The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Justin (429)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Anna (418)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_voting_barHvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 9:30 am

Sted: Skoven
Tid: Solnedgangen
Vejr: Lun regn
Omgivelse: Skoven?


Alma gik gennem skoven, hendes kinder var våde, men ikke af regnen. Hun vidste ikke længere hvad hun skulle gøre.. Hun bar forlovet og havde en datter med ham, men hun var osse forelsket i en anden.. Og hun havde været lidt sammen med ham.. Al vidste det ikke.. Han havde ikke været her, så hun havde ikke kunnet fortælle ham det.. Hun sparkede hårdt til et sten og mærkede den flække. Hun to sig til sin fod og ømmede sig, men smerten foretog sig hurtigt. Hun var trods alt en Halver, selvom det ikke ligefrem var gode nyheder lige nu.. Hun hadede sig selv for at have svigtet Al, og Jamie.. Hun så op mod regnen og skreg sin frustration ud og faldt ned på knæ. Hun begyndte at hulke, hun ville ikke leve længere.. Men hvad kunne hun gøre..?
Tilbage til toppen Go down
Lexi
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Lexi


Fulde navn : Alexia Branson Castle
URL Alder : Det kunne du lige at vide xD
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Er lige kommet til Mystic Falls for at genere mine gamle kammerater xD
Job/hobbies : Røve blodbanke x3
Humør : Normalt tror jeg d:

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 11:46 am

Lexi kom gående gennem skoven. Hun var ret våd, men dog var der et smil på hende læber. Hun kastede sit lange våd hår tilbage. Hun kiggede rundt, da hun hørte en sten flække. Hun gik roligt mod skriget, da hun ikke kunne lade vær. Hun var nysgerrig. Hun listede sig langsomt i på personen. Hun blev overrasket, over den pige hun så. Hun havde forstillet sig at hun skulle møde, en pige i for med et eller andet dumt, men i stedet fandt hun en hulkende pige. "Undskyld mig? Er du okay?" Spurgte hun, og gik langsomt hen til hende. Hun satte sig på knæ, foran pigen. Hendes ansigt lyste af bekymring. Trods hun var ond og kold nogle gange, var hun også bekymret og hjertevarm.

//Håber jeg måtte hoppe ind ^^//
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 11:59 am

Alma så på pigen, eller Den Oprindelige. Hun kunne tydelig mærke hendes alder. Hun rejste sig op. "Okay?!" Hun lød kold og hånlig, hun kunne ikke gøre for det, sådan blev hun nogle gange. "Jeg er forlovet, har været ham utro med hans eks. Jeg har en datter og er døende! Og bare får at gøre det værre! Så er jeg bundet med en Sjæl jeg splittede for 500 år siden, og det er min forlovede og ham jeg var ham utro med!!" Hun rystede ret meget og knyttede sine næver. Hun begyndte ar hulke igen. "Jeg ved ikke hvem jeg er lægere..!" Hun lød fortabt.

//Helt okay xD//
Tilbage til toppen Go down
Lexi
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Lexi


Fulde navn : Alexia Branson Castle
URL Alder : Det kunne du lige at vide xD
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Er lige kommet til Mystic Falls for at genere mine gamle kammerater xD
Job/hobbies : Røve blodbanke x3
Humør : Normalt tror jeg d:

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 12:45 pm

Lexi kiggede roligt på pigen, og lod hende tale ud. Før i tiden ville hun have hidset sig op over pigens kolde tonefald, men nu tog hun det meget roligt. Hun lyttede tavst til hvad hun havde at sige. "Du har været i gennem en del.." sagde hun trist, og rejste sig langsomt. Hun nikkede lidt. "Det forstår jeg.. Sådan noget der, ændre en," sagde hun. Hun så trist på hende. Hvad skulle hun sige? Hun havde haft en veninde der engang havde haft det samme problem, hvor hun heller ikke havde andet hvad hun skulle gør. Hun gik lidt tættere på hende, og lagde blidt en hånd på hendes kind. "Det skal nok ordne sig.. Livet er ikke let, men der kommer lyse dage.. Selv i mørke kan man finde lyset," sagde hun lidt opmuntrende.

//Super xD//
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 1:00 pm

Alma så på hende og bed tændene sammen, hun hadede at blive behandlet som et barn, hun var ikke vant til det, hende der tog sig af andre, beskyttede og trøstede dem. Hun var aldrig den forsvarsløse, hun var stærkere end dem på sin egen alder, hun hade drænet mange, mange Oprindelige og forvandlet, samt en masse andre væsner. Hun viste lidt tænder af pigen og blottede samtidig sine hugtænder lidt. "Du aner ikke hvad jeg har været igennem.." Snerrede hun let og træk sig væk fra hende.


//Skal lige noget, svarer senere//
Tilbage til toppen Go down
Lexi
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Lexi


Fulde navn : Alexia Branson Castle
URL Alder : Det kunne du lige at vide xD
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Er lige kommet til Mystic Falls for at genere mine gamle kammerater xD
Job/hobbies : Røve blodbanke x3
Humør : Normalt tror jeg d:

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 1:14 pm

Lexi trak hurtigt hånden til sig, og så undrende på pigen. Hun stod ellers helt rolig. Hun frygtede hende ikke, da hun selv var meget gammel. Hun træk på skulderne. "Jeg ved kun det du har fortalt mig," sagde hun køligt, og lidt ligeglad. "Hvorfor er det lige du pudster dig sådan op overfor mig? Jeg forsøger bare at hjælpe," sagde hun, og træk på skulderne. Hvis man ikke væresatte hendes hjælp, behøvede man den ikke, tænkte hun for sig selv, og bakkede et par skridt baglæns.

//Helt okay//
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 1:56 pm

"Jeg er ikke vant til at få hjælp!" Råbte hun nærmest "Det er mig der plejer at hjælpe OG opfordrer alle om mig! Min søster, fætre, min datter og selv min nevø og barnebarn!" Hun græd stadig og var helt ude af sig selv. Jo længere tid Al var væk fra hende, jo mere ustapilblev hun og hun hadede det! Hun var altid den store, det var altid hende der trøstede andre, men ingen lyttede til hende..
Tilbage til toppen Go down
Lexi
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Lexi


Fulde navn : Alexia Branson Castle
URL Alder : Det kunne du lige at vide xD
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Er lige kommet til Mystic Falls for at genere mine gamle kammerater xD
Job/hobbies : Røve blodbanke x3
Humør : Normalt tror jeg d:

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 2:17 pm

Lexi nikkede. "Jeg forstår," sagde hun roligt, og venligt. "Og derfor bør nogen lytte til dig, og hjælpe dig.. Nogen bør opfordre dig.. Men du skal lade dem der vil.. Ellers.." Hun gik i står. Hun stod lidt og tænkt på hvordan hun skulle formulerer sig, så hun ikke blev misforstået. "Ellers køre du af sporet, og alting bliver værre for dig, om du kan se det for dig eller ej," sluttede hun. Hun lyder som en der var meget erfaren.. Det var hun, men med andre ting. Hun var forlængst kørt af sporet, men hun kom tilbage, af en omvej. Hun så roligt på pigen. "Du har brug for nogen der vil lytte til dig.. Og hvis jeg er den nogen, så er der en anden et sted, som helt sikkert vil.. Du er ikke alene.. Tag de ord til dig: Du er ikke alene," sagde hun, så optimistisk hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 2:37 pm

//Der skulle stå opforstre ikke opfordre xD//


Alma smilede let, uden rigtigt at gøre det. "Kørt af sporet? Det skete allerede da jeg fandt min udødelige side.. Min Vampyriske.." Sagde hun og lukkede siden øjne. Hun satte sig ned på den sten hun havde flækket og gemte sit ansigt i sine hænder og sukkede dybt. "Jeg er ikke vant til at være sådan her.. Undskyld.." Mumlede hun ned i sine hænder. Hun plejede at have sin fætter André til at lytte til sig, men hans kæreste var gravid.. Og han var dårligt nok hjemme for tiden, og alle de andre havde deres ting de skulle..
Tilbage til toppen Go down
Lexi
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Lexi


Fulde navn : Alexia Branson Castle
URL Alder : Det kunne du lige at vide xD
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Er lige kommet til Mystic Falls for at genere mine gamle kammerater xD
Job/hobbies : Røve blodbanke x3
Humør : Normalt tror jeg d:

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 7:48 pm

//Nåh.. Haha xD//

"Du vidste ikke du var halv vampyr?" spurgte Lexi lidt vantro. Hun forstod ikke lige hvordan, man kunne overse blodtrangen, Tænderne, og ændringen af øjnene. Hun rystede kort på hovedet, og så på pigen. "Det er okay.. Jeg kom jo også bare, og spurgte hvad der var galt, før jeg præsenterede mig," sagde hun roligt, og træk på skulderne. "Det er lidt typisk mig." Hun så rundt på pigen. "Jeg hedder Alexia Branson Castle," sagde hun blidt, og formelt. Hun ville aldrig have fortalt sig selv så meget, hvis hun ikke hvis hvad personen hed. Hun så roligt på hende. "Hør her.. Hvis du vil tale om det, så vil jeg gerne lytte til dig," sagde hun opmuntrende.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 8:06 pm

//Hehe xD My bad x3//

Alma grinede let "Nej, det har jeg vist siden min 18 års fødselsdag.." Sagde hun og gyste let ved mindet. "En Halver kan leve hele sit liv uden at kende til sin arv.. Medmindre man dræner et menneske.. Og endnu værre er det at det menneske man dræner, dens Sjæl bliver forbundet med ens egen.."
Hun så op på Alexia og smilede lidt, men venligt. "Alma Fuego.. Jeg bor i Fuego-Palæet inde i skoven med resten af min lykkelige familie.." Hun grinede trist og tænkte på hvordan alt havde ændret sig siden hun flyttede tilbage til byen og dykkede dybt. Hun prøvede at smile til hende, men det blev ikke til andet end en grmasse. "Tak, men jeg tror jeg venter lidt.. Jeg har trods alt lige mødt dig og jeg har begået sådanne fejl før.." Hun fik et trist blik.
Tilbage til toppen Go down
Lexi
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Lexi


Fulde navn : Alexia Branson Castle
URL Alder : Det kunne du lige at vide xD
Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Er lige kommet til Mystic Falls for at genere mine gamle kammerater xD
Job/hobbies : Røve blodbanke x3
Humør : Normalt tror jeg d:

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 9:24 pm

Lexi nikkede mere forstående. Hun havde ikke rigtigt fattet det, men nu gav det mere mening for hende. Hun nikkede. "Det lyder som om det var det du gjorde," sagde hun roligt. "Ikke fordi jeg beabreder dig noget, for det gør jeg ikke, men den må du siger det på, giver mig en fornemmelse af, at du af drænet en hvis Sjæl var forbundet til din egen."
Alexia nikkede kort. "Fuego-palæet.. Okay.. det har jeg ikke lige hørt om før men okay," sagde hun, og smilede lidt. Hun så lidt trist på Alma. "Lykkelige familie? Aha" hun nikkede lidt. Efter hendes mening, var der ikke rigtigt nogen der var lykkelig.. ordet lykkelig fandtes ikke rigtigt i hendes ordforåd.
Lexi så tydeligt den grimasse hun skar. Hun nikkede lidt. "Du har gjort den fejl.. At fortælle en vildt fremmed om dine problemmer? For hvis det er det, så er jeg snart ikke vildt fremmede.. Jeg er bare mystisk," sagde hun, og smilede lidt. Lexi's måde at se tingene på havde altid været anderleds.
Tilbage til toppen Go down
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTirs Okt 25, 2011 7:19 pm

Taemin kommer gående hen til dem.
Han var farret lidt vildt.
"Ehm hej."
"Kan i fortælle mig hvor den nærmeste Cafe er?"
Kikker på Dem charmerende med sine gylden brune øjne.
PÅ:Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Taemin451
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeMan Nov 14, 2011 2:47 pm

Lamia kommer gående i skoven da hun mærker at en Oprindelig, en Hybrid og en Varulv er til stede. Godt nok genkendte hun mest Varulven på lugten af våd hund, men det var sådan set ligemeget. Hun gik over imod færten, for at se hvad der foregik.. Det var sjældent at en Vareulv og en Vampyr/Oprindelig kunne være tæt på hinanden uden at slås eller slå den ene part ihjel. Da hun kom derhen så hun at Varulven var en hun havde set et par gange nu. Hun sagde *Heys. Jeg kan se at du er en Oprindelig ligesom mig. Jeg vil bare lige gøre det klart at jeg ikke er ude på at slås.* Til den Oprindelige og fortsatte derefter, henvendt til dem alle " Mit navn er Lamia Silverblade."
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..   Hvad fanden skal jeg gøre..?  ~Alle er velkomne.. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad fanden skal jeg gøre..? ~Alle er velkomne..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: