I_vote_lcapMin store villa x3 ~Zoe I_voting_barMin store villa x3 ~Zoe I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Min store villa x3 ~Zoe

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Min store villa x3 ~Zoe Empty
IndlægEmne: Min store villa x3 ~Zoe   Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 8:34 pm

Sted; Min store villa, Italien.

Tid; Tidelig morgen.

Vejr; Varmt, men ingen tegn på sol. Ingen vind.

Omkring; Gaderne, den store baghave med laberinten, det Italienske tema.

Påklædning mm; Har mit hår sat op med nåle, og en fletnig ned over skulderen i højre side. Har min sorte, stropbluse på med bokstavet "B" 3 gange med punktum mellem. Det stor med en rød lidt glimtrende skrift og på skrå. Mørke tætsiddene bukser og et rødt bælte. Samt mine flade sorte sko, som ligner lidt en efter ligning af all stars.

Bonnie stod ude på gaden. Hun så sig omkring mens hun ventede, hun skulle mødes med Zoe. Hvilke hun var ret tilfrædst med, hun havde ikke haft den stor tid sammen med hendes køre søster, siden begyndelsen af hendes blodrus. Den samme blodrus som nu var ved at forsvinde stille igen. Bonnie havde ingen taske på sig, hun vidste at hun måske kunne få brug for en, men hun havde med vilje ikke taget en med. Hun havde faktisk ikke en eneste taske, hun var mere til lommer. Det der ikke kunne være i ens lommer, måtte man bare opbevare et andet sted. Hun rettede en smule på sin fletning og smilede tilfredst over den. Hun kunne godt lide den, den var lavet perfekt uden at så meget som et hår stritede ud over. Hun gav et halvkvalt kluk fra sig, da det mindede hende om det morsomme billede hun havde set da den blev lavet. Det var Matthew der havde lavet den for hende, ham som eller ikke var til såden noget. Eller det der lignede.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Min store villa x3 ~Zoe Empty
IndlægEmne: Sv: Min store villa x3 ~Zoe   Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 9:27 pm

På: En grå ret nedringet T-shirt der er båndet op over mine hofter, så man kan se min mave. Et par mørkeblå stramme jeans. Et par sorte stiletter.

Zoey låste døren til sin bedstemors hus. Hun bakkede tilbage, og smilede lidt. Hun fattede stadig ikke at det nu var hendes hus. Hun smilede skævt, og gik ud på gaden. Hendes hår hang ned af ryggen, i nogle fine krøller. Hun gik med raske skridt der hen hvor hun havde aftalt med Bonnie at mødes. Hun havde hænderne dybt begravet i lommerne. Hun gik lidt, da hun fik øje på hende. Hun smilede skævt. *Heys Bonnie* Tænkte hun, og så rundt. Lidt efter forsvandt hun. Hun dukkede op lidt bag Bonnie. "Buh," hviskede hun, drillen
de.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Min store villa x3 ~Zoe Empty
IndlægEmne: Sv: Min store villa x3 ~Zoe   Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitimeOns Aug 31, 2011 9:38 pm

Bonnie stod og kørte sine finger gennem enden af hendes perfakte fletnig. Hun ser ned mod jorden og sukkede afslappet. HUn nød at der var varmt uden at solen gjorde hende helt slap og udtøret. Bonnie, der havde hørt hendes tanke, vidste gødt hvad hun havde gang i. Hun vendte sig bare om mod hende med et ligegyldigt udtryk i ansigtet. "Heys Zoe" svarede hun bare og smilte skævt. Hun vidste ikke om Zoe lige havde glemt at hun kunne læse tanker eller hvad der ellers var sket med hendes plan. Den så i hvertfal ikke ud til at virke det mindste.

Bonnie så på Zoey og smilte lidt, tilfredst med at se hendes egen søster blive en smule ydmyget ved at ødelægge hendes trik. "Skal vi?" spurgte hun med et lille skævt som, der sammentidigt var venligt. Hun Lod blikket glide ned over Zoeys tøj og begyndte så et gå. Hun gik i retningen af hendes store Villa, Zoe havde set den før men, det var stadig et godt sted at mådes. I hvertfal i følge Bonnie.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Min store villa x3 ~Zoe Empty
IndlægEmne: Sv: Min store villa x3 ~Zoe   Min store villa x3 ~Zoe I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min store villa x3 ~Zoe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Lande uden for Mystic Falls :: Italien-
Gå til: